Franki Valli - Grease [1978]quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wie weet de artiest en titel van het 2e nummer wat in dit filmpje gespeeld wordt?
De eerste is Safri Duo met The Bongo Song, maar ik zoek de gene die erna komt.
Alvast bedankt.
Rightclick&Save
Ik weet niet of je het bedoeld, maar ik heb een versie van 7:30 minuut, met Deborah Cox die er ongeveer dit in zingt:quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:13 schreef FortunaHome het volgende:
Hoi,
de plaat die ik zoek heb ik vaker in duitsland in discotheken gehoord (himmerich en cheetah)
Het is een andere tekst op de melodie van puff daddy met i'll be missing you.
En meer weet ik er helaas niet van...hoop dat iemand me kan helpen
Is dat hem?quote:People always talk about, reputation
I don't care what you do to them
Just be good to me
Friends are always tellin' me you're a user
I don't care 'bout your other girls
Just be good to me
Ik mag aannemen dat je niet 'The Police (Sting) - Every breath you take' bedoeldquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:13 schreef FortunaHome het volgende:
Hoi,
de plaat die ik zoek heb ik vaker in duitsland in discotheken gehoord (himmerich en cheetah)
Het is een andere tekst op de melodie van puff daddy met i'll be missing you.
En meer weet ik er helaas niet van...hoop dat iemand me kan helpen
Robert Palmer - Best of both worldsquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:49 schreef toscane het volgende:
ik zoek de titelsong van de serie Fort Alpha van alweer een aantal jaren geleden, iemand een idee?
Dank je! Is een gaaf nummer!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:13 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Robert Palmer - Best of both worlds
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die van vodafone staat er wel gewoon op. Dat is Jet met Are you gonna be my girl. Of ze hebben een nieuwe reclame die ik nog niet ken.
http://info.omroep.nl/ster?nav=nnisHsHCjEtCuXtXJgiD
Dell kan ik ook niet vinden, en ik ken de reclame ook niet
Nope, helaas zijn ze dat niet. Je ziet de reclames vaak op CNN langskomen, omdat ze gericht zijn op het bedrijfsleven i.p.v. consumenten. Maargoed ik vond ze lekker klinken. In een van de reclames hoor je iemand met een zwaar Iers accent praten over laptops enzo. Het nummertje in de achtergrond viel me op.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:04 schreef furanku het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat italiaans deuntje.. met die vrouw en haar dochtertje.
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummersquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wie weet de artiest en titel van het 2e nummer wat in dit filmpje gespeeld wordt?
De eerste is Safri Duo met The Bongo Song, maar ik zoek de gene die erna komt.
Alvast bedankt.
Rightclick&Save
Oh My God.. als dat echt waar is..quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je niet 'The Police (Sting) - Every breath you take' bedoeld
Ik hoor iig Chicago - If You Leave Me Now rond 4:15quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummers![]()
Het tweede nummer (rond 1:00) is Grease, origineel van Frankie Valliquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Weet iemand de andere liedjes toevallig ook? Goeie nummers![]()
Artiest: Mquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef egmo het volgende:
ik zoek een disconummer uit de jaren '70 waarin een blikkerige vrouwenstem tientallen keren het woord "popmusic" zegt (echt zingen kan je het niet noemen. De titel van het liedje zal dan ook wel iets met popmusic zijn.......maar ja, ga daar maar eens mee zoeken op google....dat schiet niet echt op.
alvast bedankt voor de reacties
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:10 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik hoor iig Chicago - If You Leave Me Now rond 4:15
daarna Gene Kelly - Singing in the Rain
Dat zijn echt goeie nummers vind ik
thanks voor de reactie.....ik ben het nummer aan het downloaden......het is alleen niet echt populair op shareazaquote:
Danku zeer. En de anderen ook.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Franki Valli - Grease [1978]
Fierce Ruling Diva - You Gotta Believe?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:04 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren 90 house classic. Staat mij iets van bij dat de artiest cooper ofzo was. En in het nummer zit wat mij bij staat de volgende tekst. "you gotta believe in something, so why not believe in me" Echt die jaren 90 style, de tekst is zo'n lichtelijke robot-stem zoals in die tijd gebruikelijk was, en de tekst komt redelijk vaak terug.
bvd, zou het erg nice vinden als iemand m weet.
Lekker makkelijk zoeken ook op artiest: : "M"quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:58 schreef egmo het volgende:
[..]
thanks voor de reactie.....ik ben het nummer aan het downloaden......het is alleen niet echt populair op shareaza![]()
Zolang je muzik maar met Z en K schrijft, valt t aantal hits toch wel mee?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Lekker makkelijk zoeken ook op artiest: : "M"
Squarepusher - Dedicated Loop misschien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
hier moet hij bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik zoek naar een klassiek stuk uit de film Shrek 1. Het is een redelijk bekend stuk en wordt wel een vaker gebruikt in films en op tv. Het is een sprookjes-achtig klassiek stuk. Hij wordt een kort stukje gedraaid in de film. Het is ergens in de midden van de film waar Shrek prinses Fiona net had gered van de draak en hij haar meeneemt op zijn schouder en waar Donkey achter hun loopt. Ik hoop dat iemand het weet. Thnx alvast
nee daar staat hij er niet bij, staat bij geen enkele Shrek soundtrack, heb ze allemaal al opgezocht op het internet. het is echt en klassiek stuk en ik denk niet dat ze die op een soundtrack zullen zettenquote:
Zoek op 'Wereld Zonder Jou' zo heet de versie van Borsato en Oosterhuis namelijk... Ik neem aan dat je niet de dance versie bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:55 schreef CoLLieJ het volgende:
Goeie smiddags mensuh
ik had ff een vraagie..
ik hoorde vanmiddag op de radio een rapremix van Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Ik kan je niet laten gaan ...
weet iemand misschien hoe dit nr heet en wie de artiest is want ik kan hem nergens vinden![]()
alvast bedankt
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:29 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een plaat die rond nieuwjaar vaak op de radio is te horen.
"kijk nou, daar ligt mijn klauw, is ie van mij of is ie van jou?"
"20 strijkers in een plastic buis, kan dat?"
hhahahahah succes (ik geloof dat het een haags accent is)
Niet zoiets: Da is um!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.
zou deze ook nog kunnen zijn eventueel....quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Niet zoiets: Da is um!
Zieke House - Kek nah, da leg mu klah [1996]
Onlangs hier nog gevraagd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:36 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.![]()
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef jevric het volgende:
Hoe heet de song in de Opel-bedrijfswagens commercial: http://info.omroep.nl/ster?nav=vavnHsHCjEtCuXtXJqnC ?
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:40 schreef reinier1985 het volgende:
[..]
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staan![]()
![]()
ps. Weet iemand de naam van het liedje uit de Opel reclame?
Probeer anders eens het reclamebureau van de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:01 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef SillyWalks het volgende:
Ik zoek een liedje waarin ze op een gegeven moment zingen over een Scooby Snack... dum, dadum, dum, dadumdumdum.... Scooooby Snaaack... zoiets..
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?
Homeless?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van Paul Simon.
het is een vocaal vocaal nummer en doet me een beetje denken aan een jungle achtig iets.. zoeloe papua achtige shit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |