Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het van.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh ja, dat speelt ook wel mee, ik ben daar redelijk disfunctionerend in, ik val altijd op ongrijpbare mannen in meerdere zinnen van het woord...
Ze worden me meer waard naarmate ze minder toegeven ofzo.
Maar buiten dat, toen het, heel in het begin, erop leek dat we gewoon normaal wat met elkaar zouden krijgen vond ik hem ook al leuk dus ik weet niet of het nou alleen dat is.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Met zulke replies moet je toch wel minder foute en attentere intellectuele mannen kunnen krijgen.
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Hij leest dit topic toch niet!? (God forbid).. Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dit ook, daar herken ik het fan.
Ik snap persoonlijk niet dat je niet wat meer trots in je donder hebt. Iemand die je niet moet ga je toch niet achter zijn reet aanlopen.
Iemand vindt me leuk of niet, ik ga hem niet proberen te overtuigen.
En kennelijk vindt deze manier jou niet leuk genoeg, anders was het onderhand wel in orde geweest. Hard, maar waar![]()
Je ziet er misschien wel leuk uit, maar totdat je ze allemaal op een rijtje hebt zal je echt niemand vinden om je neurotische ellende mee te delen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij?????? Ben ik soms niet leuk???
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...
Ja, ik ben nog verliefd maar dat weet ik vlgs mij wel aardig te verbergen hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Vivi het volgende:
en toen viel mijn wijsvingertje ineens heeeel erg per ongeluk boven op zijn sms inbox-knopje terwijl ik echt alleen maar ff wilde kijken hoe laat het was....
Tjesus Viv..quote:De tekst luidde ongeveer als volgt:
"Ik lig nu naast "vul naam vriendje in" maar kan alleen maar aan jou denken...God, wat was je heet gister..."
Tja....maar hij vraagt het toch ook aan mij? en daar steekt toch ook niets achter dan???quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]Ja, je zegt het een maarstraalt het ander uit.
Als ik het ene moment zeg dat ik nooit meer met een bepaalde man de koffer in duik en de dag erop vraag ik hem om met mee naar huis te gaan na het stappen, denk ik niet dat ie dat eerste nog erg serieus neemt.
Ik denk dat ie heel goed weet dat ie jou nog kan hebben, dat blijkt wel uit dat afstoot-aantrekspelletje dat hij speelt.
Jij bent en blijft tofquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:51 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat je ons een beetje zit te stangen, vivi, want anders... je wordt met de post minder leuk.
tof wijf ben ik, hè, dat ik dat vind én zeg
Q.E.D dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
O maar ik loop toch niet achter zijn reet???? Hij leest dit topic toch niet!? (God forbid).. Ik doe gewoon aardig, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik NOOIT meer sex met hem ga hebben...
Ja, ik ben nog verliefd maar dat weet ik vlgs mij wel aardig te verbergen hoor
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je ziet er misschien wel leuk uit, maar totdat je ze allemaal op een rijtje hebt zal je echt niemand vinden om je neurotische ellende mee te delen.
Daarnaast is er echt niks onaantrekkelijker dan een stomdronken vrouw, dus logisch dat ie je in de taxi duwde. Mooi excuus ook; hij staat er redelijk goed op met z'n 'nee dan maak ik misbruik van je', terwijl hij eigenlijk blij was dat je weg ging zodat ie zn ex lekker kon naaien.
Dusse, nee, je bent niet leuk, je bent een onzekere puber van 16 die spelletjes probeert te spelen waarvan ze zelf de regels niet kent.
Ik hoop het niet voor je.quote:
Prima reden om drankzucht te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ???
.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je.
Ik denk vooral dat je jezelf graag voor de gek houdt omdat je graag wilt geloven dat hij je wel leuk genoeg vindt
Tipje: lees het boek "he's just not that into" you eens"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
.....![]()
Niet van die rake dingen zeggen hoor!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Nou ja, wat bepaalde aspecten betreft kan ik me dat best indenken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Bejje gek, dan moet ze dat bord weggooien en de werkelijkheid onder ogen zien! Huuuu, eng!quote:
IR, subtiel sarcasme werkt hier niet. Dui-de-lijk ver-mel-den wat je denkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, wat bepaalde aspecten betreft kan ik me dat best indenken.
true true , maar dan wel een van de ergste soort, hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn Jezebel-instinct zegt dat je wel eens gelijk kan hebben, Milagro, maar aan de andere kant, het blijft een vrouw he...
Dat zegt meer over jou dan over hemquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, dat vind ik zelf ook altijd, walgelijk, dronken vrouwen, maar hij zegt dus dat ie mij dan altijd op m'n leukst vind ??? Onbegrijpelijk idd...
Flikker op muts, alleen maar interessant doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven sprakeloos.
Het licht aan het einde van het weiland!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Copycat het volgende:
Ook slappe koeien kunnen ooit het licht zien...
er wordt tenminste geneukt, zeg ik dan, beter dan niets !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:43 schreef Vivi het volgende:
Update:
Er wordt nog steeds geneukt, We hebben nog steeds niets, (behalve veel lol) en ik dus veel hartzeer want ik ben allleen maar zijn beste vriendinnetje...zegt ie. Dus het topic is een beetje doodgebloed wegens gebrek aan animo mijnerzijds....tis niet echt om trots van te worden als je zo'n slappe koe bent.
Omdat ik stapel stapel gek op hem ben en niemand anders ook maar in zijn buurt kan komen qua wat ik ooit in iemand heb gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef leonieke het volgende:
Maar waarom ga je er dan mee naar bed als het jouw hartzeer doet? Ik snap echt niets meer van vrouwen vrees ik
Nope, hij zegt elke keer dat het afgelopen moet zijn, want hij is bang om in iets te blijven hangen alleen om de gezelligheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
En het gras is ook daar een stuk groener...
Maar lieve Vivi, je doet het jezelf toch echt aan.
Als je geen hartezeer meer wilt, zul jij toch degene moeten zijn die een punt achter deze road to nowhere zet.
Hij vindt het waarschijnlijk wel best zo.
wat een lulquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, Op koninginnedag was ie iemand tegengekomen die hij "evt. leuk zou kunnen gaan vinden".
Dus
Het zou een lul zijn moest hij vivi in de waan laten dat er meer is en dat hij er een relatie mee wilt. Nu doet hij gewoon wat vivi ook doet: profiteren van de situatie en seks hebben wanneer hij wil.quote:
er zijn veel mannen die uiteindelijk de vrouw nemen die er altijd is geweest hoor, die alles pikt, ondanks alles. een goede huissloor voor het huishouden en zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:03 schreef DarkElf het volgende:
maar denk je nu echt dat hij ineens respect voor je krijgt als je hem na de zoveelste keer weer met open armen ontvangt?
omgedraaid; heb jij respect voor iemand die over zich heen laat lopen, die zich weg laat sturen en die weer klaarstaat als die persoon ineens weer iets van zich laat horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |