Ach, ik zie het wel..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:49 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ja word lastig. Diegene met wie je wil ruilen moet dan alleen zitten.
Gebeurt overigens wel vaker hoor. Lui die wat later komen hebben soms de pech dat er al iemand anders op hun plekkie zit.
dan is die sigarenboer een lompe zak, want je kan 1 kaart per keer uitdraaien, maar hij kan ze wel per 2 naast elkaar reserveren. Tenzij er dus in dat vak of andere vakken niet meer 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn.quote:
What a turn-offquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan is die sigarenboer een lompe zak, want je kan 1 kaart per keer uitdraaien, maar hij kan ze wel per 2 naast elkaar reserveren. Tenzij er dus in dat vak of andere vakken niet meer 2 plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn.
Daarnaast verschilt het ook per vak hoe makkelijk de mensen zijn. Maar er zijn overal wel 2 plekken naast elkaar vrij waar niemand zit. Gewoon ff goed kijken.
kan je trouwens dat excel-sheet terugmailen?![]()
quote:Campagne
In het weekend van 5 en 6 maart is de campagne "Geef Ajax z'n gezicht terug!" van start gegaan. Met het uitdelen van 25.000 flyers rond de wedstrijd Ajax-AZ wordt het startschot gegeven voor de campagne die moet leiden tot herinvoering van het klassieke Ajax-logo.
De campagne heeft een eigen gezicht: Het klassieke Ajax-logo dat het nieuwe verplettert.
In het manifest, dat op de flyer is afgedrukt (zie onderdeel 'Flyer'), wordt geschetst waarom het klassieke Ajax-logo in ere hersteld moet worden.
Deze website geeft achtergrondinformatie en zal gebruikt worden om verslag te doen van vervolgacties. www.ajaxlogo.nl
Het oude logo is 100 keer mooier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het huidige logo mooi genoeg.
Een vriend van me heeft zo'n kabeltje daarvoor (bluetooth en infrarood heb ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:45 schreef HeatWave het volgende:
Wel een leuke actie, goed opgezette site ook.
Ik heb het logo inmiddels op mijn GSM gezet.
Ik heb wel BT, maar heb het mezelf gewoon toegemaild als attachmentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zo'n kabeltje daarvoor (bluetooth en infrarood heb ik niet). Toen heb ik mijn avatar er maar opgezet.
vind ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het oude logo is 100 keer mooier.
Schrijnend voor de situatie van Ajax (-supporters) op dit moment: Bij gebrek aan enige sportieve prestatie probeert Ajax zich te profileren met het mooiste logo van alle HCE-clubs, zodat er in ieder geval nog érgens eer te behalen valtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het oude logo eigenljk helemaal niet mooier. Er zitten meer herinneringen aan, vroeger was alles beter, etc etc., maar ik vind het Ajax logo eigenlijk het enige mooie logo in de competitie. Als je dat suffe vlaggetje van psv bekijkt, lig ik helemaal dubbel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schrijnend voor de situatie van Ajax (-supporters) op dit moment: Bij gebrek aan enige sportieve prestatie probeert Ajax zich te profileren met het mooiste logo van alle HCE-clubs, zodat er in ieder geval nog érgens eer te behalen valt
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier op dit moment toch over het logo? Ik profileer helemaal niks.
Maar dat is ook gewoon een suf vlaggetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen heEn verder moet je er niet al te serieus op reageren
Het is toch gewoon zo..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om dat logo. Maar dan toch weer ff dat "suffe vlaggetje van PSV" er bij halen heEn verder moet je er niet al te serieus op reageren
ipso factoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een suf vlaggetje.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo..
Zelfde reactie die jij geeft. Jij haalde gister Ajax er bij, want bij Ajax zou de wedstrijd allang zijn afgelast en blablabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |