Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is veranderd
Wie gaat er nu alllemaal mee
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat bedrijf waar ik zo zou heen moeten heeft geeneens een vast uurloon maar werkt op provisiebasisDus als je niks verkoopt krijg je ook niks..... en daar heb ik echt weinig zin in
Mn ouders raden het zelfs af
Verder zoeken naar werk dusquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.![]()
Maar ja als je ziet wie er allemaal voor hun rondloopt is het ook niet zo gek.![]()
Zag laatst een skinhead met een rode hanekam en schotse rok langs de deuren gaan als vertegenwoordiger voor hun.![]()
En ze kunnen niet controleren of iemand ook daadwerkelijk arbeid levert.![]()
Nu heb je jezelf als je niet je best doet.![]()
Wel gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder zoeken naar werk dusKlinkt een beetje als een piramide spel...
hehe, heb je een potentiele koper?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef Romius het volgende:
hehe, heb je een potentiele koper?
hoe heet ie? Misschien ken ik 'm wel, Hoorn is best wel klein![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zelfs Hoeze bemoeit zich ermee
![]()
Zegt me zo niks, dan zal ie mij vast wel een keer voorbij hebben zien gaan in de buurt hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.![]()
Pas een nieuwe Gele Gixxer en SP-1 was genoeg om dat antwoord te krijgen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.
En met dank aan Mercy voor het melden v/h topic.![]()
quote:
Heel gemeen, newbie's pestenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
idd, arme Hoeze.quote:
quote:Ik heb de eerste vliegjes alweer op mijn vizier gesplut gekregen vanmorgen
gewoon komenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Lullig als je er dan een krasje opzetquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen![]()
ook al is ie verkocht
leuk bullshit verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
PDA freaks, lees dit eens
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=2472
Die gasten in Notter weten héél goed waat ze het over hebben
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten. Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben. Maar dat heb ik ook nogal snelquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar goed op deze manier zoals er over Groenen gesproken wordt komt de hele deal wel onder druk te staan.![]()
![]()
[..]
Zielig!
Slecht voor je Kawa.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten.
Wilde hem na 2 weken alweer verkopen.quote:Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben.
Faith = vrouwquote:Maar dat heb ik ook nogal snel
quote:Vliegjes slecht voor mijn kwak?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat je hem schoonmaakt zodat de vliegjes op een schone ondergrond kunnen landen.
![]()
![]()
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
Misschien veeeel siliconen of vaseline spray erop.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef Faithz het volgende:![]()
ik poets hem zo goed dat ze er weer vanaf glijden.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,![]()
Stel je diensten ter beschikking.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
het gaat de laatste dagen echt niet goed met FOK![]()
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.quote:
Meen je dat nou serieus, zeikerdquote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Meen je dat nou serieus, zeikerdWekenlang te klagen over het weer en nu is het weer te warm
![]()
![]()
Nederlanders zijn echt zeikerds
eigenlijk best een goed idee, had op mijn werk toch niet echt veel tijd om te Fokken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stel je diensten ter beschikking.![]()
[..]
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
MAAAAAAARRR, net mijn dubble bubble op mijn motor gezet en ziet er ZEEER gelikt uit. Kon het ook niet laten en ben een stuk wezen rijden. Rustig aan, de motor had 2 maanden of meer stil gestaan.
was jij zondag in Utrecht op de beurs?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Me has driven SM, and it was great!
![]()
Ik ben bang dat er heeel veel regenbuien overheen vallen nu.quote:hicham
Damnnnnnnnn na 2,5 uur flink poetsen doet mijn motor echt bling blingheb deze keer echt goed m'n best gedaan al zeg ik het zelf
Uitlaat glimt weer prachtig, en de 4 pijpen die uit de cilinder lopen glimmen ook weer heerlijk. Toen ik thuis was ging de zon al weer onder, maar ik was tevreden over het resultaat dus het deerde mij niet. Morgenochtend ga ik misschien nog even alle metalen delen van de motor inwrijven met S100 zodat er een beschermend laagje overheen ziten dan overmorgen lekker toeren omdat ik vrij ben
![]()
quote:Zaterdag ook weer toeren, maar dan met de Fok!MCers, dus hoop dat het goed weer blijftIk had trouwens alleen mijn thermoskleding onder mijn motorpak aan (en een onderbroek
). Dat zit echt lekker omdat het het zweet goed vasthoudt :idea:
Ik lijk wel een buitenaards wezen, iedereen staat er zo bij:quote:Zo dwing je wel respect afMisschien moet de politie ook op dergelijke motoren rijden? Die krijgen nooit respect?
![]()
quote:Zou wel mooi zijn als jij op dat moment langskomt en hem even laat horen dat jij meer lawaai kan maken dan hij
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
was jij zondag in Utrecht op de beurs?
Ja ik weet maar was mijn password vergeten en eer ik die automatisch in mijn mail had was ik alweer 3 uur verderquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rustig aan voor de motor, of onwennigheid van de bestuurder.
![]()
![]()
Wij waren elders Mak, motor-meet.nlnou ja ook maar af en toe, loopt wat minder hard met posten daar nog.
![]()
Me has driven SM, and it was great!
![]()
Dat had ik vorige week een keer, niet thuis en niet kunnen posten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
Ja ik weet maar was mijn password vergeten en eer ik die automatisch in mijn mail had was ik alweer 3 uur verder
Als het goed is ga je zoquote:MAar goed, laat de zon maar wer schijnen !!!![]()
Beetje jammer dat het nu GIET hier![]()
Dan heb ik je tweelingbroer gezienquote:
Ik heb een dier dat zichzelf uitlaat, wel zo makkelijkquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week een keer, niet thuis en niet kunnen posten.
Alleen maar zien dat Yoessef en Riet het erg stil vonden op motor-meet.
Kon ook even geen passmailer vinden.
[..]
Als het goed is ga je zotoch, morgen weer droog.
![]()
Of moet je nu ook al huisje-boompje-beesje nog even uitlaten.![]()
![]()
Edit: damn komt wel erg hard uit de hemel vallen momenteel..
Heel tof dingquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuwe KTM 950 SM.
Amateurpiccie's van een beurs.
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.quote:
Inlaat, en uitlaat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Ik heb een dier dat zichzelf uitlaat, wel zo makkelijk
quote:Zaterdag rijden?
Heel tof 2 cylinder blok die al een tijdje meedoet in de 950 Adventure.quote:
Klinkt goed, wat is het plan...?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.![]()
[..]
Inlaat, en uitlaat.
Die met de paardenstaart zeker.
[..]
Redelijke opkomst zo te merken: OPM, Didiot, Rietvaerder, Mercy en Raus
, Hicham.
Ik weet het nog niet zeker, vrijdag een koper voor de Beemer misschien en ik moet verder nog een fiat krijgen geloof ik.![]()
Lastig om alles te volgen met die downtime van Fok!quote:
Niks is geheim.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik eruit zie.![]()
Ja, dat was wel lolligquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
Dat van die paarden niet gelezen afgelopen zaterdag?![]()
Hmm, nog niet echt aan gedachtquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er heeel veel regenbuien overheen vallen nu.
Dat wordt morgen geen S100 eroverheen ...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:24 schreef hicham het volgende:
Hmm, nog niet echt aan gedacht
Dan word ik vanaf nu toch mooiweerrijder?
Aha, het plan is dus een beetje posen en banden e.d. scorenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was uit
Maar ik wilde nog even waarschuwen Mark: het is op zaterdag.![]()
Kijk'es aan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:44 schreef Makster het volgende:
En de zaterdag is tegenwoordig meer dan een goede optie, sterker nog ik zweer bij de zaterdag
Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zaterdag gaan we naar duitsland en hebben besloten om ons nieuwe leer ook maar eens te gaan uittesten [afbeelding] zal best wel wennen zijn de 1e keer.
ja dat klopt, maar gisteren die plannen weer aangepast.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.![]()
Edit: "van plan was"
mietje, ik heb wintervoering nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vanochtend zonder wintervoering in de jas, zomerhandschoenenwel nog even een kleine sjaal.
Het nekje zit precies in de wind op een SM.
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdagquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk'es aan.![]()
Alleen Yoessef niet....
En start ik daar mijn compie opnieuw voor op gisteren, dat je pas vandaag reageerd.
![]()
![]()
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:51 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag kan ik nietZondag had wellicht nog gegaan (mits droog, nog steeds geen nieuwe voorband)
Sinds je "normaal" bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdag![]()
Nee, sinds ik "normaal" werk heb is de zaterdag ideaal, en zeker als het 18 graden word!![]()
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?![]()
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Normaal is relatief chefquote:
leuke foto, maar ik durf wel te beweren dat mijn PDA er hetzelfde uitziet, en die heeft nog nooit een motor gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...
Het is gewoon een feit dat ze er niet tegen kunnen, en wij zijn niet de enige die dat ondervinden...
Maar een plaatje zegt meer dan woorden...
[afbeelding]
Eigenlijk zou er een 'normale' naast moeten staan; maar voor de helderheid: elke 'vlek' en pasta-achtige vervuiling komt voort uit het motorgebruik; vreet aan de contacten en printplaat en leidt tot total-loss.
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, toch is het niet te vergelijken en gewoon niet gemaakt voor op de motor
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaat
Ultrasoon o.a. ook idd .quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.![]()
Nee, ik bedoel dat zo'n aperaat technisch wel langer mee gaat dan 2 jaar. En nee, ik gebruik geen PDA voor navigatie, ik gebruik mijn telefoon ervoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....
Maar jij gebruikt dus zo'n ding op de motor? Heb je zo'n Otterbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |