KazAa zoekt nog steeds (ik bedoel natuurlijk ik in de winkel) maar hij heeft hem bnog niet gevonden, net zo min als die van Zwareshag. Ik zoek nog, iig bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou deze ook nog kunnen zijn eventueel....
Dr. Kucho & Gregor Salto "Can't stop playing"
*kuch* MsN heeft em ook *kuch*quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:56 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
KazAa zoekt nog steeds (ik bedoel natuurlijk ik in de winkel) maar hij heeft hem bnog niet gevonden, net zo min als die van Zwareshag. Ik zoek nog, iig bedankt!![]()
Petey Pablo - Freek-A-Leek is dat. En dat van die sletten valt wel meequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zoek het nummer dat bij dit filmpje zit.
Ofja, ik zoek niet het nummer, maar de naam ervan zegmaar
http://www.killsometime.com/video/video.asp?video=KST-Girls
ps: Er zitten 2 sletten in dat filmpje![]()
Daarvan vind ik er zat. Maar dan, met daarna:quote:We fired our guns and the British kept a comin',
There wasn't 'bout as many as there was awhile ago.
We fired once more and they began to runnin'
On down the Mississippi to the Gulf of Mexico.
Welke versie is dat? Heeft het überhaupt dezelfde titel?quote:Mexicoooo, Mexicooooooo (ohoooooo)
Mexicoooo, Mexicooooooo (ohooooooooo)
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff nietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:15 schreef Mattt het volgende:
Ik hoorde een nummer dat ik in probleemwijken van duindorp hoorde
Je kan de aflevering hier kan dowloaden.
Als je dan doorspoelt naar 12:55 , dan hoor je een nummer die ze in het café luisteren.
Hoe heet die ? Beetje dance is het. Erg commericeel ook.
Het is ook een beetje van ' i think about you , my dreams come true '
Wie weet ?
Thanks !quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff niet
Ik vat 'emquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*kuch* MsN heeft em ook *kuch*![]()
Les Humphries Singers - Mexico?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:44 schreef Allan24 het volgende:
Het folk-achtige nummer 'The battle of New Orleans':
[..]
Daarvan vind ik er zat. Maar dan, met daarna:
[..]
Welke versie is dat? Heeft het überhaupt dezelfde titel?
-edit- Of haal ik nu gewoon twee nummers door elkaar? Helppp
Dan zal het wel 'Special D. - You' zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Special D. is de artiest iig maar de titel ken ik nog ff niet
Inner Circle - Sweatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef kevinv het volgende:
Wie kent deze: (Hij gaat ongeveer zo, LOL!)
Tra lala lala lom
Tra lala lala lom, lom li lom lom lom...
The Outfield - Your Love?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:30 schreef speedfreakssj het volgende:
dat nummer van dat trouwprogramma.
Zat ook in Vice City.
Weet iemand hoe het heet? heb het boekje er al bij gehad maar herken er eik niks aan.
The Outfield Misschien maar ben er niet zeker van
Sinds wanneer valt The Doors onder dance/drum'n'bass?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Jappe0906: (Come on baby) light my fire - The Doors?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Les Humphries Singers - Mexico?
Dat is toch het origineel?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:33 schreef piertje2 het volgende:
Van wie is het orgineel van Robbie williams ft. Kylie minoque - kids ?
MC Hammer - Can't Touch Thisquote:Op zondag 13 maart 2005 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ik zoek een liedje waarin iemand (man) steeds zingt/zegt: 'Can't touch this'. khoorde het vanochtend bij eigen huis&tuin en eerder bij Wessel van Diepen, top40. De zanger heeft midden jaren 90 met dit lied een aantal weken op 1 gestaan, en daarna geen grote hits meer gescoord.
Het reffrein is dus 'Cant touch this' dan een soort beat, daarna weer 'can't touch this', enz
Alan Parsons - Some Other Timequote:Op zondag 13 maart 2005 20:00 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek nummer van Alan parsons project met de tekst Some Other Place, Somewhere, Some Other Time.
anyone?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:44 schreef YoGi_Berra het volgende:
In de film White Chicks hoor je een oud hiphop/breakdance nummer als ze moeten battle-en in de discotheek. Hetzelfde nummer word ook gebruikt in Road Trip als ze bij de "Black Society'' gaan feesten....welk nummer is dat?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:03 schreef ViN-E het volgende:
Weet iemand hoe dit salsa/latin nummertje heet? Hij is volgens mij best bekend.
Opgenomen met telefoon dus slechte kwaliteit: fragment
Het nummer is geschreven door Guy Chambers en Robbie Willams. De Robbie & Kylie versie is het origineel. Er zijn wel andere artiesten die eerder een liedje met de naam Kids hadden (Lou Reed en Jamiroquai bijvoorbeeld), maar dat waren andere liedjes met toevallig dezelfde titel.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Nee, ik heb ook geen idee![]()
Is dat niet van REX, je weet wel die duitse politiehondquote:Op maandag 14 maart 2005 21:31 schreef blink182gassie het volgende:
Ik zoek een nummer..... volgens mij hoorden we het vroeger aan het begin van een tv programma in de jaren 90. (volgens mij in een serie, net zoals a-team en macgyver maar die zijn het niet)
Het begint zo:
I see heroes without fear......
en het refrein eindigt met .... out of control
deuntje zit in me hoofd maar ik weet niet waar het bij hoort![]()
thanx man! inderdaad dat keek ik altijd!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef m44rt3n het volgende:
[..]
Is dat niet van REX, je weet wel die duitse politiehond
![]()
Everlasting love?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat in de nieuwe Grolsch reclame wordt gezongen door die meid?
Orgineel van The Love Affair - Everlasting Love.. zo vaak gecoverd, en momenteel een hitje door Jamie Cullum die hem ook gecoverd heeft.quote:
Dat zal deze wel zijn:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:32 schreef nXn het volgende:
en dat nummer dat ze in de slam FM reclame gebruiken (heb op de site van de OP gekeken maar staatie niet bij) de artiest was iets mer Dr. kuzco ofzow?
Is dat niet de dweilorkest versie van Strauss - Die Schone Blaue Donauquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:36 schreef chillv het volgende:
Ik zoek een nummer dat altijd vanaf de tribune wordt gespeeld bij het schaatsen. Ik geloof dat het ook nog in een reclame zat van Aegon.
Wie o wie helpt me?
and again.....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:12 schreef furanku het volgende:
[..]
Orgineel van The Love Affair - Everlasting Love.. zo vaak gecoverd, en momenteel een hitje door Jamie Cullum die hem ook gecoverd heeft.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.