Goed herstel tweede helft en erg degelijk spel op een levensgevaarlijk veld. Niet meer gedaan dan nodig is zo vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Een compliment mijnerzijds aan de spelers.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoop dat dit sarcastisch is want met name de eerste helft is bijna geen pass aangekomen en verdiende ado zeker de overwinning op basis van inzet, spel en gekregen kansen. Tweede helft was gelukkig iéts beter.. Maar goed?
Geeft het niveau van ado wel aan, volgens mij de domste supportersschare van heel Nederland. (ja zelfs in rdom zijn ze origineler)quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven, Koeman?
Kijk ze daar die elf joden... die kut witte en rode!
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven vandaag!
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geeft het niveau van ado wel aan, volgens mij de domste supportersschare van heel Nederland. (ja zelfs in rdom zijn ze origineler)
Konden jullie nu écht niets beters verzinnen? Iets waar wél humor zit bijvoorbeeld? Of vind je 'm zelf wel geslaagd?
damn gozert, moet je niet ergens een bushokje in elkaarm eppen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven, Koeman?
Kijk ze daar die elf joden... die kut witte en rode!
Koeman, waar ben je gebleven? Waar ben je gebleven vandaag!
Het verschil is, dat wij hier niet pretenderen zoveel humor te gebruiken. In plaats van jullie, die de meest suffe en saaie liedjes ook nog eens denken te moeten neerzetten op een forum.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...![]()
Ja, dat was ook heel humoristisch bedoelt.. Snap je er nu echt helemaal niks van?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat een humor hadden jullie Ajaxied gister zeg... na de 0-1 gelijk Kanker aan Den Haag zingen. Wat een humor zeg...![]()
nee ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook heel humoristisch bedoelt.. Snap je er nu echt helemaal niks van?
Reacties hier zijn anders best gematigd vind ik hoor.. En rivaliteit brengt juist emotie in het voetbal en dat hoeft helemaal niet een slecht iets te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:30 schreef Rekkie het volgende:
Sjezus zeg, de meeste reacties hier bevestigen wederom het beeld op voetbal"supporters"
Ik snap die achterlijk rivaliteit sowieso niet.....
En dan van die "helden" die het kennelijk nodig vinden om over ziektes en andere zooi naar de tegenartij te schelden.....
Ik ben fanatiek Feyenoorder, maar zou niet weten waarom ik Hagenezen, Ajax-fans of PSV-fans zou willen bestoken met scheldwoorden, of erger nog zou willen verwonden?
Ik voetbal inmiddels zelf zo'n 20 jaar en heb zelf ook nog nooit wat begrepen van de 'knok'-partijen in het veld.... Ik bedoel je deelt wat uit, je incasseert wat.... dat is nu eenmaal voetbal
Een spel is het, niet meer en niet minder..... een volkssport en geen burger-oorlog
Uh, jij komt ons toch vervelen met je semi-grappige liedjes?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
nee ik snap er helemaal niks van. Waarom de ME moest ingrijpen omdat die kut Ajaxieden niet weg wilden uit de Zuiderpark... nee snap er helemaal niks van
( dit allemaal komt natuurlijk niet op tv )
Ga iemand anders vervelen ofzo...
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emotiesquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reacties hier zijn anders best gematigd vind ik hoor.. En rivaliteit brengt juist emotie in het voetbal en dat hoeft helemaal niet een slecht iets te zijn.
Ajax topic......quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
nee ik snap er helemaal niks van. Waarom de ME moest ingrijpen omdat die kut Ajaxieden niet weg wilden uit de Zuiderpark... nee snap er helemaal niks van
ja, maar ga je daarom alles generaliseren? Ik ga nu jaren naar het voetbal, maar zie nooit zoiets gebeuren. Wel eens een relletje hier of daa, maar ik doe er niet aan mee dus heb er ook geen last van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emoties
Ik ben een aantal jaar geleden naar een westrijd van Ajax - Feyenoord geweest (gewonnen bij de VI) in het olympisch stadion....
Prima sfeer in het stadion en eenmaal buiten werd daar ff een gozer half-dood geslagen vlak voor de uitgang zodat iedereen het goed kon zien.... zulke beelden en belelvingen nemen bij mij het kijk-plezier weg.
Door zulke ervaringen ga ik nu minder vaak naar een westrijd kijken dan ik eigenlijk zou willen
Waar heb ik gezegd dat alle supporters zo zijn?? Ik heb alleen gezegd dat het algemeen beeld wordt bevestigd! Ik doel daar mee niet op mijn beeld, maar op het beeld wat de laatste tijd wordt geschapen door media e.d.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar ga je daarom alles generaliseren? Ik ga nu jaren naar het voetbal, maar zie nooit zoiets gebeuren. Wel eens een relletje hier of daa, maar ik doe er niet aan mee dus heb er ook geen last van.
Dus dat beeld van zomaar iemand in elkaar slaan vind ik eigenlijk nergens op gebaseerd.
Mja, maar dat is echt een incident en is momenteel bijna niet meer mogelijk door veel betere beveiliging etc. Dat had je bij uitgaan o.i.d. ook kunnen gebeuren, dan kun je alles wel gaan laten..quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.... maar dat bedoel ik dus niet... ik bedoel de emotie buiten het veld... voorbeeld Feyenoord - Sporting.. een voorbeeld van foute emoties
Ik ben een aantal jaar geleden naar een westrijd van Ajax - Feyenoord geweest (gewonnen bij de VI) in het olympisch stadion....
Prima sfeer in het stadion en eenmaal buiten werd daar ff een gozer half-dood geslagen vlak voor de uitgang zodat iedereen het goed kon zien.... zulke beelden en belelvingen nemen bij mij het kijk-plezier weg.
Door zulke ervaringen ga ik nu minder vaak naar een westrijd kijken dan ik eigenlijk zou willen
Ik betaalde destijds 70 gulden voor een kaartje...... 70 gulden!!!! ik zat tegenover de VIP tribune, de op 1 na (de VIP) duurste tribune....quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar dat is echt een incident en is momenteel bijna niet meer mogelijk door veel betere beveiliging etc. Dat had je bij uitgaan o.i.d. ook kunnen gebeuren, dan kun je alles wel gaan laten..
Kan me niet voorstellen dat dat daadwerkelijk van invloed is op hoe frequent jij een wedstrijd bezoekt.. Je kunt het zelf normaal gesproken ook een beetje uit de weg gaan (in een minder fanatiek gedeelte zitten), mocht je er erg gevoelig voor zijn.
Moeten we dan uit respect maar een dag niets in dit topic posten ofzo? Tuurlijk is het zonde, maar het leven (en AJAX) gaat door. Maar als je het onderwerp wilt bespreken hier ga je gang.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:26 schreef Denni5 het volgende:
Een van de grootste der Ajax-coaches ooit is overleden en jullie gaan lopen griepen over tuig bij voetbalwedstrijden
Ik bedoelde eigenlijk jouw beeld van het bezoeken van wedstrijden. Maar zoals hieronder te lezen heb je daar wel meer ervaring meequote:Op donderdag 3 maart 2005 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat alle supporters zo zijn??
ja, als jij dat daardoor zo voelt kan ik er verder weinig van zeggenquote:Ik heb alleen gezegd dat het algemeen beeld wordt bevestigd! Ik doel daar mee niet op mijn beeld, maar op het beeld wat de laatste tijd wordt geschapen door media e.d.
Ik heb wel te vaak zulke rellen gezien en ondanks dat ik altijd wat meer betaal voor een kaartje om zodoende zover mogelijk er vandaan te zitten is het een keer voorgekomen dat zelfs daar de veiligheid niet te garanderen was....
Zulke dingen ontnemen mij nu eenmaal het plezier om naar het stadion te gaan.... Ik kan er ook niets aan doen....
Dat gebeurt in een ander topicquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:37 schreef Denni5 het volgende:
Nee, maar ik lees er niet eens wat over terug, vind ik een beetje vreemd.
Lees net trouwens iets op Ajax.netwerk met Jonk als TD?
Mag niet hopen dat dat gebeurt eigenlijk.
Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens. Mooi eerbetoon met bijsmaak.quote:Van Eijden wil zich hard maken voor Rinus Michels Stadion
De gehele dag werd met regelmaat door supporters aangegeven dat het beste eerbetoon voor Rinus Michels zou zijn als de Amsterdam Arena zou worden hernoemd tot het Rinus Michels Stadion. Donderdagavond liet Ajax-directeur Arie van Eijden op het AT5 nieuws weten zich hard te willen maken voor hernoeming van de Amsterdam Arena tot Rinus Michels Stadion. Aangezien het stadion geen eigendom is van Ajax, is het maar de vraag in hoeverre daar mogelijkheden voor zijn.
Ok, bedankt voor die link.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!
Aha, dat had zwaarder gekundquote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II uit moet te doen zijn lijkt me
Mwoah, ik vind dat een persoon niet direct verbonden hoeft te zijn aan een stadion om dat gebouw naar hem te vernoemen. Michels had toch genoeg affiniteit naar Ajax als club?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!
neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Psv in de finale is leuker. Een kopie van de uitslag van de finale 1997-1998 nog leuker.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.
Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ik hoop ook op een finale Feyenoord - Ajax
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.
Ik ga voor de finale PSV-Willem II.
Ik weet eigenlijk niet exact hoe het geregeld is, krijgt de nummer 3/4 vn de Amstelcup voorrang in de Uefa-cup tov de nummer 5 uit de competitie, of geldt het alleen voor finalisten?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...
Gewoon PSV-Ajax
Als ajax net als dit seizoen speelt mag willem2 van mij part wel gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon PSV-Ajax
Heeft Ajax idd weer mazzel met de lotingquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Gunstige loting, nu in de finale afrekenen met de vrienden uit Eindhoven
Jammer.quote:Charisteas mist a.s. zondag Ajax-AZ
Ajax-spits Angelos Charisteas heeft woensdag tegen ADO Den Haag een liesblessure opgelopen waardoor hij zeer waarschijnlijk zondag niet kan meedoen in de topper tegen AZ.
Charisteas viel woensdag in de 79e minuut uit. Door de blessure van de Griek begint Ryan Babel tegen AZ als spits. Babel speelde eerder vanaf de eerste minuut mee tegen FC Twente, maar fungeerde toen als linksbuiten.
Ook verdediger Hatem Trabelsi verliet vrijdag eerder het ijzige trainingsveld met een liesblessure. Zdenek Grygera trainde voor het eerst weer mee met de groep. Hij had een hamstringblessure.
Hij is subtiel...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gewoon PSV-Ajax
Pff, hakken over de slootquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef The_Hives het volgende:
zware wedstrijd hadden jullie zeker gister?
Je hebt sowieso een uitkaart nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
Een vraagje, kan ik als Tilburgenaar een kaartje voor het uitvak regelen voor W2 - Ajax, of moet ik dan met de combi? En als het kan, waar is dan de dichtsbijzijnde verkoopplaats, in Amsterdam?![]()
Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bleh hoe duur is die? Anders moet ik in het sfeervak zitten![]()
GVDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..
Moeilijk geval. Escude en Grygera hebben het imo goed gedaan toen Heitinga geblesseerd was. Wat mij betreft mogen zij als centraal duo het seizoen dus wel afmaken, maarja Heitinga hoort er ook wel in natuurlijk. Alleen waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het duo Heitinga - Escude op het moment? Nav. het bericht dat Zdenek weer op de terugweg is.
escude en grygera als centraal duo en de jong eventueel als vervangen van trabelsi, en maxwell gewoon weer vanaf het begin rechtsback...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Heitinga laten staan ipv Grygera. Grygera eventueel linksback zetten.
in de kleine "succes periode" voor de winterstop speelde escude en grygera ook samen centraal achterin, toen werk ook aangegeven door verschillende mensen bij ajax dat dat een zekere schakel was in het elftal waardoor de rest ook beter ging speler meer naar voren dus.. en heitinga kan voorlopig nog fungeren als stand-in voor Galasek, want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Linksback bedoel je. Maar waarom "Gryga" ipv Heitinga?
idd vdVaart heeft zeker meer kwaliteit, maar ja die instelling... drie maal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.
quelle fuck?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:05 schreef Luni het volgende:
edit-zonder toestemming geen gegevens van anderen op het forum
Je hebt er echt kijk op, he?quote:
Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef fayakill het volgende:
ow ja, en dan hoor je verslaggevers ook nog zeggen: (meerdere malen gehoord)
"Goede loopaktie van vd Vaart!!!![]()
![]()
![]()
WAT THE FUCK??? waar hebben ze het over...
er wordt gewoon KUTvoetbal in nederland gespeeld
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Obodai zet je maar in de buurt van Van Galen en je geeft hem de opdracht om hem het voetballen onmogelijk te maken. Als van Galen gaat schijten gaat hij mee zo strak moet hij erop zitten.
Je hebt weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
1-1 dat lijkt me een mooie uitslag
AZ is toch geen concurent meer en zoveel punten hoeven jullie nou ook weer neit te krijgen, t moet nog wel spannend blijven om de 2e en 3e plekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...
overigens kunnen de jong/grygera en maduro/ hetinga en de ridder/ mitea van positie wisselen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:41 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Stekelenburg
de jong grygera escude maxwell
Maduro heitinga v/d vaart
de ridder babel mitea
iemand?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
Ja word lastig. Diegene met wie je wil ruilen moet dan alleen zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |