Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leukquote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
Die zijn aanwezig alleen vandaag absoluut geen tijd gehad om ook maar iets in te plannen of te bekijken...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw vrije dagen
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukkenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?
Ik stem voor een dag eerderquote:Op maandag 14 maart 2005 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker
Didiot, mijn pa gaat toevallig deze week de hele boel met het hotel regelen en kan het dan zeggen dat wij een dag eerder komen en dan samen op een 2 persoonskamer, dusse zeg t maar....
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukken
Vanaf de Lekdijkquote:Op maandag 14 maart 2005 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke ook
En dan maar gelijk helemaal binnendoor?![]()
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook welquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellen
Zoals het hoort, want de Eifel moet je gewoon een keer hebben geredenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt,
Owja, ff vergeten...quote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt, als ik geen examens had gehad ging ik vast ook wel
![]()
Hej Makster, nog een grote bek of hoe zit dat nou?
1 | [*][b][url=http://www.groothoofdje.nl/youssef/IMGP3422.JPG]Kawasaki ZX6R '98[/b][/url] - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/11347](Youssef)[/url] |
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuhquote:Op maandag 14 maart 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, ff vergeten...
Heej Turk, heppie er nou al een
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook wel
Daaromquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderen
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moetenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooruit Youssef
ZEEEEER Relaxed !!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuh
Check laatste posts dan
Het staat niet eens op volgordequote:Op maandag 14 maart 2005 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moeten
Sommige mensen zijn nou eenmaal slordig en zien niet in dat het prettiger is om een post netjes te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Topic verneuker.Maar kijk eens nog eens. Bmw, Kawasaki (
![]()
![]()
), Suzuki.
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden ze nog langzamer dan PatM dan.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is het voor bevestiging van een crashpad
Yathzeequote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En na het overspuiten van de motor is hij verdwenen.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:38 schreef Rietvaerder het volgende:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om iemand mee te nemen die meer van je eigen leeftijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |