2e gezochte: Stardust - Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 7 maart 2005 14:09 schreef TimoBasso het volgende:
Uhmz ik zoek een Hitje volgens s'mij in de zomer van '98
"Baby what's wrong with you... Een Engels duo was het in iedergeval lange donkere man en een klein dikkertje.
Daarnaast zoek ik de naam van een groep
Ik ken alleen nog de clip, Jongentje maakt een vlieger,en ziet op de tv een groep steeds hoger stijgen in de top 40,het zijn 3 zilveren mannen.. geeft een goed zomers gevoel
Dank u
Phats & small - Turn aroundquote:Op maandag 7 maart 2005 14:26 schreef TimoBasso het volgende:
Thanks.. nu die andere nog
Phat's.. en voor de rest??
quote:firstwollie - dinsdag 8 maart 2005 @ 17:51
hoi!
Ik was op zoek naar dat ene simpele dance liedje, van fridaynight to the club, saterdaynight what a headache, etc. etc. Als iemand het kent en de titel weet alvast bedankt!
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik ben op zoek naar het nummer waarin een stem zit die zingt over 'San Francisco', komt regelmatig voorbij op bijv. Xfm, is wellicht een zoveelste cover, ik zoek dus ook die laatste versie.. Een titel zou al heel wat zijn. ik zie op de Xfm playlist niets staan wat er op lijkt, ik vergeet steeds te kijken.
Nee! Dat is volgend mij niet zo, want de vorige aflevering hoorde ik dat 1e dancenummer ook! Is puur achtergrondmuziek.....maar bedankt voor je aanvullingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Als extraatje geef ik nog weg dat de platen sowieso uit 1999 moeten komen, gezien dat dat het behandelend jaar was![]()
The Judds - Why not me?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:42 schreef Juan Zueco het volgende:
In de jaren tachtig (of was het 70?) zongen twee dames (zussen?) (uit Canada?)een wonderschoon cajun-lied. Het werd een bescheiden hit in Nederland.
Wie kan me aan de naam van de titel of artiest helpen?
J.
Solo - Mindquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:28 schreef isitreal het volgende:
ik zoek de naam van een nederlands bandje dat veel op 3 fm werd gedraaid met de volgende tekst er in you fetl greath you left me behind i felt myself so blind. (couplet stukje) but i didnt mind no i didnt mind (refrein en volgens mij ook titel van het nr)
hee, dank!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
The Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]
(Origineel: Scott McKenzie - If you're going to San Fransico (be sure the wear flowers in your hear) [1967]
Is dat niet die nieuwe van Tears for Fears?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:26 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan een veelvoorkomende tekst "Closest Way To Heaven" was.
Het werd gezongen door een mannelijk iemand waarschijnlijk.
iemand?
kan kloppen.. die heet "Closest Thing To Heaven" en ik twijfelde al of "Closest Way To Heaven" goed was..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat niet die nieuwe van Tears for Fears?
Of Closest thing to heaven van The Kane Gang?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:26 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan een veelvoorkomende tekst "Closest Way To Heaven" was.
Het werd gezongen door een mannelijk iemand waarschijnlijk.
iemand?
Argh! Volgens mij weet ik welke je bedoelt, maar kan er niet opkomen!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:49 schreef Bjoro het volgende:
even een aanslag op het geheugen van de oudjes onder ons....
ik denk begin jaren 80 was er een nummertje.
Weet niet meer precies waar het over ging maar het refreintje ging ongeveer zo:
"Campara pepe, oe la la" .........
Ik weet dat dit niet de beste omschrijving is maar ik weet helaas echt niets meer......succes !
Press - Cantara pepequote:Op woensdag 9 maart 2005 14:49 schreef Bjoro het volgende:
even een aanslag op het geheugen van de oudjes onder ons....
ik denk begin jaren 80 was er een nummertje.
Weet niet meer precies waar het over ging maar het refreintje ging ongeveer zo:
"Campara pepe, oe la la" .........
Ik weet dat dit niet de beste omschrijving is maar ik weet helaas echt niets meer......succes !
Alexia - Uh la la laquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:53 schreef Lidia het volgende:
Ik kan niet op de titel en artiest komen van:
Oehh lalala, I love you baby
Oehh lalalala, love me tonight
Heel vrolijk deuntje eronder enzo.. was een tijd geleden een heel bekend lied volgens mij..
Iemand die t weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |