Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zaterdag gaan we naar duitsland en hebben besloten om ons nieuwe leer ook maar eens te gaan uittesten [afbeelding] zal best wel wennen zijn de 1e keer.
ja dat klopt, maar gisteren die plannen weer aangepast.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren te lezen dat je ook naar Sabra ging.![]()
Edit: "van plan was"
mietje, ik heb wintervoering nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
Vanochtend zonder wintervoering in de jas, zomerhandschoenenwel nog even een kleine sjaal.
Het nekje zit precies in de wind op een SM.
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdagquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk'es aan.![]()
Alleen Yoessef niet....
En start ik daar mijn compie opnieuw voor op gisteren, dat je pas vandaag reageerd.
![]()
![]()
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:51 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag kan ik nietZondag had wellicht nog gegaan (mits droog, nog steeds geen nieuwe voorband)
Sinds je "normaal" bentquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Youssef moet zeken handtassen stelen ofzo op de zaterdag![]()
Nee, sinds ik "normaal" werk heb is de zaterdag ideaal, en zeker als het 18 graden word!![]()
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom was het PDA verhaal van Notter nou bullshit?![]()
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omdat die dingen, mits je ze in een dichte houder stopt, niet meer vuil te verwerken krijgen dan wanneer je ze als PDA gebruik op kantoor. Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef stinkie het volgende:
Trillingen? Ooit wel eens een auto meegemaakt die niet trilt? De losse punten die ze noemen kloppen op zich wel, alleen tis allemaal lekker overdreven.
Normaal is relatief chefquote:
leuke foto, maar ik durf wel te beweren dat mijn PDA er hetzelfde uitziet, en die heeft nog nooit een motor gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De ervaring leert dat die dingen toch echt kapot gaan na een tijdje op een motor gezeten te hebben. Bovendien heb je op een motor directe trillingen van het blok in tegenstelling tot wanneer ie in een auto zit...
Het is gewoon een feit dat ze er niet tegen kunnen, en wij zijn niet de enige die dat ondervinden...
Maar een plaatje zegt meer dan woorden...
[afbeelding]
Eigenlijk zou er een 'normale' naast moeten staan; maar voor de helderheid: elke 'vlek' en pasta-achtige vervuiling komt voort uit het motorgebruik; vreet aan de contacten en printplaat en leidt tot total-loss.
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaatquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, toch is het niet te vergelijken en gewoon niet gemaakt voor op de motor
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Een PDA is gemaakt als kantoorartikel, niet als navigator. Dat het er niet voor gemaakt is wil echter niet zeggen dat je het er niet voor kan gebruiken zonder dat het binnen de kortste keren naar de klote gaat
Ultrasoon o.a. ook idd .quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Motorfiets maakt meer toeren, ding op het stuur heeft dus meer last van hoogfrequente trillingen dan op het dasboard van een auto.![]()
Nee, ik bedoel dat zo'n aperaat technisch wel langer mee gaat dan 2 jaar. En nee, ik gebruik geen PDA voor navigatie, ik gebruik mijn telefoon ervoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus de conclusie is: leuk voor als je elke 2 jaar een nieuwe PDA koopt en als je alleen van A naar B (evt via C) wilt rijden....
Maar jij gebruikt dus zo'n ding op de motor? Heb je zo'n Otterbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |