Vertel!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:23 schreef Vivi het volgende:
Blijkbaar is dat een afrodisiacum wat beperkt houdbaar is
Hij zoekt weer toenadering
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet!!!!!!!!!!!
Jeugdigheid is zeer zeker beperkt houdbaar, helaas.quote:Blijkbaar is dat een afrodisiacum wat beperkt houdbaar is
Ah... hij wil jou graag achter de hand houden voor als het uit is. De beste man kan niet alleen zijn. Ik hoop maar dat je er niet in trapt...quote:Maar ja, nu is het hek van de dam....vragten of ie alsjeblieft weer bij me mag slapen als het uit is met schaapje
Hehe, been there done that.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
vragten of ie alsjeblieft weer bij me mag slapen als het uit is met schaapje (ik: Ja, in de loggerkamer), sms-en etc etc..
Ow MUUS!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:34 schreef MUUS het volgende:
Dit is geen roze wolk, dit is dichte mist.
Je bent me voorquote:
Hè, gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:54 schreef Scorpie het volgende:
Meid, geef het nou maar op, die vent zit in je kop en daar kom je niet vanaf, ga lekker met hem samenhokken, want uiteindelijk gaat het daar toch wel op uitdraaien.
En wat betreft je laatste vraag: Mannen zijn predators, die jagen..misschien dat dat je verder helpt in je context over mannen & praten enzo.
Ja, hij begon idd raar te doen nadat ik met zijn broertje had gezoendquote:PS:
Ik heb sterk het gevoel dat het meneer te doen is om wat er tussen je benen en op je borstkas zit...niet om je warmte. Vergeet niet; je bent een aantrekkelijke meid, en hij zal zn best doen jou weer te veroveren voordat een ander dat doet (denk ik)
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:04 schreef Vivi het volgende:
Ja, hij begon idd raar te doen nadat ik met zijn broertje had gezoend![]()
Kijk hierboven, ik weet wel waarom hij je een tweede keer wil naaien...quote:
Maar nogmaals: WAAAAAAAAROM verovert hij dan niet lekker iemand anders?! Alleen maar om te bewijzen dat ie me 2x kan naaien? (letterlijk en figuurlijk dan? )
Mannen zijn raar
Veel plezier met het alleen maar tegen elkaar aan liggen. Ik voel, ik voel dat dit een oneindige reeks gaat worden. Je beseft toch wel dat je geen recht van klagen meer hebt he als hij je hartje nogmaals breekt?quote:[b]Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 ik
Maar goed, het hele eieren eten...ik zit nu bij hem thuis want hij vroeg of ik gezellig film kwam kijken en bleef slapen....en hij zou echt echt echt niets proberen...en ik..slappe verliefde trut kon natuurlijk weer geen weerstand bieden
Dus, scheld mij allemaal uit svp, want ik baal van mezelf maar tegelijk vind ik het zo ontzettend lekker dat ik zo meteen weer tegen hem aan kan liggen...aaargh.....
Jongens jongens wat weinig vertrouwen hebben jullie in mij zeg!quote:Op zondag 13 maart 2005 11:04 schreef Scorpie het volgende:
ze is al weer genaaid door hemletterlijk en figuurlijk!
Gooi dr maar een slotje op, dit vrouwmensch is onverbeterlijk en hangt de drama-queen uit!
Like i said: ga lekker samenhokken met hem, bespaar jezelf de tijd want het gaat daar toch wel op uitdraaien!
dag dag![]()
![]()
Geen idee of je niet leuk zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
Nou nee, ik ken dat broertje eik pas net, en was een avond bij hem filmpje aan het kijken, en beetje over edit, henk dus te praten, dat hij het niet snapte van Henk en dat hij hem liever met mij had gezien enzo...gnegne...en toen probeerde hij me ineens te versieren, maar ik ben er niet op in gegaan haar, vond ik een beetje raar, en achteraf was het van hem ook niet serieus. Dus stelde weinig voor.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, ik had je niet nodig gehad als ex-vriendin...![]()
Waarom heb je in hemelsnaam zijn broertje gezoent? Om hem te narren?
[..]
Eh....ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:29 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me dat je gewoon nog verliefd bent.
-Je leest zijn SMS-jes achter zijn rug om (dat doe ik persoonlijk niet eens als ik wel een relatie emt iemand hebt)
-Je kleineert zijn andere liefjes door je woordgebruik.
-Je baalt dat hij niet met je naar bed wil
-Je hebt het steeds over hem
Lijkt me duidelijk.
Denk dat je beter het contact even kan afkappen totdat JIJ klaar bent voor gewoon vriendschap.
Auquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen idee of je niet leuk zou zijn.
Maar een bord voor je kop is niet echt aantrekkelijk.
Ach joh, tis toch spannend?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef DarkElf het volgende:
jij leest de berichten van je "vrienden" "per ongeluk" ?
je laat met je spelen, je roept dat je dat niet meer toelaat en iedere keer weer
trap je erin, dus niet mekkeren dat hij dat doet: jij geeft hem keer op keer die kans
Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:32 schreef Copycat het volgende:
En nog steeds heb je niet in de gaten dat deze gozer bad news is?
Hij bespeelt zo te lezen elke vrouw in zijn leven en nóg loop je over van gezwijmel. Terwijl iedere tom, dick en harrie die dit topic leest ziet wat een scumbag het is.
Is hij soms gezegend met een gouden lul?
Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, nee, was niet echt spectaculair eigenlijk...maar hjij zegt elke keer dat hij het veel beter kan dus dat maakt me dan weer nieuwsgierig
En wat maakt dat eigenlijk uit..ik vind hem gewoon zo lekker ruiken
Nou, geen vertrouwen iig....je hebt op zich gelijk hoor, als het echt mijn vriendje zou zijn zou ik dat niet doen, maar ten opzichte van hem heb ik wat dat betreft niet zo veel eergevoel, dat heeft ie niet echt afgedwongen.....Ik denk btw dat hij er wel om zou kunnen lachen hem kennende..niet dat ik het goed wil praten hoor, maar ik denk dat de meeste mensen dat gevoel niet vreemd zou zijn in deze situatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Moonah het volgende:
Weet je Vivi, ik snap absoluut niet dat jij überhaupt zin hebt in dergelijk gekonkel.
"Mijn vinger raakte per ongeluk de toets van zijn SMS-inbox."
Getver. Wat heb je dan in hemelsnaam samen als je op een dergelijke manier met elkaar omgaat?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een eikel en verder bakt ie er ook niks van in bed.
Wil je hem niet gewoon omdat ie jou niet wil?
Denk je niet gewoon dat je een soort prestatie levert als je hem 'verovert'?
Senks Bliebliequote:Op zondag 13 maart 2005 00:41 schreef blieblie het volgende:
*Checkt fotoboek*
Wow!!
Waarom vallen mooie vrouwen altijd op foute gasten.
Naja.... kval sowiezo buiten de doelgroep... daar niet van.
Maar jeeeez.... Mannen genoeg! Al helemaal met jouw uiterlijk.
En de rest ken ik dan natuurlijk niet, dus daar mag ik geen oordeel over vellen.
Maar er van uitgaande dat je geen enorme egocentrische, super achterlijke, ongemanierde bitch bent....
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Vivi het volgende:
Oh, en MUUS, mijn uber-ich staat erg open voor wat je te zeggen hebt...alleen mijn es wil er nog niet echt aan
Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het van.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh ja, dat speelt ook wel mee, ik ben daar redelijk disfunctionerend in, ik val altijd op ongrijpbare mannen in meerdere zinnen van het woord...
Ze worden me meer waard naarmate ze minder toegeven ofzo.
Maar buiten dat, toen het, heel in het begin, erop leek dat we gewoon normaal wat met elkaar zouden krijgen vond ik hem ook al leuk dus ik weet niet of het nou alleen dat is.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Hij leest dit topic toch niet!? (God forbid).. Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het fan.
Ik snap persoonlijk niet dat je niet wat meer trots in je donder hebt. Iemand die je niet moet ga je toch niet achter zijn reet aanlopen.
Iemand vindt me leuk of niet, ik ga hem niet proberen te overtuigen.
En kennelijk vindt deze manier jou niet leuk genoeg, anders was het onderhand wel in orde geweest. Hard, maar waar![]()
Je ziet er misschien wel leuk uit, maar totdat je ze allemaal op een rijtje hebt zal je echt niemand vinden om je neurotische ellende mee te delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...
Ja, ik ben nog verliefd maar dat weet ik vlgs mij wel aardig te verbergen hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
en toen viel mijn wijsvingertje ineens heeeel erg per ongeluk boven op zijn sms inbox-knopje terwijl ik echt alleen maar ff wilde kijken hoe laat het was....
Tjesus Viv..quote:De tekst luidde ongeveer als volgt:
"Ik lig nu naast "vul naam vriendje in" maar kan alleen maar aan jou denken...God, wat was je heet gister..."
Tja....maar hij vraagt het toch ook aan mij? en daar steekt toch ook niets achter dan???quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]Ja, je zegt het een maarstraalt het ander uit.
Als ik het ene moment zeg dat ik nooit meer met een bepaalde man de koffer in duik en de dag erop vraag ik hem om met mee naar huis te gaan na het stappen, denk ik niet dat ie dat eerste nog erg serieus neemt.
Ik denk dat ie heel goed weet dat ie jou nog kan hebben, dat blijkt wel uit dat afstoot-aantrekspelletje dat hij speelt.
Jij bent en blijft tofquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat je ons een beetje zit te stangen, vivi, want anders... je wordt met de post minder leuk.
tof wijf ben ik, hè, dat ik dat vind én zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |