alleen wonen is ook geen pretje, vooral als je geen echte hobby hebt voor thuis... je zit zo maar te zitten en te wachten, en te zitten...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Tvp
Nou dat ergeren zou wel meevallen denk ik. Ik woon nu nog thuis dus dat ergeren kan alleen maar minder wordenEn ik erger me eigenlijk niet zo gauw aan iemand, ben zelf af en toe ook best gruwelijk vervelend en om je dan snel aan anderen te irriteren is een beetje hypocriet
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Tvp
Nou dat ergeren zou wel meevallen denk ik. Ik woon nu nog thuis dus dat ergeren kan alleen maar minder wordenEn ik erger me eigenlijk niet zo gauw aan iemand, ben zelf af en toe ook best gruwelijk vervelend en om je dan snel aan anderen te irriteren is een beetje hypocriet
Nee ik zou ook nooit van mijn leven alleen gaan wonen. Ik kan heel slecht tegen alleen zijn, als ik een paar avonden achter elkaar thuis zit word ik al gek. En ik kan mezelf ook heel slecht vermaken, dan wordt het a gauw weer internetten of tv kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
alleen wonen is ook geen pretje, vooral als je geen echte hobby hebt voor thuis... je zit zo maar te zitten en te wachten, en te zitten...
dat is vrij 'simpel'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...
laten we zeggen, een etentje...
je hebt de keuken nodig, en natuurlijk wil je dat ze ook gezellig na blijven borrellen...
moeten je huisgenoten dan maar de deur uit, of moeten ze er maar bij zitten, terwijl het jouw vrienden zijn?
dat soort shit
Als ze erbij willen komen zitten natuurlijk mag dat. En als ze het niet willen iedereen heeft toch een eigen kamer. En van tevoren duidelijk afspreken dat je eters krijgt en dus de keuken nodig hebt. Zodat diegene daar rekening mee kunnen houden en daarvoor of daarna de keuken kunnen gebruiken. Ik zie daar niet echt een probleem in, als je alles maar duidelijk van tevoren zegtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe zie jij het voor je als je een stuk of 5, 6 mensen op bezoek krijgt...
laten we zeggen, een etentje...
je hebt de keuken nodig, en natuurlijk wil je dat ze ook gezellig na blijven borrellen...
moeten je huisgenoten dan maar de deur uit, of moeten ze er maar bij zitten, terwijl het jouw vrienden zijn?
dat soort shit
kun je nagaan als je geen internet of computer thuis hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee ik zou ook nooit van mijn leven alleen gaan wonen. Ik kan heel slecht tegen alleen zijn, als ik een paar avonden achter elkaar thuis zit word ik al gek. En ik kan mezelf ook heel slecht vermaken, dan wordt het a gauw weer internetten of tv kijken
Makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige mensen voelen zich er heel ongemakkelijk bij als er 'vreemden' aan tafel bij schuiven... en het is pas echt interessant als straks jouw vrienden het te goed met je huisgenoten kunnen vinden of juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als ze erbij willen komen zitten natuurlijk mag dat. En als ze het niet willen iedereen heeft toch een eigen kamer. En van tevoren duidelijk afspreken dat je eters krijgt en dus de keuken nodig hebt. Zodat diegene daar rekening mee kunnen houden en daarvoor of daarna de keuken kunnen gebruiken. Ik zie daar niet echt een probleem in, als je alles maar duidelijk van tevoren zegt
wel je best doen dan hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik maak er nie zo moeite van in da soort situaties. ik ben wat dat betreft retegemakkelijk
. maar ik snap je wel hor bart
.l
kom maar es langs, ga ik voor je koken.
hahaha komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
wel je best doen dan he
haha
(maar wel saroma na)
ik stond vrijdags voor carnaval al te koken in het restaurant in de stad waar ik volgend jaar elke week 1 avond sta...
mogen eigenlijk geen eerste jaars staan, dus was wel een beetje eer dat ik dat wel mocht
wat een waanzinnige slechte foto.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:45 schreef Cybart het volgende:
mmm, er is iemand ontsnapt uit mijn schuilkelder
[afbeelding]
Wat zijn je specialiteiten?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:31 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, ik maak er nie zo moeite van in da soort situaties. ik ben wat dat betreft retegemakkelijk
. maar ik snap je wel hor bart
.l
kom maar es langs, ga ik voor je koken.
Mwahaahahaha!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/aboutruud19
De Ruud van Mark
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mwahaahahaha!!
! Dat is de TvT-homo!
! Ang3l! Waar is Ang3l!
![]()
TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort.quote:
Hij's homo. heb hem zaterdag nog op stap gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
TvT = Thais voor Thuis, dat is een afhaal Thai naast de dansschool van Ang3l. En die jongen werkt daar. Volgens mij was-ie homo, Ang3l dacht eerst van niet, toen toch weer wel, enzovoort..
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Aahw.. Nog steeds kut.. Maar gelukkig dat het wel weer beter met hem gaat. Nog steeds heel veel sterkte met het drama!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
Was echt een kutdag om te werken.. maar goed. Met paps gaat het wel steeds beter. Hij was "wakker" vanavond toen ik langs ging. Kneep in m'n hand enzo. Hij herkende me ook en herkende namen van m'n broer, een vriendin enzo. Damn, maar wat was het rot om hem dan achter te laten. Hij tilde ook z'n hand nog op en raakte even m'n gezicht aan..
, was zo'n lief gebaar. Aan de ene kant ben ik zo blij dat ie weer een beetje reageert enzo, en dat ie er mentaal niets aan over lijkt te hebben gehouden. Aan de andere kant ben ik zo nijdig, ik zou zo graag wat van m'n eiegn energie aan hem geven zodat ie er weer veel sneller bovenop komt. *sugt* En dan ook nog die slang van de beademing in z'n strot. Hij wilde zo graag wat zeggen, maar dat ging niet.
Voor het hele verhaal moet je maar even in m'n weblog de blog van zondag lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ontzettend iets gemist de laatste tijdmaar in ieder geval veel sterkte dr mee. Het is idd niet leuk om iemand zo te zien... beetje een machteloos gevoel. je wil wat doen, maar je kunt niks doen... behalve wachten en overlaten aan de mensen die weten wat ze doen.
Maak iets stukquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een dramadag
Ik heb genoeg mensen op wie ik boos ben om een heel telefoonboek mee te vullen.
trusten vlarp...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
Mensjes.. ik ben weer op voor vandaag. Weltrusten
Telefoonboek van Urk.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een telefoonboek!
da zijne r velen
Telefoonboek van Urk.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een telefoonboek!
da zijne r velen
En dronken worden van Dommelsch ice en dan rennen naar de bus en dan...quote:
zou een optie zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dronken worden van Dommelsch ice en dan rennen naar de bus en dan...
Alsof ik dat ooit geweest ben...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou een optie zijn...
alhoewel, bijster origineel is dat niet
alles nieuw enzo, dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Noot meer een chaggie CB omdat een versterker het weer eens begeeft?
elke dag is/was andersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit geweest ben...
Leuk Jerruh. Dat is toevallig één tent die ik in dat ondermaatse dorp kan vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
ik ga trouwens bij De Rechter werken... morgen ga ik er langs.
wel aangenomen worden danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Jerruh het volgende:
ik ga trouwens bij De Rechter werken... morgen ga ik er langs.
*same*quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zin in peuk*
KLinkt goed, maar waar kom je dan te werken?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
alles nieuw enzo, dus dat moet goed komen
ondergronds, dus geen last van geluidsoverlast
en morgen komen ze langs om te bepalen wat waar komt hangen (qua licht en geluid)
en dan moet de bar en dj booth nog gebouwd worden, sanitaire voorzieningen en nog wat andere shit
maar goed, ze hebben nog een maandje
Het nadeel is dat ik geen peuken heb aangezien ik die al 3 maanden vergeet te halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
*same*
maar dat zo, eerst ff hier wat uitzitten,
ff tv programma afkijken...
en dan zo net voor ik richting bed ga nog een peuk
recreatiepark, ga ik nu voor mn zesde seizoen werken...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
KLinkt goed, maar waar kom je dan te werken?![]()
dan vind ik het een goed plan dat je dat nog heel wat maanden vergeet!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik geen peuken heb aangezien ik die al 3 maanden vergeet te halen.
goed bekeken,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is zo goed als zeker, heb via via een goed woordje gekregen.
éénmaal de zon weer aan de lucht en ik haal de schade wel weer in.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan vind ik het een goed plan dat je dat nog heel wat maanden vergeet!
seizoensroker....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
éénmaal de zon weer aan de lucht en ik haal de schade wel weer in.
Volgens mij zijn we lang geleden samen weer begonnen met roken.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we lang geleden samen weer begonnen met roken.
En dan maar beweren dat ik geen slechte invloed op de mensen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
normale mensen doen dat andersom ...
wij niet
wie heeft dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan maar beweren dat ik geen slechte invloed op de mensen heb.
I think we scare people off...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus is dit een CB/SAJ slowchattopic of zo?
Ja we gaan er vandoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:37 schreef Cybart het volgende:
zullen we hem dan ook maar afnokken voor vandaag?
(slechte zin om mijn eigen vertrek aan te kondigen)
Same here..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
rest mij u een fijne avond te wensen
Ja, dat had ik ook wel door, zeker na het "dat gerecht is erg heet, maar daar hou ik wel van hihi".quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat een huppelnichtje overigens. Je bent overduidelijk nooit lang bij de TvT binnengeweest![]()
En was het interessante literatuur?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:50 schreef creno het volgende:
hehe..bijgelezen...
ik heb het laatste deel van vorig topic nagelezen en het begin van dit topic...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En was het interessante literatuur?![]()
Alles wat over mij ging is niet waarquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb het laatste deel van vorig topic nagelezen en het begin van dit topic...
beslis jij maar of dat interessante literatuur was![]()
eeeeehquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef creno het volgende:
worden er hier leugens verteld ?
We gaan huren en dat is eigenlijk best prijzig, maar goed, het wordt vast wel gezellig. En thuis weg is ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef creno het volgende:
creno dislikes lies
maar jullie gaan dus geen sekshol beginnen ?
kopen jullie of huren jullie met z'n drieen ?
Bel jezelf, dan weet je gelijk waar ie is:)quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik ben altijd mijn telefoon kwijtvrienden lopen altijd te zeuren dat ik nooit bereikbaar ben
heb nu echt geen flauw idee waar die ligt..
Werken doe ik vanavond wel, leren is niet nodig, want ik volg nu geen vakken, verder heb ik al boodschappen gedaan voor ons ma. EN sinds wanneer is jouw vermaken een nuttige tijdsbesteding?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Jerruh het volgende:
leren! werken! mij vermaken! als het maar nuttig is!!!!.
omdat dat altijd al zo is geweestquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Werken doe ik vanavond wel, leren is niet nodig, want ik volg nu geen vakken, verder heb ik al boodschappen gedaan voor ons ma. EN sinds wanneer is jouw vermaken een nuttige tijdsbesteding?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad dat ik mijn maandlenzen al 3 maanden in heb? (en er mist een stukje uit de linkerlens :S)
Nou , als het je bedoeling is om je ogen te beschadigen niet neequote:Op woensdag 16 februari 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan het kwaad dat ik mijn maandlenzen al 3 maanden in heb? (en er mist een stukje uit de linkerlens :S)
Nou ik heb harde lenzen. Ik krijg iedere keer een preek van de opticien, omdat ik ze neit goed verzorg ofzo. Maar ja, als ik naar bed ga, heb ik geen zin om ze schoon te maken, doe ik wel weer bij het indoen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn zachte lenzenen voel er nix van alleen soms beslaan ze ofzo
nouja ben er ook niet heel zorgvuldig mee.. als ik ze uitwrijf en ze valle op mn bureau doe ik ze gelijk weer in.. (of op de grond)
ik heb ze nog nooit schoongemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ik heb harde lenzen. Ik krijg iedere keer een preek van de opticien, omdat ik ze neit goed verzorg ofzo. Maar ja, als ik naar bed ga, heb ik geen zin om ze schoon te maken, doe ik wel weer bij het indoen.![]()
EN je hebt ook nooit last van je lenzen als je gaat stappen in een rokerige tent, of naar de bios, lekker onder de airco? Dat hoef ik echt niet te proberen hahaquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit schoongemaaktheb nu al 4 jaar maandlenzen.. nog nooit last van gehad alleen paar keer gespronge ader ofzo.. maak ze alleen schoon als (erg) pijn doen..
nee nooit lastquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
EN je hebt ook nooit last van je lenzen als je gaat stappen in een rokerige tent, of naar de bios, lekker onder de airco? Dat hoef ik echt niet te proberen haha
Misschien moet ik ook maar op zachte overstappen dan![]()
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan niet tegen lenzen...heb ze ook een tijdje gehad, maar ik had er al gauw genoeg van. Ik zag slechter dan met bril en constant had ik het idee dat er een vuiltje in mijn oog zat.
Ik heb ze 6 maanden gedragen en toen had ik er genoeg vanquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.
En blubberzwijn waar komt je nick vandaan?
Klopt. ik raak ze ook niet kwijt in het water raar genoeg. Ik raakte wel een lens kwijt toen ik met voetballen erg snel aan het rennen was. Opeens was ie wegquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat went vanzelf wel hoor. Moet er alleen niet mee zwemmen,w ant volgens de opticien kan dat dus niet, maar ik doe het wel en dan vergeet ik mijn ogen dicht te houden onder water. ben ze eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt.
En blubberzwijn waar komt je nick vandaan?
wat is BMT?quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
hmmm BMT met piri piri.. Alleen mocht de piri piri wel wat heter. Kvond hem wat flauwtjes..
Goedenavond iedereen
Iemand had dat op ons werk ook binnengesmokkeld, een paar maanden terug. Natuurlijk meteen geniepig een teken of twee in de Javascript-broncode gewijzigd, zodat je niet meer af gaat als je een balkje raakt. Snel bewegen, dan zien ze dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
LOL een collega belde me net op..
'wat is jouw record?'
'huh?'
'met dat spelletje'
'ohh.. 20 seconde'
'shit..' hangt op:D
dat spelletje van vlarps site met zo'n rood vierkantje hahaha
Eigenlijk Italian BMT. Broodje Salami, Pepperoni & Hamquote:
haha, maar wat is dan bmt, broodje met thee, dat is wat we willen weten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk Italian BMT. Broodje Salami, Pepperoni & Hammet kaas en standaard groenten met een sausje. Best wel smullen
Geen flauw idee wat BMT eigenlijk voor staat. Ik gaf gewoon een verslag van wat ik net in m'n handen had.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, maar wat is dan bmt, broodje met thee, dat is wat we willen weten.
je draait best wel weer om de saus heen![]()
ik dacht dat jij meer voor tenger en klein gaat, maar kan me vergissen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat BMT eigenlijk voor staat. Ik gaf gewoon een verslag van wat ik net in m'n handen had.
Volgens sommigen staat het voor: Biggest, Meatiest, Tastiest. Valt eigenlijk wel mee.
http://www.schrijfboek.nl(...)n/1081141239500.htmlquote:Toch heeft Subway via de namen van producten nog wel banden met vervoer. Net na de oprichting in 1965 in de Amerikaanse staat Connecticut door de 18-jarige student Fred DeLuca werden alle aangeboden broodjes vernoemd naar metrolijnen in New York. Goes: ,,We voeren er nu nog één, de BMT. Dat stond oorspronkelijk voor de Brooklyn-Manhattan metrolijn. BMT is ons icoon, zeg maar onze Big Mac. BMT staat nu voor Bigger, Meatier, Tastier (groter, vleesiger, smaakvoller).''
Heheh gelukkig ken je mij niet zo goed danquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer voor tenger en klein gaat, maar kan me vergissen.
piripiridragonquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
Ow.. ff verder gegoogled:
[..]
http://www.schrijfboek.nl(...)n/1081141239500.html
Nou ze leer je eens wat![]()
ik ken je op mijn kleinduimpjequote:Op woensdag 16 februari 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh gelukkig ken je mij niet zo goed dan![]()
![]()
![]()
Jeetje.. Ik denk dat ik op de meet maar tijdens het uitgaan kom opdagen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ken je op mijn kleinduimpjemijn duimpje is misschien klein en tenger maar er kan heel veel op. onderschat de duim niet.
Da's zeker goed nieuws man.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Voel me eindelijk weer wat beter nu. Heb alleen koppijn. En paps kan weer praten. Zij het vrijwel onverstaanbaar, maar dat nemen we hem maar niet kwalijk
Nou, dat is tenminste goed nieuws!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Voel me eindelijk weer wat beter nu. Heb alleen koppijn. En paps kan weer praten. Zij het vrijwel onverstaanbaar, maar dat nemen we hem maar niet kwalijk
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jeetje.. Ik denk dat ik op de meet maar tijdens het uitgaan kom opdagen.![]()
quote:Muzikale condooms uitgevonden
Gepost door Ramon (rmn) UIN: 62336348 - Bron: Ananova
Gepubliceerd: woensdag 16 februari 2005 @ 12:31
De Oekraïense wetenschapper Dr. Grigoriy Chausovskiy heeft een speciaal condoom uitgevonden, die tijdens de daad kan zorgen voor muziek. Afhankelijk van het standje, speelt de condoom een bepaald nummer af. Bovendien gaat de muziek harder spelen als de seks heftiger wordt. Het condoom is een veilig voorbehoedsmiddel en volgens de wetenschapper hoef je tijdens het vrijen niet te vrezen voor elektrische schokken.
In het condoom zitten kleine sensoren die de muzieknummers starten. De condooms zelf kosten 30 eurocent meer dan de gewone exemplaren, maar liefdeskoppels zullen dit er vermoedelijk graag voor over hebben. Binnenkort zijn de rubbers verkrijgbaar op de Britse markt. Of Nederland straks ook een speciaal nummertje kan maken door middel van de comdooms is onbekend.
Hey Weemz, alles kits?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:41 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal! Tijd niet geweest zeg...
O, maar dat kan vast wel geregeld worden, kinky Cazmanquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Man geen elektrische schokken? Dat maakt 't juist zo interessant
Hey Weemz. Welcome back!
Ik kreeg van Caz ook ineens een pif'je toegeworpenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
@Caz en Yost: Niet zomaar op linkjes klikkenDan krijg je dit soort problemen
Tis het Bropia virus.
sorryquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
Tis het Bropia virus.
Iedereen die in zijn MSN-lijst staatquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg van Caz ook ineens een pif'je toegeworpen
en dan kunt u nu weer verder met het normale programquote:Another summer day
Is come and gone away
In Paris and Rome
But I wanna go home
Mmmmmmmm
Maybe surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home
Oh I miss you, you know
And I've been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
"I'm fine baby, how are you?"
Well I would send them but I know that it's just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that
Another aerorplane
Another sunny place
I'm lucky I know
But I wanna go home
Mmmm, I've got to go home
Let me go home
I'm just too far from where you are
I wanna come home
And I feel just like I'm living someone else's life
It's like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
But this was not your dream
But you always believe in me
Another winter day has come
And gone away
And even Paris and Rome
And I wanna go home
Let me go home
And I'm surrounded by
A million people I
Still feel alone
Oh, let go home
Oh, I miss you, you know
Let me go home
I've had my run
Baby, I'm done
I gotta go home
Let me go home
It will all right
I'll be home tonight
I'm coming back home
en als je erop wilt klikken, zorg dan eerst dat je de allernieuwste virusdefinities van je virusscanner gedownload hebtquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
msn-Mensen.. okay tis aantrekkelijk maar niet op handcuffs.pif klikken![]()
![]()
Welcome backquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
-Ik heb zin om op kamers te gaan
-Ik heb een gekneusde teen van de wildwaterbaan
-Een elleboog in mijn oog gehad
-Ik heb last van overtollig gas
-Bij nader inzien toch geen nieuw contact met mn ex begin
Met andere woorden, IK ben er weer![]()
Bedankt voor de info hoor, vooral dat gas zat ik op te wachten, notquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
Jeps.. weer een sprankje hoopquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Vlarp, het gaat weer beter met je vader zo te lezen
Jeetje wat een geweld en druktequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
Jerruh!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:07 schreef Jerruh het volgende:
vlarpie!!!.
nog een extra knuffel van mij!
als ik jou was zou ik daar toch maar 's mee beginnen dan. Er komt een tijd dat je ogen 9en de cellen aan de binnnkant van je ooglicht) de hoeveelheid eiwitten die zich opstapelen op je lens niet meer willen verdragen waardoor de cellen aan je binnenkant van je ooglicht gaan irriteren en later ontsteken en je geen lenzen meer kunt dragen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit schoongemaaktheb nu al 4 jaar maandlenzen.. nog nooit last van gehad alleen paar keer gespronge ader ofzo.. maak ze alleen schoon als (erg) pijn doen..
waarom lees ik dit NADAT ik er op geklikt heb op de MSN van XMN8R?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
msn-Mensen.. okay tis aantrekkelijk maar niet op handcuffs.pif klikken![]()
![]()
Nog nergens last van gehad, maar alvast bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
waarom lees ik dit NADAT ik er op geklikt heb op de MSN van XMN8R?
Vertel mij wat. ik kreeg em van een maat van me op msn die ik helemaal vertrouw. spijtig kreeg hij em ook zo. erg irritantquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
Tis het Bropia virus.
same herequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n virusscanner maar ff aan 't updaten en laten scannen meteen
Heheh verschrikkelijk. Kheb haar (althans haar meesterlijke "Nachtsuite") een paar dagen terug nog uitvoerig besproken voor een werkcollege.quote:
Ja soms kan het best lonen om een sociale outcast te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lang leve mijn halflege msnlijst.
quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer ff verde ga lezen in de hype genaamd The DaVinci Code.
Ik wilde wel eens weten waarom dat nou overal op nr 1 staat.... en ik moet zeggen: tis tot nu toe best vermakelijke makklijk te lezen spannende lectuur
hmm misschien toch maar iets beter erop letten dan.. maar op het flesje staat dat je ze niet hoeft schoon te wrijven (no rub ofzo).. het enige dat ik doe is het bakje waar me lenzen ingaan omspoelen en nieuw lenzenspul erin.. tot nu toe nooit problemen gehad eigenlijk..quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik daar toch maar 's mee beginnen dan. Er komt een tijd dat je ogen 9en de cellen aan de binnnkant van je ooglicht) de hoeveelheid eiwitten die zich opstapelen op je lens niet meer willen verdragen waardoor de cellen aan je binnenkant van je ooglicht gaan irriteren en later ontsteken en je geen lenzen meer kunt dragen.
Dat hoekje uit je lens is overigens een perfecte nestelplaats voor bacterien en eiwitten.
Alvast gecondoleerd met je ogen als je zo doorgaat
Zou die vorm ook door roken komen?quote:
dat lied is echt prachtigquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:24 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....tering wat heb ik een zware oogleden vandaag...
currently playing: Fleedwoodmack - Sara Op een of andere manier moet ik altijd aan jaren 80 films denken bij dit nummer...![]()
weet ik.quote:
quote:
Ik dacht volgende week donderdagquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
iemand enig idee wanneer Constantine in premiere gaat?
hij heeft een 6.7 op imdb.. redelijkquote:
Nee nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zit hier de meest schattige tweeling die ik ooit gezien heb
en angel heeft pup world of warcraft al gehaald?
z'n gangetje weer inmiddels een beetjequote:
je moet het spel persé online spelen.. dus als jij tegelijkertijd met iemand anders die het spel gekocht heeft wilt spelen moet jij het ook aanschaffen.. (je moet wel per maand ook nog eens 12 euro betalen naast de aanschaf van 50 euro) je kunt wel op iemand anders account spelen als deze em zelf niet gebruikt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietHad hem in m'n handen als valentijnskado maar uiteindelijk heb ik sex in the city gegeven.
Zelf heeft ie'm nog niet gekocht. Maar nou hoorde ik trouwens dat als ik het nou ook wil spelen dat ik dan zelf een eigen versie moet kopen .... is dat zo?
Klinkt idd niet erg belovend, maar dan is het toch gewoon jouw interpretatie ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een artikel geschreven waar mijn naam bij staat, en citaten van mensen incl naam, en in een andere krant staat een artikel met hetzelfde onderwerp maar gebaseerd op discussies in de gemeenteraad (waar het over gaat) en de inhoud en het beeld dat er geschetst wordt, kan niet méér van elkaar verschillen als het nu doet. Ik heb een straatinterview gedaan.....
Volgens mij ben ik weer ontzettend de lul........
Of pup van het spel tiefen en zelf achter de pc gaan zittenquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je moet het spel persé online spelen.. dus als jij tegelijkertijd met iemand anders die het spel gekocht heeft wilt spelen moet jij het ook aanschaffen.. (je moet wel per maand ook nog eens 12 euro betalen naast de aanschaf van 50 euro) je kunt wel op iemand anders account spelen als deze em zelf niet gebruikt.
Telefoon kapot?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Cybart het volgende:
en al weer een nieuwe dag....
nee, ik wordt o ergeschakeld van vodafone naar kpn, maar het duurt me erg lang, dus ik heb er niet veel vertrouwen in...quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:30 schreef Cazman het volgende:
http://flem.keenspace.com/d/20000926.html
[..]
Telefoon kapot?
als ik dat was kom ik daar snel op terug, afgelopen 2 weken zijn gigantisch kut...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie zei ook alweer dat 2005 een topjaar zou worden?
Ga jij ook al naar kpn? Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik wordt o ergeschakeld van vodafone naar kpn, maar het duurt me erg lang, dus ik heb er niet veel vertrouwen in...
verder trouwens een kutdag vandaag (hoor nu eigenlijk ook op mn stage te zijn, maar die heb ik afgezegd)
wordt vanmorgen wakker, blijkt het snel bergafwaarts te gaan met mn oma, die is zojuist bediend.
en vanmiddag rond half 1 kreeg ik een telefoontje dat mn opa naar het ziekenhuis werd gebracht, zn been was blauw en kreeg geen bloed meer, direct geopereerd, en in worst case scenario zou zijn been geamputeerd moeten worden... maar gelukkig is dat niet gehoeven....
al met al had ik me dus een betere dag voor kunnen stellen
Belcompany?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:10 schreef Cybart het volgende:
dat kutbedrijf waar ik mn telefoon gehaald heb heeft me dus gewoon een telefoon gegeven die niet simlock vrij is
echt pissed ben nu
nee debitel, via een winkel hier in de buurtquote:
Dus...je hebt een nieuw abbo met telefoon? maar de telefoon is niet simlock vrij?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee debitel, via een winkel hier in de buurt
dus morgen ga ik eens ff een simlock vrij toestel eisen
of zij moeten de problemen oplossen, gratis, als het had gewerkt had ik best 38,5 euro willen betalen
maar het werkt dus niet...
en kan ik dus niets met mn toestel
jepsquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je je oude nummer mogen meenemen?
nee, bestaand abbonement, maar dan netwerkwisselquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dus...je hebt een nieuw abbo met telefoon? maar de telefoon is niet simlock vrij?
Goed nieuws Vlarp, dat is heel erg goed nieuws. Je zal jezelf ook meteen een stuk beter voelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
Het is echt te bizar voor woorden...
M'n pa is van de IC af en ligt nu op de hartbewaking. Hij praat weer normaal, er is weer een medicijn af en hij maakt zich alweer druk over kleine, stomme dingetjes. Heel bizar dat ie zo hard opknapt. Zelfs de artsen zijn wel onder de indruk van z'n herstel...
mijn roep om positieve dingen werd verhoordquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:58 schreef creno het volgende:
het lijkt wel of ik alleen maar negatieve dingen hoor...
de ene is depressief, de ander maakt een hoop narigheid mee.... zijn er dan echt geen mensen die positieve dingen meemaken... ?
Inclusief vriendje klinkt wel goed ja. Mijn goede voornemen voor dit jaar, een vriendjequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
ik wil ook een positieve fase........
(het liefste inc. vriendje)
Ik ken het gevoel....quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
Mja, die heb je daar idd niet voor nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:21 schreef creno het volgende:
ZO erg is het dan bij mij nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef creno het volgende:
pff weemz.... hou op, dat zit ik ondertussen al een jaar !
zelfs mijn geslacht draait zijn kop al weg als ie weeer mijn hand aan ziet komen....
Ik dacht dat ik allemaal hoogopgeleide breed ontwikkelde mensen in m'n gay.nl-lijstje had staan, maar niemand heeft 'm tot nog toe herkend!quote:
quote:- One morning I shot an elephant in my pyjamas. How he got into my pyjamas I'll never know.
- A man's only as old as the woman he feels.
- Either he's dead or my watch has stopped.
- She got her looks from her father. He's a plastic surgeon.
- I refuse to join any club that would have me as a member.
- Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
- Why, I'd horse-whip you if I had a horse.
- I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book.
- I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception.
- Next time I see you, remind me not to talk to you.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef creno het volgende:
pff weemz.... hou op, dat zit ik ondertussen al een jaar !
zelfs mijn geslacht draait zijn kop al weg als ie weeer mijn hand aan ziet komen....
Ik rij altijd kei braaf.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Great_Expectations!
Hai!!!!
En, ver over de max geplankt vandaag??
Is dit nu een verkapt compliment of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik allemaal hoogopgeleide breed ontwikkelde mensen in m'n gay.nl-lijstje had staan, maar niemand heeft 'm tot nog toe herkend!.
[..]
zanger66 schreef op 2005-02-17 23:47:25quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Is dit nu een verkapt compliment of niet?.
Beheersen. De S zit in Fokschaap dus is het met een t.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
wacht ff.....
beheerst
beheersd
De beheerste G_E rijdt nooit te hard.
De beheersde G_E rijdt nooit te hard.
Tis met een t he???
Juist. Groucho Marx als grondlegger van het Communisme.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
zanger66 schreef op 2005-02-17 23:47:25
Ok naam Groucho Marx ken ik, maar weet verder weinig van hem! Volgens mij heb ik één sleutelwoord : communisme ...maar niet gaan lachen als ik ernaast zit hoor.
Max Tailleur I presume... Het weggedraaide oog verraad hem (dacht ik tochquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beheersen. De S zit in Fokschaap dus is het met een t.. Denk ik.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |