Hahaquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
nee ik snap er helemaal niks van. Waarom de ME moest ingrijpen omdat die kut Ajaxieden niet weg wilden uit de Zuiderpark... nee snap er helemaal niks van
( dit allemaal komt natuurlijk niet op tv )
Ga iemand anders vervelen ofzo...

Gemengde gevoelens. Mooi eerbetoon met bijsmaak.quote:Van Eijden wil zich hard maken voor Rinus Michels Stadion
De gehele dag werd met regelmaat door supporters aangegeven dat het beste eerbetoon voor Rinus Michels zou zijn als de Amsterdam Arena zou worden hernoemd tot het Rinus Michels Stadion. Donderdagavond liet Ajax-directeur Arie van Eijden op het AT5 nieuws weten zich hard te willen maken voor hernoeming van de Amsterdam Arena tot Rinus Michels Stadion. Aangezien het stadion geen eigendom is van Ajax, is het maar de vraag in hoeverre daar mogelijkheden voor zijn.

Ok, bedankt voor die link.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!

Aha, dat had zwaarder gekundquote:

Zeker weten!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II uit moet te doen zijn lijkt me

Mwoah, ik vind dat een persoon niet direct verbonden hoeft te zijn aan een stadion om dat gebouw naar hem te vernoemen. Michels had toch genoeg affiniteit naar Ajax als club?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Van mij hoeft het niet. Daarvoor heeft Michels te weinig affiniteit met de Arena gehad.
Hadden we nog maar De Meer, dan had dat mooi zijn naam kunnen krijgen.
Overigens over die naamswijziging loopt ook dit topic:
ArenA omdopen!

neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:59 schreef StarGazer het volgende:
Psv in de finale is leuker. Een kopie van de uitslag van de finale 1997-1998 nog leuker.

quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh feyenoord. Tenmiste 2 echte clubs in de finale.

Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Ik hoop ook op een finale Feyenoord - Ajax

Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie PSV zou moeten stoppen dit jaar, hoewel Feyenoord uit, altijd lastig blijft.
Ik ga voor de finale PSV-Willem II.

Ik weet eigenlijk niet exact hoe het geregeld is, krijgt de nummer 3/4 vn de Amstelcup voorrang in de Uefa-cup tov de nummer 5 uit de competitie, of geldt het alleen voor finalisten?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...
Gewoon PSV-Ajax

Als ajax net als dit seizoen speelt mag willem2 van mij part wel gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaat dat pleuris Willem II nog Europa in ook...
Gewoon PSV-Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |