quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:04 schreef Scorpie het volgende:ze is al weer genaaid door hem
![]()
letterlijk en figuurlijk!
Gooi dr maar een slotje op, dit vrouwmensch is onverbeterlijk en hangt de drama-queen uit!
Like i said: ga lekker samenhokken met hem, bespaar jezelf de tijd want het gaat daar toch wel op uitdraaien!
dag dag
![]()
Jongens jongens wat weinig vertrouwen hebben jullie in mij zeg!
Ik ben niet genaaid door hem, we hebben gewoon film gekeken en knusjes tegen elkaar aan liggen snurken (althans, hij snurkte en ik lag er gestressed naast
![]()
)
EDOCH!!!!! The plot thickens.....wij lagen dus lekker trainspotting (wat ik altijd al een kutfilm heb gevonben maar who cares) te kijken en toen, toen deed zijn telefoontje "bliepbliep" sms dus....eerder die avond in de kroeg had ie ook al een aantal smsjes gekregen en toen viel me al een redelijk verdachte grijns op zijn smoelwerk op...maar goed, ik had er verder niet echt bij stilgestaan.
Anyway. Dat smsje om half 2 wekte toch wel erg mijn nieuwsgierigheid aangezien ik er niet direct vanuit ging dat het zijn beste vriend was die wilde vragen of hij nog mee geen sporten ofzo.
Daar grijnst hij nml. ook nooit zo om
![]()
Duhus....'sochtends ging meneer ff naar de plee en toen viel mijn wijsvingertje ineens heeeel erg per ongeluk boven op zijn sms inbox-knopje terwijl ik echt alleen maar ff wilde kijken hoe laat het was....
![]()
(ja, ik weet het is fout.)
Wat schetst mijn verbazing...de inbox vol smsjes van zijn ex, niet schaapje, maar die van daarvoor, die met dat kindje waar hij drie jaar mee heeft samengewoond.
De tekst luidde ongeveer als volgt:
"Ik lig nu naast "vul naam vriendje in" maar kan alleen maar aan jou denken...God, wat was je heet gister..."
Jullie begrijpen dat mijn mond open viel maar ja, ik kon natuurlijk niets zeggen zonder mezelf te verraden he!!!
Hmm, wat te doen raasde mijn breintje...een reclamefilmpje over K3 bracht uitkomst, want: bruggetje naar kindje van exje, en dus kon ik quasi-schijnheilig vragen of hij nu het met schaapje uit was niet extra weemoedig aan ex nr 1. (of, 1000.00000, maar dat wordt helemaal ingewikkeld) moest denken. Zijn reply was dat hij nu normaal contact (UH-HUH!!! dacht ik, NORMAAL!!!) met haar had maar dat hij zeker wist dat dat nooit meer wat ging worden.
Anyway, het lijkt erop dat hij toch echt alleen vrienden met mij wil zijn, want eergisteren waren we weer in de kroeg en ik was echt kats-lam van de tequilaslammers, en dan wordt ik altijd nogal aanhankelijk
![]()
dus ik zei, "Goh, ik kan vannacht toch ook wel bij je slapen"?
Waarop hij zei "Nee, want dan maak ik misbruik van je" en toen heeft hij een taxi voor me gebeld, betaald en me erin gezet. Ik werd de volgende dag wakker met een bloedneus in mijn halletje....wrs omdat ik een afslag te vroeg naar de slaapkamer had genomen ofzo.
![]()
Grrrrr!!!!!! Toen kreeg ik nog een smsje met "Je bent best leuk als je dronken bent, kus, "Henk"".
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.