Leef.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Monidique het volgende:
Nee, laten we het over jouw poculo maar niet hebben...
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Nou, Aaah, niet zo gemeen, hoor. Ik kom ook wel es in de stad.
Probeer eens bij je ballen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Moet ik dan in mijn eigen wanfen knijpen?
Malti. Verwant aan de Arabische dialecten van Tunesie en Marokko.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Monidique het volgende:
Ik las in de Elsevier dat Maltenees(?) een soort Arabisch dialect is.
Ie-ah.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer eens bij je ballen.
Ook al ben ik zwart als roet,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.
Zwarten hebben GEEN dikke lul. Capiche?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ook al ben ik zwart als roet,
K'meen het wel goed.
Doe 's gek!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Dans je de hele nacht met mij?!quote:
Shithouse poets, when they diequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef Monidique het volgende:
Denk niet bij 't laatste vel,
wie na mij komt, die redt het wel
De look-a-like van Tatjana. Klein, maar grote tieten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Aah!, beschrijf je kapster nog eens. Voor de Zuiverheid.
Gristenen drinken, maar het is nu vasten he?quote:
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Haal jezelf toch niet zo naar beneden, joh...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Tuana is nu thee aan het drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |