Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...quote:
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'damquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik moest plots terugdenken aan een rondleiding die ik tijdens de bouw van de ArenA heb gehad. De voorlichter vertelde toen dat het dak een bepaald aantal cm's sneeuw (ik dacht 50) qua gewicht moest kunnen dragen. Maar dat was zo uitzonderlijk in Nederland, dat zou toch nooit voorkomen. Nu wel dus blijkbaar...
Vandaag heeft het gedooit en inderdaad het dak even open en dicht dan valt alles er toch gewoon af? Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'dam
en als ze het dak open en dicht doen dan glijd die sneeuw er toch wel af
D'r is in zuidoost zo'n 30cm gevallen. Wat ik vandaag ook al zag was dat er door de dooi bij grote schuine daken af en toe enorme plakken met ijs/sneeuw naar beneden kwamen. Dat kan zeker gevaarlijk worden als dat van zo'n grote hoogte naar beneden komt zetten als bijn de arena.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dr ligt zeker geen 50cm sneeuw op, dat is er niet gevallen in A'dam
en als ze het dak open en dicht doen dan glijd die sneeuw er toch wel af
http://www.sportone.nl/artikel.php?id=28014quote:Op zondag 6 maart 2005 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Wat is de bron F1Bas als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |