Longshot: Roachford met Cuddly Toy.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
khoorde vorige week bij Wessel van Diepen in de top 40 een liedje in de rubriek 'ze stonden ooit op 1, waar zijn ze heen?' ofzoiets.
Het stond rond 1994 op 1, donkere artiest denkik. Daarna nooit echt iets meer gepresteerd. Heeft iem em ook gehoord, + de titel/auteur?
-Cuddly Toy was 1989quote:Op maandag 7 maart 2005 10:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Longshot: Roachford met Cuddly Toy.
Net mp3 gedownload, en dat is hem inderdaad. Bedankt!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:53 schreef Mark het volgende:
Al diverse keren gevraagd: Lisa Gerrard - Sanvean: I am your shadow
zie ook www.ster.nl
Was dat niet "Music sounds better with you" van Stardust?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef TimoBasso het volgende:
Daarnaast zoek ik de naam van een groep
Ik ken alleen nog de clip, Jongentje maakt een vlieger,en ziet op de tv een groep steeds hoger stijgen in de top 40,het zijn 3 zilveren mannen.. geeft een goed zomers gevoel
Dank u
2e gezochte: Stardust - Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef TimoBasso het volgende:
Uhmz ik zoek een Hitje volgens s'mij in de zomer van '98
"Baby what's wrong with you... Een Engels duo was het in iedergeval lange donkere man en een klein dikkertje.
Daarnaast zoek ik de naam van een groep
Ik ken alleen nog de clip, Jongentje maakt een vlieger,en ziet op de tv een groep steeds hoger stijgen in de top 40,het zijn 3 zilveren mannen.. geeft een goed zomers gevoel
Dank u
Phats & small - Turn aroundquote:Op maandag 7 maart 2005 14:26 schreef TimoBasso het volgende:
Thanks.. nu die andere nog
Phat's.. en voor de rest??
quote:firstwollie - dinsdag 8 maart 2005 @ 17:51
hoi!
Ik was op zoek naar dat ene simpele dance liedje, van fridaynight to the club, saterdaynight what a headache, etc. etc. Als iemand het kent en de titel weet alvast bedankt!
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik ben op zoek naar het nummer waarin een stem zit die zingt over 'San Francisco', komt regelmatig voorbij op bijv. Xfm, is wellicht een zoveelste cover, ik zoek dus ook die laatste versie.. Een titel zou al heel wat zijn. ik zie op de Xfm playlist niets staan wat er op lijkt, ik vergeet steeds te kijken.
Nee! Dat is volgend mij niet zo, want de vorige aflevering hoorde ik dat 1e dancenummer ook! Is puur achtergrondmuziek.....maar bedankt voor je aanvullingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als extraatje geef ik nog weg dat de platen sowieso uit 1999 moeten komen, gezien dat dat het behandelend jaar was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |