Is de ArenA geen fatsoenlijk stadion dan??quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:44 schreef Adelante het volgende:
Laat ze dan eerst die baggertent afbreken en een fatsoenlijk stadion bouwen, die Rinus Michels waardig is
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
Is de ArenA geen fatsoenlijk stadion dan??
Ik als Ajacied baal van dit sfeerloze kutstadion.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Ze vervangen ze volgens mij nog steeds regelmatig, maar daar hoor je niet meer zoveel van. Ze zijn nu wel bezig met een of ander bedrijf dat een verplaatsbare mat erin zou moetne maken. Maar dat duurt nog zeker 2 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:52 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Ja, 25.000 snuivende gabbers in het Rinus Michels Stadion, en natuurlijk Robbie Williams in het Rinus Michels Stadion. Als famillie zou ik er mijn medewerking nooit aan verlenen.
Nouja, da's relatief natuurlijk. Ik zou als speler liever op het ergste Arena-veld spelen dan op zo'n veld als in Den Haag gisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:52 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.
Arena & stadion?! Iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Naast Ali Bquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:24 schreef cultheld het volgende:
Een beeld van Rinus in Madam Tussaud lijkt me wel genoeg
Wat wordt er dan nog meer gedaan zoal?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:56 schreef popolon het volgende:
De Arena is een mutlifunctionele hal.
Nee dus.
o.a. Concerten, American Football. 't Is zelfs een uitvaartcentrum geworden!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat wordt er dan nog meer gedaan zoal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |