abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25498784
vivi, met alle respect, maar jij houdt gewoon van drama
en ik heb geen zin meer om quasi verstandige replies te typen , heeft totaal geen zin en dat is ms maar goed ook.
ergo, zoek het lekker zelf uit, je bent een grote meid en hij een grote edoch slappe lul , oftewel lijkt veelbelovend maar puntje bij paaltje heb je er geen reet aan

ik ga lekker naar bed, alleen dus , welterusten voor jou en krijg de tyfus voor hem
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25498903
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
Ja, hij begon idd raar te doen nadat ik met zijn broertje had gezoend

Hmmm, ik had je niet nodig gehad als ex-vriendin...
Waarom heb je in hemelsnaam zijn broertje gezoent? Om hem te narren?
quote:

Maar nogmaals: WAAAAAAAAROM verovert hij dan niet lekker iemand anders?! Alleen maar om te bewijzen dat ie me 2x kan naaien? (letterlijk en figuurlijk dan? )

Mannen zijn raar
Kijk hierboven, ik weet wel waarom hij je een tweede keer wil naaien...

Letterlijk en figuurlijk...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_25499031
*Checkt fotoboek*

Wow!!
Waarom vallen mooie vrouwen altijd op foute gasten .
Naja.... kval sowiezo buiten de doelgroep... daar niet van .
Maar jeeeez.... Mannen genoeg! Al helemaal met jouw uiterlijk .

En de rest ken ik dan natuurlijk niet, dus daar mag ik geen oordeel over vellen.
Maar er van uitgaande dat je geen enorme egocentrische, super achterlijke, ongemanierde bitch bent....
pi_25499594
quote:
[b]Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 ik
Maar goed, het hele eieren eten...ik zit nu bij hem thuis want hij vroeg of ik gezellig film kwam kijken en bleef slapen....en hij zou echt echt echt niets proberen...en ik..slappe verliefde trut kon natuurlijk weer geen weerstand bieden

Dus, scheld mij allemaal uit svp, want ik baal van mezelf maar tegelijk vind ik het zo ontzettend lekker dat ik zo meteen weer tegen hem aan kan liggen...aaargh.....
Veel plezier met het alleen maar tegen elkaar aan liggen. Ik voel, ik voel dat dit een oneindige reeks gaat worden. Je beseft toch wel dat je geen recht van klagen meer hebt he als hij je hartje nogmaals breekt?
pi_25503485
ze is al weer genaaid door hem letterlijk en figuurlijk!

Gooi dr maar een slotje op, dit vrouwmensch is onverbeterlijk en hangt de drama-queen uit!
Like i said: ga lekker samenhokken met hem, bespaar jezelf de tijd want het gaat daar toch wel op uitdraaien!

dag dag
  zondag 13 maart 2005 @ 11:27:57 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25503847
Natuurlijk is Vivi heel stom bezig. En dat wéét ze ook.
Maar ik heb het al eens eerder gezegd, ik snap je ook wel weer Viev, in die zin, ik heb in het verleden ook eens zo'n suffe fout begaan.
Een man kan vreselijk aantrekkelijk zijn, maar totaal niet geschikt voor iets serieus. En dan kun je het met je verstand wel weten, tóch geef je toe aan je gevoelens. En dat doe je net zo lang tot die deksel op je neus na tig keer wel zo ontzettend pijn doet. En dan leer je het af! Maar mss ook wel wat eerder.
Toen ik indertijd daadwerkelijk besefte dat ik mezelf zo enorm tekort deed met de man in kwestie, dat het getuigde van zo weinig respect voor mezelf, dat ik wel zo met me liet spelen, toen heb ik er een punt achter gezet. Moeilijk.... ! Mijn hemel!
En zelfs na een jaar kwam meneer nog eens in de kroeg naar me toe dat hij nu toch echt heel zeker wist dat ik de vrouw van zijn leven was.
Uhuh!

Maar Vivi, geniet ervan zolang je het trekt. Of wees de liefste voor jezelf en kap ermee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:23:42 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522014
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:04 schreef Scorpie het volgende:
ze is al weer genaaid door hem letterlijk en figuurlijk!

Gooi dr maar een slotje op, dit vrouwmensch is onverbeterlijk en hangt de drama-queen uit!
Like i said: ga lekker samenhokken met hem, bespaar jezelf de tijd want het gaat daar toch wel op uitdraaien!

dag dag
Jongens jongens wat weinig vertrouwen hebben jullie in mij zeg!

Ik ben niet genaaid door hem, we hebben gewoon film gekeken en knusjes tegen elkaar aan liggen snurken (althans, hij snurkte en ik lag er gestressed naast )

EDOCH!!!!! The plot thickens.....wij lagen dus lekker trainspotting (wat ik altijd al een kutfilm heb gevonben maar who cares) te kijken en toen, toen deed zijn telefoontje "bliepbliep" sms dus....eerder die avond in de kroeg had ie ook al een aantal smsjes gekregen en toen viel me al een redelijk verdachte grijns op zijn smoelwerk op...maar goed, ik had er verder niet echt bij stilgestaan.

Anyway. Dat smsje om half 2 wekte toch wel erg mijn nieuwsgierigheid aangezien ik er niet direct vanuit ging dat het zijn beste vriend was die wilde vragen of hij nog mee geen sporten ofzo.
Daar grijnst hij nml. ook nooit zo om

Duhus....'sochtends ging meneer ff naar de plee en toen viel mijn wijsvingertje ineens heeeel erg per ongeluk boven op zijn sms inbox-knopje terwijl ik echt alleen maar ff wilde kijken hoe laat het was.... (ja, ik weet het is fout.)

Wat schetst mijn verbazing...de inbox vol smsjes van zijn ex, niet schaapje, maar die van daarvoor, die met dat kindje waar hij drie jaar mee heeft samengewoond.

De tekst luidde ongeveer als volgt:

"Ik lig nu naast "vul naam vriendje in" maar kan alleen maar aan jou denken...God, wat was je heet gister..."

Jullie begrijpen dat mijn mond open viel maar ja, ik kon natuurlijk niets zeggen zonder mezelf te verraden he!!!

Hmm, wat te doen raasde mijn breintje...een reclamefilmpje over K3 bracht uitkomst, want: bruggetje naar kindje van exje, en dus kon ik quasi-schijnheilig vragen of hij nu het met schaapje uit was niet extra weemoedig aan ex nr 1. (of, 1000.00000, maar dat wordt helemaal ingewikkeld) moest denken. Zijn reply was dat hij nu normaal contact (UH-HUH!!! dacht ik, NORMAAL!!!) met haar had maar dat hij zeker wist dat dat nooit meer wat ging worden.

Anyway, het lijkt erop dat hij toch echt alleen vrienden met mij wil zijn, want eergisteren waren we weer in de kroeg en ik was echt kats-lam van de tequilaslammers, en dan wordt ik altijd nogal aanhankelijk dus ik zei, "Goh, ik kan vannacht toch ook wel bij je slapen"?

Waarop hij zei "Nee, want dan maak ik misbruik van je" en toen heeft hij een taxi voor me gebeld, betaald en me erin gezet. Ik werd de volgende dag wakker met een bloedneus in mijn halletje....wrs omdat ik een afslag te vroeg naar de slaapkamer had genomen ofzo.

Grrrrr!!!!!! Toen kreeg ik nog een smsje met "Je bent best leuk als je dronken bent, kus, "Henk"".

Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:24:16 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522023
Ow ja, en als jullie mijn verhalen niet meer willen horen dan moeten jullie het zeggen hoor
pi_25522107
jij leest de berichten van je "vrienden" "per ongeluk" ?

je laat met je spelen, je roept dat je dat niet meer toelaat en iedere keer weer
trap je erin, dus niet mekkeren dat hij dat doet: jij geeft hem keer op keer die kans

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:29:09 #35
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25522122
Lijkt me dat je gewoon nog verliefd bent.

-Je leest zijn SMS-jes achter zijn rug om (dat doe ik persoonlijk niet eens als ik wel een relatie emt iemand hebt)
-Je kleineert zijn andere liefjes door je woordgebruik.
-Je baalt dat hij niet met je naar bed wil
-Je hebt het steeds over hem

Lijkt me duidelijk.

Denk dat je beter het contact even kan afkappen totdat JIJ klaar bent voor gewoon vriendschap.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:30:14 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25522146
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
Geen idee of je niet leuk zou zijn.
Maar een bord voor je kop is niet echt aantrekkelijk.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:30:14 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522148
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:36 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hmmm, ik had je niet nodig gehad als ex-vriendin...
Waarom heb je in hemelsnaam zijn broertje gezoent? Om hem te narren?
[..]
Nou nee, ik ken dat broertje eik pas net, en was een avond bij hem filmpje aan het kijken, en beetje over edit, henk dus te praten, dat hij het niet snapte van Henk en dat hij hem liever met mij had gezien enzo...gnegne...en toen probeerde hij me ineens te versieren, maar ik ben er niet op in gegaan haar, vond ik een beetje raar, en achteraf was het van hem ook niet serieus. Dus stelde weinig voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 15-03-2005 16:45:14 ]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:31:30 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522182
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:29 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me dat je gewoon nog verliefd bent.

-Je leest zijn SMS-jes achter zijn rug om (dat doe ik persoonlijk niet eens als ik wel een relatie emt iemand hebt)
-Je kleineert zijn andere liefjes door je woordgebruik.
-Je baalt dat hij niet met je naar bed wil
-Je hebt het steeds over hem

Lijkt me duidelijk.

Denk dat je beter het contact even kan afkappen totdat JIJ klaar bent voor gewoon vriendschap.
Eh....ja?

Zover was ik ook al hoor!

dinsdag 15 maart 2005 @ 16:32:14 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25522198
En nog steeds heb je niet in de gaten dat deze gozer bad news is?
Hij bespeelt zo te lezen elke vrouw in zijn leven en nóg loop je over van gezwijmel. Terwijl iedere tom, dick en harrie die dit topic leest ziet wat een scumbag het is.

Is hij soms gezegend met een gouden lul?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:32:18 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522202
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geen idee of je niet leuk zou zijn.
Maar een bord voor je kop is niet echt aantrekkelijk.
Au

Ik weet het ik weet het
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:36:01 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522275
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef DarkElf het volgende:
jij leest de berichten van je "vrienden" "per ongeluk" ?

je laat met je spelen, je roept dat je dat niet meer toelaat en iedere keer weer
trap je erin, dus niet mekkeren dat hij dat doet: jij geeft hem keer op keer die kans

Ach joh, tis toch spannend?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:36:56 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25522295
Zelfkastijding... het nieuwe breien .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25522304
spannend? hoe kan iets spannend zijn als je van te voren weet wat er gaat gebeuren want het is iedere keer hetzelfde liedje

niet mijn idee van spannend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:37:43 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25522317
Weet je Vivi, ik snap absoluut niet dat jij überhaupt zin hebt in dergelijk gekonkel.
"Mijn vinger raakte per ongeluk de toets van zijn SMS-inbox."
Getver. Wat heb je dan in hemelsnaam samen als je op een dergelijke manier met elkaar omgaat?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:38:01 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522325
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds heb je niet in de gaten dat deze gozer bad news is?
Hij bespeelt zo te lezen elke vrouw in zijn leven en nóg loop je over van gezwijmel. Terwijl iedere tom, dick en harrie die dit topic leest ziet wat een scumbag het is.

Is hij soms gezegend met een gouden lul?
Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierig

En wat maakt dat eigenlijk uit..ik vind hem gewoon zo lekker ruiken
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:40:12 #46
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25522364
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierig

En wat maakt dat eigenlijk uit..ik vind hem gewoon zo lekker ruiken
Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.

Wil je hem niet gewoon omdat ie jou niet wil?

Denk je niet gewoon dat je een soort prestatie levert als je hem 'verovert'?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:40:35 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522376
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Moonah het volgende:
Weet je Vivi, ik snap absoluut niet dat jij überhaupt zin hebt in dergelijk gekonkel.
"Mijn vinger raakte per ongeluk de toets van zijn SMS-inbox."
Getver. Wat heb je dan in hemelsnaam samen als je op een dergelijke manier met elkaar omgaat?
Nou, geen vertrouwen iig....je hebt op zich gelijk hoor, als het echt mijn vriendje zou zijn zou ik dat niet doen, maar ten opzichte van hem heb ik wat dat betreft niet zo veel eergevoel, dat heeft ie niet echt afgedwongen.....Ik denk btw dat hij er wel om zou kunnen lachen hem kennende..niet dat ik het goed wil praten hoor, maar ik denk dat de meeste mensen dat gevoel niet vreemd zou zijn in deze situatie.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:42:40 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522430
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.

Wil je hem niet gewoon omdat ie jou niet wil?

Denk je niet gewoon dat je een soort prestatie levert als je hem 'verovert'?

Eh ja, dat speelt ook wel mee, ik ben daar redelijk disfunctionerend in, ik val altijd op ongrijpbare mannen in meerdere zinnen van het woord...

Ze worden me meer waard naarmate ze minder toegeven ofzo.

Maar buiten dat, toen het, heel in het begin, erop leek dat we gewoon normaal wat met elkaar zouden krijgen vond ik hem ook al leuk dus ik weet niet of het nou alleen dat is.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:43:59 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_25522462
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
*Checkt fotoboek*

Wow!!
Waarom vallen mooie vrouwen altijd op foute gasten .
Naja.... kval sowiezo buiten de doelgroep... daar niet van .
Maar jeeeez.... Mannen genoeg! Al helemaal met jouw uiterlijk .

En de rest ken ik dan natuurlijk niet, dus daar mag ik geen oordeel over vellen.
Maar er van uitgaande dat je geen enorme egocentrische, super achterlijke, ongemanierde bitch bent....
Senks Blieblie *hihi*
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:44:48 #50
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25522484
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Vivi het volgende:
Oh, en MUUS, mijn uber-ich staat erg open voor wat je te zeggen hebt...alleen mijn es wil er nog niet echt aan
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')