Viv, ik pis bijna in me broek van je!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:22 schreef Vivi het volgende:
Maar anyway, ik ben gedegradeerd
Senksquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:27 schreef Scorpie het volgende:
totaal offtopic; je bent verdikkeme wel een bloedmooie vrouw, hij knapt echt niet af op je uiterlijk!
nou daar kan ze vast wel tegen gezien het feit hoe vivi zelf uit de hoek kan komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind gewoon dat Vivi hier verschrikkelijk hard wordt aangepakt.
die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:30 schreef Vivi het volgende:
"Niets, Je bent mooi, sexy, interessant, lief en slim...alleen jij bent een Sony en ik zoek een Philips"
Dat moet je dat misschien es doen, word de sex misschien ook wat spannenderquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet dat het daarom gaat maar we kunnen ook nog eens goed praten en dan ga je je toch afvragen wat er dan ontbreekt...de "chemistry"dus volgens hem...die ik dus wel voel, want als ik hem zie zie ik een soort levende lollie die ik het liefst van onder tot boven wil aflikken
Wat ken je me toch goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dara kan ze vast wel tegen gezien het feit hoe vivi zelf uit de hoek kan komen
Ja wat denk jij nou...dat ik dat nog niet gedaan heb danquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat moet je dat misschien es doen, word de sex misschien ook wat spannender![]()
om maar eens te zeggen dat een 'reputatie' echt wel volledig op lucht gebaseerd kan zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou...dat ik dat nog niet gedaan heb dan
Het is ook wel spannend, alleen hij kan niet zo makkelijk erm...het einddoel bereiken zeg maar
Is niet zo moeilijk hoor, of heb jij nooit sex met iemand uit medelijden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij mag mij wel eens leren hoe die dat doet
Nope, al 2.5 jaar een gelukkige relatiequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, of heb jij nooit sex met iemand uit medelijden?
Jij bent net een hond. Als je die keihard schopt komt ie toch nog terug. Zo is het ook een beetje hier nietwaar. Eigenlijk vraag ik me ook een beetje af waarom dit topic nog loopt. Dat je het eerste topic opende omdat je er mee zat wil ik wel geloven, maar volgens mij gaat het er in dit topic meer om dat je het heerlijk vind dat mensen reageren, ipv dat het je om de inhoud van de reactie gaat. Of zo...quote:
Pas op met wat je zegt, TS is het niet gewend dat de woorden 'gelukkig' en 'relatie' in 1 zin staan zonder ontkenning.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nope, al 2.5 jaar een gelukkige relatie
Geloof mij nou maar dat die reputatie dan alleen maar in woord en niet in daad bestaat en dat Henk gewoon een slechte minnaar is (of is hij altijd te dronken om jou te nemen?)quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:33 schreef Vivi het volgende:
En over de sex: die is eigenlijk helemaal niet zo goed...Echt, ik heb zat ranzige (als in: mjam!) sex gehad in mijn leven en hij ook (zegt ie, en dat zal ook wel want hij heeft nogal een reputatie) maar tussen ons wil het om de een of andere reden niet zo boteren sexueel. Sterker nog: hij is in al die tijd maar 1 x ehhh...abgespritst! Zeg maar(Afgelopen Koninginnedag..Bedankt Bea!)
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Vivi het volgende:
losse flodders.
Hij doet het met iedereen die voor zijn lul komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
Hij doet het nu ook nog steeds met zijn ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |