En leren breien en slaatjes bla eten in bed en lekker ruiken!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik moet dus gewoon beter leren koken in plaats van mijn bedpartners te bevredigen.
Waarom vertéllen ze me dat soort dingen nooit!.
Kasta, het zijn vrouwmenschen... die vertellen pas dingen nadat ze eenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik moet dus gewoon beter leren koken in plaats van mijn bedpartners te bevredigen.
"Inhoudelijk" hoef ik al niet meer op je post in te gaan, dat hebben anderen al gedaan. waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.
Tuurlijk ga je op de dingen af die mensen neerzetten, troela.
cursusje "Fok!-cultuur-voor-dummies" nodig?
omdat jij geacht wordt als man dat soort dingen zelf te verzinnen natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef kastanova het volgende:
Ik ruik naar slaatjes bla, waar blijven die wijven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leren breien en slaatjes bla eten in bed en lekker ruiken!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Vivi het volgende:
,
,
Zelfs als ik er bij zeg dat ik het heus wel schattig vind?
Wat doe je per uur ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hee Hee..maar wel een 1-persoonsslet!
En ik laat me altijd graag misbruiken door hem tot zover
ja want dan is ie zo cutequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG! Je bent echt ver heen hè.
Straks ga je ook nog zeggen dat je zijn penis in slappe toestand eigenlijk leuker vindt dan in erecte toestand...
Nouhou, dat kan echt heel aantrekkelijk zijn hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat je zijn penis in slappe toestand eigenlijk leuker vindt dan in erecte toestand...
ik denk overigens dat ze hem liever stijf heeft , alleen iets minder langquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ojaquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Jumparound het volgende:
Joene, een goeie slet neuk je gratis... anders was het wel een hoer
We moeten wel uitkijken, als er meer mensen als scorpie zijn hebben we over een maand een topic aan onze broek hangen 'ja maar in dat andere topic zeiden jullie dat... '.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:33 schreef Moonah het volgende:
Nouhou, dat kan echt heel aantrekkelijk zijn hoor!
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discoveryquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ruik naar slaatjes bla, waar blijven die wijven?.
En dan heeftie groot gelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We moeten wel uitkijken, als er meer mensen als scorpie zijn hebben we over een maand een topic aan onze broek hangen 'ja maar in dat andere topic zeiden jullie dat... '.
meeste mannen liggen dan te slapen omdat ze net zijn klaargekomen op een niet dronken vrouwquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
Ach, als dat lieve moedervlekje er maar op zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet zijn spritzkwaliteiten niet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discovery?
Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
Kan je lekker kriebelen?
Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
NOU?
Ik snappumnie...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:38 schreef Vivi het volgende:
Ironie, jongens..ironie!
quote:
Alleen als ik nog sla in de koelkast heb.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Alleen als ik ladderzat in de kroeg met je sta.quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
Zeg me waar je jeuk hebt en ik maak je gek.quote:Kan je lekker kriebelen?
Als ik met mn dronken kop de moestuin nog kan vinden, tuurlijk.quote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
Wat nou?quote:NOU?
kijk eens aan, wij gaan je nog over deze impotente sukkel heenhelpenquote:
Ja, en ik moet weer veredr met poetsen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef DarkElf het volgende:
zo zullen we de slowchatsessie weer wat minderen dames en heren? er moet natuurlijk ook nog ruimte in dit topic blijven voor milagro bijv
Spritz mal ab du bootsjungen!! Ja, da sind nur manner hier auf diesem boot!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Joene het volgende:
meeste mannen liggen dan te slapen omdat ze net zijn klaargekomen op een niet dronken vrouw![]()
ja je maakt hilarische topicsquote:
Dat ze met die landbouwmachines gaan racen enzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
M'n zak kriebelt dag en nachtquote:Kan je lekker kriebelen?
Ai, gaat het op het eind toch nog misquote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
waar moet ze voor behoed worden, BE ? ze heeft (een soort van) sex en aandacht van de man die ze zo begeertquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wichtquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!
dat is wel duidelijk iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
maar ik ben te eigenwijs denk ik!
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wicht
En dan wacht jij totdat het fout loopt en kruip je weer naar hem terug?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Vivi het volgende:
Ach, hij zal binnenkort dat nieuwe meisje wel aan de haak slaan en dan is het weer een tijdje rustig.
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te pratenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!
Eerst een weekje instortenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Copycat het volgende:
En ga jij in die tijd dan ook verder met jouw leven?
Of ga je wachten tot het tij weer keert?
Nee, ik heb lieve vrienden die het heus wel zeggen als ze vinden dat ik dom doe. Maar ze vinden hem nog veel dommer, ze denken dat hij zijn ware gevoelens wegdruktquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:08 schreef Joene het volgende:
[..]
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te praten
dus dat zijn ook van die simpele zieltjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik heb lieve vrienden die het heus wel zeggen als ze vinden dat ik dom doe. Maar ze vinden hem nog veel dommer, ze denken dat hij zijn ware gevoelens wegdrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |