Alleen als ik nog sla in de koelkast heb.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discovery?
Alleen als ik ladderzat in de kroeg met je sta.quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
Zeg me waar je jeuk hebt en ik maak je gek.quote:Kan je lekker kriebelen?
Als ik met mn dronken kop de moestuin nog kan vinden, tuurlijk.quote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
Wat nou?quote:NOU?
kijk eens aan, wij gaan je nog over deze impotente sukkel heenhelpenquote:
Ja, en ik moet weer veredr met poetsen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef DarkElf het volgende:
zo zullen we de slowchatsessie weer wat minderen dames en heren? er moet natuurlijk ook nog ruimte in dit topic blijven voor milagro bijv
Spritz mal ab du bootsjungen!! Ja, da sind nur manner hier auf diesem boot!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef Joene het volgende:
meeste mannen liggen dan te slapen omdat ze net zijn klaargekomen op een niet dronken vrouw![]()
ja je maakt hilarische topicsquote:
Dat ze met die landbouwmachines gaan racen enzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
Kijk je ook snachts naar programma's over landbouwmachines op discovery?
quote:Kan je geil met me dansen op DJ Jean en 50 ct en Andre Hazes ?
M'n zak kriebelt dag en nachtquote:Kan je lekker kriebelen?
Ai, gaat het op het eind toch nog misquote:Maak je 4 uur 'snachts boerenkool met spekjes voor me?
waar moet ze voor behoed worden, BE ? ze heeft (een soort van) sex en aandacht van de man die ze zo begeertquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi, even zonder dollen. Heb je niet een stel vriendinnen die je kunnen behoeden hiervoor? Die je me sleuren naar totaal andere kroegen en weer wegvoeren als hij daar op duikt of zo? In je eentje ga je het iig niet redden...
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wichtquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, heb wel vrienden natuurlijk maar ik ben te eigenwijs denk ik!
dat is wel duidelijk iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
maar ik ben te eigenwijs denk ik!
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij denken je vrienden ook, jezus wat een dom wicht
En dan wacht jij totdat het fout loopt en kruip je weer naar hem terug?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Vivi het volgende:
Ach, hij zal binnenkort dat nieuwe meisje wel aan de haak slaan en dan is het weer een tijdje rustig.
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te pratenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neeheejjjj! die vinden hem een dom wicht!
Eerst een weekje instortenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Copycat het volgende:
En ga jij in die tijd dan ook verder met jouw leven?
Of ga je wachten tot het tij weer keert?
Nee, ik heb lieve vrienden die het heus wel zeggen als ze vinden dat ik dom doe. Maar ze vinden hem nog veel dommer, ze denken dat hij zijn ware gevoelens wegdruktquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:08 schreef Joene het volgende:
[..]
zolang jij bij hun staat wel ja , totdat je naar huis bent en ze staan na te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |