quote:Krol gelooft nog in de titel
Bron: Voetbal.nl
In de ogen van interim trainer Ruud Krol doet Ajax nog mee voor twee prijzen dit seizoen. Vanavond speelt Ajax de kwartfinale van de Amstel Cup tegen ADO Den Haag en Krol ziet voor Ajax ook nog kansen de landstitel te prolongeren.
In een interview met De Telegraaf probeert Krol de druk een beetje van de schouders van zijn spelers te halen. "Natuurlijk willen we graag de Amstel Cup winnen. Daar zetten we vol op in. Maar we voelen ons ook nog niet uitgeschakeld voor het kampioenschap. Ik geloof nog in twee prijzen. Daar gaan we in ieder geval wel voor.", aldus Krol.
Ajax kan vanavond in ieder geval niet beschikken over de Braziliaan Filipe. De linksback brak bij een huishoudelijk ongeval zijn bovenarm. Ook Nigel de Jong is niet fit genoeg. De Jong heeft een kwetsuur aan zijn scheenbeen. Naast deze twee spelers kan Krol ook geen beroep doen op de al langer geblesseerden Tomas Galasek, Hans Vonk, Steven Pienaar en Zdenek Grygera.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval is Obodai op een besneeuwd veld erg goed zichtbaar voor zijn medespelers. Dat was de tactiek van Krol dus.
Wat hij zegt..quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wat is die Charisteas een kut spits zeg... had geen bal geraakt vandaag hadden jullie net zo goed Babel in de spits kunnen laten zitten en die 6 miljoen ergens anders aan kunnen uitgeven. Veel succes met Az winnen jullie toch niet
!
HEYYYYYYYYYYY HOOOOOOOOOO FC DEN HAAG !
Ik kan het wel alleen af.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
daarom juist, verwacht wel dat die hele massa hier gaat opscheppen over het "geweldige" spel
Niet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
had geen bal geraakt vandaag
quote:AD: Begin volgende week gesprek met Cruijff; Jol kandidaat voor positie TD
Het Algemeen Dagblad meldt dat begin volgende week een gesprek op het programma staat met Johan Cruijff om diens adviezen te vernemen voor de ontstane situatie bij Ajax. Voorlopig zou Jol de belangrijkste kandidaat zijn. De krant meldt verder dat Ajax de positie van technisch directeur anders wil gaan invullen. Hij zou meer op de achtergrond moeten gaan functioneren. Voor die positie noemt het AD nu Wim Jonk.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wat is die Charisteas een kut spits zeg... had geen bal geraakt vandaag hadden jullie net zo goed Babel in de spits kunnen laten zitten en die 6 miljoen ergens anders aan kunnen uitgeven. Veel succes met Az winnen jullie toch niet
!
HEYYYYYYYYYYY HOOOOOOOOOO FC DEN HAAG !
Tja Co Adriaanse houdt er nogal een vreemde redenering op na als het gaat om wie er nu de favoriet is.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
In Alkmaar vinden ze zichzelf niet eens favoriet tegen Allemania Aachen.......
Maar een spits hoort ook te scoren.. En hij had wéér 2/3 kansen die een goede spits gewoon had moeten maken en Babel zeker afgemaakt had. Hoop dat ie gauw in vorm komt want anders hebben ik het na Machlas en Anastaciou voorlopig wel ff gehad met die Grieken.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet?.
De 0-1 kwam toch echt voort uit een knappe actie van hem..
. Den Haag.
Harry speelt niet slechter dan Babel de laatste wedstrijden; hij moet ook gewoon twee keer scoren tegen Roda. Maar daar hoor je niemand over. Laat Harry nou maar gewoon wennen aan Ajax, en beoordeel hem volgend seizoen. Ik heb het idee dat het wel goed gaat komen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar een spits hoort ook te scoren.. En hij had wéér 2/3 kansen die een goede spits gewoon had moeten maken en Babel zeker afgemaakt had. Hoop dat ie gauw in vorm komt want anders hebben ik het na Machlas en Anastaciou voorlopig wel ff gehad met die Grieken.
Nou sorry hoor, maar je kunt 'm echt nog niet met Babel vergelijken.. Die is veeeel dreigender en vooral trefzekerder. Charisteas heeft me tot nu toe echt nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:58 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Harry speelt niet slechter dan Babel de laatste wedstrijden; hij moet ook gewoon twee keer scoren tegen Roda. Maar daar hoor je niemand over. Laat Harry nou maar gewoon wennen aan Ajax, en beoordeel hem volgend seizoen. Ik heb het idee dat het wel goed gaat komen.
quote:Auto van Charisteas voor huisdeur gestolen
BADHOEVEDORP - De Porsche van Ajax-spits Angelos Charisteas is gestolen. In de nacht van dinsdag op woensdag werd door drie mannen ingebroken in de woning van de voetballer in Badhoevedorp. Daarbij werden behalve bankpasjes en een portemonnee de sleutels van zijn zwarte sportwagen meegenomen. De Griek lag boven te slapen. Nadat het inbraakalarm hem had gewekt, zag hij de dieven in zijn auto wegrijden. (GPD)
Helaas.... R.I.P.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
Een van de beste Ajax coaches is overleden...
Hoop dat dit sarcastisch is want met name de eerste helft is bijna geen pass aangekomen en verdiende ado zeker de overwinning op basis van inzet, spel en gekregen kansen. Tweede helft was gelukkig iéts beter.. Maar goed?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:34 schreef pfaf het volgende:
Goede wedstrijd gisteren! Jammer dat het een semi-oefenpotje betrof. Maar van ADO winnen is altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |