reken even met me mee. 350k per week aan een solid die excellent wordt en dat 8 weken lang (verdediger) levert 2.800.000 op. Het kost me 8 x 200.000 = 1.600.000 . Makelaarskosten zet ik op 17% dus van de winst blijft dan nog 0.83 x 1.200.000 = 996.000 over.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom verkopen jullie je spelers al als ze de stat goed of uitstekend bereiken?? Levert weinig echte winst op...... je kan zo'n speler beter door trainen naar formidabel en dan van je er 800 tot 1000k voor....... alleen met zulke bedragen kun je je team echt verbeteren want een winst van 200k...... wat koop je daar nu voor??
klopt alleen als je het financieel bekijkt......... Maar als ik niet constant spelers verkoop en aankoop dan is mijn TS beter daardoor mijn resultaten beter en kom ik per saldo toch beter uit! Ook verkoop ik spelers niet als ze formidabel zijn. Ik verkoop de trainees pas als ze minimaal 3 miljoen opbrengen. Dat maal 3 is 9 miljoen per 2 seizoenen. Is dus 4.5 miljoen per seizoen.......quote:Op maandag 7 maart 2005 10:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
reken even met me mee. 350k per week aan een solid die excellent wordt en dat 8 weken lang (verdediger) levert 2.800.000 op. Het kost me 8 x 200.000 = 1.600.000 . Makelaarskosten zet ik op 17% dus van de winst blijft dan nog 0.83 x 1.200.000 = 996.000 over.
Nu jouw voorbeeld. ik train hem door tot formidabel. levert me 9 ton gemiddeld op. Is maar een ton minder. Als je de makkelaarskosten en aanschafprijs even vergeten was. Dan wordt het al snel minder. 2 ton aanschafprijs net als hierboven (je traint zelfde speler door) en de makkelaarskosten zet ik nu op 12% (na 8 weken). dus 900.000 - 200.000 - (0.12x 700.000) = 616.000
Dus ik denk dat het aan de oppervlakte wel lijkt alsof jij slimmer bezig bent, maar ondertussen pak ik de winst wel. 1,6 keer zoveel om precies te zijn (in de echte winst dan)
tuurlijk, maar dat calculeer je dan ook inquote:Op maandag 7 maart 2005 11:53 schreef Tim_G het volgende:
[..]
klopt alleen als je het financieel bekijkt......... Maar als ik niet constant spelers verkoop en aankoop dan is mijn TS beter daardoor mijn resultaten beter en kom ik per saldo toch beter uit! Ook verkoop ik spelers niet als ze formidabel zijn. Ik verkoop de trainees pas als ze minimaal 3 miljoen opbrengen. Dat maal 3 is 9 miljoen per 2 seizoenen. Is dus 4.5 miljoen per seizoen.......
Maar als je in een league zit waar je constant PIC kan spelen is jouw\jullie tactiek geen probleem!( heb het dan over de teams die een speler kopen..... levellen en weer door verkopen he! )
nou....... zeker in de lagere divisies kan je er best mee wegkomen om alleen een hoog middenveld te hebben hoor? Als je dan om de 2 seizoenen je mids verkoopt kan je je team echt versterken! Stel je voor dat je als X-er of IX-er ineens 9 miljoen hebt te besteden?! Als je dan nog slechte overige ratings hebt dan doe je iets goed fout hoor!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat calculeer je dan ook in
Maar wat heb je aan een lekkere ts als je een absoluut bagger team hebt? Doordat traden kan je sneller betere spelers kopen dan moeten wachten totdat hij een acceptabel niveau bereikt. Ik heb liever een lage teamgeest, laag middenveld maar voor de rest goede ratings, dan een hoge teamgeest, hoog middenveld en voor de rest lage ratings
Echte bikkels gaan voor het kampioenschap en piccen niet tegen de nr 1 en 2......... lekkere lastige competitie hebben die nr. 1 en 2 trouwens!! zullen er mooi bekaaid afkomen in de IV!!quote:Op maandag 7 maart 2005 13:09 schreef Lortnoc het volgende:
Ik kan in de V ook piccen
alleen in dit geval tegen de nr's 1 & 2, waar je normaal bij de numers 7&8 pict
Echte bikkels doen trouwens zowel lange termijn training als skilltraden op volle kracht natuurlijk
heb je, wat de vorige keer gezegd werd, jonge spelers gekocht en die een stat laten stijgen?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
k win wat, ik verlies wat, maar heb geen rooie cent. Hoe verkoop ik spelers en hoe lukt het me ze ook daadwerkelijk te verkopen?
mits, niet teveel wil ik em wel hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 09:12 schreef Robar het volgende:
YP:
Wie wil hem hebben?
Lars Lössbroek (57294754)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 574 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik heb alleen jeugdspelers getest, verder niks. Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen, maar hoe doe ik dat?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je, wat de vorige keer gezegd werd, jonge spelers gekocht en die een stat laten stijgen?
als je nu geen geld heb. wordt dat erg moeilijk:quote:Op maandag 7 maart 2005 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb alleen jeugdspelers getest, verder niks. Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen, maar hoe doe ik dat?
volgens mij heb je niet echt aan een beetje inlezen gedaan he!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik train nu op schieten trouwens. Heb nog nooit wat gekocht en heb 3 spelers die een TSI van boven de 1000 hebben. verder wat spelers met goed of redelijk...
Hij staat nu voor 20K te koop!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mits, niet teveel wil ik em wel hebben
maar vrees ervoor dat er teveel op wordt geboden vanwege zijn redelijke verdedigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |