Leef.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:32 schreef Monidique het volgende:
Nee, laten we het over jouw poculo maar niet hebben...
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef Monidique het volgende:
Nou, Aaah, niet zo gemeen, hoor. Ik kom ook wel es in de stad.
Probeer eens bij je ballen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Moet ik dan in mijn eigen wanfen knijpen?
Malti. Verwant aan de Arabische dialecten van Tunesie en Marokko.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Monidique het volgende:
Ik las in de Elsevier dat Maltenees(?) een soort Arabisch dialect is.
Ie-ah.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Probeer eens bij je ballen.
Ook al ben ik zwart als roet,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik mag je wel.
Zwarten hebben GEEN dikke lul. Capiche?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ook al ben ik zwart als roet,
K'meen het wel goed.
Doe 's gek!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Dans je de hele nacht met mij?!quote:
Shithouse poets, when they diequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef Monidique het volgende:
Denk niet bij 't laatste vel,
wie na mij komt, die redt het wel
De look-a-like van Tatjana. Klein, maar grote tieten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Aah!, beschrijf je kapster nog eens. Voor de Zuiverheid.
Gristenen drinken, maar het is nu vasten he?quote:
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb zin om me ordinair te gedragen. Laat ik beginnen met het opentrekken van een fles wijn.
Haal jezelf toch niet zo naar beneden, joh...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een breezer is voor als je leven echt niets meer waard is.
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Tuana is nu thee aan het drinken
Wist je dat urine dan beter smaakt? Ik bedoel, ik zeg niet dat Tuana...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Tuana is nu thee aan het drinken
Neen, ik ben geen M-adept.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Haal jezelf toch niet zo naar beneden, joh...
Berenburg?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe kunnen we Kickie stiekem dronken voeren?
Likeur als verdunner voor de ranja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe kunnen we Kickie stiekem dronken voeren?
Ze heeft een Duitse vader.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Zuid-amerika is natuurlijk niet alleen bekend als nazi-vluchthaven..
ach joh, wat maakt dat uit? Vergeten en vergeven he?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft een Duitse vader.
Niet Tuana, hoor. Die heeft een leuke zus.
Vooral vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach joh, wat maakt dat uit? Vergeten en vergeven he?
het is toch pas maandag geweest?quote:
Gelukkig is dat het enige.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:16 schreef Tuana het volgende:
Johan, je moet je pedo-pas laten verlengen![]()
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig is dat het enige.
Slaap lekker, ik zal je terug schrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor. Ik schrijf je morgen, als je er tenminste prijs op stelt.
Dag poedels!
want?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ik wou dat ik nog jong was...
Pollution, or how I stopped loving tvlxd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Nogal wiedes, DrW., ik heb die vervuiling daar zelf geplaatst, zeg maar...
De profeet is boos op je. Well done.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Nogal wiedes, DrW., ik heb die vervuiling daar zelf geplaatst, zeg maar...
Heb je nou weer je cape om?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De profeet is boos op je. Well done.
Teveel koffie is een goede vervanger.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je nou weer je cape om?
Nou ja, ik reageerde vooral op die... cape.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat deed even pijn, niet?
Hoeveel heb je er vandaag afgewerkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:57 schreef Sidekick het volgende:
Mijn taak zit er weer op voor vandaag.
Hoe populair denk je dat ik ben?!?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vandaag afgewerkt?
Op een schaal van 0 tot 0 of op de vingers van een oorlogsveteraan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe populair denk je dat ik ben?!?
Op elk potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe populair denk je dat ik ben?!?
De overheid is neutraal.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, zou je POL Racing even sticky willen promoten?![]()
Die schaal van 0 tot 0 is erg communistisch, dus doe die maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot 0 of op de vingers van een oorlogsveteraan?
Het is pas communistisch als er negatieve getallen in staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die schaal van 0 tot 0 is erg communistisch, dus doe die maar.
Communisme is een zero-sum economy, Onwetende.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is pas communistisch als er negatieve getallen in staan.
Het leger van Napoleon.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
De wat?
Ja, dat dacht ik al. Er ís trouwens een Napoleon-campagne voor Civilization, maar dat weet je al.quote:
Ik help je alleen maar.quote:Heb ik eindelijk weer interesse in de moderne tijd, kom jij het uitpissen.
Net op tijd voor vanavond.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef George-Butters het volgende:
zo!
Ik begin langzaam aan weer nuchter te worden.
http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1464quote:The Pentagon’s own budget—for fiscal year 2006, the widely reported amount of $419 billion in discretionary budget authority—does not include the costs of nuclear warheads, which the Department of Energy produces; the defense-related activities of the Department of State, including “foreign military financing”; the past military services being compensated currently by benefits provided through the Department of Veterans Affairs; the defense-related activities of the Homeland Security Department, such as the Coast Guard’s defense activities; various defense-related activities of several other federal departments; or the current interest costs of previous, debt-financed military activities. Applying my rule of thumb, I estimate that the government’s total military-related outlays in fiscal year 2006 will be in the neighborhood of $840 billion—or, approximately a third of the total budget, as opposed to the 16 percent that one calculates by comparing the Pentagon’s $419 billion request to the administration’s total request, $2.57 trillion.
En, ben je niet jaloers dat zo'n klein mannetje meer bereikt heeft dan jij, God's perenplukker?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb wel napoleon.
Jammer, ze hadden speciaal voor jou de regels aangepast. Ik zal het nieuws aan Ecclestone doorgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
Dat is zeker de Formule 1-manager van Fok!? Nee, ik vind Formule 1 niet zo leuk meer...
Sabotage wegens ongesteldheid mocht plotseling wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden speciaal voor jou de regels aangepast. Ik zal het nieuws aan Ecclestone doorgeven.![]()
Nee, dopingcontrole zal alleen plaatshebben als Schumacher verliest.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sabotage wegens ongesteldheid mocht plotseling wel?
Ah, daar hebben we de Mart Smeets-adept ook weer. Schaatsen en basketballen is natuurlijk veel gevaarlijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef George-Butters het volgende:
fuck F1. Veel saaier dan dat kan rondjes rijden niet worden.
Mart Smeets Stinkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de Mart Smeets-adept ook weer. Schaatsen en basketballen is natuurlijk veel gevaarlijker.
Je hebt nog meer kans om de loterij te winnen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat gezeik om het milieu, alsof we daar als eerste aan doodgaan.
Misschien is het wel waar en is een verandering van gedrag nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, klopt, maar dag na dag hetzelfde riedeltje van een enkele kant belicht lijkt me ook weer niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |