Heeft Ajax idd weer mazzel met de lotingquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Gunstige loting, nu in de finale afrekenen met de vrienden uit Eindhoven

Jammer.quote:Charisteas mist a.s. zondag Ajax-AZ
Ajax-spits Angelos Charisteas heeft woensdag tegen ADO Den Haag een liesblessure opgelopen waardoor hij zeer waarschijnlijk zondag niet kan meedoen in de topper tegen AZ.
Charisteas viel woensdag in de 79e minuut uit. Door de blessure van de Griek begint Ryan Babel tegen AZ als spits. Babel speelde eerder vanaf de eerste minuut mee tegen FC Twente, maar fungeerde toen als linksbuiten.
Ook verdediger Hatem Trabelsi verliet vrijdag eerder het ijzige trainingsveld met een liesblessure. Zdenek Grygera trainde voor het eerst weer mee met de groep. Hij had een hamstringblessure.

Hij is subtiel...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...
Gewoon PSV-Ajax

Pff, hakken over de slootquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef The_Hives het volgende:
zware wedstrijd hadden jullie zeker gister?

Je hebt sowieso een uitkaart nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
Een vraagje, kan ik als Tilburgenaar een kaartje voor het uitvak regelen voor W2 - Ajax, of moet ik dan met de combi? En als het kan, waar is dan de dichtsbijzijnde verkoopplaats, in Amsterdam?![]()

Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bleh hoe duur is die? Anders moet ik in het sfeervak zitten![]()

GVDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo duur volgens mij, maar die krijg je niet zomaar dus dat wordt thuisvak..

Moeilijk geval. Escude en Grygera hebben het imo goed gedaan toen Heitinga geblesseerd was. Wat mij betreft mogen zij als centraal duo het seizoen dus wel afmaken, maarja Heitinga hoort er ook wel in natuurlijk. Alleen waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het duo Heitinga - Escude op het moment? Nav. het bericht dat Zdenek weer op de terugweg is.

escude en grygera als centraal duo en de jong eventueel als vervangen van trabelsi, en maxwell gewoon weer vanaf het begin rechtsback...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Heitinga laten staan ipv Grygera. Grygera eventueel linksback zetten.

in de kleine "succes periode" voor de winterstop speelde escude en grygera ook samen centraal achterin, toen werk ook aangegeven door verschillende mensen bij ajax dat dat een zekere schakel was in het elftal waardoor de rest ook beter ging speler meer naar voren dus.. en heitinga kan voorlopig nog fungeren als stand-in voor Galasek, want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Linksback bedoel je. Maar waarom "Gryga" ipv Heitinga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |