Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is veranderd
Wie gaat er nu alllemaal mee
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat bedrijf waar ik zo zou heen moeten heeft geeneens een vast uurloon maar werkt op provisiebasisDus als je niks verkoopt krijg je ook niks..... en daar heb ik echt weinig zin in
Mn ouders raden het zelfs af
Verder zoeken naar werk dusquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op, zou eigenlijk niet meer moeten mogen in 2005.![]()
Maar ja als je ziet wie er allemaal voor hun rondloopt is het ook niet zo gek.![]()
Zag laatst een skinhead met een rode hanekam en schotse rok langs de deuren gaan als vertegenwoordiger voor hun.![]()
En ze kunnen niet controleren of iemand ook daadwerkelijk arbeid levert.![]()
Nu heb je jezelf als je niet je best doet.![]()
Wel gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder zoeken naar werk dusKlinkt een beetje als een piramide spel...
hehe, heb je een potentiele koper?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef Romius het volgende:
hehe, heb je een potentiele koper?
hoe heet ie? Misschien ken ik 'm wel, Hoorn is best wel klein![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar "wilde" had hem erover gesproken over de mail eerder op de week.
Ik weet niet of ik kan, even overleggen en vrijdag zou er iemand voor de Beemer komen kijken.
Dat laatste is ook betrekkelijk als je zijn topic op M-F leest.![]()
Edit:Romius, een bekende plaatsgenoot van je.
Althans hij kent jou heeel vaag toen ik de motoren noemde.
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zelfs Hoeze bemoeit zich ermee
![]()
Zegt me zo niks, dan zal ie mij vast wel een keer voorbij hebben zien gaan in de buurt hierquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
L eon v an H off, hij kende jou uit de verte via via zo stond in de mail.![]()
Pas een nieuwe Gele Gixxer en SP-1 was genoeg om dat antwoord te krijgen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was wel nodig ook, wat een gezeik allemaal.
En met dank aan Mercy voor het melden v/h topic.![]()
quote:
Heel gemeen, newbie's pestenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
idd, arme Hoeze.quote:
quote:Ik heb de eerste vliegjes alweer op mijn vizier gesplut gekregen vanmorgen
gewoon komenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
Lullig als je er dan een krasje opzetquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen![]()
ook al is ie verkocht
leuk bullshit verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
PDA freaks, lees dit eens
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=2472
Die gasten in Notter weten héél goed waat ze het over hebben
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten. Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben. Maar dat heb ik ook nogal snelquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar goed op deze manier zoals er over Groenen gesproken wordt komt de hele deal wel onder druk te staan.![]()
![]()
[..]
Zielig!
Slecht voor je Kawa.
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Iedere Fokker kijkt standaard in iemands profiel, newbe's krijgen altijd het vuur aan de schenen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als je het een en ander opzoekt dat is het ook niet gek dat mensen niet al te positief zijn over Groenen. Ik zou er zeker mijn vraagtekens bijzetten.
Wilde hem na 2 weken alweer verkopen.quote:Zeker omdat je de motor ook redelijk kort hebt gehad.. zou ik als koper zeker argwaan hebben.
Faith = vrouwquote:Maar dat heb ik ook nogal snel
quote:Vliegjes slecht voor mijn kwak?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk dat je hem schoonmaakt zodat de vliegjes op een schone ondergrond kunnen landen.
![]()
![]()
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef Faithz het volgende:
Wassen stond al op het programZaterdag/zondag en dan natuurlijk goed droogrijden
Misschien veeeel siliconen of vaseline spray erop.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef Faithz het volgende:![]()
ik poets hem zo goed dat ze er weer vanaf glijden.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik proberen na iedere rit de motor weer schoon te maken,![]()
Stel je diensten ter beschikking.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
het gaat de laatste dagen echt niet goed met FOK![]()
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.quote:
Meen je dat nou serieus, zeikerdquote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Meen je dat nou serieus, zeikerdWekenlang te klagen over het weer en nu is het weer te warm
![]()
![]()
Nederlanders zijn echt zeikerds
eigenlijk best een goed idee, had op mijn werk toch niet echt veel tijd om te Fokken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stel je diensten ter beschikking.![]()
[..]
Veel te warm om te werken, is hier net een broeikas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |