Maar er staat wel weer POLCafe in de titel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:08 schreef du_ke het volgende:
Zo zonder Johan_de_With topic generator ging het nog bijna mis ook!
Maak je geen zorgen, pberends, du_ke en pietverdriet ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een debiel, volgens Lithion.
Een waar woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een debiel
pberends en pietverdriet ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:46 schreef Monidique het volgende:
En dat terwijl ik geen debiel ben. Ik weet wel hoe het komt: mensen kunnen er slecht tegen dat ik de verderfelijkheid van rechts overtuigend heb aangetoond.
Welke debiliteiten?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:56 schreef Monidique het volgende:
Ik vond 'm wel goed eigenlijk, maar ja, zelfs debieliteiten kunnen goed zijn, natuurlijk.
Weekend en cafe schijnen goed bij elkaar te passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar er staat wel weer POLCafe in de titel.
Reactionair..
Fijn gevoel om in dat rijtje te staanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, pberends, du_ke en pietverdriet ook.
Die is wel scherp & links. Ze was zomergast 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
Piet Hein Donner en advocate Britta Böhler vanavond in debat in NOVA Politiek.
grijpen gangsta-rappers daarom altijd in hun laaghangende kruis-broeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:45 schreef George-Butters het volgende:
'een open lichaamshouding wordt door observanten vaak geassocieerd met een hoog aanzien en zelfvertrouwen'
Nee, dat is om te zien of alles er nog is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
grijpen gangsta-rappers daarom altijd in hun laaghangende kruis-broeken?
Eat this, Wilbers !quote:Wilders woont in cel, Hirsi Ali op marinekamp
ANP
DEN HAAG - De met de dood bedreigde Tweede-Kamerleden Wilders (Groep Wilders) en Hirsi Ali (VVD) zijn ondergebracht in respectievelijk een gevangeniscel op Kamp Zeist en op het zwaar bewaakte marineterrein in Amsterdam.
Dat meldt NRC Handelsblad vrijdag. Voorzitter Weisglas van de Tweede Kamer laat via een woordvoerder weten het bericht te kunnen 'bevestigen noch ontkennen'. Weisglas voegt eraan toe dat hij vindt dat de overheid meer haast moet maken met het zoeken van een zo normaal mogelijke huisvesting voor de twee Kamerleden. De Kamervoorzitter noemde het vorige maand al 'de plicht van de overheid' om te zorgen dat Kamerleden een normaal leven kunnen leiden.
http://www.nu.nl/news/484(...)i_op_marinekamp.htmlquote:De met de dood bedreigde Tweede-Kamerleden Wilders (Groep Wilders) en Hirsi Ali (VVD) zijn ondergebracht in respectievelijk een gevangeniscel op Kamp Zeist en op het zwaar bewaakte marineterrein in Amsterdam. Dat meldt NRC Handelsblad vrijdag.
Ach ja Kaalheiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers
De peniskoker komt pas bij reactie 19 om de hoek kijken. Waar gaat het heen met dit land.
[16:51] <Sidekick> Kunnen ze niet 2 op 1 cel?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/484(...)i_op_marinekamp.html
Deze pass ik door aan Sidekick,.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[16:51] <Sidekick> Kunnen ze niet 2 op 1 cel?
[..]
[..]
Bernadette de Witt, Pamela Hemelrijk, Leon de Winter?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is nu ook weer dat vreselijke trio huichelaars dat een boek heeft geschreven; Cliteur, Elian, en ?
Marijnissen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is nu ook weer dat vreselijke trio huichelaars dat een boek heeft geschreven; Cliteur, Elian, en ?
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Officier eist veertien keer levenslang
Een spectaculaire eis in de zaak tegen de Limburgse Hells Angels die worden verdacht van de moord op drie clubleden. De officier van Justitie eiste tegen veertien 'Nomads' levenslang.
De vijftiende verdachte kreeg een eis van vier jaar aan de broek, omdat niet kan worden bewezen dat hij aanwezig was in de 'meetingroom' van het clubhuis in het Limburgse Oirsbeek, waar de gruwelijke executie op de drie medeclubleden werd uitgevoerd.
Anders dan velen denken, is levenslang in Nederland ook echt levenslang. In Nederland zitten op dit moment 25 gevangenen een levenslange straf uit, de meesten vanwege een meervoudige moord.
De redenering van aanklager Oldekamp is dat de Hells Angels, die zich tijdens het proces constant hebben beroepen op hun zwijgrecht, allemaal medeplichtig zijn aan de moord, en dat het er eigenlijk niet toe doet wie er precies heeft geschoten.
Het is volgens mr. Gert Oldekamp, die het requisitoir opstelde met officier van justitie Fred Teeven, niet uitgesloten dat ze allemaal geschoten hebben.
Het wordt nu, gezien de kracht van het goed doortimmerde requisitoir van de officier van justitie, niet uitgesloten geacht dat de rechter veertien keer levenslang oplegt, en niet gaat differentiëren.
Misschien kun je van SCH nog leren hoe je de man in de kont penetreert...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:54 schreef Sidekick het volgende:
Monidique is goed. Kom je aan Monidique, dan kom je aan mij. Mijn bloed, mijn ziel voor de Indicator, de Anti-Zionist, Grootmeester der Knuffelaars, Monidique.
Hij heeft 100% gelijk. Ik wens aan de balie niet met de voorkeuren van zo'n kutwijf geconfrontreerd te worden. En al helemaal niet als ik een fakking hekel aan die religie en cultuur heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach ja Kaalhei
Over beperkte rationaliteit gesproken....
Een dag eerder lieten ze die beelden ook al zien. Wat een geweldig cynisch ventje is dat toch. Schijnt een echte kutvent te zijn, maar is wel grappig om te zien hoe die met kansloze "hart voor..." projecten aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Gister was NOVA echt complete humor.
Zie je Nawijn zo achter een opstartende pc zitten. Hoor je dat standaard Windows-openings-riedeltje. Zie je 'm zo mee zingen: "Tiediediediediedieee"
Omday je een slaaf van Havana bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:18 schreef du_ke het volgende:
Waarom zat ik vandaag in 3 verschillende topics over kernenergie te zeuren?
Ik vond Sidekick altijd al een twijfelgevalletje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien kun je van SCH nog leren hoe je de man in de kont penetreert...
hmm zit wat in.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omday je een slaaf van Havana bent.
Hahahaha, hoofddoekjes kunnen toch niet praten, duke!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:20 schreef du_ke het volgende:
Liever een hoofddoekje dat goed Nederlands spreekt dan een of andere maffe limburger of friesch!
Hypocriet mannetje!quote:AT5
Guzman ging zelf matten met politie
Javier Guzman heeft in de nacht van woensdag op donderdag na een vechtpartij ook staan matten met de politie.
De cabaretier kreeg ruzie in een bar op de Zeedijk, die buiten werd voortgezet. Toen de politie arriveerde werd zij geconfronteerd met zeer agressieve Guzman en een vriend. Een ooggetuige vertelde: "Die waren gewoon flink aan het matten onder invloed van drank"
Guzman werd met zijn vriendin in een taxi gezet en gesommeerd weg te gaan en af te koelen. Zijn maat wilde niet vertrekken en werd door de politie gearresteerd. Daarop ontstak Guzman in woede en verliet weer de taxi.
Je weet toch hoe cabaratiers zijnquote:
Ik denk wel dat ik weet hoe het er aan toe ging.quote:
Ow ja, das waarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een dag eerder lieten ze die beelden ook al zien. Wat een geweldig cynisch ventje is dat toch. Schijnt een echte kutvent te zijn, maar is wel grappig om te zien hoe die met kansloze "hart voor..." projecten aan de slag gaat.
Ik hoorde het bij RTL Boulevard, wat een lul zeg. Beetje een zielig slachtofferrol verhaaltje ophangen in de media. Lijkt verdomme bijna wel een Marokkaan joh, dat ontkennende liegen.quote:
Je hebt jaren zitten twijfelen over mijn geaardheid? Hmm, nee sorry, je liefde is niet wederzijds. Misschien is DennisMoore iets voor jou? In ieder geval goodluck verder.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:21 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik vond Sidekick altijd al een twijfelgevalletje.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Sidekick het volgende:
In ieder geval goodluck verder.
Nee, ik vond het geniaal. Het NRC deed de research en AHA hoefde enkel te bevestigen. Hopelijk zetten ze een bedreigde politici gasthuis midden in Den Haag neer tegenover een moskee. Ook Wilders verdient beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Ayaan Hirsi, is ze compleet geschift geworden ofzo? Krijgt Meki dan toch gelijk?
Was dat een typisch nichterige tongue in cheek? Al is het nichteriger om die tong ergens anders te laten opereren. Hoewel, het is niet gezegd welke cheek het is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Sidekick het volgende:
In ieder geval goodluck verder.
Ze heeft wel gelijk. De Staat dumpt haar in een deprimerende omgeving en de buitenwereld denkt dat het allemaal snor zit. Verder moet je toch echt heel erg begaan zijn met politiek wil je zo'n leven willen leiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Rare actie van Ayaan Hirsi, is ze compleet geschift geworden ofzo? Krijgt Meki dan toch gelijk?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef Harry_Sack het volgende:
zitten we niet allemaal naar Britta Böhler te kijken @ nova?
Advocaat van de duivel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
Hoewel Britta er wel okay uitziet, kijk ik er niet naar. Ik geloof het wel. Twisten voor de twistzieken, hè...
Laten we het maar niet over de PvdA hebben dan, met hun achterlijke discopasjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:01 schreef Monidique het volgende:
Wilders vindt het wel mooi, weer een beetje aandacht.
Is waar, ik hoopte ook op wat meer vuur, maar Donner weet dat op natuurlijke wijze telkens weer te doven. Die man zou slaaptherapie moeten geven ofzo..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
Hoewel Britta er wel okay uitziet, kijk ik er niet naar. Ik geloof het wel. Twisten voor de twistzieken, hè...
Die ouwe bes vind je okay er uit zien? Oedipus? Penisnijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
deutsche gründlichkeit...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die ouwe bes vind je okay er uit zien? Oedipus? Penisnijd?
Mag ik jou vragen om Maya de Bij na te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef Monidique het volgende:
Ah, ik mag veronderstellen dat het studentenuitje naar de karoake-bar een succes was?
Dum nihil est in poculo,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef Monidique het volgende:
Nee, Johan, dat mag jij mij niet vragen... hoewel... Goed, vraag het me maar.
Doe effe normaolquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Soms mis ik RQ wel, die kon M. nog wel eens afwisselen. Nu zitten we met die dorpsgek alleen opgescheept.![]()
Leef.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Monidique het volgende:
Nee, laten we het over jouw poculo maar niet hebben...
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Nou, Aaah, niet zo gemeen, hoor. Ik kom ook wel es in de stad.
Probeer eens bij je ballen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Moet ik dan in mijn eigen wanfen knijpen?
Malti. Verwant aan de Arabische dialecten van Tunesie en Marokko.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Monidique het volgende:
Ik las in de Elsevier dat Maltenees(?) een soort Arabisch dialect is.
Ie-ah.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer eens bij je ballen.
Ook al ben ik zwart als roet,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.
Zwarten hebben GEEN dikke lul. Capiche?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ook al ben ik zwart als roet,
K'meen het wel goed.
Doe 's gek!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Dans je de hele nacht met mij?!quote:
Shithouse poets, when they diequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef Monidique het volgende:
Denk niet bij 't laatste vel,
wie na mij komt, die redt het wel
De look-a-like van Tatjana. Klein, maar grote tieten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Aah!, beschrijf je kapster nog eens. Voor de Zuiverheid.
Gristenen drinken, maar het is nu vasten he?quote:
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Haal jezelf toch niet zo naar beneden, joh...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Tuana is nu thee aan het drinken
Wist je dat urine dan beter smaakt? Ik bedoel, ik zeg niet dat Tuana...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Tuana is nu thee aan het drinken
Neen, ik ben geen M-adept.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Haal jezelf toch niet zo naar beneden, joh...
Berenburg?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe kunnen we Kickie stiekem dronken voeren?
Likeur als verdunner voor de ranja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe kunnen we Kickie stiekem dronken voeren?
Ze heeft een Duitse vader.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Zuid-amerika is natuurlijk niet alleen bekend als nazi-vluchthaven..
ach joh, wat maakt dat uit? Vergeten en vergeven he?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft een Duitse vader.
Niet Tuana, hoor. Die heeft een leuke zus.
Vooral vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach joh, wat maakt dat uit? Vergeten en vergeven he?
het is toch pas maandag geweest?quote:
Gelukkig is dat het enige.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:16 schreef Tuana het volgende:
Johan, je moet je pedo-pas laten verlengen![]()
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige.
Slaap lekker, ik zal je terug schrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor. Ik schrijf je morgen, als je er tenminste prijs op stelt.
Dag poedels!
want?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ik wou dat ik nog jong was...
Pollution, or how I stopped loving tvlxd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Nogal wiedes, DrW., ik heb die vervuiling daar zelf geplaatst, zeg maar...
De profeet is boos op je. Well done.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Nogal wiedes, DrW., ik heb die vervuiling daar zelf geplaatst, zeg maar...
Heb je nou weer je cape om?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De profeet is boos op je. Well done.
Teveel koffie is een goede vervanger.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je nou weer je cape om?
Nou ja, ik reageerde vooral op die... cape.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat deed even pijn, niet?
Hoeveel heb je er vandaag afgewerkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:57 schreef Sidekick het volgende:
Mijn taak zit er weer op voor vandaag.
Hoe populair denk je dat ik ben?!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vandaag afgewerkt?
Op een schaal van 0 tot 0 of op de vingers van een oorlogsveteraan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe populair denk je dat ik ben?!?
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe populair denk je dat ik ben?!?
De overheid is neutraal.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, zou je POL Racing even sticky willen promoten?![]()
Die schaal van 0 tot 0 is erg communistisch, dus doe die maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot 0 of op de vingers van een oorlogsveteraan?
Het is pas communistisch als er negatieve getallen in staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die schaal van 0 tot 0 is erg communistisch, dus doe die maar.
Communisme is een zero-sum economy, Onwetende.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is pas communistisch als er negatieve getallen in staan.
Het leger van Napoleon.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
De wat?
Ja, dat dacht ik al. Er ís trouwens een Napoleon-campagne voor Civilization, maar dat weet je al.quote:
Ik help je alleen maar.quote:Heb ik eindelijk weer interesse in de moderne tijd, kom jij het uitpissen.
Net op tijd voor vanavond.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef George-Butters het volgende:
zo!
Ik begin langzaam aan weer nuchter te worden.
http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1464quote:The Pentagon’s own budget—for fiscal year 2006, the widely reported amount of $419 billion in discretionary budget authority—does not include the costs of nuclear warheads, which the Department of Energy produces; the defense-related activities of the Department of State, including “foreign military financing”; the past military services being compensated currently by benefits provided through the Department of Veterans Affairs; the defense-related activities of the Homeland Security Department, such as the Coast Guard’s defense activities; various defense-related activities of several other federal departments; or the current interest costs of previous, debt-financed military activities. Applying my rule of thumb, I estimate that the government’s total military-related outlays in fiscal year 2006 will be in the neighborhood of $840 billion—or, approximately a third of the total budget, as opposed to the 16 percent that one calculates by comparing the Pentagon’s $419 billion request to the administration’s total request, $2.57 trillion.
En, ben je niet jaloers dat zo'n klein mannetje meer bereikt heeft dan jij, God's perenplukker?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb wel napoleon.
Jammer, ze hadden speciaal voor jou de regels aangepast. Ik zal het nieuws aan Ecclestone doorgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
Dat is zeker de Formule 1-manager van Fok!? Nee, ik vind Formule 1 niet zo leuk meer...
Sabotage wegens ongesteldheid mocht plotseling wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden speciaal voor jou de regels aangepast. Ik zal het nieuws aan Ecclestone doorgeven.![]()
Nee, dopingcontrole zal alleen plaatshebben als Schumacher verliest.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sabotage wegens ongesteldheid mocht plotseling wel?
Ah, daar hebben we de Mart Smeets-adept ook weer. Schaatsen en basketballen is natuurlijk veel gevaarlijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef George-Butters het volgende:
fuck F1. Veel saaier dan dat kan rondjes rijden niet worden.
Mart Smeets Stinkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de Mart Smeets-adept ook weer. Schaatsen en basketballen is natuurlijk veel gevaarlijker.
Je hebt nog meer kans om de loterij te winnen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat gezeik om het milieu, alsof we daar als eerste aan doodgaan.
Misschien is het wel waar en is een verandering van gedrag nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, klopt, maar dag na dag hetzelfde riedeltje van een enkele kant belicht lijkt me ook weer niet gezond.
Moslims?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat gezeik om het milieu, alsof we daar als eerste aan doodgaan.
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt nog meer kans om de loterij te winnen!
Goed gegokt dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.![]()
![]()
Ben jij wel eens beroofd?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.![]()
![]()
Albanese Pino?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
Hier ga ik wel even mee door:
[afbeelding]
quote:
Een penotrator?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ja, eenmaal van telefoon.quote:
Kut-moslims zijn geen rechtgeaarde Marokkanen of was het nu andersom?quote:
Je ziet op je fotoboek eruit als een slappe linkse bomenknuffelaarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eenmaal van telefoon.![]()
Was gelukkig van mijn opdrachtgever, dus die had pech.![]()
Eentje sprong van een muurtje en brak zijn enkel. De andere werd later in de kraag gevat door een oplettende medestander.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je ziet op je fotoboek eruit als een slappe linkse bomenknuffelaar
terwijl je een keiharde rechtse rakker bent.
Heb je ze van katoen gegeven?
dat is mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eentje sprong van een muurtje en brak zijn enkel. De andere werd later in de kraag gevat door een oplettende medestander.
Ik lach me suf om je analyse, goedgelovige ziel.
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?quote:
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?
Figuurlijk gesproken,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?
Was je vermomd als controleur?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.
WWe zijn niet allemaal onderzeil.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was je vermomd als controleur?
Welke gek gaat er anders in een tram zitten?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
WWe zijn niet allemaal onderzeil.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:38 schreef Sidekick het volgende:
Nog 4 dagen.
Ga je dan met pensioen grijze neger?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:38 schreef Sidekick het volgende:
Nog 4 dagen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ga je dan met pensioen grijze neger?
Als parkeerplaats is het wel te ver weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Oorlog in het Midden-Oosten. Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.
"Nieuws in het kort" kunnen ze bij NOS journaal ook wel Tussendoortjes noemenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Oorlog in het Midden-Oosten. Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.
Ach, zolang ze het maar afleren mensen op te blazen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als parkeerplaats is het wel te ver weg.
Hij is wel mooi plat en ruim. Met plaats voor een benzinestation.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als parkeerplaats is het wel te ver weg.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, klopt, maar dag na dag hetzelfde riedeltje van een enkele kant belicht lijkt me ook weer niet gezond.
quote:Among the believers
[i]At the Conservative Political Action Conference, where rabid Bush-worshippers learn that liberals hate America and that we really did find WMD in Iraq.[/ii]
- - - - - - - - - - - -
By Michelle Goldberg
Feb. 19, 2005 | WASHINGTON -- It's a good thing I went to the Conservative Political Action Conference this year. Otherwise I never would have known that, despite the findings of the authoritative David Kay report and every reputable media outlet on earth, the United States actually discovered weapons of mass destruction in Iraq, vindicating all of George W. Bush's pre-war predictions. The revelation came not from some crank at Free Republic or hustler from Talon News, but from a congressman surrounded by men from the highest echelons of American government. No wonder the attendees all seemed to believe him.
[.....]
And why would they? Like comrades celebrating the success of Mao's Great Leap Forward, attendees at CPAC, the oldest and largest right-wing conference in the country, invest their leaders with the power to defy mere reality through force of insistent rhetoric. The triumphant recent election is all the proof they need that everything George W. Bush says is true. Sure, there's skepticism of the president's wonder-working power among some of the old movement hands -- including the leaders of the American Conservative Union, which puts CPAC on. For much of the rank and file, though, the thousands of blue-blazered students and local activists who come to CPAC each year to celebrate the völkisch virtues of nationalism, capitalism and heterosexuality, Bush is truth. They don rhinestone W brooches and buy mouse pads, posters and T-shirts showing the president as a kind of beefcake Uncle Sam, with flowing white hair and bulging muscles threatening to rend his red, white and blue garments.
It's not only liberals who have noticed that Bush's most committed followers are caught up in the fact-filtering force field of a personality cult. In January, Paul Craig Roberts, assistant secretary of the treasury during the Reagan administration and associate editor of the Wall Street Journal's far-right editorial page, published a damning column in the progressive Z Magazine about fascist tendencies in the conservative movement. "In the ranks of the new conservatives, however, I see and experience much hate. It comes to me in violently worded, ignorant and irrational emails from self-professed conservatives who literally worship George Bush," he wrote. "Even Christians have fallen into idolatry. There appears to be a large number of Americans who are prepared to kill anyone for George Bush … Like Brownshirts, the new conservatives take personally any criticism of their leader and his policies. To be a critic is to be an enemy."
Waarom zou Amerika dat willen?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Ik zie dat Amerika's vuile trucjes weer gelukt zin, Lubbers is afgtreden.
Lubbers heeft dit toch met name aan zichzelf te danken. Annan heeft hem continu beschermd en is dus ook ongeloofwaardig gebleken. Wie op zo'n hoog politiek niveau meedoet, weet dat alles heel breed wordt uitgemeten.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Dude... heb je nog barbies? Mag ik er eentje lenen?quote:
Gelukkig wint Ajax wel weer met heel veel mazzel en blijft alles bij het oude. Hoyzer eat your heart out.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:40 schreef Tuana het volgende:
Lubbers treedt af, een peuter van 3 doodt een baby, Israel gaat weg uit de Gazastrook, Feyernoord geeft weer teken van leven.... Is de wereld 180 graden gedraaid ofzo???!
Ik zag RQ laatst nog uit zijn schooltje komen lopen. Hij zag eruit of hij elk moment de hand aan zichzelf zou willen slaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.
Wetende dat je graag miept, wil ik toch even opmerken dat je het vermogen van Piet hebt wat betreft lezen. Niet erg, zelfs de Onzaligen zijn Zalig in a way, maar ja, zoals gebruikelijk sla je weer onzin uit. Niet erg, zijn we gewend van je...quote:Je hebt nauwelijks iets inhoudelijke gepost, je grossiert in flames en onzin-posts en je weet geen ene fuck waar je het over hebt. Waarom ga je niet lekker met je jointje naar Iron Maiden luisteren en in een boerendisco naar de ietwat dikkige boerenmeisjes loeren?
Hij mist ons, dat is het.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zag RQ laatst nog uit zijn schooltje komen lopen. Hij zag eruit of hij elk moment de hand aan zichzelf zou willen slaan.
Bron? Ik vind zijn/haar analyse vrij scherp. Zo schat ik je ook in.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wetende dat je graag miept, wil ik toch even opmerken dat je het vermogen van Piet hebt wat betreft lezen. Niet erg, zelfs de Onzaligen zijn Zalig in a way, maar ja, zoals gebruikelijk sla je weer onzin uit. Niet erg, zijn we gewend van je...
Weet ik nog steeds de bron niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, dan zegt het meer over jullie kennelijk voortreffelijke schattingsmethoden dan over mij...
Zonde.
Onbegrijpelijk, een man van zijn kaliber en baardgroei zou permanent een meid op schoot moeten hebben. Stomme Amerikanen. Lubbers deed het best aardig in deze rol. Ook als UNHCR boegbeeld trouwens.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:42 schreef Monidique het volgende:!
What, this is Gay TV?!!
Tranen, zeg ik hem tranen...
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Iets dat nooit heeft geleefd kan niet sterven.
SIDEKICK! Er schuilt een ware filosoof in jequote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Dus je bent wel Monidique.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Pas maar op, straks bijten ze nog ...quote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, ga zo door, de vrouwtjes happen al!
Any timequote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
O ja, Tuana; heel erg bedankt! Ik heb nu even geen tijd om te antwoorden, maar ik zie je morgen.
Heb jij tegen haar gezegd dat ik een lul ben?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:21 schreef Monidique het volgende:
Johan, jongen, alsof wij iets geven o waar jouw zaad heen gaat...
3x.
Daar gaar Kickie's zorgvuldig opgebouwde zelfvertrouwen.quote:
Sprak ze weer zonder mijn toestemming?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij tegen haar gezegd dat ik een lul ben?
Nee, dat was maar een fase.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan is een eunuch toch?
Tsja, zo kan je het ook aanpakken he om leerlingen met een bepaalde afkomst te weigeren, mooi ingepakt iig !quote:Scholen in Tiel mogen allochtonen niet weigeren
Uitgegeven: 18 februari 2005 13:00
UTRECHT - Scholen in Tiel mogen allochtone leerlingen niet weigeren om te voorkomen dat een school te zwart wordt. Volgens de Commissie Gelijke Behandeling selecteren de scholen op etnische afkomst. Dit is volgens de wet verboden.
De commissie deed vrijdag uitspraak in een zaak die was aangespannen door het Antidiscrimatie Bureau Tiel. De drie betrokken schoolbesturen hadden met de gemeente afgesproken om allochtone leerlingen te spreiden. Daarbij zou ook naar het opleidingsniveau van hun ouders gekeken worden. Maar volgens het CGB selecteren de scholen alleen naar afkomst.
wat is fase 2?quote:
Misschien moet het kind zelf kiezen.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tsja, zo kan je het ook aanpakken he om leerlingen met een bepaalde afkomst te weigeren, mooi ingepakt iig !
Ik vind trouwens wel dat er een spreiding moet zijn, alleen hoe pak je dit aan?! Je kan toch moeilijk tegen ouders zeggen, "uw kind moet naar deze school"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |