Zolang je muzik maar met Z en K schrijft, valt t aantal hits toch wel mee?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Lekker makkelijk zoeken ook op artiest: : "M"
Squarepusher - Dedicated Loop misschien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
hier moet hij bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik zoek naar een klassiek stuk uit de film Shrek 1. Het is een redelijk bekend stuk en wordt wel een vaker gebruikt in films en op tv. Het is een sprookjes-achtig klassiek stuk. Hij wordt een kort stukje gedraaid in de film. Het is ergens in de midden van de film waar Shrek prinses Fiona net had gered van de draak en hij haar meeneemt op zijn schouder en waar Donkey achter hun loopt. Ik hoop dat iemand het weet. Thnx alvast
nee daar staat hij er niet bij, staat bij geen enkele Shrek soundtrack, heb ze allemaal al opgezocht op het internet. het is echt en klassiek stuk en ik denk niet dat ze die op een soundtrack zullen zettenquote:
Zoek op 'Wereld Zonder Jou' zo heet de versie van Borsato en Oosterhuis namelijk... Ik neem aan dat je niet de dance versie bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:55 schreef CoLLieJ het volgende:
Goeie smiddags mensuh
ik had ff een vraagie..
ik hoorde vanmiddag op de radio een rapremix van Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Ik kan je niet laten gaan ...
weet iemand misschien hoe dit nr heet en wie de artiest is want ik kan hem nergens vinden![]()
alvast bedankt
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:29 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een plaat die rond nieuwjaar vaak op de radio is te horen.
"kijk nou, daar ligt mijn klauw, is ie van mij of is ie van jou?"
"20 strijkers in een plastic buis, kan dat?"
hhahahahah succes (ik geloof dat het een haags accent is)
Niet zoiets: Da is um!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ziekehouse - Keh nah da leg me klah of zoiets.
zou deze ook nog kunnen zijn eventueel....quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:00 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
nog maar ff een herhalinkje
Ik zoek dus een dancenummer, met een monotone beat, met zo nu en dan een riedeltje tonen. 3 tonen hoor je dan, in redelijk snel tempo, oplopend.....
Iemand een idee? Bedankt alvast!
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Niet zoiets: Da is um!
Zieke House - Kek nah, da leg mu klah [1996]
Onlangs hier nog gevraagd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:36 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Ja, je moet een Amstelvener niet vragen hoe hij iets in het Haags moet spellen.![]()
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef jevric het volgende:
Hoe heet de song in de Opel-bedrijfswagens commercial: http://info.omroep.nl/ster?nav=vavnHsHCjEtCuXtXJqnC ?
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:40 schreef reinier1985 het volgende:
[..]
JA! Die wil ik ook weten! Maar wat heb je nou aan die Ster-muziek site, als de artiest en de titel van het liedje er niet bij staan![]()
![]()
ps. Weet iemand de naam van het liedje uit de Opel reclame?
Probeer anders eens het reclamebureau van de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:01 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Uhmm.. daar staat toch opdrachtmuziek bij? Dan neem ik aan dat het speciaal gecomponeerd is voor de reclame.
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:01 schreef SillyWalks het volgende:
Ik zoek een liedje waarin ze op een gegeven moment zingen over een Scooby Snack... dum, dadum, dum, dadumdumdum.... Scooooby Snaaack... zoiets..
Ja bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fun Lovin' Criminals met Scooby Snacks?
Homeless?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van Paul Simon.
het is een vocaal vocaal nummer en doet me een beetje denken aan een jungle achtig iets.. zoeloe papua achtige shit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |