quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
* komrad pakt dikke van dale en kijkt bij cynisme en ironiequote:Op donderdag 3 maart 2005 09:17 schreef maniack28 het volgende:
af te dwingen
Je bedoelt, in te maken toch?
En nu maar hopen, ik denk dat hij wel in 3 weken weer kan spelen dus dan valt de schade erg mee. 10 doktroren en 17 jaar moet kunnen op zichquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:16 schreef Jonks het volgende:
Lortnoc dat is inderdaad deze gast..
Mijn kennende voel je natuurlijk al op je klompen aan komen dat ik panisch naar die Byelarus bondsscoach ben gegaan, zijn mailbox met 5 mailtjes heb volgegooid en vervolgens het antwoord afgewacht.
Spelertje heeft 49k gekost en alleen al dokters kosten 10 * 15K * 3 ~4 is een stoot geld. Qyn zei al, verkopen die hap en van je af zetten..
Gelukkig kon de bodscoach me vertellen dat ie van de huidige U20 de 4e reserve is en voor de nieuwe u20 (als ie 18 ~19 is) mocht ie 3 weken achter komen te liggen zo'n 50%-60% kans heeft.
Ik heb de gok dus maar genomen en 10 doktoren ingehuurd..inmiddels staat ie op 5 weken blessure dus dat is al heel wat
Ach, ik heb geen haast met hemquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:37 schreef JJHelder het volgende:
kdenk niet dat deze in de komende 2 week gaat stijgen Asspirine, ze tsi is iets te laag voor iemand die matig scoren er nog bijheeft en zwak verdedigen. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik al een expert ben op het wingergebied en dat ik dus ontegenzeggelijk gelijk heb, maar ik zelf zie em morgen nog niet stijgen)
gister weer eens een leuke oefenpot, me middenvelder eruit geschopt voor 1 week maar heb al een nieuwe gehaald(dat was het plan tog al)
zondag begint de competitie eindelijk weer voor mij, na 3 zondagen WO's te moeten bekijken
iedereen suc6 met de trainingsupdate morgen!
ja, tis cker een koopje, hij stijgt wss nog 2x dit seizoen, dus kan je er leuk op verdienen, kzeg ook niet dat et geen goeie aankoop is, maar je zult DENK IK nog even geduld moeten hebben voordat ie stijgt. maar aan de andere kant kan ik het ook totaal verkeerd hebben. Ik hoop het laatste natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen haast met hem
Ik vind het een koopje, wat vind jij ervan?
Ik heb je zelfs speciaal laten winnen met de fokcupquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
wa lief, die topictitel
bedankt voor het medeleven jongens!
317k voor gekregenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Ben hier normaal geen fan van maar tis voor een goed doel:
Andreas Månling (49278298)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 230
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Helmunt
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
tot 20:02 startprijs 250k
als ie er nu niet uitgaat hou ik hem voor de rest van zijn leven![]()
mag ja, ik zie ook met transfervergelijking en creatief zoeken op de transferlist hogere bedragen waarvoor ze weg gaan. deze speler stonder eerder op de week erop voor 300k..geen enkel bod.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef komrad het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat het me ietsje tegenvalt
Ja dat is op zich een legitieme redenatie. De markt begint natuurlijk ook wel wat terug te vallen. Soms is de markt ook wat raar, je kan een spele voor x listen en er komt geen bod, waarna je heb voor minder list en gewoon veeel hoger uit komt met de prijs.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mag ja, ik zie ook met transfervergelijking en creatief zoeken op de transferlist hogere bedragen waarvoor ze weg gaan. deze speler stonder eerder op de week erop voor 300k..geen enkel bod.
iig ben ik nu weer uit de schulden, erg fijn gevoel wat me op het moment belangrijker is dan die +- 50k te weinig.
Het was ook geen wonder dat je ging winnen...complete b-team opgesteld. incl. 2 keepers, ivm belangrijke match a.s zondag. Zelfs de coach mocht meespelenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef Robar het volgende:
tvp
Woei, was weer een klinkende overwinning in de FOK!cup en weer de 0 gehouden.
Gelijkspel volgende week is genoeg voor een eerste plaats!
Ennuh, waar blijven de spelersklassementen nou?
uh jah als die trainee beter is dat je vaste waarden klinkt dat ook wel logisch, Gaat vast niet door want HT is alweer bereikbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:57 schreef ArTiC het volgende:
een hogere rating in mijn verdediging
hoeveel spelers heb je dan wel niet op het moment?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:47 schreef Lortnoc het volgende:
Ik zou ze ook doortrainen, trainen wordt pas leuk vanaf excellent/formidable.
Form +4/-17 (that hurts)
Scoren +4, twee naar outstanding, ene naar excellent en ene naar solid
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:20 schreef Robar het volgende:
TU:
PM: +2
Vorm: +6/-7
TSI: +1430/-750
Redelijke TU, straks even twee spelers te koop zetten!
Iemand nog interesse voor een 18 jarige uitstekend PM met redelijk passen en redelijk conditie?
Of een 18-jarige goed PM, redelijk passen, goed conditie?
Bied maar
ligt eraan met wat voor doel je een speler koopt en wat je er aan verdiend in relatie tot het aantal trainingsweken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??
daarom heb je lange en korte termijn trainees. Met je korte termijn kan je je normale kosten betalen en nieuwe trainees kopen. En 200k per week is meer, dan dat je een uitstekende nog doortraint tot formi.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??
Ik heb beide spelers voor ongeveer 160K gekocht en ik kan ze verkopen voor (volgende de TL) minimaal 600K en minimaal 850K. Dat vind ik toch een flinke winst!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb beide spelers voor ongeveer 160K gekocht en ik kan ze verkopen voor (volgende de TL) minimaal 600K en minimaal 850K. Dat vind ik toch een flinke winst!
dank je, als ik mijn formi to be/solid van 18 dan over een paar weken voor 1.5 list is het wel een redelijk prijsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
TU def+2, niet verkeerd, had wel +3 verwacht eigenlijk....
komrad, ietwat vertraagd, maar toch: die formi def/solid winger van 19 heeft me 1.3 miljoen opgeleverd
Uhm, ze zijn beiden 18 jaar en hebben goede bijstats.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......
@ de rest: maar korte termijn trainees en lange termijn trainees?? Jullie TS doet er zeker niet echt toe dan?
dat natuurlijk wel, maar het is nu zaak om geld te verdienen. Anders wordt het nooit wat met het team. Dat is met de meeste zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
een speler met de stat een stat goed voor 600k en een met een staat uitstekend voor 850k?? Die verkopen zou ik graag zien ja!! denk dat je voor die eerste misschien 3 a 400k krijgt en voor die uitstekend max 600k......
@ de rest: maar korte termijn trainees en lange termijn trainees?? Jullie TS doet er zeker niet echt toe dan?
heb er ff 1 opgezocht en op transfervergelijking geklikt. Je hebt idd gelijk! een 18 jarige goed pm met redelijk passen gaat eruit tussen de 600 en 700kquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm, ze zijn beiden 18 jaar en hebben goede bijstats.
Vandaar dat ze wel aardig wat doen hoor.
Ik zou als ik jou was maar eens zoeken op een speler zoals die ik gepost heb!
Je zult zien dat de prijzen een stuk hoger liggen dan 600K en 400K !!!
De transfermarkt is erg grillig!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heb er ff 1 opgezocht en op transfervergelijking geklikt. Je hebt idd gelijk! een 18 jarige goed pm met redelijk passen gaat eruit tussen de 600 en 700kIk koop om de 2 seizoenen altijd 3 17 jarige spelers met goed pm en daar heb ik de laatste paar x echt niet meer dan 3 a 400k voor betaald?
als ik dan ff zoek naar spelers met uitstekend pm, 18 jaar en redelijk passen dan leveren die nauwelijks meer op dan een speler met goed pm?? Toch mooi....... die beweging op de transfermarkt! is soms echt net een aandelen beurs hoor!!![]()
Maar toch zou ik die verkoop techniek nooit gebruiken omdat me TS gewoon veels te belangrijk is! Het scheelt nogal in resultaten als je TS of tevreden of woedend is!!
ff als bewijs de spelertjes die ik vorig jaar gekocht heb!
17-11-2004 Gekocht Ray Waaka van xplosiv indians 309 000 euro
16-11-2004 Gekocht Hugbert Ursinus van FC Lauther 11er 305 000 euro
15-11-2004 Gekocht Asaf Gershon van kishkashta f.c 317 000 euro
Allen toen 17 en met goed pm en matige tot redelijke bijstats. Zijn alle 3 inmiddels formidabel en verwacht dat ze binnen enkele weken naar uitmuntend stijgen.
SDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:12 schreef sir_dalord het volgende:
5 punten maar
en waar blijft verdomme dat ouwe bokken klassement
ow...wacht....
a ik zie hetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef MasterMido het volgende:
Ik kan met HTpoli mijn gegevens niet downloaden
mastermido had ook op de 5e gepostquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oei ik ben er net op tijd bij om te voorkomen dat er in dit topic een dag niet gepost zou zijn...
Voor je het weet heb je een slotje...
btw:
Je kan nu 99 rugnummers toewijzen... Je hebt er geen bal aan... maar zo heb je het idee dat die lui van Hattrick toch de behoefte hebben om het jou een beetje naar de zin te maken.. Ze snappen niet dat het verminderen van de downtime met 99% meer welkom zou zijn dan die fucking nrs, maar goed
Nou spitsen-trainers...zeg het maar... hoeveel K zou dit mogen opbrengen?quote:Ralph Dahmen (57198159)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 527 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|