Hoe zeggen ze dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Vivi het volgende:
En nee, ik kan het niet uitstaan dat hij maar niet wil. Dat speelt natuurlijk mee.
Waarom heb jij nou niet door dat dat precies hetgene is dat hij wil dat jij denkt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:03 schreef Vivi het volgende:
En nee, ik kan het niet uitstaan dat hij maar niet wil. Dat speelt natuurlijk mee.
dit houdt allemaal geen steek, want zelfs voor al dit, was hij ook al niet geďnteresseerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:33 schreef SeLang het volgende:
Ik begin die Vivi echt steeds kanslozer te vinden.
Geen wonder dat die kerel daar op afknapt.
Wie knapt er nou er niet niet af op een wijf datGeen zelfrespect heeft Stiekum privé SMS-jes van een ander leest Een gigantisch bord voor d'r kop heeft Tokkie gedrag vertoont in een kroeg en kennelijk zo triest is dat ze een kroegverbod krijgt etc
Eigenlijk ben jij dus een soort zusje... okay, een soort incestueus zusje, maar toch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Hij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neukenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ach dat vond hij wel stoer hoor
En hij knapt niet op me afHij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Ja Dohquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken hem lafjes erin te hangen zonder klaar te komen
wat niet is, kan nog komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij dus een soort zusje... okay, een soort incestueus zusje, maar toch.
Chemistry kun je niet opwekken, dat is er of -in dit geval- niet.
Naja goed genoeg is nog maar net de vraag , want als ik het zo lees heeft hij een uithoudingsvermogen van 48 uur.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij knapt zeker niet op je af, hij vind je goed genoeg om te neuken
Mwoh..zelfs ik heb hier een hard hoofd in...raar ding eigenlijk, chemistry. Ik hecht er zelf dan ook niet te veel waarde aan. Ik bedoel; je moet iemand natuurlijk wel enigzins lekker en aantrekkelijk vinden maar chemistry, wat is dat nou, en hoe lang blijft dat helemaal. Ik heb het zelf juist meestal met mensen met wie ik never nooit niet een relatie zou willen opbouwen. Tis een soort onrust. Raar is dat Henk mij dus wel sexy vind (Zegt ie) maar geen chemistry heeft. Niet de "Wave" bij het aanraken oid.quote:
Homo kan ik me niet voorstellen, maar ik heb idd nog nooit een man zich zo zien verzettenquote:vivi, ik wil nog tien topics hierover, dus ik moedig je aan)
![]()
(misschien is het een latente homo of zo, een jonge man die zo'n moeite heeft met presteren in bed, en niet onder de indruk blijkt van je charmes ...
)
I knowquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dat jij hem zo lekker vindt ruiken, dát is bijvoorbeeld chemistry.
Tuurlijk vindt hij dat stoer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Vivi het volgende:
Ach dat vond hij wel stoer hoor
En hij knapt niet op me afHij vind me juist hartstikke leuk, behalve dat chemistry-verhaal dan
Zegt ie...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Maar hij vind mij ook lekkker ruiken zegt ie altijd
Zie je wel zie je wel!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
jij bent en blijft een believer hé, viviquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Verkapt-tegen-beter-weten-in-opbeurt-post.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zie je wel zie je wel!!!!
Hij gaat echt nog wel voor je hoor!
Hou vol Viv!
Je zal wel gelijk hebben, want die vorige vriendin van hem was een hele stille die nooit wat zeiquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk vindt hij dat stoer.
En tuurlijk vindt hij je leuk als je stomdronken bent.
En tuurlijk knapt hij niet op je af, want je bent zo'n leuk, mooi meisje.
Als een jongen je stoer vindt als je vecht of leuk als je stomdronken bent, ben je geen relatiemateriaal, maar gewoon 'nice on the side' materiaal, dat wordt zodra mogelijk wordt ingeruild voor een meisjes-meisje dat geen kroegverbod krijgt en hooguit gezellig aangeschoten wordt.
Hihiquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hou vol Viv!
Praat je altijd mensen hoop in als je weet dat het geen nut heeft ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hou vol Viv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |