Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leukquote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
Die zijn aanwezig alleen vandaag absoluut geen tijd gehad om ook maar iets in te plannen of te bekijken...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw vrije dagen
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukkenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies. Moet geen probleem zijn om een dag eerder te komen lijkt me. Maar ik kan geen Duits, jij?
Ik stem voor een dag eerderquote:Op maandag 14 maart 2005 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker
Didiot, mijn pa gaat toevallig deze week de hele boel met het hotel regelen en kan het dan zeggen dat wij een dag eerder komen en dan samen op een 2 persoonskamer, dusse zeg t maar....
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ein bisschen, aber Engels moet daaro wel lukken
Vanaf de Lekdijkquote:Op maandag 14 maart 2005 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke ook
En dan maar gelijk helemaal binnendoor?![]()
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook welquote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou ik niet van uit gaan, wij zaten vorig jaar ook in dat Gasthaus en de eigenaren zijn 2 bijna bejaarde stellen
Zoals het hoort, want de Eifel moet je gewoon een keer hebben geredenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt,
Owja, ff vergeten...quote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Youssef het volgende:
Didiot doet wel goed mee heEn Rietvaerders missie is gelukt, als ik geen examens had gehad ging ik vast ook wel
![]()
Hej Makster, nog een grote bek of hoe zit dat nou?
1 | [*][b][url=http://www.groothoofdje.nl/youssef/IMGP3422.JPG]Kawasaki ZX6R '98[/b][/url] - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/11347](Youssef)[/url] |
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuhquote:Op maandag 14 maart 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, ff vergeten...
Heej Turk, heppie er nou al een
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:12 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ach, met gebrekkig Duits, een beetje Engels en Nederlands en handen en voeten komen we er ook wel
Daaromquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
True, motorpak en 2 brede gasten doet ook wonderen
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moetenquote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooruit Youssef
ZEEEEER Relaxed !!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuh
Check laatste posts dan
Het staat niet eens op volgordequote:Op maandag 14 maart 2005 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx, maar alfabetisch gezien zou die onder ploderus moeten
Sommige mensen zijn nou eenmaal slordig en zien niet in dat het prettiger is om een post netjes te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Topic verneuker.Maar kijk eens nog eens. Bmw, Kawasaki (
![]()
![]()
), Suzuki.
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet dan alleen ff kijken hoe we dat doen met het hotel. Ik krijg ineens de behoefte om zo min mogelijk met de groep van de brandweer te rijden, brrrrr.. zo langzaam als het vorig jaar ging
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:57 schreef Didiot het volgende:
Ik heb er geen bezwaar tegen om eerder te gaan, en een beetje knallen is wel zo leuk
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden ze nog langzamer dan PatM dan.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is het voor bevestiging van een crashpad
Yathzeequote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En na het overspuiten van de motor is hij verdwenen.
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:38 schreef Rietvaerder het volgende:
En het is natuurlijk ook gewoon leuk om iemand mee te nemen die meer van je eigen leeftijd is
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 06:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHWAHLALPAPAHAJAHAHAHAHAPOAHAHA:D::::E
:D:D:D
:D
![]()
O_O
![]()
![]()
:O
![]()
Ja, maar hij kan wel lekker SV'en heen en terug, blokkie extra om enz.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is hem?Didiot? Die moet toch gewoon werken?
Nee, 3-4 topics geleden hadden jullie het er al over.quote:k Volg je weer effe nietHeeft ie jou een keer gevraagd om in Duitsland te gaan rijden? Het is dan ook gewoon geweldig en vergeleken met daar rijden valt NL helemaal in het niet
Tja, anders moet je een gat zagen, dus ik weet bijna niet wat lelijker is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel makkelijke/lelijke oplossing trouwens om zo je valdoppen te monteren trouwens.....
Chauffeurs in combo's begaan statistisch gezien ook de meeste overtredingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Gisteren verdomme haast voor mijn flikker gereden omdat zo'n kutcombo niet achteruit keek met wegrijden
Ik heb er wel eens 1 uitgestuurd met mijn motorscooter op een bochtig trajectje.quote:Oke, heeft er iemand rijervaring met een RF900?
Wen er maarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Gisteren verdomme haast voor mijn flikker gereden omdat zo'n kutcombo niet achteruit keek met wegrijden
Oke, heeft er iemand rijervaring met een RF900?
Ik heb dees:quote:Op maandag 14 maart 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blijft geil heh......
Idd.... zondag ook weer, fietsers die opeens afslaan vlak voor je neusquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Gewoon herriepijp eronder, dat scheelt al![]()
Ik heb dees, eerst de blauwe toen de zwartequote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:18 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb dees:
[afbeelding]
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb dees, eerst de blauwe toen de zwarte
[afbeelding]
Daar zou ik niet al te makkelijk over denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
Wen er maar
Moet je niet naar de Eifel gaan dit jaar.... en vooral niet in de weekenden in de buurt van de Ring komenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Ik wou ook voor de Sidi's gaan maar die bleken heel slecht leverbaar, duurde soms wel 4 weken zei die verkoopster...... dus toen maar voor de Oxtars gegaan, maatje 47.5quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:46 schreef Faithz het volgende:
Ik had wel iets onder die quote gezet maar is dus niet geplaatst
Een vriend van me wilde ook die Oxtars kopen maar heeft uiteindelijk gekozen voor Sidi's, Vertigo.
Die wilde ik ook maar die hadden ze niet in mijn maat '(
Zo.. jij kunt dus zo het water oprijden en verder drijven op je voetenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wou ook voor de Sidi's gaan maar die bleken heel slecht leverbaar, duurde soms wel 4 weken zei die verkoopster...... dus toen maar voor de Oxtars gegaan, maatje 47.5
Trouwens Pepijn, in die advertentie op MArktplaats van die XRacing gevallen staat het toch echt:quote:
Maar ik ga toch voor de Leo dan..... toch een stuk beter qua kwaliteit denk ikquote:Nieuwe sportdempers inclusief uitneembare DB-killer, ophangbeugel en tussenstuk.
je zou zeggen dat die 2 die eronder zitten genoeg zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:13 schreef Romius het volgende:
[..]
Wen er maar
Hoezo op de beurs, heb deze al weer een tijdje hoor.... kocht die blauwe in april 2004 en ben toen gevallen in juni geloof ik, en heb toen zwarte gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo.. jij kunt dus zo het water oprijden en verder drijven op je voeten![]()
Maar ze hadden ze niet op de beurs? Jammers
Bij de meeste laarzen begint het wel pas vanaf maat 41.. en ik heb 38
Daardoor heb ik uiteindelijk wel deze sidi's nog goedkoper meegekregen![]()
Sorry, nam aan dat je ze op de beurs had gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo op de beurs, heb deze al weer een tijdje hoor.... kocht die blauwe in april 2004 en ben toen gevallen in juni geloof ik, en heb toen zwarte gekocht
Nope, ik betaalde er nog 199 voor...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sorry, nam aan dat je ze op de beurs had gekocht
Sportdempers = open demper.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens Pepijn, in die advertentie op MArktplaats van die XRacing gevallen staat het toch echt:
Ik zou bijna precies hetzelfde doen als jij, maar wat denken dat je ouders gaan zeggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou natuurlijk gewoon kunnen vertrouwen op de Belasting dat ze dat geld idd teruggeven en die demper nu kunnen bestellen maar ik wacht toch maar effe tot ik dat geld daadwerkelijk heb
Vandaar "bijna" .... ik had het al besteld enzo, en niets gezegd vroegâh.quote:
dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Het is hier geen hotel zei mijn moeder altijd.
quote:
quote:
quote:WALHALLA
Paleis van de heldhaftige doden / paradijs.
Het Walhalla of Valhalla was het paleis van de Einherjar ('heldhaftige doden'). Het door Odin in Asgard gebouwde Walhalla was immens groot. Het had meer dan 500 deuren, door elk waarvan 800 man naast elkaar naar binnen konden. Via deze deuren konden de krijgrs op Ragnarok snel ten strijde trekken om voor de tweede maal te sneuvelen in de verschrikkelijke slag op de vlakte van Vigrid. Nieuwkomers in het Walhalla gingen naar binnen via de deur Valgrind ('heilige, vergendelde poort der gesneuvelden'). Voordien moesten ze een aantal hindernissen nemen, waaronder een snelstromende luchtrivier. In het Walhalla genazen ze op wonderbaarlijke wijze van hun verwondingen en konden ze zich overgeven aan aanhoudende drinkgelagen en maaltijden. In een onuitputelijke ketel werd het vlees bereid van een toverzwijn, dat telkens weer herrees en opnieuw werd klaargemaakt. Een geit leverde mede. Elke ochtend bevochten ze de Einherjar, bij wijze van training elkaar. Wie werd gedood, herrees onmiddellijk weer. 's Middags werd er gedronken. De belofte van het paradijs verklaart waarom Odin zo een geliefd god was in Denemarken, Zuid-Noorwegen en Zweden, vanwaar de meeste Vikingtochten werden ondernomen. Odin, de vader der gesneuvelden, trad in het Walhalla als gastheer op. Dagelijks stuurde hij de Walkuren of Valkyrja's op nieuwe gesneuvelden uit. In het Walhalla bedienen de Walkuren de Einherjar.
Als motief voor de stichting van het Walhalla, noemde Odin steevast Ragnarok, met de woorden: 'de grijze wolf loert op de paleizen der goden.' Daarmee bedoelde hij dat de goden onder de voortdurende bedreiging van Ragnarok leefden, de dag waarop zij ten onder zouden gaan in de strijd tegen vorstreuzen en andere kwade machten. Door in het Walhalla heldhaftige doden te verzamelen, hoopten de goden zo sterk mogelijk voor de dag te kunnen komen, hoe vergeefs dat verder ook was. Odins berserkers zouden zich in ieder geval van hun beste kant laten zien.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Hey ik heb net een boek gelezen die ging over Odin en Ragnarok.
Het ging over een rituele seriemoordenaar: Adelaarsbloed
De moordenaar deed Odin verafgoden in alle waanzinnigheid.
Spannend !
Nee, Fok! is erg vermoeiend ....... jij had geluk dat je tussendoor kon posten net.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen lekker aan het rijden?
Nog ff naar vragen danquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor bevestiging van een crashpad
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Youssef het volgende:
Ben even heen en weer geweest naar Eindhoven voor school. Met de auto![]()
![]()
![]()
Voorlichtingsdag TU Eindhoven. Ach ja, beter dan school, zelf had ik er helemaal geen zin in maar anderen wilden per se gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |