Is de ArenA geen fatsoenlijk stadion dan??quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:44 schreef Adelante het volgende:
Laat ze dan eerst die baggertent afbreken en een fatsoenlijk stadion bouwen, die Rinus Michels waardig is
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
Is de ArenA geen fatsoenlijk stadion dan??
Ik als Ajacied baal van dit sfeerloze kutstadion.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Ze vervangen ze volgens mij nog steeds regelmatig, maar daar hoor je niet meer zoveel van. Ze zijn nu wel bezig met een of ander bedrijf dat een verplaatsbare mat erin zou moetne maken. Maar dat duurt nog zeker 2 jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:52 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Ja, 25.000 snuivende gabbers in het Rinus Michels Stadion, en natuurlijk Robbie Williams in het Rinus Michels Stadion. Als famillie zou ik er mijn medewerking nooit aan verlenen.
Nouja, da's relatief natuurlijk. Ik zou als speler liever op het ergste Arena-veld spelen dan op zo'n veld als in Den Haag gisteren.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:52 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
De grasmat iedergeval niet, hoewel ze dat nu wel aardig onder controle hebben geloof ik.
Arena & stadion?! Iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Naast Ali Bquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:24 schreef cultheld het volgende:
Een beeld van Rinus in Madam Tussaud lijkt me wel genoeg
Wat wordt er dan nog meer gedaan zoal?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:56 schreef popolon het volgende:
De Arena is een mutlifunctionele hal.
Nee dus.
o.a. Concerten, American Football. 't Is zelfs een uitvaartcentrum geworden!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat wordt er dan nog meer gedaan zoal?
Van mij hoeft het niet, zeker niet als Arie zich er voor gaat inzetten.quote:De gehele dag werd met regelmaat door supporters aangegeven dat het beste eerbetoon voor Rinus Michels zou zijn als de Amsterdam Arena zou worden hernoemd tot het Rinus Michels Stadion. Donderdagavond liet Ajax-directeur Arie van Eijden op het AT5 nieuws weten zich hard te willen maken voor hernoeming van de Amsterdam Arena tot Rinus Michels Stadion. Aangezien het stadion geen eigendom is van Ajax, is het maar de vraag in hoeverre daar mogelijkheden voor zijn.
ze moeten jou met een shovel omver schuivenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:53 schreef tuut84 het volgende:
ik stel voor om met een shovel de hele arena vlak te schuiven
kom maar op als je durftquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze moeten jou met een shovel omver schuiven
Hij heeft al een zaal naar zich vernoemd gekregen in de Arena ("Wat hebben ze toch een groot stadion gebouwd rond mijn zaal!")quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:02 schreef JaWi het volgende:
Vernoem maar een tribune. Lijkt me mooier.
Een stuk of tien op de doellijn, Ajax kant natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
een standbeeld op de middenstip lijkt me het beste.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Een stuk of tien op de doellijn, Ajax kant natuurlijk.
En bij de tweede helft draaien we gewoon het veld om..
volgens mij kan je het veld in de arena letterlijk meedraaien omdat de plaggen zo los liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Een stuk of tien op de doellijn, Ajax kant natuurlijk.
En bij de tweede helft draaien we gewoon het veld om..
1e ring de Johan Cruijff ringquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:53 schreef Zwansen het volgende:
Ja en als Cruijff dood gaat veranderen we het weer in het Johan Cruijff stadion zeker...
Dat vindt ik eigenlijk best een goed idee! Want om nou een heel stadion(een niet echt sfeervol stadion) naar iemand te vernoemen (die net 1dag dood is.)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e ring de Johan Cruijff ring
2e ring de Rinus Michels ring
Vergeet de Ronald Koeman skyboxen niet he.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1e ring de Johan Cruijff ring
2e ring de Rinus Michels ring
k dacht meer aan het Ronald Koeman parkeerdekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vergeet de Ronald Koeman skyboxen niet he.![]()
Ik wou eerst zeggen Ronald Koeman fundering, maar dan zou je per ongeluk kunnen gaan denken dat hij de fundering heeft gelegd voor de positieve prestatiesquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k dacht meer aan het Ronald Koeman parkeerdek
De ArenA is sec bekeken een prachtige accomodatie.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Voor de volle 100% mee eens.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:44 schreef Elgigante het volgende:
Het Rinus Michelsstadion vind ik een zwaktebod. Als men Rinus écht zo'n warm hart toedroeg had men het beter in 1995 zo kunnen noemen, niet als goedmakertje in 2005.
Bovendien vind ik Michels niet onlosmakelijk met Ajax verbonden, meer met het Nederlandse voetbal in totaal, dáár behaalde hij ook zijn grootste successen.
als Nederland in navolging van Engeland besluit om in een stadion alleen landenwedstrijden te spelen (of een stadion ter ere van het binnenhalen van het WK 2018, waar dan de finale gespeeld zou worden) vind ik Rinus Michels stadion een beter optie.
Bij Ajax denk ik toch eerder aan 'de verlosser' dan aan 'de generaal'.
Het was op voorhand natuurlijk een kansloze missie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:34 schreef golfer het volgende:
AMSTERDAM - Een naamswijziging van de Amsterdam Arena in het Rinus Michels-stadion is vooralsnog niet aan de orde. Dat zei directeur Henk Markerink dinsdag. Hij reageerde daarmee op diverse suggesties om het stadion uit eerbetoon aan de overleden oud-trainer van onder meer Ajax en Oranje zijn naam te geven.
Onder meer supportersgroepen hebben een voorstel gedaan tot de naamswijziging van de Arena en inmiddels is ook de website rinusmichelsstadion.nl al in het leven geroepen. "Een naamswijziging staat op dit moment niet bij ons op de agenda", aldus Markerink.
l
"Het is misschien een optie, maar het is niet iets wat je 1,2,3 doet. Een wijziging is behoorlijk ingrijpend. We hebben inmiddels onze eigen huisstijl en het heeft ons ook veel pijn en moeite gekost deze naam tot stand te brengen. Bovendien hebben we bij een wijziging ook met andere partijen te maken."
De Arena heeft een tijd geleden al een Rinus Michels-zaal in het stadion gekregen. "Er zijn dus ook andere mogelijkheden voor een eerbetoon. Je zou ook kunnen denken aan het benoemen van een van de tribunes. Dat is in ieder geval eenvoudiger."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |