Maar er staat wel weer POLCafe in de titel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:08 schreef du_ke het volgende:
Zo zonder Johan_de_With topic generator ging het nog bijna mis ook!
Maak je geen zorgen, pberends, du_ke en pietverdriet ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een debiel, volgens Lithion.
Een waar woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een debiel
pberends en pietverdriet ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:46 schreef Monidique het volgende:
En dat terwijl ik geen debiel ben. Ik weet wel hoe het komt: mensen kunnen er slecht tegen dat ik de verderfelijkheid van rechts overtuigend heb aangetoond.
Welke debiliteiten?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:56 schreef Monidique het volgende:
Ik vond 'm wel goed eigenlijk, maar ja, zelfs debieliteiten kunnen goed zijn, natuurlijk.
Weekend en cafe schijnen goed bij elkaar te passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar er staat wel weer POLCafe in de titel.
Reactionair..
Fijn gevoel om in dat rijtje te staanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, pberends, du_ke en pietverdriet ook.
Die is wel scherp & links. Ze was zomergast 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:59 schreef pberends het volgende:
Piet Hein Donner en advocate Britta Böhler vanavond in debat in NOVA Politiek.
grijpen gangsta-rappers daarom altijd in hun laaghangende kruis-broeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:45 schreef George-Butters het volgende:
'een open lichaamshouding wordt door observanten vaak geassocieerd met een hoog aanzien en zelfvertrouwen'
Nee, dat is om te zien of alles er nog is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
grijpen gangsta-rappers daarom altijd in hun laaghangende kruis-broeken?
Eat this, Wilbers !quote:Wilders woont in cel, Hirsi Ali op marinekamp
ANP
DEN HAAG - De met de dood bedreigde Tweede-Kamerleden Wilders (Groep Wilders) en Hirsi Ali (VVD) zijn ondergebracht in respectievelijk een gevangeniscel op Kamp Zeist en op het zwaar bewaakte marineterrein in Amsterdam.
Dat meldt NRC Handelsblad vrijdag. Voorzitter Weisglas van de Tweede Kamer laat via een woordvoerder weten het bericht te kunnen 'bevestigen noch ontkennen'. Weisglas voegt eraan toe dat hij vindt dat de overheid meer haast moet maken met het zoeken van een zo normaal mogelijke huisvesting voor de twee Kamerleden. De Kamervoorzitter noemde het vorige maand al 'de plicht van de overheid' om te zorgen dat Kamerleden een normaal leven kunnen leiden.
http://www.nu.nl/news/484(...)i_op_marinekamp.htmlquote:De met de dood bedreigde Tweede-Kamerleden Wilders (Groep Wilders) en Hirsi Ali (VVD) zijn ondergebracht in respectievelijk een gevangeniscel op Kamp Zeist en op het zwaar bewaakte marineterrein in Amsterdam. Dat meldt NRC Handelsblad vrijdag.
Ach ja Kaalheiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers
De peniskoker komt pas bij reactie 19 om de hoek kijken. Waar gaat het heen met dit land.
[16:51] <Sidekick> Kunnen ze niet 2 op 1 cel?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/484(...)i_op_marinekamp.html
Deze pass ik door aan Sidekick,.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[16:51] <Sidekick> Kunnen ze niet 2 op 1 cel?
[..]
[..]
Bernadette de Witt, Pamela Hemelrijk, Leon de Winter?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is nu ook weer dat vreselijke trio huichelaars dat een boek heeft geschreven; Cliteur, Elian, en ?
Marijnissen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is nu ook weer dat vreselijke trio huichelaars dat een boek heeft geschreven; Cliteur, Elian, en ?
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/1/index.htmlquote:Officier eist veertien keer levenslang
Een spectaculaire eis in de zaak tegen de Limburgse Hells Angels die worden verdacht van de moord op drie clubleden. De officier van Justitie eiste tegen veertien 'Nomads' levenslang.
De vijftiende verdachte kreeg een eis van vier jaar aan de broek, omdat niet kan worden bewezen dat hij aanwezig was in de 'meetingroom' van het clubhuis in het Limburgse Oirsbeek, waar de gruwelijke executie op de drie medeclubleden werd uitgevoerd.
Anders dan velen denken, is levenslang in Nederland ook echt levenslang. In Nederland zitten op dit moment 25 gevangenen een levenslange straf uit, de meesten vanwege een meervoudige moord.
De redenering van aanklager Oldekamp is dat de Hells Angels, die zich tijdens het proces constant hebben beroepen op hun zwijgrecht, allemaal medeplichtig zijn aan de moord, en dat het er eigenlijk niet toe doet wie er precies heeft geschoten.
Het is volgens mr. Gert Oldekamp, die het requisitoir opstelde met officier van justitie Fred Teeven, niet uitgesloten dat ze allemaal geschoten hebben.
Het wordt nu, gezien de kracht van het goed doortimmerde requisitoir van de officier van justitie, niet uitgesloten geacht dat de rechter veertien keer levenslang oplegt, en niet gaat differentiëren.
Misschien kun je van SCH nog leren hoe je de man in de kont penetreert...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:54 schreef Sidekick het volgende:
Monidique is goed. Kom je aan Monidique, dan kom je aan mij. Mijn bloed, mijn ziel voor de Indicator, de Anti-Zionist, Grootmeester der Knuffelaars, Monidique.
Hij heeft 100% gelijk. Ik wens aan de balie niet met de voorkeuren van zo'n kutwijf geconfrontreerd te worden. En al helemaal niet als ik een fakking hekel aan die religie en cultuur heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach ja Kaalhei
Over beperkte rationaliteit gesproken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |