Ach, ik was dequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verkapt-tegen-beter-weten-in-opbeurt-post.
Ik zat erop te wachten dat je ook DIT goed ging praten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh..zelfs ik heb hier een hard hoofd in...raar ding eigenlijk, chemistry. Ik hecht er zelf dan ook niet te veel waarde aan. Ik bedoel; je moet iemand natuurlijk wel enigzins lekker en aantrekkelijk vinden maar chemistry, wat is dat nou, en hoe lang blijft dat helemaal. Ik heb het zelf juist meestal met mensen met wie ik never nooit niet een relatie zou willen opbouwen. Tis een soort onrust. Raar is dat Henk mij dus wel sexy vind (Zegt ie) maar geen chemistry heeft. Niet de "Wave" bij het aanraken oid.
En jij laat dat toe? Wat lig jij dan te doen terwijl hij lekker met zn sla bezig is? Breien?quote:En ja, hij wil eeuwige spanning enzo. En bij mij komt ie tot rust want ik ben zijn vriendje zegt ie, dus niet spannend. Hij ligt dan ook rustig een bakje sla te knagen naast mij in bed![]()
Allebei drankorgels die elkaar het leukst vinden als ze helemaal bezopen zijn, ik zie de connectie zelfs vanaf hier. Maar of je daar nou trots op moet zijn is een heel ander verhaalquote:Homo kan ik me niet voorstellen, maar ik heb idd nog nooit een man zich zo zien verzetten
Hij laat zich niet dwingen zegt ie, hoeveel van onze vrienden ook roepen dat we samen zo leuk en geweldig ben en dat we zo goed bij elkaar passen.
Ja, maar dat probeer ik ook vaak hoor, ik zeg ook regelmatig nee als ie vraagt of ik mee ga, of ik ga ineens eerder naar huis dan hij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent en blijft een believer hé, vivi![]()
om nu eigenlijk eens echt een deftige tip te geven: het contact verbreken zou misschien een te grote ravage aanrichten, maar hou het allemaal een pak oppervlakkiger => geen sex meer ( kan niet zo'n groot gemis zijn ...), geen diepzinnige discussies, geen vleierij en opvrijerij.
zien of hij daarop reageert. Zo nee, dan is en blijft het geen groot verlies, en kan je beter op zoek naar iemand die wel 'chemistry' voelt tussen jullie twee.
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef HassieBassie het volgende:
En jij laat dat toe? Wat lig jij dan te doen terwijl hij lekker met zn sla bezig is? Breien?
Zelfs een blinde koe als ikke zie hier het sarcasme nog wel vanaf druipen ZONDER bijbehorende smiley hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Praat je altijd mensen hoop in als je weet dat het geen nut heeft ?![]()
Misspositivo![]()
Been there done that. Bij mij kwam het erop neer dat ZIJ alleen sex wilde, ik wilde meer. Gauw afgekapt, veel gezeik, veel shit, veel dipjes, maar wat ben ik blij dat ik van dat hysterische wijf af ben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat probeer ik ook vaak hoor, ik zeg ook regelmatig nee als ie vraagt of ik mee ga, of ik ga ineens eerder naar huis dan hij.
Maar de discussies die komen gewoon....(ja, want, hij heeft wel chemistry met mij qua praten zei hij, AAAAH!) Maar dan ben ik weer eng want ik doorzie hem ofzo.
Wat nou Joene???quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Vivi het volgende:
(ja, want, hij heeft wel chemistry met mij qua praten zei hij, AAAAH!)
Wat een smerige leugenaar. Het is gewoon niet mogelijk dat een straalbezopen vrouw die uit een rokerige kroeg komt rollen nog steeds lekker ruikt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Maar hij vind mij ook lekkker ruiken zegt ie altijd
Wat voor relaties heb jij als je het goed kan vinden op het praat-vlak al gelijk een teken voor een relatie vind?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat nou Joene???
Hier nóg een bewijs dat hij heus wel voor haar gaat gaan...:
[..]
Zie dan ook in dat je gigantisch misbruikt wordt en dat je je zelf eigenlijk opstelt als een ordinaire sletquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs een blinde koe als ikke zie hier het sarcasme nog wel vanaf druipen ZONDER bijbehorende smiley hoor
Punt één ik ben geen mevrouwtje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Dr komt veel meer bij kijken hoor mevrouwtje.
Lol, heb hem ook volgende dag een sms gestuurd waarin ik zei dat ik er mee kapte omdat ik geen vent mot die in bed liever een bakje sla pakt dan mij. Krijg ik een sms terug: "Maar sla is toch juist goed voor me!"quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!
Hij klinkt wel een beetje als een metroseksueel, Vivi, met z'n slappe janus en bakkie slaai.
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Punt één ik ben geen mevrouwtje.
Punt twee leer eens niet alles zo letterlijk te nemen als het er staat.
Ik ga eea niet voor je uitspellen.![]()
Proest!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Copycat het volgende:
Breien is toevallig wel mooi hartstikke hip, ja!
Hij klinkt wel een beetje als een metroseksueel, Vivi, met z'n slappe janus en bakkie slaai.
lieve Scorpie, Moonah beschikt over de gave die: 'ironie' heet. Als je dat niet vat, pech voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor relaties heb jij als je het goed kan vinden op het praat-vlak al gelijk een teken voor een relatie vind?
Dr komt veel meer bij kijken hoor mevrouwtje.
Ja ik kan ook goed praten met een hoop meiden en waarschijnlijk als ik zou willen ook nog wel een paar Neuken . Betekend niet dat ik ook gelijk een relatie wil of er voor wil gaan natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat nou Joene???
Hier nóg een bewijs dat hij heus wel voor haar gaat gaan...:
[..]
Dat cursusje 'posts op waarde schatten, ook zonder PI' kan ze beter doorschuiven naar jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.
Tuurlijk ga je op de dingen af die mensen neerzetten, troela.
cursusje "Fok!-cultuur-voor-dummies" nodig?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Welkom op een forum, daar waar je op elkaars meningen afgaat die je neerzet.
Tuurlijk ga je op de dingen af die mensen neerzetten, troela.
cursusje "Fok!-cultuur-voor-dummies" nodig?
ja die mis ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Moonah het volgende:
En waar blijft trouwens milagro in dit topic?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Proest!
Draagt hij ook badslippers in huis?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
hij sprietst alleen moeilijk(aggod..hij moets eens weten...
)
Ach die slaat straks wel dubbel zo hard terug, vrees niet!quote:
quote:
Hee Hee..maar wel een 1-persoonsslet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Zie dan ook in dat je gigantisch misbruikt wordt en dat je je zelf eigenlijk opstelt als een ordinaire slet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |