Moslims?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat gezeik om het milieu, alsof we daar als eerste aan doodgaan.
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt nog meer kans om de loterij te winnen!
Goed gegokt dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.![]()
![]()
Ben jij wel eens beroofd?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja of beroofd te worden door een kut-Marokkaan. Die zijn pas slecht voor het milieu. Doet ook niemand wat aan.![]()
![]()
Albanese Pino?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
Hier ga ik wel even mee door:
[afbeelding]
quote:
Een penotrator?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ja, eenmaal van telefoon.quote:
Kut-moslims zijn geen rechtgeaarde Marokkanen of was het nu andersom?quote:
Je ziet op je fotoboek eruit als een slappe linkse bomenknuffelaarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eenmaal van telefoon.![]()
Was gelukkig van mijn opdrachtgever, dus die had pech.![]()
Eentje sprong van een muurtje en brak zijn enkel. De andere werd later in de kraag gevat door een oplettende medestander.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je ziet op je fotoboek eruit als een slappe linkse bomenknuffelaar
terwijl je een keiharde rechtse rakker bent.
Heb je ze van katoen gegeven?
dat is mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eentje sprong van een muurtje en brak zijn enkel. De andere werd later in de kraag gevat door een oplettende medestander.
Ik lach me suf om je analyse, goedgelovige ziel.
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?quote:
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?
Figuurlijk gesproken,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is mooi? Hoe weet jij dat Mart Smeets stinkt?
Was je vermomd als controleur?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben hem eens in de tram tegengekomen.
WWe zijn niet allemaal onderzeil.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was je vermomd als controleur?
Welke gek gaat er anders in een tram zitten?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
WWe zijn niet allemaal onderzeil.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:20 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:38 schreef Sidekick het volgende:
Nog 4 dagen.
Ga je dan met pensioen grijze neger?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:38 schreef Sidekick het volgende:
Nog 4 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |