Vertel!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:23 schreef Vivi het volgende:
Blijkbaar is dat een afrodisiacum wat beperkt houdbaar is
Hij zoekt weer toenadering
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!!!!!!!!!!!
Jeugdigheid is zeer zeker beperkt houdbaar, helaas.quote:Blijkbaar is dat een afrodisiacum wat beperkt houdbaar is
Ah... hij wil jou graag achter de hand houden voor als het uit is. De beste man kan niet alleen zijn. Ik hoop maar dat je er niet in trapt...quote:Maar ja, nu is het hek van de dam....vragten of ie alsjeblieft weer bij me mag slapen als het uit is met schaapje
Hehe, been there done that.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
vragten of ie alsjeblieft weer bij me mag slapen als het uit is met schaapje (ik: Ja, in de loggerkamer), sms-en etc etc..
Ow MUUS!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:34 schreef MUUS het volgende:
Dit is geen roze wolk, dit is dichte mist.
Je bent me voorquote:
Hè, gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:54 schreef Scorpie het volgende:
Meid, geef het nou maar op, die vent zit in je kop en daar kom je niet vanaf, ga lekker met hem samenhokken, want uiteindelijk gaat het daar toch wel op uitdraaien.
En wat betreft je laatste vraag: Mannen zijn predators, die jagen..misschien dat dat je verder helpt in je context over mannen & praten enzo.
Ja, hij begon idd raar te doen nadat ik met zijn broertje had gezoendquote:PS:
Ik heb sterk het gevoel dat het meneer te doen is om wat er tussen je benen en op je borstkas zit...niet om je warmte. Vergeet niet; je bent een aantrekkelijke meid, en hij zal zn best doen jou weer te veroveren voordat een ander dat doet (denk ik)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
Ja, hij begon idd raar te doen nadat ik met zijn broertje had gezoend![]()
Kijk hierboven, ik weet wel waarom hij je een tweede keer wil naaien...quote:
Maar nogmaals: WAAAAAAAAROM verovert hij dan niet lekker iemand anders?! Alleen maar om te bewijzen dat ie me 2x kan naaien? (letterlijk en figuurlijk dan? )
Mannen zijn raar
Veel plezier met het alleen maar tegen elkaar aan liggen. Ik voel, ik voel dat dit een oneindige reeks gaat worden. Je beseft toch wel dat je geen recht van klagen meer hebt he als hij je hartje nogmaals breekt?quote:[b]Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 ik
Maar goed, het hele eieren eten...ik zit nu bij hem thuis want hij vroeg of ik gezellig film kwam kijken en bleef slapen....en hij zou echt echt echt niets proberen...en ik..slappe verliefde trut kon natuurlijk weer geen weerstand bieden
Dus, scheld mij allemaal uit svp, want ik baal van mezelf maar tegelijk vind ik het zo ontzettend lekker dat ik zo meteen weer tegen hem aan kan liggen...aaargh.....
Jongens jongens wat weinig vertrouwen hebben jullie in mij zeg!quote:Op zondag 13 maart 2005 11:04 schreef Scorpie het volgende:
ze is al weer genaaid door hemletterlijk en figuurlijk!
Gooi dr maar een slotje op, dit vrouwmensch is onverbeterlijk en hangt de drama-queen uit!
Like i said: ga lekker samenhokken met hem, bespaar jezelf de tijd want het gaat daar toch wel op uitdraaien!
dag dag![]()
![]()
Geen idee of je niet leuk zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
Nou nee, ik ken dat broertje eik pas net, en was een avond bij hem filmpje aan het kijken, en beetje over edit, henk dus te praten, dat hij het niet snapte van Henk en dat hij hem liever met mij had gezien enzo...gnegne...en toen probeerde hij me ineens te versieren, maar ik ben er niet op in gegaan haar, vond ik een beetje raar, en achteraf was het van hem ook niet serieus. Dus stelde weinig voor.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, ik had je niet nodig gehad als ex-vriendin...![]()
Waarom heb je in hemelsnaam zijn broertje gezoent? Om hem te narren?
[..]
Eh....ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:29 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me dat je gewoon nog verliefd bent.
-Je leest zijn SMS-jes achter zijn rug om (dat doe ik persoonlijk niet eens als ik wel een relatie emt iemand hebt)
-Je kleineert zijn andere liefjes door je woordgebruik.
-Je baalt dat hij niet met je naar bed wil
-Je hebt het steeds over hem
Lijkt me duidelijk.
Denk dat je beter het contact even kan afkappen totdat JIJ klaar bent voor gewoon vriendschap.
Auquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen idee of je niet leuk zou zijn.
Maar een bord voor je kop is niet echt aantrekkelijk.
Ach joh, tis toch spannend?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef DarkElf het volgende:
jij leest de berichten van je "vrienden" "per ongeluk" ?
je laat met je spelen, je roept dat je dat niet meer toelaat en iedere keer weer
trap je erin, dus niet mekkeren dat hij dat doet: jij geeft hem keer op keer die kans
Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds heb je niet in de gaten dat deze gozer bad news is?
Hij bespeelt zo te lezen elke vrouw in zijn leven en nóg loop je over van gezwijmel. Terwijl iedere tom, dick en harrie die dit topic leest ziet wat een scumbag het is.
Is hij soms gezegend met een gouden lul?
Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierig
En wat maakt dat eigenlijk uit..ik vind hem gewoon zo lekker ruiken
Nou, geen vertrouwen iig....je hebt op zich gelijk hoor, als het echt mijn vriendje zou zijn zou ik dat niet doen, maar ten opzichte van hem heb ik wat dat betreft niet zo veel eergevoel, dat heeft ie niet echt afgedwongen.....Ik denk btw dat hij er wel om zou kunnen lachen hem kennende..niet dat ik het goed wil praten hoor, maar ik denk dat de meeste mensen dat gevoel niet vreemd zou zijn in deze situatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Moonah het volgende:
Weet je Vivi, ik snap absoluut niet dat jij überhaupt zin hebt in dergelijk gekonkel.
"Mijn vinger raakte per ongeluk de toets van zijn SMS-inbox."
Getver. Wat heb je dan in hemelsnaam samen als je op een dergelijke manier met elkaar omgaat?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.
Wil je hem niet gewoon omdat ie jou niet wil?
Denk je niet gewoon dat je een soort prestatie levert als je hem 'verovert'?
Senks Bliebliequote:Op zondag 13 maart 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
*Checkt fotoboek*
Wow!!
Waarom vallen mooie vrouwen altijd op foute gasten.
Naja.... kval sowiezo buiten de doelgroep... daar niet van.
Maar jeeeez.... Mannen genoeg! Al helemaal met jouw uiterlijk.
En de rest ken ik dan natuurlijk niet, dus daar mag ik geen oordeel over vellen.
Maar er van uitgaande dat je geen enorme egocentrische, super achterlijke, ongemanierde bitch bent....
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Vivi het volgende:
Oh, en MUUS, mijn uber-ich staat erg open voor wat je te zeggen hebt...alleen mijn es wil er nog niet echt aan
Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het van.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh ja, dat speelt ook wel mee, ik ben daar redelijk disfunctionerend in, ik val altijd op ongrijpbare mannen in meerdere zinnen van het woord...
Ze worden me meer waard naarmate ze minder toegeven ofzo.
Maar buiten dat, toen het, heel in het begin, erop leek dat we gewoon normaal wat met elkaar zouden krijgen vond ik hem ook al leuk dus ik weet niet of het nou alleen dat is.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Hij leest dit topic toch niet!? (God forbid).. Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het fan.
Ik snap persoonlijk niet dat je niet wat meer trots in je donder hebt. Iemand die je niet moet ga je toch niet achter zijn reet aanlopen.
Iemand vindt me leuk of niet, ik ga hem niet proberen te overtuigen.
En kennelijk vindt deze manier jou niet leuk genoeg, anders was het onderhand wel in orde geweest. Hard, maar waar![]()
Je ziet er misschien wel leuk uit, maar totdat je ze allemaal op een rijtje hebt zal je echt niemand vinden om je neurotische ellende mee te delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...
Ja, ik ben nog verliefd maar dat weet ik vlgs mij wel aardig te verbergen hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
en toen viel mijn wijsvingertje ineens heeeel erg per ongeluk boven op zijn sms inbox-knopje terwijl ik echt alleen maar ff wilde kijken hoe laat het was....
Tjesus Viv..quote:De tekst luidde ongeveer als volgt:
"Ik lig nu naast "vul naam vriendje in" maar kan alleen maar aan jou denken...God, wat was je heet gister..."
Tja....maar hij vraagt het toch ook aan mij? en daar steekt toch ook niets achter dan???quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]Ja, je zegt het een maarstraalt het ander uit.
Als ik het ene moment zeg dat ik nooit meer met een bepaalde man de koffer in duik en de dag erop vraag ik hem om met mee naar huis te gaan na het stappen, denk ik niet dat ie dat eerste nog erg serieus neemt.
Ik denk dat ie heel goed weet dat ie jou nog kan hebben, dat blijkt wel uit dat afstoot-aantrekspelletje dat hij speelt.
Jij bent en blijft tofquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat je ons een beetje zit te stangen, vivi, want anders... je wordt met de post minder leuk.
tof wijf ben ik, hè, dat ik dat vind én zeg
Q.E.D dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Hij leest dit topic toch niet!? (God forbid).. Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...
Ja, ik ben nog verliefd maar dat weet ik vlgs mij wel aardig te verbergen hoor
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je ziet er misschien wel leuk uit, maar totdat je ze allemaal op een rijtje hebt zal je echt niemand vinden om je neurotische ellende mee te delen.
Daarnaast is er echt niks onaantrekkelijker dan een stomdronken vrouw, dus logisch dat ie je in de taxi duwde. Mooi excuus ook; hij staat er redelijk goed op met z'n 'nee dan maak ik misbruik van je', terwijl hij eigenlijk blij was dat je weg ging zodat ie zn ex lekker kon naaien.
Dusse, nee, je bent niet leuk, je bent een onzekere puber van 16 die spelletjes probeert te spelen waarvan ze zelf de regels niet kent.
Ik hoop het niet voor je.quote:
Prima reden om drankzucht te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ???
.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je.
Ik denk vooral dat je jezelf graag voor de gek houdt omdat je graag wilt geloven dat hij je wel leuk genoeg vindt
Tipje: lees het boek "he's just not that into" you eens"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
.....![]()
Niet van die rake dingen zeggen hoor!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Nou ja, wat bepaalde aspecten betreft kan ik me dat best indenken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Bejje gek, dan moet ze dat bord weggooien en de werkelijkheid onder ogen zien! Huuuu, eng!quote:
IR, subtiel sarcasme werkt hier niet. Dui-de-lijk ver-mel-den wat je denkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, wat bepaalde aspecten betreft kan ik me dat best indenken.
true true , maar dan wel een van de ergste soort, hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn Jezebel-instinct zegt dat je wel eens gelijk kan hebben, Milagro, maar aan de andere kant, het blijft een vrouw he...
Dat zegt meer over jou dan over hemquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Flikker op muts, alleen maar interessant doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven sprakeloos.
Het licht aan het einde van het weiland!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Copycat het volgende:
Ook slappe koeien kunnen ooit het licht zien...
er wordt tenminste geneukt, zeg ik dan, beter dan niets !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Vivi het volgende:
Update:
Er wordt nog steeds geneukt, We hebben nog steeds niets, (behalve veel lol) en ik dus veel hartzeer want ik ben allleen maar zijn beste vriendinnetje...zegt ie. Dus het topic is een beetje doodgebloed wegens gebrek aan animo mijnerzijds....tis niet echt om trots van te worden als je zo'n slappe koe bent.
Omdat ik stapel stapel gek op hem ben en niemand anders ook maar in zijn buurt kan komen qua wat ik ooit in iemand heb gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
Maar waarom ga je er dan mee naar bed als het jouw hartzeer doet? Ik snap echt niets meer van vrouwen vrees ik
Nope, hij zegt elke keer dat het afgelopen moet zijn, want hij is bang om in iets te blijven hangen alleen om de gezelligheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
En het gras is ook daar een stuk groener...
Maar lieve Vivi, je doet het jezelf toch echt aan.
Als je geen hartezeer meer wilt, zul jij toch degene moeten zijn die een punt achter deze road to nowhere zet.
Hij vindt het waarschijnlijk wel best zo.
wat een lulquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, Op koninginnedag was ie iemand tegengekomen die hij "evt. leuk zou kunnen gaan vinden".
Dus
Het zou een lul zijn moest hij vivi in de waan laten dat er meer is en dat hij er een relatie mee wilt. Nu doet hij gewoon wat vivi ook doet: profiteren van de situatie en seks hebben wanneer hij wil.quote:
er zijn veel mannen die uiteindelijk de vrouw nemen die er altijd is geweest hoor, die alles pikt, ondanks alles. een goede huissloor voor het huishouden en zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:03 schreef DarkElf het volgende:
maar denk je nu echt dat hij ineens respect voor je krijgt als je hem na de zoveelste keer weer met open armen ontvangt?
omgedraaid; heb jij respect voor iemand die over zich heen laat lopen, die zich weg laat sturen en die weer klaarstaat als die persoon ineens weer iets van zich laat horen?
die man weet dat vivi smoorverliefd is ... en dan speel je in mijn ogen wel een smerig spel!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou een lul zijn moest hij vivi in de waan laten dat er meer is en dat hij er een relatie mee wilt. Nu doet hij gewoon wat vivi ook doet: profiteren van de situatie en seks hebben wanneer hij wil.
Je moet het ook niet altijd op de mannen steken hoor...
Vind ik niet. Ze is er toch zelf bij?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef petitlapin het volgende:
die man weet dat vivi smoorverliefd is ... en dan speel je in mijn ogen wel een smerig spel!
Ze is volgens mij oud en wijs genoeg om er niet meer op in te gaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die man weet dat vivi smoorverliefd is ... en dan speel je in mijn ogen wel een smerig spel!
het is een ethisch interessant probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze is er toch zelf bij?
Zo weerloos als ze zichzelf wil doen geloven dat ze is, is ze nu ook weer niet.
Waarschijnlijk doet ze zelf net alsof het haar verder weinig boeit. Of heb ik dat mis, Vivi?
Dat vind ik dan stukken erger dan hetgeen die kerel doet hoor. Hij maakt tenminste duidelijk dat hij geen toekomst met haar wil, enkel de seks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik twijfel daarentegen over iemand ...dan kan het lijntje niet lang genoeg zijn
![]()
duidelijk maken dat je GEEN toekomst wil met iemand, maar WEL sex hebben, dat vind ik echt laag, sorry, dat zal ik NOOIT doen, vooral als je weet dat die ander écht smoooooooooooooooorverliefd is, en dan haal je gewoon uit alles hoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan stukken erger dan hetgeen die kerel doet hoor. Hij maakt tenminste duidelijk dat hij geen toekomst met haar wil, enkel de seks.
Hij houdt haar niet aan het lijntje, want vivi weet wat haar te wachten staat en waar ze wel of niet kan op rekenen.
Dat vind ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
duidelijk maken dat je GEEN toekomst wil met iemand, maar WEL sex hebben, dat vind ik echt laag, sorry, dat zal ik NOOIT doen.
als dat geen hoop geven is, zal niets het zijn ...
Ik zie niet in wat daaraan hoop geven is, hoor. Integendeel. Hij zegt immers dat hij Vivi niet als liefdespartner, maar als beste vriendin ziet. En blijkbaar hebben ze goeie seks samen én bovendien stemt Vivi in met deze gang van zaken. Niet van harte wellicht, maar toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef petitlapin het volgende:
duidelijk maken dat je GEEN toekomst wil met iemand, maar WEL sex hebben, dat vind ik echt laag, sorry, dat zal ik NOOIT doen.
Hij is duidelijk: hij wil niets meer dan seks en vivi gaat er constant op in.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
duidelijk maken dat je GEEN toekomst wil met iemand, maar WEL sex hebben, dat vind ik echt laag, sorry, dat zal ik NOOIT doen, vooral als je weet dat die ander écht smoooooooooooooooorverliefd is, en dan haal je gewoon uit alles hoop.
Ach, vrouwen onthouden toch alleen maar de dingen die ze wíllen horen en daar kun je handig gebruik van maken...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Copycat het volgende:
En zei je dan ook dat je dat eigenlijk niet meer wilde doen, kasta?
Met als insteek dat je het zo een volgende keer eervol weer kon doen?
en hoeveel keer wordt een beste vriendin uiteindelijk geen liefdespartner, en hoevelen blijven niet hopen, door een roze bril ziet alles er toch zo mooi en hoopgevend uit ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daaraan hoop geven is, hoor. Integendeel. Hij zegt immers dat hij Vivi niet als liefdespartner, maar als beste vriendin ziet. En blijkbaar hebben ze goeie seks samen én bovendien stemt Vivi in met deze gang van zaken. Niet van harte wellicht, maar toch.
En, met alle respect, dat jij het nooit zal doen, is besides the point.
*grinnik*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:45 schreef MUUS het volgende:
Het licht aan het einde van het weiland!
Meuh..
Hebben wij ook nergens beweerd, maar je hoeft ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij houdt contact, hij voedt haar gevoelens, en ik ga ervanuit dat hij zich daarvan bewust is... ik vind niet dat zijn verantwoordelijkheid dus nihil is ... ( ok, vind ik, dus misschien besides the point)
Wijven hebben altijd de neiging om de grote boze man de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en hoeveel keer wordt een beste vriendin uiteindelijk geen liefdespartner, en hoevelen blijven niet hopen, door een roze bril ziet alles er toch zo mooi en hoopgevend uit ...
ok, natuurlijk zou het droomscenario zijn dat vivi wat sterker in haar schoenen zou staan. en al speelt de man het clean door altijd te zeggen dat ze geen liefdespartner is ... er blijft toch een ... 'gemeen' kantje aan
hij houdt contact, hij voedt haar gevoelens, en ik ga ervanuit dat hij zich daarvan bewust is... ik vind niet dat zijn verantwoordelijkheid dus nihil is ... ( ok, vind ik, dus misschien besides the point)
was misschien idd een misplaatste opmerking, iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben wij ook nergens beweerd, maar je hoeft ook niet te zeggen
"Wat een lul ... mannen..."
Want daaruit laat je blijken dat Vivi het o zo grote slachtoffer is, wat helemaal niet het geval is... Ze plaatst zichzelf in deze positie door constant in te gaan op zijn avances, terwijl ze maar al te goed weet dat het nergens toe leidt
Ik ben het hier dus wel mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef petitlapin het volgende:
duidelijk maken dat je GEEN toekomst wil met iemand, maar WEL sex hebben, dat vind ik echt laag, sorry, dat zal ik NOOIT doen, vooral als je weet dat die ander écht smoooooooooooooooorverliefd is, en dan haal je gewoon uit alles hoop.
Gevoelens en 100% zeker in één zin, dat gaat nu eenmaal nooit samen. Gevoelens kunnen heel opeens veranderen, maar zoals ht er nu naar uitziet, denk ik niet dat hij verliefd gaat worden op haar... Toch niet zo verliefd om er een vaste relatie mee uit te bouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
was misschien idd een misplaatste opmerking, idd
om echt een verschrikkelijke advocaat van de duivel te spelen: kan jij met 100 % zekerheid beweren dat hij nooit verliefd op haar zou kunnen worden ? Zolang hij in haar buurt blijft, zal ze blijven hopen ...
Mannen eh [vette knipoog]quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:33 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus wel mee eens.
Tja, strikt genomen ben je eerlijk geweest, dat is waar. Strikt genomen doe je dus niks fout. Maar je kunt op je klompen aanvoelen dat de ander zeker valse hoop heeft en gewoon niet de stap kan zetten om te stoppen met die seksrelatie. Ik vind dan eigenlijk dat je wel de verantwoordelijkheid voor die ander moet nemen en ermee moet stoppen.
Geniet je nou echt zo van die seks terwijl je je er van bewust bent dat die ander veel meer wil en dat je die dus enorm kwetst of tenminste gaat kwetsen?
Nogmaals, strikt genomen doe je niks fout, maar ik vind het eigenlijk ook een rotstreek.
Hmmm, ik zie het niet alsof hij valse hoop geeft, maar alof zij elk dingetje aanklampt om maar hoop te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:33 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik ben het hier dus wel mee eens.
Tja, strikt genomen ben je eerlijk geweest, dat is waar. Strikt genomen doe je dus niks fout. Maar je kunt op je klompen aanvoelen dat de ander zeker valse hoop heeft en gewoon niet de stap kan zetten om te stoppen met die seksrelatie. Ik vind dan eigenlijk dat je wel de verantwoordelijkheid voor die ander moet nemen en ermee moet stoppen.
Geniet je nou echt zo van die seks terwijl je je er van bewust bent dat die ander veel meer wil en dat je die dus enorm kwetst of tenminste gaat kwetsen?
Nogmaals, strikt genomen doe je niks fout, maar ik vind het eigenlijk ook een rotstreek.
ik vind zeggen: ik wil geen relatie met jou, maar effectief wel tussen de lakens kruipen en blijven contact zoeken ( terwijl je weet dat zij smooooooooooorverliefd hoopt op meer) NIET duidelijk zijn over je intentiesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wijven hebben altijd de neiging om de grote boze man de schuld in de schoenen te schuiven.
Deze man is heel duidelijk over zijn intenties en dat vivi dat niet wil horen is haar probleem lijkt me.
Dat vind ik zo'n onnoemelijke dooddoener.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef Angeles het volgende:
Dat doen verliefde mensen nou eenmaal.
mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef Angeles het volgende:
Dat doen verliefde mensen nou eenmaal.
Dit vind ik dan wel weer een typerende verwoording.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Vivi het volgende:
want hij is bang om in iets te blijven hangen
als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoor
je bent nog steeds in staat keuzes te maken
Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaat
Heb ik ergens gezegd dat je een willoze zombie wordt dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Ripley het volgende:
Dat vind ik zo'n onnoemelijke dooddoener.
Alsof je last hebt van verstandsverbijstering als je verliefd bent. Natuurlijk wil je graag dingen zien, maar als je echt wilt kun je jezelf ook dwingen om reeel te blijven. je wordt geen willoze zombie enkel en alleen omdat je verliefd nbent. Dit wordt veel te makkelijk gezegd, omdat je dan kennelijk opeens geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hoeft te nemen.
Volgens mij heb ik gezegd dat hij strikt genomen niks fout doet. Dat het inderdaad haar keuze is, haar verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Ripley het volgende:
Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.
*Sluit aan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef DarkElf het volgende:
pff als de sex dan ook nog niet eens geweldig is
Raar? Eerder kansloos. 'Hij heeft nogal een reputatie'. Joh, wat leuk voor em, jammer alleen dat hij er niet in slaagt om je een goede beurt te geven. Dan kan ie nog zo'n reputatie hebben, maar sorry hoor, dan is het gewoon een loser die hele mooie praatjes de wereld in brengt en ze vervolgens niet waar kan maken. Hij zegt zeker nog steeds iedere keer dat het de volgende keer wel beter wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:33 schreef Vivi het volgende:
En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar(Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)
En toch kunnen we niet van elkaar afblijven, da's best raar he!
Ja...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Vivi het volgende:
Ja, kan ik het helpen?
Je kan hem best het einde vinden, hij vind jou niet het einde, dus stop dreaming, start living.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind HEM gewoon het einde, hoe hij in het leven staat, tegen dingen aankijkt, met mensen omgaat etc.
(Ja, en laat de humoristische opmerkingen maar achterwege, want natuurlijk vind ik het niet leuk hoe hij met MIJ omgaat...al kan ik hem dat niet eens kwalijk nemen, want hij is alleen maar eerlijk, zegt altijd "dit blijft niet zo"maar ja, dat zegt ie wel terwijl hij me heel lief vasthoudt en kriebelt)
Je bent geen zeur, je zoekt alleen hier bevestiging van iets wat je eigenlijk zelf al aangeeft dat het niet gaat gebeuren; dat hij jou opeens wel ontdekt en dat jullie lang en gelukkig leven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Vivi het volgende:
Maar anyway, ik ben gedegradeerd tot een onnoemelijke zeur vind ik als ik dit topic zo eens terug lees.
Ik denk dat ik maar vrede ga sluiten met het feit dat ik mijn grote liefde niet ga krijgen...zal wel slecht karma zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft speelt hij het spel toch behoorlijk netjes; niet happen als ze naast hem ligt zodat het haar frustreert, af en toe het contact laten verwateren zodat het verlangen bij haar alleen maar groeit, quasi-verontwaardigd/beledigd reageren op haar opmerkingen om haar een schuldgevoel aan te praten, etc. etc.
Viv, ik pis bijna in me broek van je!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Vivi het volgende:
Maar anyway, ik ben gedegradeerd
Senksquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:27 schreef Scorpie het volgende:
totaal offtopic; je bent verdikkeme wel een bloedmooie vrouw, hij knapt echt niet af op je uiterlijk!
nou daar kan ze vast wel tegen gezien het feit hoe vivi zelf uit de hoek kan komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind gewoon dat Vivi hier verschrikkelijk hard wordt aangepakt.
die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:30 schreef Vivi het volgende:
"Niets, Je bent mooi, sexy, interessant, lief en slim...alleen jij bent een Sony en ik zoek een Philips"
Dat moet je dat misschien es doen, word de sex misschien ook wat spannenderquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat het daarom gaat maar we kunnen ook nog eens goed praten en dan ga je je toch afvragen wat er dan ontbreekt...de "chemistry"dus volgens hem...die ik dus wel voel, want als ik hem zie zie ik een soort levende lollie die ik het liefst van onder tot boven wil aflikken
Wat ken je me toch goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dara kan ze vast wel tegen gezien het feit hoe vivi zelf uit de hoek kan komen
Ja wat denk jij nou...dat ik dat nog niet gedaan heb danquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat moet je dat misschien es doen, word de sex misschien ook wat spannender![]()
om maar eens te zeggen dat een 'reputatie' echt wel volledig op lucht gebaseerd kan zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou...dat ik dat nog niet gedaan heb dan
Het is ook wel spannend, alleen hij kan niet zo makkelijk erm...het einddoel bereiken zeg maar
Is niet zo moeilijk hoor, of heb jij nooit sex met iemand uit medelijden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij mag mij wel eens leren hoe die dat doet
Nope, al 2.5 jaar een gelukkige relatiequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, of heb jij nooit sex met iemand uit medelijden?
Jij bent net een hond. Als je die keihard schopt komt ie toch nog terug. Zo is het ook een beetje hier nietwaar. Eigenlijk vraag ik me ook een beetje af waarom dit topic nog loopt. Dat je het eerste topic opende omdat je er mee zat wil ik wel geloven, maar volgens mij gaat het er in dit topic meer om dat je het heerlijk vind dat mensen reageren, ipv dat het je om de inhoud van de reactie gaat. Of zo...quote:
Pas op met wat je zegt, TS is het niet gewend dat de woorden 'gelukkig' en 'relatie' in 1 zin staan zonder ontkenning.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nope, al 2.5 jaar een gelukkige relatie
Geloof mij nou maar dat die reputatie dan alleen maar in woord en niet in daad bestaat en dat Henk gewoon een slechte minnaar is (of is hij altijd te dronken om jou te nemen?)quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:33 schreef Vivi het volgende:
En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar(Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Vivi het volgende:
losse flodders.
Hij doet het met iedereen die voor zijn lul komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hij doet het nu ook nog steeds met zijn ex?
Nee tuurlijk niet. Tis meer een soort verslaving ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij doet het met iedereen die voor zijn lul komt.
Vivi vindt dat verder prima trouwens.
Als je echt van die verslaving wilt afkomen, zit er volgens mij weinig anders op dan cold turkey gaan.quote:
Idd Vivi met d'r grote bek, die hier even toont dat ze zelf ook wel eens totaal ruggegraatloos is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef Eightball het volgende:
Nou inderdaad. Je komt een beetje schaapachtig over in deze.
Zo ken ik je helemaal niet.
Precies, van lekker pittig naar een bakvis die van links naar rechts door de pan wordt gesleept.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd Vivi met d'r grote bek, die hier even toot dat ze zelf ook wel eens totaal ruggegraatloos is.
Lees: een hoopje mens dat zit te wachten totdat zijn lul weer aandacht voor haar smachtend poesje heeft....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Precies, van lekker pittig naar een bakvis die van links naar rechts door de pan wordt gesleept.![]()
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees: een hoopje mens dat zit te wachten totdat zijn lul weer aandacht voor haar smachtend poesje heeft....
Uhuh.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).
Gezien het feit dat ze hem ziet als grote lollie zal dat wat haar betreft wel mee vallen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).
Ja, daar gaat het ook niet om. Vreemd genoegquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exactamundo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:23 schreef HassieBassie het volgende:
Tis alleen zo dat meneer Henk een beetje moeite heeft om haar te plezieren, dus draait ze het op zo'n manier dat het lijkt alsof sex voor haar ondergeschikt is.
Gelukkig heb je geen tong meer, want dan had je kunnen zeggen "Henk ga eens weg, we moeten wat afstand nemen"quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het ook niet om. Vreemd genoeg
En ik baal ook van mezelf hoor. Kheb er zelfs een kroegverbod door opgelopen omdat ik zo boordevol frustraties zit dat ik een opdringerige kerel naar buiten heb gemept (met mijn kleine vrouwenknuistjes jah) Henk stond er btw naast. En vroeg zich af: "Goh, dat je dat nog nooit bij mij hebt gedaan?!"Anyway, mag dus tot 1 juni niet meer in stamkroegje komen, dacht "MOOI!" gedwongen cold turkey! Maar Henk zoekt mij dus op in andere kroegen
Grrrrrrr!
Henk is een vent. Vivi is een vrouw. Vivi huilt, Henk lacht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
Exactamundo.
Henk is helemaal geen lul, Henk is duidelijk.
Henk is een held bedoel je. Het is niet iedereen gegeven om eerlijk te zijn tegen alle vrouwen die je gelijktijdig neukt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Henk is een vent. Vivi is een vrouw. Vivi huilt, Henk lacht.
Plus dat het natuurlijk ergens ook wel veilig is, een vent waarvan je weet dat hij zich toch niet wil binden, dan hoef jij ook niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:23 schreef Moonah het volgende:
Uhuh.
Ik durf zelfs te beweren dat juist het feit dat hij haar afwijst die 'enorme aantrekkelijkheid' vormt.
Ik herschrijf hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Henk is een held bedoel je. Het is niet iedereen gegeven om eerlijk te zijn tegen alle vrouwen die je gelijktijdig neukt.
Dat die mutsen er alleen maar mee akkoord gaan omdat ze hem zo onweerstaanbaar vinden, is natuurlijk niet zijn probleem en zeker niet zijn schuld.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat het natuurlijk ergens ook wel veilig is, een vent waarvan je weet dat hij zich toch niet wil binden, dan hoef jij ook niet...
Wil ook nog wel eens meespelen bij verliefd worden op de onbereikbare...
Hoe zeggen ze dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Vivi het volgende:
En nee, ik kan het niet uitstaan dat hij maar niet wil. Dat speelt natuurlijk mee.
Waarom heb jij nou niet door dat dat precies hetgene is dat hij wil dat jij denkt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Vivi het volgende:
En nee, ik kan het niet uitstaan dat hij maar niet wil. Dat speelt natuurlijk mee.
dit houdt allemaal geen steek, want zelfs voor al dit, was hij ook al niet geïnteresseerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef SeLang het volgende:
Ik begin die Vivi echt steeds kanslozer te vinden.
Geen wonder dat die kerel daar op afknapt.
Wie knapt er nou er niet niet af op een wijf datGeen zelfrespect heeft Stiekum privé SMS-jes van een ander leest Een gigantisch bord voor d'r kop heeft Tokkie gedrag vertoont in een kroeg en kennelijk zo triest is dat ze een kroegverbod krijgt etc
Eigenlijk ben jij dus een soort zusje... okay, een soort incestueus zusje, maar toch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Hij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neukenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ach dat vond hij wel stoer hoor
En hij knapt niet op me afHij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Ja Dohquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken hem lafjes erin te hangen zonder klaar te komen
wat niet is, kan nog komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij dus een soort zusje... okay, een soort incestueus zusje, maar toch.
Chemistry kun je niet opwekken, dat is er of -in dit geval- niet.
Naja goed genoeg is nog maar net de vraag , want als ik het zo lees heeft hij een uithoudingsvermogen van 48 uur.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken
Mwoh..zelfs ik heb hier een hard hoofd in...raar ding eigenlijk, chemistry. Ik hecht er zelf dan ook niet te veel waarde aan. Ik bedoel; je moet iemand natuurlijk wel enigzins lekker en aantrekkelijk vinden maar chemistry, wat is dat nou, en hoe lang blijft dat helemaal. Ik heb het zelf juist meestal met mensen met wie ik never nooit niet een relatie zou willen opbouwen. Tis een soort onrust. Raar is dat Henk mij dus wel sexy vind (Zegt ie) maar geen chemistry heeft. Niet de "Wave" bij het aanraken oid.quote:
Homo kan ik me niet voorstellen, maar ik heb idd nog nooit een man zich zo zien verzettenquote:vivi, ik wil nog tien topics hierover, dus ik moedig je aan)
![]()
(misschien is het een latente homo of zo, een jonge man die zo'n moeite heeft met presteren in bed, en niet onder de indruk blijkt van je charmes ...
)
I knowquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dat jij hem zo lekker vindt ruiken, dát is bijvoorbeeld chemistry.
Tuurlijk vindt hij dat stoer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ach dat vond hij wel stoer hoor
En hij knapt niet op me afHij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Zegt ie...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Maar hij vind mij ook lekkker ruiken zegt ie altijd
Zie je wel zie je wel!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
jij bent en blijft een believer hé, viviquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Verkapt-tegen-beter-weten-in-opbeurt-post.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zie je wel zie je wel!!!!
Hij gaat echt nog wel voor je hoor!
Hou vol Viv!
Je zal wel gelijk hebben, want die vorige vriendin van hem was een hele stille die nooit wat zeiquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt hij dat stoer.
En tuurlijk vindt hij je leuk als je stomdronken bent.
En tuurlijk knapt hij niet op je af, want je bent zo'n leuk, mooi meisje.
Als een jongen je stoer vindt als je vecht of leuk als je stomdronken bent, ben je geen relatiemateriaal, maar gewoon 'nice on the side' materiaal, dat wordt zodra mogelijk wordt ingeruild voor een meisjes-meisje dat geen kroegverbod krijgt en hooguit gezellig aangeschoten wordt.
Hihiquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hou vol Viv!
Praat je altijd mensen hoop in als je weet dat het geen nut heeft ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hou vol Viv!
Ach, ik was dequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verkapt-tegen-beter-weten-in-opbeurt-post.
Ik zat erop te wachten dat je ook DIT goed ging praten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh..zelfs ik heb hier een hard hoofd in...raar ding eigenlijk, chemistry. Ik hecht er zelf dan ook niet te veel waarde aan. Ik bedoel; je moet iemand natuurlijk wel enigzins lekker en aantrekkelijk vinden maar chemistry, wat is dat nou, en hoe lang blijft dat helemaal. Ik heb het zelf juist meestal met mensen met wie ik never nooit niet een relatie zou willen opbouwen. Tis een soort onrust. Raar is dat Henk mij dus wel sexy vind (Zegt ie) maar geen chemistry heeft. Niet de "Wave" bij het aanraken oid.
En jij laat dat toe? Wat lig jij dan te doen terwijl hij lekker met zn sla bezig is? Breien?quote:En ja, hij wil eeuwige spanning enzo. En bij mij komt ie tot rust want ik ben zijn vriendje zegt ie, dus niet spannend. Hij ligt dan ook rustig een bakje sla te knagen naast mij in bed![]()
Allebei drankorgels die elkaar het leukst vinden als ze helemaal bezopen zijn, ik zie de connectie zelfs vanaf hier. Maar of je daar nou trots op moet zijn is een heel ander verhaalquote:Homo kan ik me niet voorstellen, maar ik heb idd nog nooit een man zich zo zien verzetten
Hij laat zich niet dwingen zegt ie, hoeveel van onze vrienden ook roepen dat we samen zo leuk en geweldig ben en dat we zo goed bij elkaar passen.
Ja, maar dat probeer ik ook vaak hoor, ik zeg ook regelmatig nee als ie vraagt of ik mee ga, of ik ga ineens eerder naar huis dan hij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent en blijft een believer hé, vivi![]()
om nu eigenlijk eens echt een deftige tip te geven: het contact verbreken zou misschien een te grote ravage aanrichten, maar hou het allemaal een pak oppervlakkiger => geen sex meer ( kan niet zo'n groot gemis zijn ...), geen diepzinnige discussies, geen vleierij en opvrijerij.
zien of hij daarop reageert. Zo nee, dan is en blijft het geen groot verlies, en kan je beter op zoek naar iemand die wel 'chemistry' voelt tussen jullie twee.
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef HassieBassie het volgende:
En jij laat dat toe? Wat lig jij dan te doen terwijl hij lekker met zn sla bezig is? Breien?
Zelfs een blinde koe als ikke zie hier het sarcasme nog wel vanaf druipen ZONDER bijbehorende smiley hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Praat je altijd mensen hoop in als je weet dat het geen nut heeft ?![]()
Misspositivo![]()
Been there done that. Bij mij kwam het erop neer dat ZIJ alleen sex wilde, ik wilde meer. Gauw afgekapt, veel gezeik, veel shit, veel dipjes, maar wat ben ik blij dat ik van dat hysterische wijf af ben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat probeer ik ook vaak hoor, ik zeg ook regelmatig nee als ie vraagt of ik mee ga, of ik ga ineens eerder naar huis dan hij.
Maar de discussies die komen gewoon....(ja, want, hij heeft wel chemistry met mij qua praten zei hij, AAAAH!) Maar dan ben ik weer eng want ik doorzie hem ofzo.
Wat nou Joene???quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Vivi het volgende:
(ja, want, hij heeft wel chemistry met mij qua praten zei hij, AAAAH!)
Wat een smerige leugenaar. Het is gewoon niet mogelijk dat een straalbezopen vrouw die uit een rokerige kroeg komt rollen nog steeds lekker ruikt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Wat voor relaties heb jij als je het goed kan vinden op het praat-vlak al gelijk een teken voor een relatie vind?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat nou Joene???
Hier nóg een bewijs dat hij heus wel voor haar gaat gaan...:
[..]
Zie dan ook in dat je gigantisch misbruikt wordt en dat je je zelf eigenlijk opstelt als een ordinaire sletquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs een blinde koe als ikke zie hier het sarcasme nog wel vanaf druipen ZONDER bijbehorende smiley hoor
Punt één ik ben geen mevrouwtje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Dr komt veel meer bij kijken hoor mevrouwtje.
Lol, heb hem ook volgende dag een sms gestuurd waarin ik zei dat ik er mee kapte omdat ik geen vent mot die in bed liever een bakje sla pakt dan mij. Krijg ik een sms terug: "Maar sla is toch juist goed voor me!"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!
Hij klinkt wel een beetje als een metroseksueel, Vivi, met z'n slappe janus en bakkie slaai.
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Punt één ik ben geen mevrouwtje.
Punt twee leer eens niet alles zo letterlijk te nemen als het er staat.
Ik ga eea niet voor je uitspellen.![]()
Proest!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!
Hij klinkt wel een beetje als een metroseksueel, Vivi, met z'n slappe janus en bakkie slaai.
lieve Scorpie, Moonah beschikt over de gave die: 'ironie' heet. Als je dat niet vat, pech voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor relaties heb jij als je het goed kan vinden op het praat-vlak al gelijk een teken voor een relatie vind?
Dr komt veel meer bij kijken hoor mevrouwtje.
Ja ik kan ook goed praten met een hoop meiden en waarschijnlijk als ik zou willen ook nog wel een paar Neuken . Betekend niet dat ik ook gelijk een relatie wil of er voor wil gaan natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat nou Joene???
Hier nóg een bewijs dat hij heus wel voor haar gaat gaan...:
[..]
Dat cursusje 'posts op waarde schatten, ook zonder PI' kan ze beter doorschuiven naar jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.
Tuurlijk ga je op de dingen af die mensen neerzetten, troela.
cursusje "Fok!-cultuur-voor-dummies" nodig?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
ja die mis ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Moonah het volgende:
En waar blijft trouwens milagro in dit topic?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Proest!
Draagt hij ook badslippers in huis?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
hij sprietst alleen moeilijk(aggod..hij moets eens weten...
)
Ach die slaat straks wel dubbel zo hard terug, vrees niet!quote:
quote:
Hee Hee..maar wel een 1-persoonsslet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Zie dan ook in dat je gigantisch misbruikt wordt en dat je je zelf eigenlijk opstelt als een ordinaire slet![]()
En leren breien en slaatjes bla eten in bed en lekker ruiken!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik moet dus gewoon beter leren koken in plaats van mijn bedpartners te bevredigen.
Waarom vertéllen ze me dat soort dingen nooit!.
Kasta, het zijn vrouwmenschen... die vertellen pas dingen nadat ze eenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik moet dus gewoon beter leren koken in plaats van mijn bedpartners te bevredigen.
"Inhoudelijk" hoef ik al niet meer op je post in te gaan, dat hebben anderen al gedaan. waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
omdat jij geacht wordt als man dat soort dingen zelf te verzinnen natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Ik ruik naar slaatjes bla, waar blijven die wijven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leren breien en slaatjes bla eten in bed en lekker ruiken!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Vivi het volgende:
,
,
Zelfs als ik er bij zeg dat ik het heus wel schattig vind?
Wat doe je per uur ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hee Hee..maar wel een 1-persoonsslet!
En ik laat me altijd graag misbruiken door hem tot zover
ja want dan is ie zo cutequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG! Je bent echt ver heen hè.
Straks ga je ook nog zeggen dat je zijn penis in slappe toestand eigenlijk leuker vindt dan in erecte toestand...
Nouhou, dat kan echt heel aantrekkelijk zijn hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat je zijn penis in slappe toestand eigenlijk leuker vindt dan in erecte toestand...
ik denk overigens dat ze hem liever stijf heeft , alleen iets minder langquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ojaquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Jumparound het volgende:
Joene, een goeie slet neuk je gratis... anders was het wel een hoer
We moeten wel uitkijken, als er meer mensen als scorpie zijn hebben we over een maand een topic aan onze broek hangen 'ja maar in dat andere topic zeiden jullie dat... '.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Moonah het volgende:
Nouhou, dat kan echt heel aantrekkelijk zijn hoor!
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discoveryquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ruik naar slaatjes bla, waar blijven die wijven?.
En dan heeftie groot gelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We moeten wel uitkijken, als er meer mensen als scorpie zijn hebben we over een maand een topic aan onze broek hangen 'ja maar in dat andere topic zeiden jullie dat... '.
meeste mannen liggen dan te slapen omdat ze net zijn klaargekomen op een niet dronken vrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
Ach, als dat lieve moedervlekje er maar op zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet zijn spritzkwaliteiten niet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discovery?
Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
Kan je lekker kriebelen?
Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
NOU?
Ik snappumnie...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
Ironie, jongens..ironie!
quote:
Alleen als ik nog sla in de koelkast heb.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alleen als ik ladderzat in de kroeg met je sta.quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
Zeg me waar je jeuk hebt en ik maak je gek.quote:Kan je lekker kriebelen?
Als ik met mn dronken kop de moestuin nog kan vinden, tuurlijk.quote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
Wat nou?quote:NOU?
kijk eens aan, wij gaan je nog over deze impotente sukkel heenhelpenquote:
Ja, en ik moet weer veredr met poetsen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef DarkElf het volgende:
zo zullen we de slowchatsessie weer wat minderen dames en heren? er moet natuurlijk ook nog ruimte in dit topic blijven voor milagro bijv
Spritz mal ab du bootsjungen!! Ja, da sind nur manner hier auf diesem boot!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Joene het volgende:
meeste mannen liggen dan te slapen omdat ze net zijn klaargekomen op een niet dronken vrouw![]()
ja je maakt hilarische topicsquote:
Dat ze met die landbouwmachines gaan racen enzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
M'n zak kriebelt dag en nachtquote:Kan je lekker kriebelen?
Ai, gaat het op het eind toch nog misquote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
waar moet ze voor behoed worden, BE ? ze heeft (een soort van) sex en aandacht van de man die ze zo begeertquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wichtquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!
dat is wel duidelijk iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
maar ik ben te eigenwijs denk ik!
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wicht
En dan wacht jij totdat het fout loopt en kruip je weer naar hem terug?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Vivi het volgende:
Ach, hij zal binnenkort dat nieuwe meisje wel aan de haak slaan en dan is het weer een tijdje rustig.
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te pratenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!
Eerst een weekje instortenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Copycat het volgende:
En ga jij in die tijd dan ook verder met jouw leven?
Of ga je wachten tot het tij weer keert?
Nee, ik heb lieve vrienden die het heus wel zeggen als ze vinden dat ik dom doe. Maar ze vinden hem nog veel dommer, ze denken dat hij zijn ware gevoelens wegdruktquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:08 schreef Joene het volgende:
[..]
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te praten
dus dat zijn ook van die simpele zieltjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik heb lieve vrienden die het heus wel zeggen als ze vinden dat ik dom doe. Maar ze vinden hem nog veel dommer, ze denken dat hij zijn ware gevoelens wegdrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |