Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
Je moet beginnen te bieden bij minimaal het gevraagde bedrag.
haha zo ververs ik de pagina altijd om te kijken of der al een hoger bod is; Lager bieden. Alleen dan krijg je ook de door jou gequote tekst te lezen. Voor de rest werkt het goed...quote:
hij heeft me 185k opgeleverdquote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
hmm dit keer een waailap uit de jeugd maar op mijn jeugdspeler van vorige week is al 173k geboden
geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef qyn het volgende:
Ik heb 's een vraagje .. Heb speler van 18, die paar weken terug voor 5 weken geblesseerd is geschopt .. Nu krijgt ie er bij elke gezondheidsupdate wel wat tsi bij en duurt het allemaal wat minder dan 5 weken .. maar op zaterdag is er wat merkwaardigs aan de hand:
TSI:
za 19-02-2005 van 390 - 350 (-40)
za 26-02-2005 van 450 - 400 (-50)
za 05-03-2005 van 480 - 440 (-40)
Hij is dus elke zaterdag in tsi gedaald .. maar elke week toch wat hoger geëindigd dan de week ervoor .. In m'n historie van HAM zie ik nog een speler die op zaterdag is gedaald in tsi die destijds ook geblesseerd was.. Iemand een idee waar deze daling vandaan komt? Het valt me op in mijn historie dat een daling van TSI alleen op vrijdag voorkomt, maar dus bij sommige geblesseerde spelers (bij mij) dus ook op zaterdag ..
Dat komt omdat geblesseerde spelers bij elke dagelijkse update veranderen in hun tsi (omdat ze genezen dus) (denk ik dan), dus niet alleen op zaterdag maar op alle dagen. Andere spelers krijgen alleen de veranderingen van vorm en skills te verwerken in hun tsi en dat gebeurt dus met de TU (op vrijdag).quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef qyn het volgende:
Ik heb 's een vraagje .. Heb speler van 18, die paar weken terug voor 5 weken geblesseerd is geschopt .. Nu krijgt ie er bij elke gezondheidsupdate wel wat tsi bij en duurt het allemaal wat minder dan 5 weken .. maar op zaterdag is er wat merkwaardigs aan de hand:
TSI:
za 19-02-2005 van 390 - 350 (-40)
za 26-02-2005 van 450 - 400 (-50)
za 05-03-2005 van 480 - 440 (-40)
Hij is dus elke zaterdag in tsi gedaald .. maar elke week toch wat hoger geëindigd dan de week ervoor .. In m'n historie van HAM zie ik nog een speler die op zaterdag is gedaald in tsi die destijds ook geblesseerd was.. Iemand een idee waar deze daling vandaan komt? Het valt me op in mijn historie dat een daling van TSI alleen op vrijdag voorkomt, maar dus bij sommige geblesseerde spelers (bij mij) dus ook op zaterdag ..
Dat klopt. Bij elke gezondheidsupdate krijgen geblesseerde spelers wat tsi erbij (mits niet te oud). Deze speler krijgt er dus elke gezondheidsupdate zo'n 10 tot 30 tsi bij, om op zaterdag in tsi te DALEN. Dat dalen van het TSI op zaterdag is dus wat ik vreemd vind.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat komt omdat geblesseerde spelers bij elke dagelijkse update veranderen in hun tsi (omdat ze genezen dus) (denk ik dan), dus niet alleen op zaterdag maar op alle dagen. Andere spelers krijgen alleen de veranderingen van vorm en skills te verwerken in hun tsi en dat gebeurt dus met de TU (op vrijdag).
Er vormde zich een zeker patroon waardoor ik me doodergerde! Ik denk dat die andere gemotst heeft anders was het doelpunten verschil nooit zo groot geweest.quote:Leroy Kenselaar bracht Ted met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte
Juan Bechtol bracht Ted met 2 - 1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte
In de 28e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Janusz Foryt door kon breken en de 3 - 1
In de 31e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Juan Bechtol door kon breken en de 4 - 1 voor Ted liet aantekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |