Daar mag je hier niet om vragen, zie http://forum.fok.nl/showtopic.php/244798/#7572055quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:15 schreef HeyFreak het volgende:
heeft iemand misschien een linkje van het 'telefoonliedje' van Herman Finkers?
zelfs zo'n klein fragmentje van een paar seconden?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef nipeng het volgende:
[..]
Daar mag je hier niet om vragen, zie http://forum.fok.nl/showtopic.php/244798/#7572055
Warez enzo
Lees de faq eens http://forum.fok.nl/showtopic.php/244798/#7572055 daar staat het inquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:47 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
zelfs zo'n klein fragmentje van een paar seconden?
Kan het zijn dat je de tekst verkeerd hebt verstaan en dat je bedoelt: Apollo 440 - Ain't Talking Bout Dub?!? Heb je de tekst wel goed verstaan: dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:52 schreef JustJunior het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een Drum en Bass-achtig nummer met de tekst "Let's talk about you". "You" klinkt dan meer als "Yo-oh-oh". Iemand een idee?
Iemand een idee![]()
Het enige wat ik kan verzinnen is The Blues Brothers met Everybody Needs Somebody, (I need you-you-you), maar dat is niet Drum en Bass en de tekst klopt ook niet, maja, misschien een remix?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:52 schreef JustJunior het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een Drum en Bass-achtig nummer met de tekst "Let's talk about you". "You" klinkt dan meer als "Yo-oh-oh". Iemand een idee?
Iemand een idee![]()
Waarschijnlijk Harry's theme van Clannad, dat wordt altijd en eeuwig in die spotjes gebruikt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:23 schreef Inferno het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze afspelen bij de Yorin FM reclame, wat nogal LOTR / Enya-achtig klinkt, weet iemand de titel / artiest?
Zeg dan niets....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen is The Blues Brothers met Everybody Needs Somebody, (I need you-you-you), maar dat is niet Drum en Bass en de tekst klopt ook niet, maja, misschien een remix?
Uit de categorie 'waarom ken ik dit wel?'.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:37 schreef Tetraktys het volgende:
Ik ben op zoek naar een "nummer" dar (volgens mij) een paar jaar geleden zo nu en dan als jingle voorbij kwam op 3fm. Ik kan er niks over vinden. De tekst is complete onzin maar gaat ongeveer van: "en lekker hotseflotse, en lekker hatseflatse, en lekker hupseflupse, en lekker hitseflitse" And so on...
Staat vast hier tussen: http://www.imdb.com/title/tt0310793/soundtrackquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand mij ook vertellen hoe het nummer heet dat je in Bowling for Columbine hoort als je die beelden van die school ziet en via bewakingscamera's ziet wat er gebeurt?...en waar kan ik deze vinden?
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock & Rollquote:Op zondag 6 maart 2005 14:21 schreef blablablabla het volgende:
Dat deuntje van Radio538 "I love radio" Komt dat uit een liedje ofzo? Staat me iets van een nummer met: "I love Rock and Roll" er in namelijk
Het nummer is Everlasting Love.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kyro het volgende:
Weet iemand van wie het nr is in de Reclame van Groslch Waarbij een vrouw met een man ( mss met nog wat anderen ) naar een café gaat waar iemand een piano speelt en vervolgens gaat de vrouw erbij zingen.
Dat is het nummer Everlasting Love en dat is nogal door veel artiesten opgenomen.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kyro het volgende:
Weet iemand van wie het nr is in de Reclame van Groslch Waarbij een vrouw met een man ( mss met nog wat anderen ) naar een café gaat waar iemand een piano speelt en vervolgens gaat de vrouw erbij zingen.
Op veler verzoek nogmaals:quote:Op zondag 6 maart 2005 14:59 schreef Kyro het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.
Das volgens mij gewoon de tune van Unox. Het zit zowat bij iedere reclame en denk dat het er speciaal voor gecomponeerd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:32 schreef joogdepoog het volgende:
k zoek het nummer van een soep reclame van unox, waarin een knappe vent zich gaat aankleden, waarna je een shot krijgt van verschillende soepen
laatste zin van de verteller was "je zat wel naar de vent te kijken he, volgende keer nemen we weer een lelijkerd"
muziek op deze reclame is waarschijnlijk toots thielemans, maar ik weet niet de titel van de song
( en nee hijk was niet te vinden op de link)
ok bedankt... wel jammer, t klinkt wel relaxtquote:Op zondag 6 maart 2005 18:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Das volgens mij gewoon de tune van Unox. Het zit zowat bij iedere reclame en denk dat het er speciaal voor gecomponeerd is.
Dit is wel een hele vage omschrijving ja. Knappe jongen als iemand weet welk nummer jij bedoelt.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde gisteren met uitgaan een nummer. De omschrijving is vaag, maar het valt te proberen:
Het nummer is Spaanstalig, beetje Salsa-achtig. Het werd gedraaid in een discotheek, dus er zat een beat onder. Maar dat kan er ook onder geplaatst zijn.
Veel meer weet ik niet. Het is niet dat nummer wat nu hoog in de top40 staat.
heb hem zelf al gevonden, titel is Another day, nu alleen de originele artiest zoekenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
ik zoek een nummer met de tekst: Thinking about tomorrow, en volgens mij lonely day.
Vrij oud nummer is een dikke hit geweest.
buckshot lefonquequote:Op zondag 6 maart 2005 19:45 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
heb hem zelf al gevonden, titel is Another day, nu alleen de originele artiest zoeken
ik zal me al de tering te zoeken, Lamar was het niet.quote:
Ach je weet nooit. Wie weet is er wel een DJ hierzo die in een tienerdisco draait. (Vrijwel alleen maar van die populaire vrolijke dancemuziek bedoel ik daarmee).quote:Op zondag 6 maart 2005 19:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit is wel een hele vage omschrijving ja. Knappe jongen als iemand weet welk nummer jij bedoelt.
wat in de jaren 80 werd uitgebracht door de MICHAEL ZAGERBANDquote:Op zondag 6 maart 2005 21:05 schreef furanku het volgende:
stukje tekst:
"move your body my body everybody move your body"
Is gecoverd door DJ Valium onder de naam Let's All Chant..
Darkraver & DJ Norman - Komt Ie Dan Hequote:Op maandag 7 maart 2005 00:05 schreef Leins het volgende:
Gisteren heb ik dit nummer gehoord in de lokale disco..
Tekst is een beetje lastig, maar als je het zinnetje dat er in voorkomt heel snel achter elkaar zegt versta je 'en hij komt, en hij komt...' In het nummer wordt het steeds sneller gezegd. Beetje vage omschrijving inderdaad.
Ik vroeg het gisteren ook al aan iemand, maar omdat ik zo wasted was ben ik het weer vergeten... Er dacht dat er iets in de titel of artiest voorkwam als 'latin' ofzo...
Kan iemand mij helpen?
Limp Bizkit - Behind Blue Eyesquote:Op zondag 6 maart 2005 21:39 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Limp Bizkit / Fred Durst waarin hij telkens zingt " i wish, i wish". Weet iemand hoe dit nummer heet?
Longshot: Roachford met Cuddly Toy.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
khoorde vorige week bij Wessel van Diepen in de top 40 een liedje in de rubriek 'ze stonden ooit op 1, waar zijn ze heen?' ofzoiets.
Het stond rond 1994 op 1, donkere artiest denkik. Daarna nooit echt iets meer gepresteerd. Heeft iem em ook gehoord, + de titel/auteur?
-Cuddly Toy was 1989quote:Op maandag 7 maart 2005 10:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Longshot: Roachford met Cuddly Toy.
Net mp3 gedownload, en dat is hem inderdaad. Bedankt!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:53 schreef Mark het volgende:
Al diverse keren gevraagd: Lisa Gerrard - Sanvean: I am your shadow
zie ook www.ster.nl
Was dat niet "Music sounds better with you" van Stardust?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef TimoBasso het volgende:
Daarnaast zoek ik de naam van een groep
Ik ken alleen nog de clip, Jongentje maakt een vlieger,en ziet op de tv een groep steeds hoger stijgen in de top 40,het zijn 3 zilveren mannen.. geeft een goed zomers gevoel
Dank u
2e gezochte: Stardust - Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef TimoBasso het volgende:
Uhmz ik zoek een Hitje volgens s'mij in de zomer van '98
"Baby what's wrong with you... Een Engels duo was het in iedergeval lange donkere man en een klein dikkertje.
Daarnaast zoek ik de naam van een groep
Ik ken alleen nog de clip, Jongentje maakt een vlieger,en ziet op de tv een groep steeds hoger stijgen in de top 40,het zijn 3 zilveren mannen.. geeft een goed zomers gevoel
Dank u
Phats & small - Turn aroundquote:Op maandag 7 maart 2005 14:26 schreef TimoBasso het volgende:
Thanks.. nu die andere nog
Phat's.. en voor de rest??
quote:firstwollie - dinsdag 8 maart 2005 @ 17:51
hoi!
Ik was op zoek naar dat ene simpele dance liedje, van fridaynight to the club, saterdaynight what a headache, etc. etc. Als iemand het kent en de titel weet alvast bedankt!
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik ben op zoek naar het nummer waarin een stem zit die zingt over 'San Francisco', komt regelmatig voorbij op bijv. Xfm, is wellicht een zoveelste cover, ik zoek dus ook die laatste versie.. Een titel zou al heel wat zijn. ik zie op de Xfm playlist niets staan wat er op lijkt, ik vergeet steeds te kijken.
Nee! Dat is volgend mij niet zo, want de vorige aflevering hoorde ik dat 1e dancenummer ook! Is puur achtergrondmuziek.....maar bedankt voor je aanvullingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als extraatje geef ik nog weg dat de platen sowieso uit 1999 moeten komen, gezien dat dat het behandelend jaar was![]()
The Judds - Why not me?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:42 schreef Juan Zueco het volgende:
In de jaren tachtig (of was het 70?) zongen twee dames (zussen?) (uit Canada?)een wonderschoon cajun-lied. Het werd een bescheiden hit in Nederland.
Wie kan me aan de naam van de titel of artiest helpen?
J.
Solo - Mindquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:28 schreef isitreal het volgende:
ik zoek de naam van een nederlands bandje dat veel op 3 fm werd gedraaid met de volgende tekst er in you fetl greath you left me behind i felt myself so blind. (couplet stukje) but i didnt mind no i didnt mind (refrein en volgens mij ook titel van het nr)
hee, dank!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]
(Origineel: Scott McKenzie - If you're going to San Fransico (be sure the wear flowers in your hear) [1967]
Is dat niet die nieuwe van Tears for Fears?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:26 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan een veelvoorkomende tekst "Closest Way To Heaven" was.
Het werd gezongen door een mannelijk iemand waarschijnlijk.
iemand?
kan kloppen.. die heet "Closest Thing To Heaven" en ik twijfelde al of "Closest Way To Heaven" goed was..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat niet die nieuwe van Tears for Fears?
Of Closest thing to heaven van The Kane Gang?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:26 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan een veelvoorkomende tekst "Closest Way To Heaven" was.
Het werd gezongen door een mannelijk iemand waarschijnlijk.
iemand?
Argh! Volgens mij weet ik welke je bedoelt, maar kan er niet opkomen!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:49 schreef Bjoro het volgende:
even een aanslag op het geheugen van de oudjes onder ons....
ik denk begin jaren 80 was er een nummertje.
Weet niet meer precies waar het over ging maar het refreintje ging ongeveer zo:
"Campara pepe, oe la la" .........
Ik weet dat dit niet de beste omschrijving is maar ik weet helaas echt niets meer......succes !
Press - Cantara pepequote:Op woensdag 9 maart 2005 14:49 schreef Bjoro het volgende:
even een aanslag op het geheugen van de oudjes onder ons....
ik denk begin jaren 80 was er een nummertje.
Weet niet meer precies waar het over ging maar het refreintje ging ongeveer zo:
"Campara pepe, oe la la" .........
Ik weet dat dit niet de beste omschrijving is maar ik weet helaas echt niets meer......succes !
Alexia - Uh la la laquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:53 schreef Lidia het volgende:
Ik kan niet op de titel en artiest komen van:
Oehh lalala, I love you baby
Oehh lalalala, love me tonight
Heel vrolijk deuntje eronder enzo.. was een tijd geleden een heel bekend lied volgens mij..
Iemand die t weet?
Wellicht Complainte pour St Catherine, vannnnnnnn Kristy MacColl en Anna McGarrigle?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:42 schreef Juan Zueco het volgende:
In de jaren tachtig (of was het 70?) zongen twee dames (zussen?) (uit Canada?)een wonderschoon cajun-lied. Het werd een bescheiden hit in Nederland.
J.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:55 schreef Gambolputty het volgende:
Press - Cantara pepe
Niemand?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:18 schreef PAA-053 het volgende:
Geachte fokkers,
ik zoek er ook nog 2! Allebei komen ze uit de aflevering van typisch 90 van gisteravond. De eerste is een soort dancenummer, een beat met zo nu en dan een riedeltje van 3 tonen, laag, hoger, hoog, zegmaar.
De 2e is een soort craig david nummer, waarschijnlijk was het hem ook, maar ik weet helaas niets meer van de tekst....
Beide nummers werden gebruikt als achtergrondmuziek bij een reportage......
Iemand een idee???
Alvast bedankt,
PAA
Mijn eerste ingeving bij deze omschrijving is Anne & Kate McGarrigle - Complainte pour St Catherine.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:42 schreef Juan Zueco het volgende:
J.
Die van vodafone staat er wel gewoon op. Dat is Jet met Are you gonna be my girl. Of ze hebben een nieuwe reclame die ik nog niet ken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef foktastic het volgende:
Ik hoorde laatst op tv 2 nummers die ik mooi vond. Eentje van een Vodafone-commercial en de andere van een Dell-commercial. Op Muziek in reclame staan ze er helaas niet bij. Weet iemand misschien welke liedjes in deze reclames gedraait worden?![]()
Volgens mij bedoelt hij dat italiaans deuntje.. met die vrouw en haar dochtertje.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die van vodafone staat er wel gewoon op. Dat is Jet met Are you gonna be my girl. Of ze hebben een nieuwe reclame die ik nog niet ken.
http://info.omroep.nl/ster?nav=nnisHsHCjEtCuXtXJgiD
Dell kan ik ook niet vinden, en ik ken de reclame ook niet
Oh, die ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:04 schreef furanku het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat italiaans deuntje.. met die vrouw en haar dochtertje.
Franki Valli - Grease [1978]quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wie weet de artiest en titel van het 2e nummer wat in dit filmpje gespeeld wordt?
De eerste is Safri Duo met The Bongo Song, maar ik zoek de gene die erna komt.
Alvast bedankt.
Rightclick&Save
Ik weet niet of je het bedoeld, maar ik heb een versie van 7:30 minuut, met Deborah Cox die er ongeveer dit in zingt:quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:13 schreef FortunaHome het volgende:
Hoi,
de plaat die ik zoek heb ik vaker in duitsland in discotheken gehoord (himmerich en cheetah)
Het is een andere tekst op de melodie van puff daddy met i'll be missing you.
En meer weet ik er helaas niet van...hoop dat iemand me kan helpen
Is dat hem?quote:People always talk about, reputation
I don't care what you do to them
Just be good to me
Friends are always tellin' me you're a user
I don't care 'bout your other girls
Just be good to me
Ik mag aannemen dat je niet 'The Police (Sting) - Every breath you take' bedoeldquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:13 schreef FortunaHome het volgende:
Hoi,
de plaat die ik zoek heb ik vaker in duitsland in discotheken gehoord (himmerich en cheetah)
Het is een andere tekst op de melodie van puff daddy met i'll be missing you.
En meer weet ik er helaas niet van...hoop dat iemand me kan helpen
Robert Palmer - Best of both worldsquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:49 schreef toscane het volgende:
ik zoek de titelsong van de serie Fort Alpha van alweer een aantal jaren geleden, iemand een idee?
Dank je! Is een gaaf nummer!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:13 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Robert Palmer - Best of both worlds
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die van vodafone staat er wel gewoon op. Dat is Jet met Are you gonna be my girl. Of ze hebben een nieuwe reclame die ik nog niet ken.
http://info.omroep.nl/ster?nav=nnisHsHCjEtCuXtXJgiD
Dell kan ik ook niet vinden, en ik ken de reclame ook niet
Nope, helaas zijn ze dat niet. Je ziet de reclames vaak op CNN langskomen, omdat ze gericht zijn op het bedrijfsleven i.p.v. consumenten. Maargoed ik vond ze lekker klinken. In een van de reclames hoor je iemand met een zwaar Iers accent praten over laptops enzo. Het nummertje in de achtergrond viel me op.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:04 schreef furanku het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat italiaans deuntje.. met die vrouw en haar dochtertje.
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummersquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wie weet de artiest en titel van het 2e nummer wat in dit filmpje gespeeld wordt?
De eerste is Safri Duo met The Bongo Song, maar ik zoek de gene die erna komt.
Alvast bedankt.
Rightclick&Save
Oh My God.. als dat echt waar is..quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je niet 'The Police (Sting) - Every breath you take' bedoeld
Ik hoor iig Chicago - If You Leave Me Now rond 4:15quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummers![]()
Het tweede nummer (rond 1:00) is Grease, origineel van Frankie Valliquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummers![]()
Artiest: Mquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef egmo het volgende:
ik zoek een disconummer uit de jaren '70 waarin een blikkerige vrouwenstem tientallen keren het woord "popmusic" zegt (echt zingen kan je het niet noemen. De titel van het liedje zal dan ook wel iets met popmusic zijn.......maar ja, ga daar maar eens mee zoeken op google....dat schiet niet echt op.
alvast bedankt voor de reacties
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:10 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik hoor iig Chicago - If You Leave Me Now rond 4:15
daarna Gene Kelly - Singing in the Rain
thanks voor de reactie.....ik ben het nummer aan het downloaden......het is alleen niet echt populair op shareazaquote:
Danku zeer. En de anderen ook.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Franki Valli - Grease [1978]
Fierce Ruling Diva - You Gotta Believe?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:04 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren 90 house classic. Staat mij iets van bij dat de artiest cooper ofzo was. En in het nummer zit wat mij bij staat de volgende tekst. "you gotta believe in something, so why not believe in me" Echt die jaren 90 style, de tekst is zo'n lichtelijke robot-stem zoals in die tijd gebruikelijk was, en de tekst komt redelijk vaak terug.
bvd, zou het erg nice vinden als iemand m weet.
Lekker makkelijk zoeken ook op artiest: : "M"quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:58 schreef egmo het volgende:
[..]
thanks voor de reactie.....ik ben het nummer aan het downloaden......het is alleen niet echt populair op shareaza![]()
Zolang je muzik maar met Z en K schrijft, valt t aantal hits toch wel mee?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Lekker makkelijk zoeken ook op artiest: : "M"
Squarepusher - Dedicated Loop misschien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
hier moet hij bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik zoek naar een klassiek stuk uit de film Shrek 1. Het is een redelijk bekend stuk en wordt wel een vaker gebruikt in films en op tv. Het is een sprookjes-achtig klassiek stuk. Hij wordt een kort stukje gedraaid in de film. Het is ergens in de midden van de film waar Shrek prinses Fiona net had gered van de draak en hij haar meeneemt op zijn schouder en waar Donkey achter hun loopt. Ik hoop dat iemand het weet. Thnx alvast
nee daar staat hij er niet bij, staat bij geen enkele Shrek soundtrack, heb ze allemaal al opgezocht op het internet. het is echt en klassiek stuk en ik denk niet dat ze die op een soundtrack zullen zettenquote:
Zoek op 'Wereld Zonder Jou' zo heet de versie van Borsato en Oosterhuis namelijk... Ik neem aan dat je niet de dance versie bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:55 schreef CoLLieJ het volgende:
Goeie smiddags mensuh
ik had ff een vraagie..
ik hoorde vanmiddag op de radio een rapremix van Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Ik kan je niet laten gaan ...
weet iemand misschien hoe dit nr heet en wie de artiest is want ik kan hem nergens vinden![]()
alvast bedankt
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:29 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een plaat die rond nieuwjaar vaak op de radio is te horen.
"kijk nou, daar ligt mijn klauw, is ie van mij of is ie van jou?"
"20 strijkers in een plastic buis, kan dat?"
hhahahahah succes (ik geloof dat het een haags accent is)
Niet zoiets: Da is um!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.
zou deze ook nog kunnen zijn eventueel....quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Niet zoiets: Da is um!
Zieke House - Kek nah, da leg mu klah [1996]
Onlangs hier nog gevraagd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:36 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.![]()
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef jevric het volgende:
Hoe heet de song in de Opel-bedrijfswagens commercial: http://info.omroep.nl/ster?nav=vavnHsHCjEtCuXtXJqnC ?
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:40 schreef reinier1985 het volgende:
[..]
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staan![]()
![]()
ps. Weet iemand de naam van het liedje uit de Opel reclame?
Probeer anders eens het reclamebureau van de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:01 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef SillyWalks het volgende:
Ik zoek een liedje waarin ze op een gegeven moment zingen over een Scooby Snack... dum, dadum, dum, dadumdumdum.... Scooooby Snaaack... zoiets..
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?
Homeless?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van Paul Simon.
het is een vocaal vocaal nummer en doet me een beetje denken aan een jungle achtig iets.. zoeloe papua achtige shit...
KazAa zoekt nog steeds (ik bedoel natuurlijk ik in de winkel) maar hij heeft hem bnog niet gevonden, net zo min als die van Zwareshag. Ik zoek nog, iig bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou deze ook nog kunnen zijn eventueel....
Dr. Kucho & Gregor Salto "Can't stop playing"
*kuch* MsN heeft em ook *kuch*quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:56 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
KazAa zoekt nog steeds (ik bedoel natuurlijk ik in de winkel) maar hij heeft hem bnog niet gevonden, net zo min als die van Zwareshag. Ik zoek nog, iig bedankt!![]()
Petey Pablo - Freek-A-Leek is dat. En dat van die sletten valt wel meequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zoek het nummer dat bij dit filmpje zit.
Ofja, ik zoek niet het nummer, maar de naam ervan zegmaar
http://www.killsometime.com/video/video.asp?video=KST-Girls
ps: Er zitten 2 sletten in dat filmpje![]()
Daarvan vind ik er zat. Maar dan, met daarna:quote:We fired our guns and the British kept a comin',
There wasn't 'bout as many as there was awhile ago.
We fired once more and they began to runnin'
On down the Mississippi to the Gulf of Mexico.
Welke versie is dat? Heeft het überhaupt dezelfde titel?quote:Mexicoooo, Mexicooooooo (ohoooooo)
Mexicoooo, Mexicooooooo (ohooooooooo)
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff nietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:15 schreef Mattt het volgende:
Ik hoorde een nummer dat ik in probleemwijken van duindorp hoorde
Je kan de aflevering hier kan dowloaden.
Als je dan doorspoelt naar 12:55 , dan hoor je een nummer die ze in het café luisteren.
Hoe heet die ? Beetje dance is het. Erg commericeel ook.
Het is ook een beetje van ' i think about you , my dreams come true '
Wie weet ?
Thanks !quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff niet
Ik vat 'emquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*kuch* MsN heeft em ook *kuch*![]()
Les Humphries Singers - Mexico?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef Allan24 het volgende:
Het folk-achtige nummer 'The battle of New Orleans':
[..]
Daarvan vind ik er zat. Maar dan, met daarna:
[..]
Welke versie is dat? Heeft het überhaupt dezelfde titel?
-edit- Of haal ik nu gewoon twee nummers door elkaar? Helppp
Dan zal het wel 'Special D. - You' zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff niet
Inner Circle - Sweatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef kevinv het volgende:
Wie kent deze: (Hij gaat ongeveer zo, LOL!)
Tra lala lala lom
Tra lala lala lom, lom li lom lom lom...
The Outfield - Your Love?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:30 schreef speedfreakssj het volgende:
dat nummer van dat trouwprogramma.
Zat ook in Vice City.
Weet iemand hoe het heet? heb het boekje er al bij gehad maar herken er eik niks aan.
The Outfield Misschien maar ben er niet zeker van
Sinds wanneer valt The Doors onder dance/drum'n'bass?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Jappe0906: (Come on baby) light my fire - The Doors?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Les Humphries Singers - Mexico?
Dat is toch het origineel?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:33 schreef piertje2 het volgende:
Van wie is het orgineel van Robbie williams ft. Kylie minoque - kids ?
MC Hammer - Can't Touch Thisquote:Op zondag 13 maart 2005 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ik zoek een liedje waarin iemand (man) steeds zingt/zegt: 'Can't touch this'. khoorde het vanochtend bij eigen huis&tuin en eerder bij Wessel van Diepen, top40. De zanger heeft midden jaren 90 met dit lied een aantal weken op 1 gestaan, en daarna geen grote hits meer gescoord.
Het reffrein is dus 'Cant touch this' dan een soort beat, daarna weer 'can't touch this', enz
Alan Parsons - Some Other Timequote:Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek nummer van Alan parsons project met de tekst Some Other Place, Somewhere, Some Other Time.
anyone?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:44 schreef YoGi_Berra het volgende:
In de film White Chicks hoor je een oud hiphop/breakdance nummer als ze moeten battle-en in de discotheek. Hetzelfde nummer word ook gebruikt in Road Trip als ze bij de "Black Society'' gaan feesten....welk nummer is dat?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:03 schreef ViN-E het volgende:
Weet iemand hoe dit salsa/latin nummertje heet? Hij is volgens mij best bekend.
Opgenomen met telefoon dus slechte kwaliteit: fragment
Het nummer is geschreven door Guy Chambers en Robbie Willams. De Robbie & Kylie versie is het origineel. Er zijn wel andere artiesten die eerder een liedje met de naam Kids hadden (Lou Reed en Jamiroquai bijvoorbeeld), maar dat waren andere liedjes met toevallig dezelfde titel.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Nee, ik heb ook geen idee![]()
Is dat niet van REX, je weet wel die duitse politiehondquote:Op maandag 14 maart 2005 21:31 schreef blink182gassie het volgende:
Ik zoek een nummer..... volgens mij hoorden we het vroeger aan het begin van een tv programma in de jaren 90. (volgens mij in een serie, net zoals a-team en macgyver maar die zijn het niet)
Het begint zo:
I see heroes without fear......
en het refrein eindigt met .... out of control
deuntje zit in me hoofd maar ik weet niet waar het bij hoort![]()
thanx man! inderdaad dat keek ik altijd!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef m44rt3n het volgende:
[..]
Is dat niet van REX, je weet wel die duitse politiehond
![]()
Everlasting love?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat in de nieuwe Grolsch reclame wordt gezongen door die meid?
Orgineel van The Love Affair - Everlasting Love.. zo vaak gecoverd, en momenteel een hitje door Jamie Cullum die hem ook gecoverd heeft.quote:
Dat zal deze wel zijn:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:32 schreef nXn het volgende:
en dat nummer dat ze in de slam FM reclame gebruiken (heb op de site van de OP gekeken maar staatie niet bij) de artiest was iets mer Dr. kuzco ofzow?
Is dat niet de dweilorkest versie van Strauss - Die Schone Blaue Donauquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:36 schreef chillv het volgende:
Ik zoek een nummer dat altijd vanaf de tribune wordt gespeeld bij het schaatsen. Ik geloof dat het ook nog in een reclame zat van Aegon.
Wie o wie helpt me?
and again.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:12 schreef furanku het volgende:
[..]
Orgineel van The Love Affair - Everlasting Love.. zo vaak gecoverd, en momenteel een hitje door Jamie Cullum die hem ook gecoverd heeft.
[..]
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
French affair - my heart goes boom ? ? ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:31 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een plaat die een refrein heeft waarin alleen maar lada di da da lada di da da... is een vrouwenstem die constant zegt... komt ook iets in voor van and she's homesick, she's homesick lad di da da etc.
Crystal Waters - Gypsy Womanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:31 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een plaat die een refrein heeft waarin alleen maar lada di da da lada di da da... is een vrouwenstem die constant zegt... komt ook iets in voor van and she's homesick, she's homesick lad di da da etc.
Beth Hart - L. A. Song (Out Of This Town)quote:ook de titel van een plaat van beth hart weet ik niet. daarin zegt ze constant man, i got to get out of this place....
Don't shoot me als dit ook meteen de titel is..
DJ Syro - Shiny Disco Balls heb ik hier wel voor je liggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:39 schreef AndreB. het volgende:
Shiny discoball!!! Iemand enig idee welk nummer dat is, trefwoorden booty calls en shiny discoball. Beetje dance club oid.
Shiny discoball is in ieder geval niet de titel van het nummer.
Wie-o-wie!!!
Crystal Waters - Gypsy Womanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:31 schreef cornutocontente het volgende:
ook de titel van een plaat van beth hart weet ik niet. daarin zegt ze constant man, i got to get out of this place....
Don't shoot me als dit ook meteen de titel is..
Dat is m ja, alleen onvindbaar op de plekken waar ik zoek; dus uppen zou wel helemaal geweldig zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:13 schreef nXn het volgende:
[..]
DJ Syro - Shiny Disco Balls heb ik hier wel voor je liggen?
zang iets in de trend van: Move the beat is on, Latenight Bootycalls....shiny disco balls!!
zo ja: dit is degene die je zoekt, als je hem niet kunt vinden up ik hem wel ff voor je
okeequote:Op woensdag 16 maart 2005 22:49 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Dat is m ja, alleen onvindbaar op de plekken waar ik zoek; dus uppen zou wel helemaal geweldig zijn!
Misschien 'Everybody's gotto learn sometimes', prachtig nummer. Staat onder andere op de soundtrack van de prachtfilm Eternal Sunshine of the Spotless Mind.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:55 schreef rvtk het volgende:
Ik zoek een nummer van Beck. Ik weet niet of het nieuw of oud is, maar het is geremixed door iemand en nu is het een heel rustig / lounge achtig nummer. Ik hoorde het nummer laatst nog op radio 3. Valt een klein beetje in de richting van Coldplay.
Weet je toevallig ook nog welke clip de andere was? Ik heb het liedje de hele tijd in mijn hoofd, maar heb geen win 95 cd meer. Was volgens mij wel een mooi nummer.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:48 schreef rosstek het volgende:
Buddy Holly (met de Happy Days-clip) als ik me niet vergis.
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencerquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:11 schreef furanku het volgende:
Zoek nog een oud nummer.. daarin hoor je een soort radiostem zeggen een zin zoiets als: "the days of early spencer". Ook kwam het "mona lisa" er een keer in voorBen benieuwd of iemand hem weet. Ik sliep half , dus heb er niet veel van gehoord, maar hij kwam me wel bekend voor.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
Was dat niet Weezer? Dat ze in zo'n café optraden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook nog welke clip de andere was? Ik heb het liedje de hele tijd in mijn hoofd, maar heb geen win 95 cd meer. Was volgens mij wel een mooi nummer.
Rob's Project - Lovin' you [1996]quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:48 schreef Luna1975 het volgende:
Ook zoek ik een happy hardcore versie van Loving you (Minnie Ripperton) maar niet die van Claude en nog iemand...Het nummer begint heel rustig met het originele stuk van Ripperton en gaat dan over in happy hardcore...
pssstt...cantara pepe van the press al gevonden ???quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Rob's Project - Lovin' you [1996]
(MsN 4 audio)
Het is helaas niet de juiste versie, maar alsnog bedankt, ik zoek nog ff verder.quote:
perfectquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:04 schreef rosstek het volgende:
[..]
Crystal Waters - Gypsy Woman
[..]
Beth Hart - L. A. Song (Out Of This Town)
heb je al eens op limewire of kazaa ofzo gekeken?? meer dan honderd results.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef j0rrit het volgende:
...heeft iemand toevallig DJ Outblast - Life Sentence for Mankind voor mij? Geweldig nummer!! Ben er al een tijdje naar op zoek maar kan het nergens vinden.
Thnx!
Ik heb KaZaA al jaren terug de deur uit gedaan ivm Ad & spyware. Gebruik nu DC++, duidelijk niet de goede hubs?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:05 schreef steve2003 het volgende:
[..]
heb je al eens op limewire of kazaa ofzo gekeken?? meer dan honderd results.....
nee gewoon een kut programmaquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb KaZaA al jaren terug de deur uit gedaan ivm Ad & spyware. Gebruik nu DC++, duidelijk niet de goede hubs?
Limewire is perfect, maar ik voeg je wel ff toequote:Op donderdag 17 maart 2005 19:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb KaZaA al jaren terug de deur uit gedaan ivm Ad & spyware. Gebruik nu DC++, duidelijk niet de goede hubs?
Bart Peters & the Radio's - She goes nana?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij in de jaren negentig is gemaakt.
Het is een rustig liedje en ik kan me nog één zin herinneren:
"...Singin' na na na na, na na na na"Het is niet veel, maar ik weet er verder niks meer van.
En het is géén Roxette.
Suzanne Vega (evt ft. DNA) - Tom's Dinerquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:05 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
perfect![]()
nu de volgende: ook een vrouwenstem die de hele tijd tututudu tudududu tututududu zingt![]()
iets in de trand van I was walking through the kitchen ..tututudu tudududu tututududu
tututudu tudududu tututududu = het refrein
succes![]()
Bart Peters & The Radio's - She goes nanaquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij in de jaren negentig is gemaakt.
Het is een rustig liedje en ik kan me nog één zin herinneren:
"...Singin' na na na na, na na na na"Het is niet veel, maar ik weet er verder niks meer van.
En het is géén Roxette.
PhD - I won't let you down?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef steve2003 het volgende:
wie weet dat ene nummer met die ene vrouw die alsmaar zingt:
I
I'm gonna let you down
let you down
enzomaardoor....
is al een wat ouder nummer, maar ik hoor het nog regelmatog in discotheken terug komen, zoals afgelopen zaterdag in HyperHyper
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bart Peters & The Radio's - She goes nana
When she goes na-na-na-na, na-na-na-na,
colours will keep on turning
Shimmering by like a rain-butterfly,
cruising the blue, blue sky
Jullie zijn geweldigquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bart Peters & the Radio's - She goes nana?
Deze dan: Bizarre - I'm gonna get you?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:38 schreef steve2003 het volgende:
[..]
nope.... maar toch bedankt,
het is meer een club nummer waar ik naar op zoek ben
Andy Williams - Can't Take My Eyes Off Of You volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:17 schreef Fuxl het volgende:
Ik zoek het nummer "You're just too good to be true, can't take my eye's of off you", van wie is het orgineel? En als het orgineel een beetje onbekend is, van wie is de meest gangbare versie?
Bij voorbaat dank!
Boys Town Gang had er in de jaren 80 een dikke hit mee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Andy Williams - Can't Take My Eyes Off Of You volgens mij.
en Gloria Gaynor heeft 'm uitgebracht evenals Lauren Hill en The Supremes etc.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef Tha_T het volgende:
Als ie er nou niet bij zit weet ik het ook niet meer
Lauren Hill was ik ook achter gekomen maar hij vraagt om het orgineelquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
en Gloria Gaynor heeft 'm uitgebracht evenals Lauren Hill en The Supremes etc.![]()
da's Baba & Roody - Hacka tacka music (1979)quote:Een heel vage herinnering - ik schat in 1977 was een paar weken achter elkaar in Toppop een disco/funk nummer met een nogal schunnige tekst te zien. Het was van een zwart koppel waarvan de vrouw nogal tegen haar partner stond op te rijden en volgens mij hijgerig "I like it, I like it" zong - of was het "I wanna lick it"? (ik verstond nog geen Engels dus de tekst is me ontgaan).
Ik heb het altijd met Peaches & Herb geassocieerd maar die waren het volgens mij niet. Maar wel uit diezelfde tijd.. Gaat er misschien bij iemand een lichtje branden?
Sunfactor feat. Eileen - I won't let you down?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef steve2003 het volgende:
I
I'm gonna let you down
let you down
enzomaardoor....
is al een wat ouder nummer, maar ik hoor het nog regelmatog in discotheken terug komen, zoals afgelopen zaterdag in HyperHyper
Helemaal geweldig!!!! Bedankt!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Sally MacLennane van The Pogues (1985)
Nee..hoorde dit liedje een hele tijd geleden in een café en ik wist de titel niet, geweldig nummer trouwens...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gisteren ergens St. Patrick's Day gevierd?
Alhoewel Andy & Franki het beiden in 1967 uitbrachten, schijnt Franki (Valli) eerder geweest te zijn, derhalve is het origineel aan hem toe te schrijven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Andy Williams - Can't Take My Eyes Off Of You volgens mij.
Oke oke, jullie hebben gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Alhoewel Andy & Franki het beiden in 1967 uitbrachten, schijnt Franki (Valli) eerder geweest te zijn, derhalve is het origineel aan hem toe te schrijven.
Zou het niet weten. Sorry.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:40 schreef cygnusx het volgende:
ik zoek dat nummer dat je aan het begin hoort van het televisie programma groot licht.
eens kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:25 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Sorry.
Zelf ben ik opzoek naar dit hardcore-nummer. [Low quality geript uit een set van Promo op Sensation Black 2004.]
Hmm... deze is anders volgens mij, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef nXn het volgende:
[..]
eens kijken
edit//
tha playah - keep them titties jumpin'
Willy Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen (samen met Willeke)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef MichielPH het volgende:
En Newbiedoobiedoo heeft dit in zn sig staan, waar komt het ook nog maar vandaan:
Bedankt, Pa..
Fijn gevoel was dat..
Edit: Ik ken het van rooie rinus & pé daalemmer
Abel - Onderwegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer wat je hoort bij de stukjes van 'Meiden van de wit', hoe heet dat?
...
rocknummer?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:19 schreef Siesta_Rules het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer dat vanochtend op de radio werd gedraaid, volgens mij radio veronica om een uur of 11:00
Duitstalig en de text luidt ongeveer: "Wir sind alle..."
Weet iemand welk nummer dit is en wie het zingt?
Voeg me ff toe op msnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:02 schreef Ed_Zeppelin het volgende:
Ik zoek twee nummers die ik vandaag hoorde:
1. Tekst is ongeveer taka tika tika tika taka tak (en dat de hele tijd)
2. Volgens mij Proyecto Uno - El Tiburon, maar ik kan het op E-Mule / Kazaa nergens vinden... schrijf ik het verkeerd?
Dank jullie wel !!
Peter Frampton - Show me the wayquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:38 schreef JoPiDo het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op The Box word uitgezonden.
Het is een nummer met een bas-gitaar, een synthersysseree een effectenpaneel en een zanger. In de clip staan ze in een studio die instrumenten te spelen. Je ziet steeds bas en dan die zanger. Achtergrond is wit. Het is een heel funky nummertje, veel bas, veel electronische effecten. Echt een relaxt muziekje voor op een avond als deze. Wie weet?
dat is hem nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:59 schreef Ed_Zeppelin het volgende:
[..]
Peter Frampton - Show me the way
(Gokje hoor!)
Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:36 schreef Asics het volgende:
help ik zoekde titel van een nummer. het is een instrumentaal nummer met zo'n blij deuntje dat wel lijkt op een gitaar ofzo. Volgens mij is het een surf-nummer.
The fruit - van Sander Kleinenberg misschien?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:38 schreef JoPiDo het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op The Box word uitgezonden.
Het is een nummer met een bas-gitaar, een synthersysseree een effectenpaneel en een zanger. In de clip staan ze in een studio die instrumenten te spelen. Je ziet steeds bas en dan die zanger. Achtergrond is wit. Het is een heel funky nummertje, veel bas, veel electronische effecten. Echt een relaxt muziekje voor op een avond als deze. Wie weet?
Komt mij wel voor in bijvoorbeeld One Love van the prodigy.. wordt heel vaak ajaaaaa haaaaa gezongenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Bekend nummer van The Prodigy, dat ene waar je zo'n vrouw hoort zingen: "aaah ahahahaha aaaa", juist, die ja. Wordt gebruikt in een clip van Top Gear over de Porsche Carrera GT. Ik vroeg me af hoe dat nummer heette.
Bvd,.
Ik denk dat je bedoeld:quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef steve2003 het volgende:
I
I'm gonna let you down
let you down
enzomaardoor....
dat is hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:11 schreef timbob het volgende:
[..]
The fruit - van Sander Kleinenberg misschien?
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)videonumber=21051068
hier
Juist, het was inderdaad Smack My Bitch Up. Beschamend dat ik dat niet wistquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Komt mij wel voor in bijvoorbeeld One Love van the prodigy.. wordt heel vaak ajaaaaa haaaaa gezongenMaar ik denk dat het Smack My Bitch Up is, ik denk dat die bedoeld wordt
Andre Hazes - terug in de tijdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik zoek een nederlandstalig nummer dat ik nu al en paar keer in het stadion gehoord heb. Een man zingt dat hij vandaag weer lekker in zijn vel zit. Beetje een ouderwets rock 'n roll deuntje.
Ik kom er maar niet achter hoe 't heet en wie 't zingt.
alvast bedankt!
gokje: Andre Hazes - Uit m'n bolquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik zoek een nederlandstalig nummer dat ik nu al en paar keer in het stadion gehoord heb. Een man zingt dat hij vandaag weer lekker in zijn vel zit. Beetje een ouderwets rock 'n roll deuntje.
Ik kom er maar niet achter hoe 't heet en wie 't zingt.
alvast bedankt!
Brat - Chalk Dust (The Umpire Strikes Back)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:33 schreef RecomServ het volgende:
Hoi mensen,
ik ben op zoek naar de artiest of titel van dit nummer.
ik hoorde al van mijn collega's dat dat nummer bedoeld was
voor McEnroes driftbuien tegen de scheids...
ik weet ongeveer wel hoe het nummer ging, maar de belangrijkste
regen in het nummer is:
'The Ball was in!, Evrybody seen that the ball was in!"
kan iemand mij hier bij helpen?
bvd
-edit- De titel is "The Empire Strikes Back"
maar daar vindt ik nog niet veel mee... heb al hele biografieen doorgezocht van John McEnroe
thanx, maar 't is 'm niet helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef timbob het volgende:
[..]
Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou ?
van die van pulp fiction
Yup! Dat is 'em! Dank je wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:11 schreef boeiuh het volgende:
[..]
of het is Wolter Kroes - Lekker in mijn vel
The Soca Girls - Cha cha slide [2004]quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef PAA-053 het volgende:
Hey, weet iemand welke plaat dit is?
Dit komt er ongeveer in voor:
"Two stumps (?) right now
slide to the left
slide to the right"
Het is alsof een vrouw je vertelt hoe je moet dansen........Iemand?
AVB!
Op veler verzoek nogmaalsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:00 schreef passport het volgende:
sorry aan 'Nipeng' ... was even vergeten dat er een centraal topic voor was ...
nogmaals mijn vraag:
Iedereen kent de reclame van grolsch wel, een acapella versie van everlasting love ...
... nu ben ik een beeje rond gaan zoeken maar ik kan alleen versies vinden van everlasting love van U2 of andere ...
... iemand die toevallig weet wie een dergelijke versie zingt in deze vorm ... ?
[..]
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
apache misschien?quote:
Zoek eens in de hoek van Sergio Mendez. Ik denk dat jij een mix zoekt waar o.a. stukjes in zitten van Pais Tropical, Tristeza en Voce Abuso maar ik weet niet wie die mix gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een braziliaanse dansplaat... erg hoog Samba gehalte. ze zingen :
san suela, san suela met de eerste x meer klemtoon op het eerste woord..
Er zitten wel meer deuntjes in mn hoofdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:22 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, die je hoort bij de reclame van SLAM FM, je hoort hem ook wel redelijk vaak op de radio. Het is dat nummer met dat deuntje dat in je hoofd blijft zitten.
Dat is hem dus inderdaad, hartelijk dank.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:33 schreef Pharell het volgende:
[..]
Er zitten wel meer deuntjes in mn hoofd
maar je moet iets duidelijker zijn dus...
miss dr kucho - can't stop playing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |