abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26702807
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef Angeles het volgende:
Dat doen verliefde mensen nou eenmaal.
mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoor

je bent nog steeds in staat keuzes te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:42:46 #127
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26702827
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Vivi het volgende:
want hij is bang om in iets te blijven hangen
Dit vind ik dan wel weer een typerende verwoording.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:45:28 #128
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26702904
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mensen die verliefd zijn, zijn meestal niet compleet ontoerekingsvatbaar hoor

je bent nog steeds in staat keuzes te maken
als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:50:04 #129
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26703033
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als je nochtans dit forum bekijkt zijn er wel degelijk wat mensen die aanzienlijk de pedalen kwijtraken als het over de liefde gaat
Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:56:20 #130
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26703144
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Ripley het volgende:

Dat vind ik zo'n onnoemelijke dooddoener.

Alsof je last hebt van verstandsverbijstering als je verliefd bent. Natuurlijk wil je graag dingen zien, maar als je echt wilt kun je jezelf ook dwingen om reeel te blijven. je wordt geen willoze zombie enkel en alleen omdat je verliefd nbent. Dit wordt veel te makkelijk gezegd, omdat je dan kennelijk opeens geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hoeft te nemen.
Heb ik ergens gezegd dat je een willoze zombie wordt dan?

Verliefde mensen hebben wel vaak valse hoop. Doen zich soms stoerder voor dan ze zijn door te doen of ze een seksrelatie ook best okee vinden in de hoop daarmee in de smaak te vallen. Hopen dat er toch wel iets verandert aan het gevoel van de ander door de fysieke intimiteit. Of klampen zich vast aan wat ze nog wel kunnen krijgen met die persoon.

Ik zeg ook niet dat alle verliefde mensen dat doen, zonder uitzondering, maar in dit geval is het dus wél zo en dan heb ik zoiets van, is het dat dan waard voor die "Henk"? Hij is toch ook niet van een andere wereld, als hij weet dat zij hoopt op meer, waarom dan toch blindelings ermee doorgaan als de kans groot is dat zij er erg veel verdriet van zal gaan hebben?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:58:06 #131
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26703181
Die kerel is wil gewoon weer een mooie jonge maagd.
Geef hem eens ongelijk

En inderdaad, de oude als reserve nueckertje aanhouden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:00:37 #132
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26703249
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Ripley het volgende:

Dat ligt er ook aan in hoeverre je dat zelf toelaat. Veel mensen vinden het wel makkelijk om zich er achter te verschuilen omdat je dan zelf niet meer verantwoordelijk lijkt te zijn voor je daden.
Volgens mij heb ik gezegd dat hij strikt genomen niks fout doet. Dat het inderdaad haar keuze is, haar verantwoordelijkheid.

Maar persoonlijk vind ik dat er niks mis is met af en toe wat extra verantwoordelijkheid nemen voor een ander als ze dat zelf niet doet.

Als het hem toch alleen om de neuk te doen is, laat hem dat dan ergens anders halen. Ik blijf zoiets hebben van, is dit het hem waard?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:04:28 #133
9713 Eightball
In control.
pi_26704919
Is dit nou nog steeds bezig?
Viv, hou vol!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:39:57 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_26705837
Petitlapin en Angeles, volgens mij weet Henk helemaal niet dat Viv zo smoor is hoor... Die speelt ook maar de coole zelfverzekerde tante.

Oh en Vivi, eerder schreef ik dat ik me erg in je verhaal kon vinden omdat ik in het verleden ook zo blind liet leiden door 'de liefde'. Bij deze trek ik die opmerking in, want mijn hemel, zo ver als jij gaat ben ik thankgod nooit gegaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:33:29 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26718370
Jongens, Hij weet wel dat ik gek op hem ben, we gaan elk weekend bijna stappen en dan wordt ik bijna altijd versierd en hij vraagt zich dan af waarom ik er nooit op inga en niemand leuk vind, dus heb ik hem een keer heel kwaad gezegd dat ik GVD NATUURLIJK wel iemand anders leuk wil vinden, maar dat er niemand is die hetzelfde gevoel los kan maken bij mij als hij, dus dat die lat nogal hoog ligt.

Geloof me hij weet echt wel welke gevoelens ik heb. We praten er zelfs heel open over.

En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar (Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)

En toch kunnen we niet van elkaar afblijven, da's best raar he!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_26718383
pff als de sex dan ook nog niet eens geweldig is

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:53:31 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26718545
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef DarkElf het volgende:
pff als de sex dan ook nog niet eens geweldig is

*Sluit aan.

Je zet je echte leven in de wacht voor iets dat op geen enkel vlak goeie bevrediging biedt...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:54:12 #138
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26718555
de sex is slecht, maar toch blijven ze bij elkaar
als dat geen liefde is

ergens zou het misschien niet slecht zijn, moest hij een vrouw tegenkomen waar hij smoor op wordt, krijg jij weer wat ademruimte
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26718682
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:33 schreef Vivi het volgende:
En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar (Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)

En toch kunnen we niet van elkaar afblijven, da's best raar he!
Raar? Eerder kansloos. 'Hij heeft nogal een reputatie'. Joh, wat leuk voor em, jammer alleen dat hij er niet in slaagt om je een goede beurt te geven. Dan kan ie nog zo'n reputatie hebben, maar sorry hoor, dan is het gewoon een loser die hele mooie praatjes de wereld in brengt en ze vervolgens niet waar kan maken. Hij zegt zeker nog steeds iedere keer dat het de volgende keer wel beter wordt?

En het allermooiste is nog dat jij er zo heerlijk in blijft trappen. Maar goed, als jij er gelukkig van wordt
Big dick.
pi_26718838
Dus als ik het goed begrijp ben je verliefd op een vent die je gevoelens niet beantwoord EN die je niet eens kan bevredigen op sexueel gebied, en jij vindt hem nog STEEDS het einde?

Poehee...
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:17:26 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26718903
Ja, kan ik het helpen?

Gaat toch niet om de performance ofzo?
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:18:28 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26718919
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Vivi het volgende:
Ja, kan ik het helpen?
Ja...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26718952
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Vivi het volgende:

Gaat toch niet om de performance ofzo?
nee om het totaal plaatje en dat is nou niet echt geweldig te noemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:20:27 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26718953
Ik vind HEM gewoon het einde, hoe hij in het leven staat, tegen dingen aankijkt, met mensen omgaat etc.

(Ja, en laat de humoristische opmerkingen maar achterwege, want natuurlijk vind ik het niet leuk hoe hij met MIJ omgaat...al kan ik hem dat niet eens kwalijk nemen, want hij is alleen maar eerlijk, zegt altijd "dit blijft niet zo"maar ja, dat zegt ie wel terwijl hij me heel lief vasthoudt en kriebelt )
pi_26718967
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind HEM gewoon het einde, hoe hij in het leven staat, tegen dingen aankijkt, met mensen omgaat etc.

(Ja, en laat de humoristische opmerkingen maar achterwege, want natuurlijk vind ik het niet leuk hoe hij met MIJ omgaat...al kan ik hem dat niet eens kwalijk nemen, want hij is alleen maar eerlijk, zegt altijd "dit blijft niet zo"maar ja, dat zegt ie wel terwijl hij me heel lief vasthoudt en kriebelt )
Je kan hem best het einde vinden, hij vind jou niet het einde, dus stop dreaming, start living.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:22:26 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26718986
Maar anyway, ik ben gedegradeerd tot een onnoemelijke zeur vind ik als ik dit topic zo eens terug lees.

Ik denk dat ik maar vrede ga sluiten met het feit dat ik mijn grote liefde niet ga krijgen...zal wel slecht karma zijn ofzo.
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 09:26:17 #147
5428 crew  miss_sly
pi_26719049
Je wilt alleen maar geloven dat hij je 'grote liefde' is, want dat klinkt lekker dramatisch, terwijl het volgens mij (zoals al door anderen gezegd, maar ja, wat is niet al door anderen gezegd ) alleen gaat om het feit dat hij niet halsoverkop totaal voor je gevallen is en je dat niet kunt verkroppen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26719073
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Vivi het volgende:
Maar anyway, ik ben gedegradeerd tot een onnoemelijke zeur vind ik als ik dit topic zo eens terug lees.

Ik denk dat ik maar vrede ga sluiten met het feit dat ik mijn grote liefde niet ga krijgen...zal wel slecht karma zijn ofzo.
Je bent geen zeur, je zoekt alleen hier bevestiging van iets wat je eigenlijk zelf al aangeeft dat het niet gaat gebeuren; dat hij jou opeens wel ontdekt en dat jullie lang en gelukkig leven.
Dit gebeurt altijd in Disney films, maar helaasch in het echte leven maar veel te vaak niet.
Het beste is idd er vrede mee hebben, hem te laten gaan (houden van is laten gaan toch?) en verder gaan kijken. Dr lopen 6 miljard mensen op deze kluit grond rond, dus er zal dr vast nog wel 1 zijn die je dat gevoel kan geven.

Oja; en stop met de sex met hem, thats a real killer als je potentiele nieuwe vlam erachter komt.

totaal offtopic; je bent verdikkeme wel een bloedmooie vrouw, hij knapt echt niet af op je uiterlijk!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2005 09:29:46 ]
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:30:55 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26719137
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat dat betreft speelt hij het spel toch behoorlijk netjes; niet happen als ze naast hem ligt zodat het haar frustreert, af en toe het contact laten verwateren zodat het verlangen bij haar alleen maar groeit, quasi-verontwaardigd/beledigd reageren op haar opmerkingen om haar een schuldgevoel aan te praten, etc. etc.

Jeetje. ik dacht dat dat niet meer voorkwam bij 35-jarigen maar het is blijkbaar ierts van alle leeftijden.

btw... wat wel het dieptepunt was toen ik laatst in een dronken bui vroeg wat er dan in vredesnaam mis met me was was het antwoord:

"Niets, Je bent mooi, sexy, interessant, lief en slim...alleen jij bent een Sony en ik zoek een Philips"

Tja, en dan sta je daar met je goeie gedrag he

pi_26719154
"Niets, Je bent mooi, sexy, interessant, lief en slim...alleen jij bent een Sony en ik zoek een Philips"

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')