quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
* komrad pakt dikke van dale en kijkt bij cynisme en ironiequote:Op donderdag 3 maart 2005 09:17 schreef maniack28 het volgende:
af te dwingen
Je bedoelt, in te maken toch?
En nu maar hopen, ik denk dat hij wel in 3 weken weer kan spelen dus dan valt de schade erg mee. 10 doktroren en 17 jaar moet kunnen op zichquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:16 schreef Jonks het volgende:
Lortnoc dat is inderdaad deze gast..
Mijn kennende voel je natuurlijk al op je klompen aan komen dat ik panisch naar die Byelarus bondsscoach ben gegaan, zijn mailbox met 5 mailtjes heb volgegooid en vervolgens het antwoord afgewacht.
Spelertje heeft 49k gekost en alleen al dokters kosten 10 * 15K * 3 ~4 is een stoot geld. Qyn zei al, verkopen die hap en van je af zetten..
Gelukkig kon de bodscoach me vertellen dat ie van de huidige U20 de 4e reserve is en voor de nieuwe u20 (als ie 18 ~19 is) mocht ie 3 weken achter komen te liggen zo'n 50%-60% kans heeft.
Ik heb de gok dus maar genomen en 10 doktoren ingehuurd..inmiddels staat ie op 5 weken blessure dus dat is al heel wat
Ach, ik heb geen haast met hemquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:37 schreef JJHelder het volgende:
kdenk niet dat deze in de komende 2 week gaat stijgen Asspirine, ze tsi is iets te laag voor iemand die matig scoren er nog bijheeft en zwak verdedigen. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik al een expert ben op het wingergebied en dat ik dus ontegenzeggelijk gelijk heb, maar ik zelf zie em morgen nog niet stijgen)
gister weer eens een leuke oefenpot, me middenvelder eruit geschopt voor 1 week maar heb al een nieuwe gehaald(dat was het plan tog al)
zondag begint de competitie eindelijk weer voor mij, na 3 zondagen WO's te moeten bekijken
iedereen suc6 met de trainingsupdate morgen!
ja, tis cker een koopje, hij stijgt wss nog 2x dit seizoen, dus kan je er leuk op verdienen, kzeg ook niet dat et geen goeie aankoop is, maar je zult DENK IK nog even geduld moeten hebben voordat ie stijgt. maar aan de andere kant kan ik het ook totaal verkeerd hebben. Ik hoop het laatste natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen haast met hem
Ik vind het een koopje, wat vind jij ervan?
Ik heb je zelfs speciaal laten winnen met de fokcupquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
wa lief, die topictitel
bedankt voor het medeleven jongens!
317k voor gekregenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Ben hier normaal geen fan van maar tis voor een goed doel:
Andreas Månling (49278298)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
tot 20:02 startprijs 250k
als ie er nu niet uitgaat hou ik hem voor de rest van zijn leven![]()
mag ja, ik zie ook met transfervergelijking en creatief zoeken op de transferlist hogere bedragen waarvoor ze weg gaan. deze speler stonder eerder op de week erop voor 300k..geen enkel bod.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef komrad het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat het me ietsje tegenvalt
Ja dat is op zich een legitieme redenatie. De markt begint natuurlijk ook wel wat terug te vallen. Soms is de markt ook wat raar, je kan een spele voor x listen en er komt geen bod, waarna je heb voor minder list en gewoon veeel hoger uit komt met de prijs.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mag ja, ik zie ook met transfervergelijking en creatief zoeken op de transferlist hogere bedragen waarvoor ze weg gaan. deze speler stonder eerder op de week erop voor 300k..geen enkel bod.
iig ben ik nu weer uit de schulden, erg fijn gevoel wat me op het moment belangrijker is dan die +- 50k te weinig.
Het was ook geen wonder dat je ging winnen...complete b-team opgesteld. incl. 2 keepers, ivm belangrijke match a.s zondag. Zelfs de coach mocht meespelenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef Robar het volgende:
tvp
Woei, was weer een klinkende overwinning in de FOK!cup en weer de 0 gehouden.
Gelijkspel volgende week is genoeg voor een eerste plaats!
Ennuh, waar blijven de spelersklassementen nou?
uh jah als die trainee beter is dat je vaste waarden klinkt dat ook wel logisch, Gaat vast niet door want HT is alweer bereikbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:57 schreef ArTiC het volgende:
een hogere rating in mijn verdediging
hoeveel spelers heb je dan wel niet op het moment?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:47 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zou ze ook doortrainen, trainen wordt pas leuk vanaf excellent/formidable.
Form +4/-17 (that hurts)
Scoren +4, twee naar outstanding, ene naar excellent en ene naar solid
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:20 schreef Robar het volgende:
TU:
PM: +2
Vorm: +6/-7
TSI: +1430/-750
Redelijke TU, straks even twee spelers te koop zetten!
Iemand nog interesse voor een 18 jarige uitstekend PM met redelijk passen en redelijk conditie?
Of een 18-jarige goed PM, redelijk passen, goed conditie?
Bied maar
ligt eraan met wat voor doel je een speler koopt en wat je er aan verdiend in relatie tot het aantal trainingsweken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??
daarom heb je lange en korte termijn trainees. Met je korte termijn kan je je normale kosten betalen en nieuwe trainees kopen. En 200k per week is meer, dan dat je een uitstekende nog doortraint tot formi.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??
Ik heb beide spelers voor ongeveer 160K gekocht en ik kan ze verkopen voor (volgende de TL) minimaal 600K en minimaal 850K. Dat vind ik toch een flinke winst!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb beide spelers voor ongeveer 160K gekocht en ik kan ze verkopen voor (volgende de TL) minimaal 600K en minimaal 850K. Dat vind ik toch een flinke winst!
dank je, als ik mijn formi to be/solid van 18 dan over een paar weken voor 1.5 list is het wel een redelijk prijsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
TU def+2, niet verkeerd, had wel +3 verwacht eigenlijk....
komrad, ietwat vertraagd, maar toch: die formi def/solid winger van 19 heeft me 1.3 miljoen opgeleverd
Uhm, ze zijn beiden 18 jaar en hebben goede bijstats.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......
@ de rest: maar korte termijn trainees en lange termijn trainees?? Jullie TS doet er zeker niet echt toe dan?
dat natuurlijk wel, maar het is nu zaak om geld te verdienen. Anders wordt het nooit wat met het team. Dat is met de meeste zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......
@ de rest: maar korte termijn trainees en lange termijn trainees?? Jullie TS doet er zeker niet echt toe dan?
heb er ff 1 opgezocht en op transfervergelijking geklikt. Je hebt idd gelijk! een 18 jarige goed pm met redelijk passen gaat eruit tussen de 600 en 700kquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ze zijn beiden 18 jaar en hebben goede bijstats.
Vandaar dat ze wel aardig wat doen hoor.
Ik zou als ik jou was maar eens zoeken op een speler zoals die ik gepost heb!
Je zult zien dat de prijzen een stuk hoger liggen dan 600K en 400K !!!
De transfermarkt is erg grillig!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heb er ff 1 opgezocht en op transfervergelijking geklikt. Je hebt idd gelijk! een 18 jarige goed pm met redelijk passen gaat eruit tussen de 600 en 700kIk koop om de 2 seizoenen altijd 3 17 jarige spelers met goed pm en daar heb ik de laatste paar x echt niet meer dan 3 a 400k voor betaald?
als ik dan ff zoek naar spelers met uitstekend pm, 18 jaar en redelijk passen dan leveren die nauwelijks meer op dan een speler met goed pm?? Toch mooi....... die beweging op de transfermarkt! is soms echt net een aandelen beurs hoor!!![]()
Maar toch zou ik die verkoop techniek nooit gebruiken omdat me TS gewoon veels te belangrijk is! Het scheelt nogal in resultaten als je TS of tevreden of woedend is!!
ff als bewijs de spelertjes die ik vorig jaar gekocht heb!
17-11-2004 Gekocht Ray Waaka van xplosiv indians 309 000 euro
16-11-2004 Gekocht Hugbert Ursinus van FC Lauther 11er 305 000 euro
15-11-2004 Gekocht Asaf Gershon van kishkashta f.c 317 000 euro
Allen toen 17 en met goed pm en matige tot redelijke bijstats. Zijn alle 3 inmiddels formidabel en verwacht dat ze binnen enkele weken naar uitmuntend stijgen.
SDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:12 schreef sir_dalord het volgende:
5 punten maar
en waar blijft verdomme dat ouwe bokken klassement
ow...wacht....
a ik zie hetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef MasterMido het volgende:
Ik kan met HTpoli mijn gegevens niet downloaden
mastermido had ook op de 5e gepostquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oei ik ben er net op tijd bij om te voorkomen dat er in dit topic een dag niet gepost zou zijn...
Voor je het weet heb je een slotje...
btw:
Je kan nu 99 rugnummers toewijzen... Je hebt er geen bal aan... maar zo heb je het idee dat die lui van Hattrick toch de behoefte hebben om het jou een beetje naar de zin te maken.. Ze snappen niet dat het verminderen van de downtime met 99% meer welkom zou zijn dan die fucking nrs, maar goed
Nou spitsen-trainers...zeg het maar... hoeveel K zou dit mogen opbrengen?quote:Ralph Dahmen (57198159)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 527 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
Je moet beginnen te bieden bij minimaal het gevraagde bedrag.
haha zo ververs ik de pagina altijd om te kijken of der al een hoger bod is; Lager bieden. Alleen dan krijg je ook de door jou gequote tekst te lezen. Voor de rest werkt het goed...quote:
hij heeft me 185k opgeleverdquote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
hmm dit keer een waailap uit de jeugd maar op mijn jeugdspeler van vorige week is al 173k geboden
geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef qyn het volgende:
Ik heb 's een vraagje .. Heb speler van 18, die paar weken terug voor 5 weken geblesseerd is geschopt .. Nu krijgt ie er bij elke gezondheidsupdate wel wat tsi bij en duurt het allemaal wat minder dan 5 weken .. maar op zaterdag is er wat merkwaardigs aan de hand:
TSI:
za 19-02-2005 van 390 - 350 (-40)
za 26-02-2005 van 450 - 400 (-50)
za 05-03-2005 van 480 - 440 (-40)
Hij is dus elke zaterdag in tsi gedaald .. maar elke week toch wat hoger geëindigd dan de week ervoor .. In m'n historie van HAM zie ik nog een speler die op zaterdag is gedaald in tsi die destijds ook geblesseerd was.. Iemand een idee waar deze daling vandaan komt? Het valt me op in mijn historie dat een daling van TSI alleen op vrijdag voorkomt, maar dus bij sommige geblesseerde spelers (bij mij) dus ook op zaterdag ..
Dat komt omdat geblesseerde spelers bij elke dagelijkse update veranderen in hun tsi (omdat ze genezen dus) (denk ik dan), dus niet alleen op zaterdag maar op alle dagen. Andere spelers krijgen alleen de veranderingen van vorm en skills te verwerken in hun tsi en dat gebeurt dus met de TU (op vrijdag).quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef qyn het volgende:
Ik heb 's een vraagje .. Heb speler van 18, die paar weken terug voor 5 weken geblesseerd is geschopt .. Nu krijgt ie er bij elke gezondheidsupdate wel wat tsi bij en duurt het allemaal wat minder dan 5 weken .. maar op zaterdag is er wat merkwaardigs aan de hand:
TSI:
za 19-02-2005 van 390 - 350 (-40)
za 26-02-2005 van 450 - 400 (-50)
za 05-03-2005 van 480 - 440 (-40)
Hij is dus elke zaterdag in tsi gedaald .. maar elke week toch wat hoger geëindigd dan de week ervoor .. In m'n historie van HAM zie ik nog een speler die op zaterdag is gedaald in tsi die destijds ook geblesseerd was.. Iemand een idee waar deze daling vandaan komt? Het valt me op in mijn historie dat een daling van TSI alleen op vrijdag voorkomt, maar dus bij sommige geblesseerde spelers (bij mij) dus ook op zaterdag ..
Dat klopt. Bij elke gezondheidsupdate krijgen geblesseerde spelers wat tsi erbij (mits niet te oud). Deze speler krijgt er dus elke gezondheidsupdate zo'n 10 tot 30 tsi bij, om op zaterdag in tsi te DALEN. Dat dalen van het TSI op zaterdag is dus wat ik vreemd vind.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat komt omdat geblesseerde spelers bij elke dagelijkse update veranderen in hun tsi (omdat ze genezen dus) (denk ik dan), dus niet alleen op zaterdag maar op alle dagen. Andere spelers krijgen alleen de veranderingen van vorm en skills te verwerken in hun tsi en dat gebeurt dus met de TU (op vrijdag).
Er vormde zich een zeker patroon waardoor ik me doodergerde! Ik denk dat die andere gemotst heeft anders was het doelpunten verschil nooit zo groot geweest.quote:Leroy Kenselaar bracht Ted met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte
Juan Bechtol bracht Ted met 2 - 1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte
In de 28e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Janusz Foryt door kon breken en de 3 - 1
In de 31e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Juan Bechtol door kon breken en de 4 - 1 voor Ted liet aantekenen.
reken even met me mee. 350k per week aan een solid die excellent wordt en dat 8 weken lang (verdediger) levert 2.800.000 op. Het kost me 8 x 200.000 = 1.600.000 . Makelaarskosten zet ik op 17% dus van de winst blijft dan nog 0.83 x 1.200.000 = 996.000 over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
klopt alleen als je het financieel bekijkt......... Maar als ik niet constant spelers verkoop en aankoop dan is mijn TS beter daardoor mijn resultaten beter en kom ik per saldo toch beter uit! Ook verkoop ik spelers niet als ze formidabel zijn. Ik verkoop de trainees pas als ze minimaal 3 miljoen opbrengen. Dat maal 3 is 9 miljoen per 2 seizoenen. Is dus 4.5 miljoen per seizoen.......quote:Op maandag 7 maart 2005 10:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
reken even met me mee. 350k per week aan een solid die excellent wordt en dat 8 weken lang (verdediger) levert 2.800.000 op. Het kost me 8 x 200.000 = 1.600.000 . Makelaarskosten zet ik op 17% dus van de winst blijft dan nog 0.83 x 1.200.000 = 996.000 over.
Nu jouw voorbeeld. ik train hem door tot formidabel. levert me 9 ton gemiddeld op. Is maar een ton minder. Als je de makkelaarskosten en aanschafprijs even vergeten was. Dan wordt het al snel minder. 2 ton aanschafprijs net als hierboven (je traint zelfde speler door) en de makkelaarskosten zet ik nu op 12% (na 8 weken). dus 900.000 - 200.000 - (0.12x 700.000) = 616.000
Dus ik denk dat het aan de oppervlakte wel lijkt alsof jij slimmer bezig bent, maar ondertussen pak ik de winst wel. 1,6 keer zoveel om precies te zijn (in de echte winst dan)
tuurlijk, maar dat calculeer je dan ook inquote:Op maandag 7 maart 2005 11:53 schreef Tim_G het volgende:
[..]
klopt alleen als je het financieel bekijkt......... Maar als ik niet constant spelers verkoop en aankoop dan is mijn TS beter daardoor mijn resultaten beter en kom ik per saldo toch beter uit! Ook verkoop ik spelers niet als ze formidabel zijn. Ik verkoop de trainees pas als ze minimaal 3 miljoen opbrengen. Dat maal 3 is 9 miljoen per 2 seizoenen. Is dus 4.5 miljoen per seizoen.......
Maar als je in een league zit waar je constant PIC kan spelen is jouw\jullie tactiek geen probleem!( heb het dan over de teams die een speler kopen..... levellen en weer door verkopen he! )
nou....... zeker in de lagere divisies kan je er best mee wegkomen om alleen een hoog middenveld te hebben hoor? Als je dan om de 2 seizoenen je mids verkoopt kan je je team echt versterken! Stel je voor dat je als X-er of IX-er ineens 9 miljoen hebt te besteden?! Als je dan nog slechte overige ratings hebt dan doe je iets goed fout hoor!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat calculeer je dan ook in
Maar wat heb je aan een lekkere ts als je een absoluut bagger team hebt? Doordat traden kan je sneller betere spelers kopen dan moeten wachten totdat hij een acceptabel niveau bereikt. Ik heb liever een lage teamgeest, laag middenveld maar voor de rest goede ratings, dan een hoge teamgeest, hoog middenveld en voor de rest lage ratings
Echte bikkels gaan voor het kampioenschap en piccen niet tegen de nr 1 en 2......... lekkere lastige competitie hebben die nr. 1 en 2 trouwens!! zullen er mooi bekaaid afkomen in de IV!!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:09 schreef Lortnoc het volgende:
Ik kan in de V ook piccen
alleen in dit geval tegen de nr's 1 & 2, waar je normaal bij de numers 7&8 pict
Echte bikkels doen trouwens zowel lange termijn training als skilltraden op volle kracht natuurlijk
heb je, wat de vorige keer gezegd werd, jonge spelers gekocht en die een stat laten stijgen?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
k win wat, ik verlies wat, maar heb geen rooie cent. Hoe verkoop ik spelers en hoe lukt het me ze ook daadwerkelijk te verkopen?
mits, niet teveel wil ik em wel hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 09:12 schreef Robar het volgende:
YP:
Wie wil hem hebben?
Lars Lössbroek (57294754)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 574 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik heb alleen jeugdspelers getest, verder niks. Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen, maar hoe doe ik dat?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je, wat de vorige keer gezegd werd, jonge spelers gekocht en die een stat laten stijgen?
als je nu geen geld heb. wordt dat erg moeilijk:quote:Op maandag 7 maart 2005 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb alleen jeugdspelers getest, verder niks. Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen, maar hoe doe ik dat?
volgens mij heb je niet echt aan een beetje inlezen gedaan he!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik train nu op schieten trouwens. Heb nog nooit wat gekocht en heb 3 spelers die een TSI van boven de 1000 hebben. verder wat spelers met goed of redelijk...
Hij staat nu voor 20K te koop!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mits, niet teveel wil ik em wel hebben
maar vrees ervoor dat er teveel op wordt geboden vanwege zijn redelijke verdedigen...
en hij was 18???quote:Op maandag 7 maart 2005 16:53 schreef Robar het volgende:mijn uitstekende middenvelder met redelijk passen redelijk conditie voor 1,3 miljoen verkocht!
Formidabele spits met goed passen en uitstekend conditie voor teruggekocht van 23 jaar!
Over drie dagen de volgende trainee de deur uit, daar koop ik een nieuwe trainee voor terug!
Gaat goed zo
Kaal?quote:Op maandag 7 maart 2005 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
JD jij bent de verdedigings expert, Wat kost een uitmuntend verdediger en wat kost een formi?
en daar krijg je zoveel voorquote:
sorry kon een tijdje niet checkenquote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Kaal? brr lekker glad,.. uh mannen he nouja tenzij je collina kunt charteren
Met of zonder ervaring? dat komt gelijk met leeftijd meestal maar zwak ofzo zou lekker zijn.
Welke leeftijd?
Nog specialiteiten erbij? niet perse,... Head is misschien wel goed voor de TS...
Laag? hoef em zelf niet te trainen
Hoog?
dat is niet echt realistisch, maar goed...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:01 schreef MasterMido het volgende:
ik d8 meerdere in een stadion.
tis echt saai inderdaaagaaaapaaaaaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:49 schreef Robar het volgende:D
I
N
S
D
A
G
* Robar dinsdag probeert op te leuken
Volgens mij is dat nu gewoon de transfermarkt, heb je gezien wat ik verkocht heb gisteren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
trainee neem ik aan komradskie, jammer van zn passen. Was er een bidwar gaande misschien heb je iets teveel betaald
nou ik denk dat dat wel meevalt aangezien ik verwacht dat deze 1 of 2 weken nodig heeft om uitstekend te worden en de markt voro 17 jarigen nog stijds vrij overspannen isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
trainee neem ik aan komradskie, jammer van zn passen. Was er een bidwar gaande misschien heb je iets teveel betaald
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd V_K, alles goed verder in engeland?
je moest eens weten.... ik heb zondags nauwelijks de mogelijkheid om de ht-wedstrijden te volgen....ik moet naar een internetcafe om uberhaupt op IRC te kunnen.....ik moet sneaky tussen werk door of nablijven op het werk om te hattricken.....ik heb geen tijd om de fokcup-toto in te vullen....ik mis halve hattrick topics op fok!......ik volg de eredivisie op BBC-ceefax (teletekst dus).....quote:Op maandag 7 maart 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Whoei! Feli...
Hoe is het?
Al heimwee?
Wij missen je wel
De zondagen zijn zo leeg...
Wat vinden jullie van mn nieuwe aanwinst?quote:Wu Siu-Wo (57076896)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 883 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
mja ik had gehoopt dat barcelona had gewonnen, maar ja het mocht niet zo zijn, nu maar hopen dat PSV morgen wintquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:15 schreef komrad het volgende:
Jongens dit jaar kan er niet meer gemotst worden, de match of the season is al geweest tussen chelski en barcelona, jammer alleen van de uitslag
dank je, maar ik denk dat ik het wel af kan, heb al een aantal seizoenen ervaring, stond op het punt om naar de 5de te promoveren. Ik probeer mijn vorm van verslaving een beetje te minimaliseren, ben eindelijk afgekickt. Heb ook een eeuwigheid hier niet meer in dit forum gekeken, de OP is erg mooi geworden, mijn complimenten...quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef maniack28 het volgende:Finkelstein
Voor advies kan je natuurlijk altijd bij ons aankloppen
Uitstekend positiespel, matig conditie, zwak passen, 18 jaar .. transfercompare op zich een stukje hoger maar speler is niet in vorm...quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:03 schreef komrad het volgende:
qyn en wat voor speler hebben we het over voor 200k?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:07 schreef Keano het volgende:
Hiervoor heb ik een aanvaller en een spits gekocht die met uitstekende vorm 4 sterren halen:)
heb nu nog mooi 200k over om de plaats van de verkochte trainee op te vullen
whoops een verdediger en een spits bedoel ikquote:
Veel te hoog!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Jonks het volgende:
Welkom in de wondere wereld van de transfermarkt!
vind je prijzen te hoog of te laag?
haha de ene dag te hoog en de andere dag te laag. Je kan er werkelijk geen hoogte van krijgen. Hij is echt enorm wispelturig naar mijn meningquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Jonks het volgende:
Welkom in de wondere wereld van de transfermarkt!
vind je prijzen te hoog of te laag?
TSI +2320/-190quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:19 schreef One_conundrum het volgende:
godver het leiderschap van mijn coach is gezakt van matig naar zwak, minder dan een seizoen geleden meer dan 1 mil voor betaald godver
Heeft me in totaal 3 x centraal middenveld en 4 x winger gekost voor alle 3 de spelers bij elkaar. Dus 5 volle trainingen voor 3 spelers.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:41 schreef One_conundrum het volgende:
Tjessus lekker Qyn hoelang heb je daarvoor getraind
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:51 schreef qyn het volgende:
[..]
Heeft me in totaal 3 x centraal middenveld en 4 x winger gekost voor alle 3 de spelers bij elkaar. Dus 5 volle trainingen voor 3 spelers.
En daar 696K winst uit gesleept...
Vraagprijs: 800.000quote:Tobias Cleven (56158355)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 270
Wage: 760 ¤/week
Owner: Helmond 1876
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: poor
hehe.. zie je wel.. ik wist dat het van de fok moest zijn om hem te kopen van de waailappenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef qyn het volgende:
10-03-2005 Sold Rikus van Munster to insane ones 200 000 ¤ 560
Nicomart.. is leuke speler .. train hem maar goed door
tja, weer een yp van 5kquote:Ber Konings (57700534) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 572 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Jup, en dan kunnen we alvast beter een nieuw topic voor vanaaf maken.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:17 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom vol spammen, zijn we der bijna?
Vang maar alvast aan dan, wat wordt de subtitel denk je?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Jup, en dan kunnen we alvast beter een nieuw topic voor vanaaf maken..
Ik open trouwens de volgende.
[Hattrick] Deel 61: Matthijs, de nieuwe fristiboyquote:Op zondag 13 maart 2005 13:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vang maar alvast aan dan, wat wordt de subtitel denk je?
Geen Engels hier.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:26 schreef One_conundrum het volgende:
Young man; You have soms serious explaining to do!
35 sterren, maar als iedereen nou godverdomme een keer fit is haal ik wel 38 en als de vorm dan ook nog stijgt bij enkele personen zoals mijn formi midmid die zwak in vorm is, haal ik misschien nog wel de 40 dit seizoenquote:Op zondag 13 maart 2005 20:57 schreef One_conundrum het volgende:
7-1 winst... weer een blessure. iets van 33 sterren. nr 1 en 2 speelden 3-3 die nu elk 13 punten ik 12 volgende week tegen een van die 2 lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |