dat is niet echt realistisch, maar goed...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:01 schreef MasterMido het volgende:
ik d8 meerdere in een stadion.
tis echt saai inderdaaagaaaapaaaaaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:49 schreef Robar het volgende:D
I
N
S
D
A
G
* Robar dinsdag probeert op te leuken
Volgens mij is dat nu gewoon de transfermarkt, heb je gezien wat ik verkocht heb gisteren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
trainee neem ik aan komradskie, jammer van zn passen. Was er een bidwar gaande misschien heb je iets teveel betaald
nou ik denk dat dat wel meevalt aangezien ik verwacht dat deze 1 of 2 weken nodig heeft om uitstekend te worden en de markt voro 17 jarigen nog stijds vrij overspannen isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
trainee neem ik aan komradskie, jammer van zn passen. Was er een bidwar gaande misschien heb je iets teveel betaald
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
gefeliciteerd V_K, alles goed verder in engeland?
je moest eens weten.... ik heb zondags nauwelijks de mogelijkheid om de ht-wedstrijden te volgen....ik moet naar een internetcafe om uberhaupt op IRC te kunnen.....ik moet sneaky tussen werk door of nablijven op het werk om te hattricken.....ik heb geen tijd om de fokcup-toto in te vullen....ik mis halve hattrick topics op fok!......ik volg de eredivisie op BBC-ceefax (teletekst dus).....quote:Op maandag 7 maart 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Whoei! Feli...
Hoe is het?
Al heimwee?
Wij missen je wel
De zondagen zijn zo leeg...
Wat vinden jullie van mn nieuwe aanwinst?quote:Wu Siu-Wo (57076896)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 883 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
mja ik had gehoopt dat barcelona had gewonnen, maar ja het mocht niet zo zijn, nu maar hopen dat PSV morgen wintquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:15 schreef komrad het volgende:
Jongens dit jaar kan er niet meer gemotst worden, de match of the season is al geweest tussen chelski en barcelona, jammer alleen van de uitslag
dank je, maar ik denk dat ik het wel af kan, heb al een aantal seizoenen ervaring, stond op het punt om naar de 5de te promoveren. Ik probeer mijn vorm van verslaving een beetje te minimaliseren, ben eindelijk afgekickt. Heb ook een eeuwigheid hier niet meer in dit forum gekeken, de OP is erg mooi geworden, mijn complimenten...quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef maniack28 het volgende:Finkelstein
Voor advies kan je natuurlijk altijd bij ons aankloppen
Uitstekend positiespel, matig conditie, zwak passen, 18 jaar .. transfercompare op zich een stukje hoger maar speler is niet in vorm...quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:03 schreef komrad het volgende:
qyn en wat voor speler hebben we het over voor 200k?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:07 schreef Keano het volgende:
Hiervoor heb ik een aanvaller en een spits gekocht die met uitstekende vorm 4 sterren halen:)
heb nu nog mooi 200k over om de plaats van de verkochte trainee op te vullen
whoops een verdediger en een spits bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |