idd vdVaart heeft zeker meer kwaliteit, maar ja die instelling... drie maal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
want vooralsnog ben ik niet gecharmeerd van obodai alhoewel hij wel een prima instelling heeft.
quelle fuck?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:05 schreef Luni het volgende:
edit-zonder toestemming geen gegevens van anderen op het forum
Je hebt er echt kijk op, he?quote:
Wat probeer je nou te bereiken?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef fayakill het volgende:
ow ja, en dan hoor je verslaggevers ook nog zeggen: (meerdere malen gehoord)
"Goede loopaktie van vd Vaart!!!![]()
![]()
![]()
WAT THE FUCK??? waar hebben ze het over...
er wordt gewoon KUTvoetbal in nederland gespeeld
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Obodai zet je maar in de buurt van Van Galen en je geeft hem de opdracht om hem het voetballen onmogelijk te maken. Als van Galen gaat schijten gaat hij mee zo strak moet hij erop zitten.
Je hebt weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee. Van Galen blaast Obodai in zijn huidige vorm omver en blijft hem voorbij lopen.
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
1-1 dat lijkt me een mooie uitslag
AZ is toch geen concurent meer en zoveel punten hoeven jullie nou ook weer neit te krijgen, t moet nog wel spannend blijven om de 2e en 3e plekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
winst Ajax lijkt me het beste voor de psv'ers...
overigens kunnen de jong/grygera en maduro/ hetinga en de ridder/ mitea van positie wisselen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:41 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Stekelenburg
de jong grygera escude maxwell
Maduro heitinga v/d vaart
de ridder babel mitea
iemand?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
Ja word lastig. Diegene met wie je wil ruilen moet dan alleen zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Vraagje tussendoor, na een lange tijd van afwezigheid eindelijk weer eens kaartjes gekocht. Voor Ajax -psv. Dit d.m.v. een Ajax CC. Nu kan die ticketbox alleen maar 1 kaartje per keer uitdraaien, waardoor ik 2 verschillende plaatsen heb niet naast elkaar. Wel in hetzelfde vak. Nou deed die sigarenboer zo van je kan wel ruilen, maar denken jullie dat dit lastig wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |