Er is nog niet echt wat geregeld tochquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zaterdagochtend even langs Sabra voor een Pilot Power voorband
Daarna direct doorrijden naar het westen voor de meeting
Wie komen er eigenlijk
Hoezo... tis toch mijn geld... heb er toch voor gewerktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "bijna" .... ik had het al besteld enzo, en niets gezegd vroegâh.![]()
![]()
Toen gingen ze met kostgeld dreigen, paar keer ingevoerd en nooit hoeven betalen.![]()
Het is hier geen hotel zei mijn moeder altijd.
Ik zei net op MSN 143 maar tis 14 volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:01 schreef hicham het volgende:
Euhm, ik moet eerst bellen met Sabra of ze wel de juist kettingsetspulletjes voor me hebben, en of ze op dat tijdstip tijd voor mij hebbenMaar dat zal wel toch ?
-edit
en als ik naar sabra ga, ga ik ook met jullie mee natuurlijk
Dus dan rijd je met Power voor en Road achter?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu bellenik heb een uurtje geleden gebeld en kon dus ook zaterdag terecht
iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus dan rijd je met Power voor en Road achter?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:51 schreef hicham het volgende:
Ja hoor
Het spijt me jongens, maar wat mij betreft mag het baggerweer worden
Deze hele week zit ik gewoon volgepland, tegen de tijd dat ik thuis ben is de zon al onder en is het een stuk minder leuk. En wat gebeurd er dan? Juist ja, het zonnetje begint te schijnen enzo![]()
![]()
Voor ultra late remmers, en meer grip voor bij burn outs.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iig nog nooit van die combinatie gehoord
Maare.. ik vind het goed..
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Youssef het volgende:
Ben even heen en weer geweest naar Eindhoven voor school. Met de auto![]()
![]()
![]()
Damn, mooi weer was het daar, hier wat minderNog ff ennuuh.. Nou jullie weten het wel
![]()
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cool ding, rietleuke gadget voor de tourcommissie
hey ik had ook al gepland om zaterdag nieuwe band te gaan halen bij Sabraquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zaterdagochtend even langs Sabra voor een Pilot Power voorband
Daarna direct doorrijden naar het westen voor de meeting
Wie komen er eigenlijk
Niet !!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo... tis toch mijn geld... heb er toch voor gewerkt
Vertel.. ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Niet !!!![]()
Ennuhh, idd, de toercommissie is erop vooruit gegaan
Ja, jij bent ook gewoon vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vreemd dat ik helemaal geen zin heb om ermee te rijden.![]()
al afscheid genomenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vreemd dat ik helemaal geen zin heb om ermee te rijden.![]()
Waarom werk ik nou zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey ik had ook al gepland om zaterdag nieuwe band te gaan halen bij Sabra![]()
Daar koop ik toch geen nieuwe demper van, dat koop ik van de loonheffing die ik betaald heb en nu terug krijg. En die Streetpilot koopt mn pa. En zonder gewerkt te hebben krijg je echt niks van het UWVquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 186] In 't weekend knalleuh
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar koop ik toch geen nieuwe demper van, dat koop ik van de loonheffing die ik betaald heb en nu terug krijg. En die Streetpilot koopt mn pa. En zonder gewerkt te hebben krijg je echt niks van het UWV
Dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:36 schreef Youssef het volgende:
[..]Hap niet zo, anders scheur ik je eruit
![]()
Ik bel hem zo om te vragen wat ie heeft kunnen halen regelen. Liefst zo snel mogelijk dus.quote:
Wie welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Youssef het volgende:
Ennuuhh Riet, ik heb geen zin om op me bek te gaan
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort mn eigen routes maken thuis en dan lekker rijden met de StreetpilotPa moet ook maar een beugeltje maken voor mijn motor
[afbeelding]
Whehe, ja, ik weet het, leuk voor A naar C via Bquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.
Kan 30 minuten onder water liggen.![]()
ik heb hem hier al voorbij zien komen,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom tom komt met een compacte versie speciaal voor motoren stond vandaag in de krant.
Kan 30 minuten onder water liggen.![]()
Deze moet nog op de markt komen, is een heel nieuw product.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Whehe, ja, ik weet het, leuk voor A naar C via B
Met de Garmin Streetpilot III/2610/2650 kan je thuis zelf routes maken met Mapsource en vervolgens uploaden naar het apparaat, en dan rijdenWerkt echt prachtig...
Die Garmin is getest op 1 meter diepte gedurende 30 minuten.... die Tom Tom Rider trouwens ookMaar die Tom Tom is echt alleen voor A naar B
![]()
lijk me ook niets om op de motor gebeld te worden,quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze moet nog op de markt komen, is een heel nieuw product.![]()
Leuk is dat je hem ook als head free set voor je mobiel kan gebruiken.
In de oortelefoon die de gesproken instructie's in je helm fluisterd zit een microfoon.
Moet je alleen niet rijden denk ik.
Veel Beemer rijders hebben een eigen zaak, noodzaak dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
lijk me ook niets om op de motor gebeld te worden,![]()
quote:die dame die je de weg wijst heeft wel een mooie stem hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |