abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25386769
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef VoreG het volgende:

[..]
Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 maart 2005 @ 21:46:04 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25386804
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:44 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'dam

en als ze het dak open en dicht doen dan glijd die sneeuw er toch wel af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25386892
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Vandaag heeft het gedooit en inderdaad het dak even open en dicht dan valt alles er toch gewoon af? Ik zie het probleem niet . Je kan toch ook wel op het dak lopen voor onderhoudswerkzaamheden (jezus wat een woord) dan kan je ook wel even de sneeuw verwijderen .
pi_25386941
Subtiel popo .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_25387064
Wel toevallig dat de gehele top-4 nu opeens niet kan spelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:23:22 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25387423
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:53 schreef keeper het volgende:
Subtiel popo .
Ach ja.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25387564
hahaha heeft je stadion een dak kan je alsnog niet spelen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:28:06 #283
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25388654
Hm, ik zie het bericht net staan, opmerkelijk.... maar eigenlijk niet zo vreemd.
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

D'r is in zuidoost zo'n 30cm gevallen. Wat ik vandaag ook al zag was dat er door de dooi bij grote schuine daken af en toe enorme plakken met ijs/sneeuw naar beneden kwamen. Dat kan zeker gevaarlijk worden als dat van zo'n grote hoogte naar beneden komt zetten als bijn de arena.

Het dak even open en dicht doen zal niet afdoende zijn, want het grootste deel van het dak van het stadion is niet beweegbaar. Hoogstens zou met een soort lawine-effect de sneeuw aan de lange kanten eraf kunnen krijgen, maar dan blijf je aan de korte kanten nog met het probleem zitten.

Heel jammer dat die pot niet doorgaat. Maar goed, in ieder geval ligt nu het hele programma van de top 4 er uit, heb je ook geen probleem met competietievervalsing
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25393853
Zal wel bullshit zijn maar altijd leuk ff te melden:

Gezien ze beiden weinig aan spelen toekomen bij hun huidige club Internazionale, worden de geruchten steeds groter en groter. Vandaag kwam het Italiaanse boulevardblad Gazetta dello Sport met het bericht naar buiten dat zowel Andy van der Meyde als Edgar Davids zouden terugkeren bij de club waar het voor hen allemaal begon: Ajax.

Vooral het geduld van middenvelder Edgar Davids zou op zijn. De krant meldde vorige maand nog dat de international van Oranje was gespot in Londen voor een gesprek bij Chelsea. Het gerucht ging dat Davids geruild zou gaan worden voor Juan Sebastian Veron, die nu door Chelsea is verhuurd aan Internazionale.

Volgens het Italiaanse boulevardblad zou Edgar Davids een terugkeer naar Ajax wel zien zitten. Alles zou zelfs al zo ver zijn gevorderd, dat Davids op zoek zou zijn naar een appartement in Amsterdam.

Ook die andere Nederlander in dienst van Internazionale, Andy van der Meyde, zou serieus over zijn toekomst in Italie hebben gedacht. De in Arnhem geboren rechtsbuiten zou volgens Gazetta dello Sport voor een 'prikkie' naar Ajax mogen verkassen. Naast Ajax zouden ook Atletico Madrid, Betis Sevilla en Werder Bremen zeer veel interesse hebben in Van der Meyde.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 6 maart 2005 @ 12:24:01 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25394669
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:59 schreef F1Bas het volgende:

Davids + Meyde
Laat ze maar komen.
pi_25394752
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Laat ze maar komen.
2 hele goeie aanwinsten
nu nog een trainer
pi_25394852
Prima aanwinsten ja. Mandy op linksbuiten.

Maarja ik ben benieuwd tot hoeverre dat bericht serieus is.
  zondag 6 maart 2005 @ 13:10:57 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25394901
Vooral Davids zou DE grote motivator kunnen zijn die we nodig hebben op het moment. Zou wel cool zijn!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25395952
Zou prima zijn inderdaad. Alleen is de kans dat dit bericht waar is net zo groot als de kans dat van Eijden opstapt.
pi_25396027
Davids zou wel heel erg welkom zijn!!!
  zondag 6 maart 2005 @ 14:37:37 #292
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_25396081
Waardeloos voetbalweekend dus...

Misschien valt er deze week wel weer 50 cm, eredivisie hier maar stoppen dan? Nederland is ook niks gewend
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 6 maart 2005 @ 14:44:42 #293
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_25396188
Davids zou erg welkom zijn.
Wat is de bron F1Bas als ik vragen mag?
pi_25396404
Davids zou erg goed zijn om hier bij te hebben
pi_25396415
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:

Wat is de bron F1Bas als ik vragen mag?
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=28014
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25396642
Davids is goede speler voor de groep om er bij te hebben. Die kan het hele team oplappen.
Aan Van der Meyde heb je niet zoveel. Voor de rechtsbuiten positie heb je nog Rosales en De Ridder. En het zou zonde zijn De Ridder nog meer ter hinderen in zijn ontwikkeling.
pi_25397080
Wacht even, een kleine nuance. Inter zou dan wel Maxwell gratis over kunnen nemen van Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25397093
Maar mm, die heeft toch al lang bij Juve getekend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25397363
Voetbalzone
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25397387
VD Meijde/Davids voor Maxwell is een goeie ruil toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')