Hangt er vanaf of het tijdens de wedstrijd sneeuwt denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:50 schreef Everlasting het volgende:
Zou het doorgaan met al die sneeuw?
WTFquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens houdt Krol waarschijnlijk van der Vaart op de bank en mag Obodai het als linksback proberen.
De Telegraaf.quote:Krol kondigde aan niet veel te willen veranderen ten opzichte van zijn ‘debuut’ als mede-eindverantwoordelijke. Het technische duo twijfelt voor de linksbackplaats alleen tussen Maxwell en Anthony Obodai. Indien de Ghanees speelt, kan Maxwell net als tegen Roda doorschuiven naar het middenveld. Dat zou dan ten koste gaan van Rafael van der Vaart. Hedwiges Maduro krijgt na zijn sterke entree op het hoogste niveau opnieuw de voorkeur als controlerend middenvelder.
Het AD.quote:Net als zondag tegen Roda JC maakte de Ajacied op de laatste training geen deel uit van het basisteam.
Het duo Ruud Krol/Tonny Bruins Slot lijkt opnieuw de voorkeur te geven aan Maxwell als linkermiddenvelder. ,,In principe willen we per wedstrijd zo weinig mogelijk veranderen'', aldus Krol. ,,Nigel de Jong is geblesseerd, dan is het logisch dat we hem vervangen en verder niet te veel wijzigen.''
Anthony Obodai speelde op de laatste training linksback, terwijl de 20-jarige Hedwiges Maduro - net als tegen Roda JC- als verdedigende middenvelder werd geposteerd. Aanvoerder Johnny Heitinga lijkt vanavond opnieuw in de defensie te gaan beginnen.
Goede zaakquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Telegraaf.
[..]
Het AD.
Kan er ook niets aan doen
net zoals tegen auxerrequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax wint vanavond overigens met speels gemak.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:36 schreef gras het volgende:
Goed dat Rafael gespaard word. Tegen AZ hebben we hem harder nodig dan voor zo'n lullig wedstrijdje oefenpartijtje tegen Den Haag.
Wel jammer dat Obodai voor hem in de plaats komt, had liever gezien dat Urby als linksback mag opdraven.
quote:Gevaar voor omhoog gevallen prinsjes
Door Chris van Nijnatten
Het sym-pathieke ADO heeft vandaag serieus kans via Ajax de halve finale van de Amstel Cup te bereiken.
Op de eerste plaats is de Haagse ploeg aan een sterke periode bezig, het treft bovendien de Amsterdammers op een zwak moment. De discipline is bij Ajax ver te zoeken, om van ambitie in de spelersgroep maar te zwijgen.
Zondag trad Roda JC de landskampioen (!) aanvankelijk te terughoudend tegemoet, waardoor Ajax de eerste wedstrijd zonder Ronald Koeman zomaar kon winnen. De geforceerde blijdschap kende nauwelijks grenzen. Hypocriete spelertjes deden alsof ze het erg vonden dat Koeman was vertrokken en op Canal+ begeleidde commentator Sierd de Vos de coaching en de omhelzingen na afloop tussen spelers en interim-coach Ruud Krol met een opvallende, maar toch ook misplaatste vertedering.
Na afloop zette Arie van Eijden het prille geluk in een realistisch daglicht. Op een vrij botte wijze, het had ook best wat minder gekund, profileerde hij met name Ruud Krol als een typische asisstent-trainer. Zo een die zo snel mogelijk een baas nodig heeft, waarna hij weer gewoon vriend van de spelers kan zijn zonder dat de discipline binnen de spelersgroep daardoor gevaar loopt. We gooien hier letterlijke tekst en interpretatie even door elkaar. Dat maakt de kwestie wél zo duidelijk.
De ontboezeming van Van Eijden kwam hem van wat oude rotten, Wim van Hanegem als meest prominente, op kritiek te staan. Het was ook enigszins respectloos zoals Van Eijden zijn oefenmeester Krol even op zijn plaats zette.
Aan de andere kant legde hij zijn probleem wel secuur bloot. Ajax móet onmiddellijk een hard type als trainer en/of algemeen directeur aanstellen, want anders eindigt dit seizoen voor de meest gelauwerde club van Nederland nog vervelender dan het inmiddels al is.
Maandag hoorden we van twee bronnen uit de boezem van de club dat het met de discipline van de Ajax-selectie helemaal uit de hand loopt. Het ging om bronnen met hart voor de club, echte Ajacieden dus, duidelijk geen snel ingehuurde passanten.
Ze maakten zich erg zorgen over de situatie sinds het ontslag van Koeman. Van der Vaart, Pienaar, het maakt niet uit, ze stralen bitter weinig respect uit voor de tijdelijke leiding en aan Koeman hadden ze zoals bekend eigenlijk ook al lang geen boodschap meer.
Afgelopen zaterdag meldden we hier dat modern leiderschap zich onder meer kenmerkt door invoelend vermogen. Ongeveer zoals Rijkaard en Van Basten dat demonstreren en waar ook Hiddink wel een handje van heeft. Maar wie gisterochtend de training van Ajax bekeek, hoopt dat al die omhoog gevallen prinsjes een paar corrigerende schoppen onder hun achterwerkjes krijgen in plaats van een begrijpende trainer-coach.
Extra lang dralen bij rondootjes, lachen bij opdrachten van Tonny Bruins Slot, moeilijk kijken als er schoenen voor bevroren velden aangepast moeten worden. Het is precies het gedrag waar een waardeloze wedstrijdmentaliteit zijn voedingsbodem in vindt.
Het sympathieke ADO Den Haag is nu precies zo'n ploeg die daar vanavond onder de huidige omstandigheden en in het eigen stadion wel eens korte metten mee kan maken. Ook daarom doet de aanhang van de Hagenaars er vandaag verstandig aan om de vriendin van Rafael van der Vaart en de moeder van scheidsrechter Roelof Luinge onbesproken te laten.
hou op man, ik woon vlakbij den haag, en lees altijd de Haagsche Courant.. Ado wordt dus echt altijd als een geweldige en sympathieke club met een gouden toekomst neergezetquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Sorry hoor, zonder te flamen, maar het SYMPATHIEKE?? Ado?? Komop zeg, je kan zeggen wat je wil, maar sympathiek is wel het laatste wat bij me opkomt bij Ado. Ordinaire schopploeg, ditto aanhang en stads-mentaliteit.
Kankah dit, kankah dat... erg symapthiek....
Met het oog op AZ vind ik het niet eens zo heel gek.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:26 schreef VoreG het volgende:
Obodai in de basis. VDV ernaast
VDV speelt de laatste tijd juist weer goed terwijl obodai helemaal niks laat zien.
Waarom dat? Ook deze wedstrijd moet gewonnen wordenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met het oog op AZ vind ik het niet eens zo heel gek..
Ik moet er altijd wel om lachen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat is die Van Nijnatten toch een vieze kakkerlak bah, ik walg van die vent
Ik vind de wedstrijd tegen AZ toch wel stukken belangrijker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom dat? Ook deze wedstrijd moet gewonnen worden
Zou VDV de slag op het middenveld dan niet kunnen winnen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Van Nijnattens beste tekst ooit was de bedankpagina van Pierre van Hooijdonk in het AD.
Overigens vind ik het niet raar dat Krol blijkbaar Maxwell op het middenveld wil houden vanavond, zodat je daar voetballend de slag kan winnen. Laat Obodai dan maar verhinderen dat Jamie Smith iets kan doen.
quote:Krol gelooft nog in de titel
Bron: Voetbal.nl
In de ogen van interim trainer Ruud Krol doet Ajax nog mee voor twee prijzen dit seizoen. Vanavond speelt Ajax de kwartfinale van de Amstel Cup tegen ADO Den Haag en Krol ziet voor Ajax ook nog kansen de landstitel te prolongeren.
In een interview met De Telegraaf probeert Krol de druk een beetje van de schouders van zijn spelers te halen. "Natuurlijk willen we graag de Amstel Cup winnen. Daar zetten we vol op in. Maar we voelen ons ook nog niet uitgeschakeld voor het kampioenschap. Ik geloof nog in twee prijzen. Daar gaan we in ieder geval wel voor.", aldus Krol.
Ajax kan vanavond in ieder geval niet beschikken over de Braziliaan Filipe. De linksback brak bij een huishoudelijk ongeval zijn bovenarm. Ook Nigel de Jong is niet fit genoeg. De Jong heeft een kwetsuur aan zijn scheenbeen. Naast deze twee spelers kan Krol ook geen beroep doen op de al langer geblesseerden Tomas Galasek, Hans Vonk, Steven Pienaar en Zdenek Grygera.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval is Obodai op een besneeuwd veld erg goed zichtbaar voor zijn medespelers. Dat was de tactiek van Krol dus.
Wat hij zegt..quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wat is die Charisteas een kut spits zeg... had geen bal geraakt vandaag hadden jullie net zo goed Babel in de spits kunnen laten zitten en die 6 miljoen ergens anders aan kunnen uitgeven. Veel succes met Az winnen jullie toch niet
!
HEYYYYYYYYYYY HOOOOOOOOOO FC DEN HAAG !
Ik kan het wel alleen af.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
daarom juist, verwacht wel dat die hele massa hier gaat opscheppen over het "geweldige" spel
Niet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
had geen bal geraakt vandaag
quote:AD: Begin volgende week gesprek met Cruijff; Jol kandidaat voor positie TD
Het Algemeen Dagblad meldt dat begin volgende week een gesprek op het programma staat met Johan Cruijff om diens adviezen te vernemen voor de ontstane situatie bij Ajax. Voorlopig zou Jol de belangrijkste kandidaat zijn. De krant meldt verder dat Ajax de positie van technisch directeur anders wil gaan invullen. Hij zou meer op de achtergrond moeten gaan functioneren. Voor die positie noemt het AD nu Wim Jonk.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wat is die Charisteas een kut spits zeg... had geen bal geraakt vandaag hadden jullie net zo goed Babel in de spits kunnen laten zitten en die 6 miljoen ergens anders aan kunnen uitgeven. Veel succes met Az winnen jullie toch niet
!
HEYYYYYYYYYYY HOOOOOOOOOO FC DEN HAAG !
Tja Co Adriaanse houdt er nogal een vreemde redenering op na als het gaat om wie er nu de favoriet is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
In Alkmaar vinden ze zichzelf niet eens favoriet tegen Allemania Aachen.......
Maar een spits hoort ook te scoren.. En hij had wéér 2/3 kansen die een goede spits gewoon had moeten maken en Babel zeker afgemaakt had. Hoop dat ie gauw in vorm komt want anders hebben ik het na Machlas en Anastaciou voorlopig wel ff gehad met die Grieken.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet?.
De 0-1 kwam toch echt voort uit een knappe actie van hem..
. Den Haag.
Harry speelt niet slechter dan Babel de laatste wedstrijden; hij moet ook gewoon twee keer scoren tegen Roda. Maar daar hoor je niemand over. Laat Harry nou maar gewoon wennen aan Ajax, en beoordeel hem volgend seizoen. Ik heb het idee dat het wel goed gaat komen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar een spits hoort ook te scoren.. En hij had wéér 2/3 kansen die een goede spits gewoon had moeten maken en Babel zeker afgemaakt had. Hoop dat ie gauw in vorm komt want anders hebben ik het na Machlas en Anastaciou voorlopig wel ff gehad met die Grieken.
Nou sorry hoor, maar je kunt 'm echt nog niet met Babel vergelijken.. Die is veeeel dreigender en vooral trefzekerder. Charisteas heeft me tot nu toe echt nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:58 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Harry speelt niet slechter dan Babel de laatste wedstrijden; hij moet ook gewoon twee keer scoren tegen Roda. Maar daar hoor je niemand over. Laat Harry nou maar gewoon wennen aan Ajax, en beoordeel hem volgend seizoen. Ik heb het idee dat het wel goed gaat komen.
quote:Auto van Charisteas voor huisdeur gestolen
BADHOEVEDORP - De Porsche van Ajax-spits Angelos Charisteas is gestolen. In de nacht van dinsdag op woensdag werd door drie mannen ingebroken in de woning van de voetballer in Badhoevedorp. Daarbij werden behalve bankpasjes en een portemonnee de sleutels van zijn zwarte sportwagen meegenomen. De Griek lag boven te slapen. Nadat het inbraakalarm hem had gewekt, zag hij de dieven in zijn auto wegrijden. (GPD)
Helaas.... R.I.P.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
Een van de beste Ajax coaches is overleden...
Hoop dat dit sarcastisch is want met name de eerste helft is bijna geen pass aangekomen en verdiende ado zeker de overwinning op basis van inzet, spel en gekregen kansen. Tweede helft was gelukkig iéts beter.. Maar goed?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:34 schreef pfaf het volgende:
Goede wedstrijd gisteren! Jammer dat het een semi-oefenpotje betrof. Maar van ADO winnen is altijd goed.
Goed herstel tweede helft en erg degelijk spel op een levensgevaarlijk veld. Niet meer gedaan dan nodig is zo vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Een compliment mijnerzijds aan de spelers.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoop dat dit sarcastisch is want met name de eerste helft is bijna geen pass aangekomen en verdiende ado zeker de overwinning op basis van inzet, spel en gekregen kansen. Tweede helft was gelukkig iéts beter.. Maar goed?
Geeft het niveau van ado wel aan, volgens mij de domste supportersschare van heel Nederland. (ja zelfs in rdom zijn ze origineler)quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven, Koeman?
Kijk ze daar die elf joden... die kut witte en rode!
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven vandaag!
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geeft het niveau van ado wel aan, volgens mij de domste supportersschare van heel Nederland. (ja zelfs in rdom zijn ze origineler)
Konden jullie nu écht niets beters verzinnen? Iets waar wél humor zit bijvoorbeeld? Of vind je 'm zelf wel geslaagd?
damn gozert, moet je niet ergens een bushokje in elkaarm eppen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven, Koeman?
Kijk ze daar die elf joden... die kut witte en rode!
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven vandaag!
Het verschil is, dat wij hier niet pretenderen zoveel humor te gebruiken. In plaats van jullie, die de meest suffe en saaie liedjes ook nog eens denken te moeten neerzetten op een forum.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...![]()
Ja, dat was ook heel humoristisch bedoelt.. Snap je er nu echt helemaal niks van?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...![]()
nee ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook heel humoristisch bedoelt.. Snap je er nu echt helemaal niks van?
Reacties hier zijn anders best gematigd vind ik hoor.. En rivaliteit brengt juist emotie in het voetbal en dat hoeft helemaal niet een slecht iets te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Sjezus zeg, de meeste reacties hier bevestigen wederom het beeld op voetbal"supporters"
Ik snap die achterlijk rivaliteit sowieso niet.....
En dan van die "helden" die het kennelijk nodig vinden om over ziektes en andere zooi naar de tegenartij te schelden.....
Ik ben fanatiek Feyenoorder, maar zou niet weten waarom ik Hagenezen, Ajax-fans of PSV-fans zou willen bestoken met scheldwoorden, of erger nog zou willen verwonden?
Ik voetbal inmiddels zelf zo'n 20 jaar en heb zelf ook nog nooit wat begrepen van de 'knok'-partijen in het veld.... Ik bedoel je deelt wat uit, je incasseert wat.... dat is nu eenmaal voetbal
Een spel is het, niet meer en niet minder..... een volkssport en geen burger-oorlog
Uh, jij komt ons toch vervelen met je semi-grappige liedjes?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
nee ik snap er helemaal niks van. Waarom de ME moest ingrijpen omdat die kut Ajaxieden niet weg wilden uit de Zuiderpark... nee snap er helemaal niks van
( dit allemaal komt natuurlijk niet op tv )
Ga iemand anders vervelen ofzo...
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emotiesquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reacties hier zijn anders best gematigd vind ik hoor.. En rivaliteit brengt juist emotie in het voetbal en dat hoeft helemaal niet een slecht iets te zijn.
Ajax topic......quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
nee ik snap er helemaal niks van. Waarom de ME moest ingrijpen omdat die kut Ajaxieden niet weg wilden uit de Zuiderpark... nee snap er helemaal niks van
ja, maar ga je daarom alles generaliseren? Ik ga nu jaren naar het voetbal, maar zie nooit zoiets gebeuren. Wel eens een relletje hier of daa, maar ik doe er niet aan mee dus heb er ook geen last van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emoties
Ik ben een aantal jaar geleden naar een westrijd van Ajax - Feyenoord geweest (gewonnen bij de VI) in het olympisch stadion....
Prima sfeer in het stadion en eenmaal buiten werd daar ff een gozer half-dood geslagen vlak voor de uitgang zodat iedereen het goed kon zien.... zulke beelden en belelvingen nemen bij mij het kijk-plezier weg.
Door zulke ervaringen ga ik nu minder vaak naar een westrijd kijken dan ik eigenlijk zou willen
Waar heb ik gezegd dat alle supporters zo zijn?? Ik heb alleen gezegd dat het algemeen beeld wordt bevestigd! Ik doel daar mee niet op mijn beeld, maar op het beeld wat de laatste tijd wordt geschapen door media e.d.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar ga je daarom alles generaliseren? Ik ga nu jaren naar het voetbal, maar zie nooit zoiets gebeuren. Wel eens een relletje hier of daa, maar ik doe er niet aan mee dus heb er ook geen last van.
Dus dat beeld van zomaar iemand in elkaar slaan vind ik eigenlijk nergens op gebaseerd.
Mja, maar dat is echt een incident en is momenteel bijna niet meer mogelijk door veel betere beveiliging etc. Dat had je bij uitgaan o.i.d. ook kunnen gebeuren, dan kun je alles wel gaan laten..quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emoties
Ik ben een aantal jaar geleden naar een westrijd van Ajax - Feyenoord geweest (gewonnen bij de VI) in het olympisch stadion....
Prima sfeer in het stadion en eenmaal buiten werd daar ff een gozer half-dood geslagen vlak voor de uitgang zodat iedereen het goed kon zien.... zulke beelden en belelvingen nemen bij mij het kijk-plezier weg.
Door zulke ervaringen ga ik nu minder vaak naar een westrijd kijken dan ik eigenlijk zou willen
Ik betaalde destijds 70 gulden voor een kaartje...... 70 gulden!!!! ik zat tegenover de VIP tribune, de op 1 na (de VIP) duurste tribune....quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar dat is echt een incident en is momenteel bijna niet meer mogelijk door veel betere beveiliging etc. Dat had je bij uitgaan o.i.d. ook kunnen gebeuren, dan kun je alles wel gaan laten..
Kan me niet voorstellen dat dat daadwerkelijk van invloed is op hoe frequent jij een wedstrijd bezoekt.. Je kunt het zelf normaal gesproken ook een beetje uit de weg gaan (in een minder fanatiek gedeelte zitten), mocht je er erg gevoelig voor zijn.
Moeten we dan uit respect maar een dag niets in dit topic posten ofzo? Tuurlijk is het zonde, maar het leven (en AJAX) gaat door. Maar als je het onderwerp wilt bespreken hier ga je gang.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:26 schreef Denni5 het volgende:
Een van de grootste der Ajax-coaches ooit is overleden en jullie gaan lopen griepen over tuig bij voetbalwedstrijden
Ik bedoelde eigenlijk jouw beeld van het bezoeken van wedstrijden. Maar zoals hieronder te lezen heb je daar wel meer ervaring meequote:Op donderdag 3 maart 2005 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat alle supporters zo zijn??
ja, als jij dat daardoor zo voelt kan ik er verder weinig van zeggenquote:Ik heb alleen gezegd dat het algemeen beeld wordt bevestigd! Ik doel daar mee niet op mijn beeld, maar op het beeld wat de laatste tijd wordt geschapen door media e.d.
Ik heb wel te vaak zulke rellen gezien en ondanks dat ik altijd wat meer betaal voor een kaartje om zodoende zover mogelijk er vandaan te zitten is het een keer voorgekomen dat zelfs daar de veiligheid niet te garanderen was....
Zulke dingen ontnemen mij nu eenmaal het plezier om naar het stadion te gaan.... Ik kan er ook niets aan doen....
Dat gebeurt in een ander topicquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:37 schreef Denni5 het volgende:
Nee, maar ik lees er niet eens wat over terug, vind ik een beetje vreemd.
Lees net trouwens iets op Ajax.netwerk met Jonk als TD?
Mag niet hopen dat dat gebeurt eigenlijk.
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens. Mooi eerbetoon met bijsmaak.quote:Van Eijden wil zich hard maken voor Rinus Michels Stadion
De gehele dag werd met regelmaat door supporters aangegeven dat het beste eerbetoon voor Rinus Michels zou zijn als de Amsterdam Arena zou worden hernoemd tot het Rinus Michels Stadion. Donderdagavond liet Ajax-directeur Arie van Eijden op het AT5 nieuws weten zich hard te willen maken voor hernoeming van de Amsterdam Arena tot Rinus Michels Stadion. Aangezien het stadion geen eigendom is van Ajax, is het maar de vraag in hoeverre daar mogelijkheden voor zijn.
Ok, bedankt voor die link.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!
Aha, dat had zwaarder gekundquote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II uit moet te doen zijn lijkt me
Mwoah, ik vind dat een persoon niet direct verbonden hoeft te zijn aan een stadion om dat gebouw naar hem te vernoemen. Michels had toch genoeg affiniteit naar Ajax als club?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!
neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Psv in de finale is leuker. Een kopie van de uitslag van de finale 1997-1998 nog leuker.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.
Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ik hoop ook op een finale Feyenoord - Ajax
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.
Ik ga voor de finale PSV-Willem II.
Ik weet eigenlijk niet exact hoe het geregeld is, krijgt de nummer 3/4 vn de Amstelcup voorrang in de Uefa-cup tov de nummer 5 uit de competitie, of geldt het alleen voor finalisten?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...
Gewoon PSV-Ajax
Als ajax net als dit seizoen speelt mag willem2 van mij part wel gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon PSV-Ajax
Heeft Ajax idd weer mazzel met de lotingquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Gunstige loting, nu in de finale afrekenen met de vrienden uit Eindhoven
Jammer.quote:Charisteas mist a.s. zondag Ajax-AZ
Ajax-spits Angelos Charisteas heeft woensdag tegen ADO Den Haag een liesblessure opgelopen waardoor hij zeer waarschijnlijk zondag niet kan meedoen in de topper tegen AZ.
Charisteas viel woensdag in de 79e minuut uit. Door de blessure van de Griek begint Ryan Babel tegen AZ als spits. Babel speelde eerder vanaf de eerste minuut mee tegen FC Twente, maar fungeerde toen als linksbuiten.
Ook verdediger Hatem Trabelsi verliet vrijdag eerder het ijzige trainingsveld met een liesblessure. Zdenek Grygera trainde voor het eerst weer mee met de groep. Hij had een hamstringblessure.
Hij is subtiel...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon PSV-Ajax
Pff, hakken over de slootquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef The_Hives het volgende:
zware wedstrijd hadden jullie zeker gister?
Je hebt sowieso een uitkaart nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
Een vraagje, kan ik als Tilburgenaar een kaartje voor het uitvak regelen voor W2 - Ajax, of moet ik dan met de combi? En als het kan, waar is dan de dichtsbijzijnde verkoopplaats, in Amsterdam?![]()
Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bleh hoe duur is die? Anders moet ik in het sfeervak zitten![]()
GVDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..
Moeilijk geval. Escude en Grygera hebben het imo goed gedaan toen Heitinga geblesseerd was. Wat mij betreft mogen zij als centraal duo het seizoen dus wel afmaken, maarja Heitinga hoort er ook wel in natuurlijk. Alleen waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het duo Heitinga - Escude op het moment? Nav. het bericht dat Zdenek weer op de terugweg is.
escude en grygera als centraal duo en de jong eventueel als vervangen van trabelsi, en maxwell gewoon weer vanaf het begin rechtsback...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Heitinga laten staan ipv Grygera. Grygera eventueel linksback zetten.
in de kleine "succes periode" voor de winterstop speelde escude en grygera ook samen centraal achterin, toen werk ook aangegeven door verschillende mensen bij ajax dat dat een zekere schakel was in het elftal waardoor de rest ook beter ging speler meer naar voren dus.. en heitinga kan voorlopig nog fungeren als stand-in voor Galasek, want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Linksback bedoel je. Maar waarom "Gryga" ipv Heitinga?
idd vdVaart heeft zeker meer kwaliteit, maar ja die instelling... drie maal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.
quelle fuck?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:05 schreef Luni het volgende:
edit-zonder toestemming geen gegevens van anderen op het forum
Je hebt er echt kijk op, he?quote:
Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef fayakill het volgende:
ow ja, en dan hoor je verslaggevers ook nog zeggen: (meerdere malen gehoord)
"Goede loopaktie van vd Vaart!!!![]()
![]()
![]()
WAT THE FUCK??? waar hebben ze het over...
er wordt gewoon KUTvoetbal in nederland gespeeld
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Obodai zet je maar in de buurt van Van Galen en je geeft hem de opdracht om hem het voetballen onmogelijk te maken. Als van Galen gaat schijten gaat hij mee zo strak moet hij erop zitten.
Je hebt weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
1-1 dat lijkt me een mooie uitslag
AZ is toch geen concurent meer en zoveel punten hoeven jullie nou ook weer neit te krijgen, t moet nog wel spannend blijven om de 2e en 3e plekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...
overigens kunnen de jong/grygera en maduro/ hetinga en de ridder/ mitea van positie wisselen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:41 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Stekelenburg
de jong grygera escude maxwell
Maduro heitinga v/d vaart
de ridder babel mitea
iemand?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
Ja word lastig. Diegene met wie je wil ruilen moet dan alleen zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
Ach, ik zie het wel..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:49 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ja word lastig. Diegene met wie je wil ruilen moet dan alleen zitten.
Gebeurt overigens wel vaker hoor. Lui die wat later komen hebben soms de pech dat er al iemand anders op hun plekkie zit.
dan is die sigarenboer een lompe zak, want je kan 1 kaart per keer uitdraaien, maar hij kan ze wel per 2 naast elkaar reserveren. Tenzij er dus in dat vak of andere vakken niet meer 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn.quote:
What a turn-offquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan is die sigarenboer een lompe zak, want je kan 1 kaart per keer uitdraaien, maar hij kan ze wel per 2 naast elkaar reserveren. Tenzij er dus in dat vak of andere vakken niet meer 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn.
Daarnaast verschilt het ook per vak hoe makkelijk de mensen zijn. Maar er zijn overal wel 2 plekken naast elkaar vrij waar niemand zit. Gewoon ff goed kijken.
kan je trouwens dat excel-sheet terugmailen?![]()
quote:Campagne
In het weekend van 5 en 6 maart is de campagne "Geef Ajax z'n gezicht terug!" van start gegaan. Met het uitdelen van 25.000 flyers rond de wedstrijd Ajax-AZ wordt het startschot gegeven voor de campagne die moet leiden tot herinvoering van het klassieke Ajax-logo.
De campagne heeft een eigen gezicht: Het klassieke Ajax-logo dat het nieuwe verplettert.
In het manifest, dat op de flyer is afgedrukt (zie onderdeel 'Flyer'), wordt geschetst waarom het klassieke Ajax-logo in ere hersteld moet worden.
Deze website geeft achtergrondinformatie en zal gebruikt worden om verslag te doen van vervolgacties. www.ajaxlogo.nl
Het oude logo is 100 keer mooier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het huidige logo mooi genoeg.
Een vriend van me heeft zo'n kabeltje daarvoor (bluetooth en infrarood heb ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:45 schreef HeatWave het volgende:
Wel een leuke actie, goed opgezette site ook.
Ik heb het logo inmiddels op mijn GSM gezet.
Ik heb wel BT, maar heb het mezelf gewoon toegemaild als attachmentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zo'n kabeltje daarvoor (bluetooth en infrarood heb ik niet). Toen heb ik mijn avatar er maar opgezet.
vind ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het oude logo is 100 keer mooier.
Schrijnend voor de situatie van Ajax (-supporters) op dit moment: Bij gebrek aan enige sportieve prestatie probeert Ajax zich te profileren met het mooiste logo van alle HCE-clubs, zodat er in ieder geval nog érgens eer te behalen valtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het oude logo eigenljk helemaal niet mooier. Er zitten meer herinneringen aan, vroeger was alles beter, etc etc., maar ik vind het Ajax logo eigenlijk het enige mooie logo in de competitie. Als je dat suffe vlaggetje van psv bekijkt, lig ik helemaal dubbel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schrijnend voor de situatie van Ajax (-supporters) op dit moment: Bij gebrek aan enige sportieve prestatie probeert Ajax zich te profileren met het mooiste logo van alle HCE-clubs, zodat er in ieder geval nog érgens eer te behalen valt
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier op dit moment toch over het logo? Ik profileer helemaal niks.
Maar dat is ook gewoon een suf vlaggetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen heEn verder moet je er niet al te serieus op reageren
Het is toch gewoon zo..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen heEn verder moet je er niet al te serieus op reageren
ipso factoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een suf vlaggetje.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo..
Zelfde reactie die jij geeft. Jij haalde gister Ajax er bij, want bij Ajax zou de wedstrijd allang zijn afgelast en blablabla.
Ik wel, staat bijna symbool met het achteruit hollen onder leiding van Arie van E.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind dat er ook niets mis is met het nieuwe logo
Nou ja, Trabelsi zal wel kunnen spelen en Raffie traint niet scherp genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:11 schreef F1Bas het volgende:
AT5: Van der Vaart en De Jong beginnen op de bank; Babel vervangt Charisteas
Volgens de Amsterdamse tv-zender AT5 beginnen Rafael van der Vaart en Nigel de Jong zondag op de bank in het duel tegen AZ. Lindgren zou wel in de basis beginnen. Babel vervangt de geblesseerde spits Charisteas.
vreemd
Ik vind het ook belachelijk. Van der Vaart speelt al tijden uitstekend. Lindgren heeft nog niet laten zien en Sneijder is echt waardeloos de laatste weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:12 schreef mitt het volgende:
pft
Lindgren boven vd Vaart, tief dan Sneijder eruit.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:16 schreef JeroenV het volgende:
Steek
Trabelsi-Heitinga-SQD-Maxwell
Maduro-Sneijder-Lindgren
Rosales-Babel-Boukhari
Als ik het goed begrijp?
Ik denk dat at5 het trouwens wel zal zeggen als maxwell wissel staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:19 schreef JeroenV het volgende:
Nouja, zoals mijn edit al zegt: Obodai is volgens mij het lievelingetje van Krol en de laatste tijd vrij zeker van een basisplaats. Ik zie hem er niet zo snel uit helaas.
Dan moet van Eijden weg. Het logo kan daar niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:09 schreef gras het volgende:
Ik wel, staat bijna symbool met het achteruit hollen onder leiding van Arie van E.
Hij voetbalt idd klote, maar hij is wel ongeveer de enige middenvelder met scorend vermogen momenteel.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Sneijder is waardeloos, en al tijden. Maar daar hoor je maar weinig over.
Weg ermee.
Het gaat ook om de herinneringen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet van Eijden weg. Het logo kan daar niks aan doen.
Echt, hoeveel balverlies kan je leiden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Sneijder is waardeloos, en al tijden. Maar daar hoor je maar weinig over.
Weg ermee.
Ja en? Hij hoeft niet te scoren, dat is z'n taak toch niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij voetbalt idd klote, maar hij is wel ongeveer de enige middenvelder met scorend vermogen momenteel.
94/95quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef gras het volgende:
[..]
Het gaat ook om de herinneringen.
De jaren met het nieuwe logo zijn nou niet zo positief te noemen. En dan hebben we het over de resultaten nog niet gehad!
Trabelsi speelt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trabelsi is geblesseerd.
Raffie weer op de bank? Belachelijk..
quote:Ajax-AZ afgelast door sneeuw op stadion
Uitgegeven: 5 maart 2005 19:31
Laatst gewijzigd: 5 maart 2005 19:33
AMSTERDAM - De voor zondag geplande voetbalwedstrijd tussen Ajax en AZ gaat niet door. Dat liet de politie zaterdag weten. De reden voor de afgelasting is een grote hoeveelheid sneeuw en ijs op het dak van stadion Amsterdam ArenA.
Dit zou een gevaarlijke situatie kunnen opleveren voor de supporters en de voetballers. De politie, de brandweer, Ajax en de ArenA hebben tot afgelasting besloten om alle risico's uit te sluiten.
De politie zette zaterdagmiddag de directe omgeving van de Amsterdam ArenA al af wegens het gevaar van sneeuw en ijs op het dak van het stadion dat af en toe naar beneden schuift. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren voor passanten.Ook de Burgemeester Stramanweg, die onder de ArenA doorloopt, is afgesloten voor het verkeer.
Een paar glasplaten op lager gelegen delen van het stadion zijn gebroken door vallend ijs en sneeuw van bovenaf. Het is niet bekend hoe lang de afzetting gaat duren.
Ja, en de holocaust was ook de schuld van Arie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:heb je dak is t nog niet goed
zeker ook de schuld van Arie?
de holocaustquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de holocaust was ook de schuld van Arie.
Nog meer nutteloze opmerkingen?.
.
Dan is de Arena helemaal onbespeelbaar, mooi excuus om eens over een nieuw stadion te gaan nadenkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:40 schreef JeroenV het volgende:
Het gaat toch om het dak van de hoofdingang wat ingestord was, en niet om het gewone echte dak? Of komt dat er ook nog bij?
Jaloezie is okay.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef Luni het volgende:
![]()
![]()
En zo'n stadion willen naar Michels vernoemen
Zeker niet jaloers, ik mag 2 wekelijks de Kuip bezoeken, met afstand het mooiste "stadion" van Nederlandquote:
Nu het voetbal nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker niet jaloers, ik mag 2 wekelijks de Kuip bezoeken, met afstand het mooiste "stadion" van Nederland
Gezellig met alle havenarbeiders vanachter de visnettenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker niet jaloers, ik mag 2 wekelijks de Kuip bezoeken, met afstand het mooiste "stadion" van Nederland
Je hebt gelijk hoor, zonder Meer, je hoeft 't niet eens tussen aanhalingstekens te zettenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...quote:
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'damquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...
Vandaag heeft het gedooit en inderdaad het dak even open en dicht dan valt alles er toch gewoon af? Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'dam
en als ze het dak open en dicht doen dan glijd die sneeuw er toch wel af
D'r is in zuidoost zo'n 30cm gevallen. Wat ik vandaag ook al zag was dat er door de dooi bij grote schuine daken af en toe enorme plakken met ijs/sneeuw naar beneden kwamen. Dat kan zeker gevaarlijk worden als dat van zo'n grote hoogte naar beneden komt zetten als bijn de arena.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'dam
en als ze het dak open en dicht doen dan glijd die sneeuw er toch wel af
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=28014quote:Op zondag 6 maart 2005 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Wat is de bron F1Bas als ik vragen mag?
Ik vind het een uitstekende dealquote:Op zondag 6 maart 2005 15:51 schreef keijz het volgende:
VD Meijde/Davids voor Maxwell is een goeie ruil toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |