mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef Angeles het volgende:
Dat doen verliefde mensen nou eenmaal.
Dit vind ik dan wel weer een typerende verwoording.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Vivi het volgende:
want hij is bang om in iets te blijven hangen
als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoor
je bent nog steeds in staat keuzes te maken
Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaat
Heb ik ergens gezegd dat je een willoze zombie wordt dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Ripley het volgende:
Dat vind ik zo'n onnoemelijke dooddoener.
Alsof je last hebt van verstandsverbijstering als je verliefd bent. Natuurlijk wil je graag dingen zien, maar als je echt wilt kun je jezelf ook dwingen om reeel te blijven. je wordt geen willoze zombie enkel en alleen omdat je verliefd nbent. Dit wordt veel te makkelijk gezegd, omdat je dan kennelijk opeens geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hoeft te nemen.
Volgens mij heb ik gezegd dat hij strikt genomen niks fout doet. Dat het inderdaad haar keuze is, haar verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Ripley het volgende:
Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.
*Sluit aan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef DarkElf het volgende:
pff als de sex dan ook nog niet eens geweldig is
Raar? Eerder kansloos. 'Hij heeft nogal een reputatie'. Joh, wat leuk voor em, jammer alleen dat hij er niet in slaagt om je een goede beurt te geven. Dan kan ie nog zo'n reputatie hebben, maar sorry hoor, dan is het gewoon een loser die hele mooie praatjes de wereld in brengt en ze vervolgens niet waar kan maken. Hij zegt zeker nog steeds iedere keer dat het de volgende keer wel beter wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:33 schreef Vivi het volgende:
En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar(Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)
En toch kunnen we niet van elkaar afblijven, da's best raar he!
Ja...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Vivi het volgende:
Ja, kan ik het helpen?
Je kan hem best het einde vinden, hij vind jou niet het einde, dus stop dreaming, start living.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind HEM gewoon het einde, hoe hij in het leven staat, tegen dingen aankijkt, met mensen omgaat etc.
(Ja, en laat de humoristische opmerkingen maar achterwege, want natuurlijk vind ik het niet leuk hoe hij met MIJ omgaat...al kan ik hem dat niet eens kwalijk nemen, want hij is alleen maar eerlijk, zegt altijd "dit blijft niet zo"maar ja, dat zegt ie wel terwijl hij me heel lief vasthoudt en kriebelt)
Je bent geen zeur, je zoekt alleen hier bevestiging van iets wat je eigenlijk zelf al aangeeft dat het niet gaat gebeuren; dat hij jou opeens wel ontdekt en dat jullie lang en gelukkig leven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Vivi het volgende:
Maar anyway, ik ben gedegradeerd tot een onnoemelijke zeur vind ik als ik dit topic zo eens terug lees.
Ik denk dat ik maar vrede ga sluiten met het feit dat ik mijn grote liefde niet ga krijgen...zal wel slecht karma zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft speelt hij het spel toch behoorlijk netjes; niet happen als ze naast hem ligt zodat het haar frustreert, af en toe het contact laten verwateren zodat het verlangen bij haar alleen maar groeit, quasi-verontwaardigd/beledigd reageren op haar opmerkingen om haar een schuldgevoel aan te praten, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |