abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25490007

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• BMW R1100S '01 - (Patrick281)
  • Kawasaki ZXR400 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?
    Nog niet iedereen staat in de OP omdat er geen foto's beschikbaar zijn. Post die dus even een keer in het topic, tenzij je per se anoniem wil blijven

De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.

Zoldermeet: [FOK MC] Motormeet deel 10 Circuitdag @ Zolder

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 181]De nachtbrakers
    Fok Motorclub [SC deel 182]Stilstand is achteruitgang
    Fok Motorclub [SC deel 183] De OP! _O_
    Fok Motorclub [SC deel 184]Laten we de lentedans doen!
    Fok Motorclub [SC deel 185] Pielemuis

• pi_25490025
    Tuurlijk word het publiekelijk besproken Want het word toch een ''officiele meet'' of word het een mini-meet? Een mini-meet is met een paar mensen onderling zomaar ff stukje rijden, word nooit zo serieus en duidelijk geplanned Persoonlijk ben ik een mini-meet man
    pi_25490036
    Het zag er uit als een mini-meet Zo van, heb je zin om dan en dan te gaan? Ja? Kom dannnn

En niet van 'Wanneer kan je, 23 augusts? Als we ver genoeg van te voren beginnen te plannen zien we niets over het hoofd '
    pi_25490042
    ik had niet anders verwacht riet (voorop)

@ lim: woensdag zondag
    pi_25490044
    Ach ja, motorrijden bestaat voornamelijk uit enthousiasme toch? Dus opzich moet het goed zijn als je zegt van, zin om morgen te rijden? Cool !
    pi_25490057
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    ik had niet anders verwacht riet (voorop)

@ lim: woensdag zondag
    lim lims

Wel een note: wil best voorop rijden maar ik ga zoals gezegd geen hele ("officiele") meets plannen.. voorlopig
    pi_25490060
    idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan

maar met vooruit plannen is niks mis mee
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:31:51 #8
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490075
    Compie heeft een brakke cd speler, de lage snelheid viel mij al op bij het installeren.
    Nu moest ik ook al 2 keer de cd schoonmaken en 2 andere keren aanwijzen waar de bestanden opstaan.

22% voortgang .. setup kan niet lezen van de cd ..........
    Altijd leuk een oude computer voor iemand fixen.

Heb er zo nog twee staan die van het weekend afmoeten.

En daarna doe ik er niet 1 meer de rest van het jaar behalve die van mijzelf.
    pi_25490102
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    idd, vorig jaar vaak genoeg gedaan
    Dat is niet eens de reden dat ik voorlopig niet meer mezelf ga uitsloven voor de club De reden is dat het door een paar figuren gewoon niet gewaardeerd word en als ''normaal'' gezien word. Als je contributie moest betalen, vooruit. En als er dan helemaal geen interesse getoond word als ik met een idee komt ben ik het helemaal snel zat

Maar goed, dit is geen poging tot nieuwe discussie maar gewoon effe om de reden opnieuw te vertellen
    pi_25490106
    Heh? Alweer computers Hoe was het met die vorige ondingen afgelopen?

@OPM : Lim? Waar is dat op gebaseerd
    pi_25490131
    Wat denk je, mos

pi_25490161
    We zijn geen limbo's hoor
    pi_25490164
    Maar OPM: wil dus best voorop rijden maar meer niet..
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:40:02 #14
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490167
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
    Heh? Alweer computers Hoe was het met die vorige ondingen afgelopen?
    Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was. Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden. Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.

Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.

Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
    Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk. Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien. Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
    pi_25490171
    voel jij je aangesproken dan riet
    pi_25490182
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Wat denk je, mos

Op die manier

Magoed, mini-meets zijn misschien wel leuker vanwege de spontaanheid. Als je zin hebt om ff te knallen gewoon even snel ergens afspreken Jammer dat Riet laatst op een doordeweekse dag ging en mijn motor bovendien niet klaar was. Kon me bijna niet inhouden
    pi_25490185
    is goed riet
    pi_25490192
    Check Super tevreden over mn cooler Koelt megagoed en is megastil

pi_25490208
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    voel jij je aangesproken dan riet
    Waardoor
    pi_25490221
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die staan er dus nog van vorig weekend. Computer hier wilde geen cd's branden omdat hij door verkeerd gebruik zo traag geworden was. Zelfs op 1 speed was hij nog te traag om de oude USB brander zonder burn proof bij te houden. Registeren opschonen, defragmenteren, hielp allemaal niet.

Gisteren opnieuw geinstalleerd en is weer helemaal fris en snel.

Alleen er is een systeempje bijgekomen voor de BV van FS en daar stond nog een vervuilde ME op.
    Dus ik denk even snel fixen die handel. Was net al klaar, maar internet setup zonder telefoon modem bleek niet mogelijk. Was of annuleren of een niet bestand modem installeren. Nog nooit eerder gezien. Denk dus even snel een andere cd proberen, nu dit weer..
    Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen Was laatst een aangetrouwd familielid die ook steeds problemen had. Ging ik daarheen, alles opschonen, belt ie me een paar dagen dat ie alweeeer spyware had En dat ging zo een paar keer door (5x ofzo ) en toen had hij zijn schijf maar geformatteerd

Eigenlijk is het gewoon de schuld van die achterlijke internetbedrijven Waarom zou je je geld willen verdienen met mensen die onwetend het internet opgaan en ze vervolgens doodgooien met spyware

En het ergste is nog, hij heeft maar 92 MB RAM, dus het is al traag. Laat staan met een shitload aan spyware erop Stelletje mongolen die hun geld moeten verdienen aan spyware
    pi_25490239
    En dat icm een bigtower met ruitje, raamrubber en blauw neon lichtje maar dat mijn pc een 1337 m4ch1n3
    pi_25490301
    quote:
    Forumvreemdganger

Als ik nu bij m'n postgeschiedenis kijk dan zit de eerste pagina vol met PTA en dan vooral Fok!MC, liev he Ik kwam bijna nooit meer op Fok! totdat ik dit topic ontdekte en er nog een motor aan heb overgehouden ook
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:51:45 #24
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_25490320
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef hicham het volgende:
    Wat mensen soms wel niet met hun PC's doen
    Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.

Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
    Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.
    De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.

Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.
    pi_25490377
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Had laatst die computer van een ex' collega gedaan waar ik daarvoor al jaren geen contact mee had gehad.

Helemaal fris WIN98 op gezet, niet XP omdat het dingetje al uit 1999 kwam..
    Nieuwste VIA moederbord drivers, geluid, IDE enz, allemaal uit 2005.
    De updates van Windows allemaal erop gezet en netjes gedragmenteerd afgeleverd.

Hoor ik vorige week dat hij toch maar de Packard Bell Restorde CD gedraaid heeft omdat het systeem naar zijn idee niet stabiel was, en zijn computer toch met ME geleverd was en dat altijd veel beter draaide.
    Het is gewoon een bodemloze put En Youssef werkt nu bij een computerwinkeltje dus voor hem komt het wel goed uit Verder nog een leuk linkje >> http://www.rgv250.nl/Belgischepolitielogica.wmv
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')