Waarom zou Amerika dat willen?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Ik zie dat Amerika's vuile trucjes weer gelukt zin, Lubbers is afgtreden.
Lubbers heeft dit toch met name aan zichzelf te danken. Annan heeft hem continu beschermd en is dus ook ongeloofwaardig gebleken. Wie op zo'n hoog politiek niveau meedoet, weet dat alles heel breed wordt uitgemeten.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
Dude... heb je nog barbies? Mag ik er eentje lenen?quote:
Gelukkig wint Ajax wel weer met heel veel mazzel en blijft alles bij het oude. Hoyzer eat your heart out.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:40 schreef Tuana het volgende:
Lubbers treedt af, een peuter van 3 doodt een baby, Israel gaat weg uit de Gazastrook, Feyernoord geeft weer teken van leven.... Is de wereld 180 graden gedraaid ofzo???!
Ik zag RQ laatst nog uit zijn schooltje komen lopen. Hij zag eruit of hij elk moment de hand aan zichzelf zou willen slaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.
Wetende dat je graag miept, wil ik toch even opmerken dat je het vermogen van Piet hebt wat betreft lezen. Niet erg, zelfs de Onzaligen zijn Zalig in a way, maar ja, zoals gebruikelijk sla je weer onzin uit. Niet erg, zijn we gewend van je...quote:Je hebt nauwelijks iets inhoudelijke gepost, je grossiert in flames en onzin-posts en je weet geen ene fuck waar je het over hebt. Waarom ga je niet lekker met je jointje naar Iron Maiden luisteren en in een boerendisco naar de ietwat dikkige boerenmeisjes loeren?
Hij mist ons, dat is het.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zag RQ laatst nog uit zijn schooltje komen lopen. Hij zag eruit of hij elk moment de hand aan zichzelf zou willen slaan.
Bron? Ik vind zijn/haar analyse vrij scherp. Zo schat ik je ook in.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wetende dat je graag miept, wil ik toch even opmerken dat je het vermogen van Piet hebt wat betreft lezen. Niet erg, zelfs de Onzaligen zijn Zalig in a way, maar ja, zoals gebruikelijk sla je weer onzin uit. Niet erg, zijn we gewend van je...
Weet ik nog steeds de bron niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, dan zegt het meer over jullie kennelijk voortreffelijke schattingsmethoden dan over mij...
Zonde.
Onbegrijpelijk, een man van zijn kaliber en baardgroei zou permanent een meid op schoot moeten hebben. Stomme Amerikanen. Lubbers deed het best aardig in deze rol. Ook als UNHCR boegbeeld trouwens.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:42 schreef Monidique het volgende:!
What, this is Gay TV?!!
Tranen, zeg ik hem tranen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |