Nee tuurlijk niet. Tis meer een soort verslaving ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij doet het met iedereen die voor zijn lul komt.
Vivi vindt dat verder prima trouwens.
Als je echt van die verslaving wilt afkomen, zit er volgens mij weinig anders op dan cold turkey gaan.quote:
Idd Vivi met d'r grote bek, die hier even toont dat ze zelf ook wel eens totaal ruggegraatloos is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef Eightball het volgende:
Nou inderdaad. Je komt een beetje schaapachtig over in deze.
Zo ken ik je helemaal niet.
Precies, van lekker pittig naar een bakvis die van links naar rechts door de pan wordt gesleept.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd Vivi met d'r grote bek, die hier even toot dat ze zelf ook wel eens totaal ruggegraatloos is.
Lees: een hoopje mens dat zit te wachten totdat zijn lul weer aandacht voor haar smachtend poesje heeft....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Precies, van lekker pittig naar een bakvis die van links naar rechts door de pan wordt gesleept.![]()
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees: een hoopje mens dat zit te wachten totdat zijn lul weer aandacht voor haar smachtend poesje heeft....
Uhuh.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).
Gezien het feit dat ze hem ziet als grote lollie zal dat wat haar betreft wel mee vallen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat de seks an sich een ondergeschikte rol heeft in deze relatie (wat Vivi betreft).
Ja, daar gaat het ook niet om. Vreemd genoegquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exactamundo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:23 schreef HassieBassie het volgende:
Tis alleen zo dat meneer Henk een beetje moeite heeft om haar te plezieren, dus draait ze het op zo'n manier dat het lijkt alsof sex voor haar ondergeschikt is.
Gelukkig heb je geen tong meer, want dan had je kunnen zeggen "Henk ga eens weg, we moeten wat afstand nemen"quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het ook niet om. Vreemd genoeg
En ik baal ook van mezelf hoor. Kheb er zelfs een kroegverbod door opgelopen omdat ik zo boordevol frustraties zit dat ik een opdringerige kerel naar buiten heb gemept (met mijn kleine vrouwenknuistjes jah) Henk stond er btw naast. En vroeg zich af: "Goh, dat je dat nog nooit bij mij hebt gedaan?!"Anyway, mag dus tot 1 juni niet meer in stamkroegje komen, dacht "MOOI!" gedwongen cold turkey! Maar Henk zoekt mij dus op in andere kroegen
Grrrrrrr!
Henk is een vent. Vivi is een vrouw. Vivi huilt, Henk lacht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
Exactamundo.
Henk is helemaal geen lul, Henk is duidelijk.
Henk is een held bedoel je. Het is niet iedereen gegeven om eerlijk te zijn tegen alle vrouwen die je gelijktijdig neukt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Henk is een vent. Vivi is een vrouw. Vivi huilt, Henk lacht.
Plus dat het natuurlijk ergens ook wel veilig is, een vent waarvan je weet dat hij zich toch niet wil binden, dan hoef jij ook niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:23 schreef Moonah het volgende:
Uhuh.
Ik durf zelfs te beweren dat juist het feit dat hij haar afwijst die 'enorme aantrekkelijkheid' vormt.
Ik herschrijf hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Henk is een held bedoel je. Het is niet iedereen gegeven om eerlijk te zijn tegen alle vrouwen die je gelijktijdig neukt.
Dat die mutsen er alleen maar mee akkoord gaan omdat ze hem zo onweerstaanbaar vinden, is natuurlijk niet zijn probleem en zeker niet zijn schuld.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat het natuurlijk ergens ook wel veilig is, een vent waarvan je weet dat hij zich toch niet wil binden, dan hoef jij ook niet...
Wil ook nog wel eens meespelen bij verliefd worden op de onbereikbare...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |