quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef Harry_Sack het volgende:
zitten we niet allemaal naar Britta Böhler te kijken @ nova?
Advocaat van de duivel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
Hoewel Britta er wel okay uitziet, kijk ik er niet naar. Ik geloof het wel. Twisten voor de twistzieken, hè...
Laten we het maar niet over de PvdA hebben dan, met hun achterlijke discopasjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:01 schreef Monidique het volgende:
Wilders vindt het wel mooi, weer een beetje aandacht.
Is waar, ik hoopte ook op wat meer vuur, maar Donner weet dat op natuurlijke wijze telkens weer te doven. Die man zou slaaptherapie moeten geven ofzo..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
Hoewel Britta er wel okay uitziet, kijk ik er niet naar. Ik geloof het wel. Twisten voor de twistzieken, hè...
Die ouwe bes vind je okay er uit zien? Oedipus? Penisnijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef Monidique het volgende:
deutsche gründlichkeit...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die ouwe bes vind je okay er uit zien? Oedipus? Penisnijd?
Mag ik jou vragen om Maya de Bij na te doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:26 schreef Monidique het volgende:
Ah, ik mag veronderstellen dat het studentenuitje naar de karoake-bar een succes was?
Dum nihil est in poculo,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef Monidique het volgende:
Nee, Johan, dat mag jij mij niet vragen... hoewel... Goed, vraag het me maar.
Doe effe normaolquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Soms mis ik RQ wel, die kon M. nog wel eens afwisselen. Nu zitten we met die dorpsgek alleen opgescheept.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |