quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer ff verde ga lezen in de hype genaamd The DaVinci Code.
Ik wilde wel eens weten waarom dat nou overal op nr 1 staat.... en ik moet zeggen: tis tot nu toe best vermakelijke makklijk te lezen spannende lectuur
hmm misschien toch maar iets beter erop letten dan.. maar op het flesje staat dat je ze niet hoeft schoon te wrijven (no rub ofzo).. het enige dat ik doe is het bakje waar me lenzen ingaan omspoelen en nieuw lenzenspul erin.. tot nu toe nooit problemen gehad eigenlijk..quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik daar toch maar 's mee beginnen dan. Er komt een tijd dat je ogen 9en de cellen aan de binnnkant van je ooglicht) de hoeveelheid eiwitten die zich opstapelen op je lens niet meer willen verdragen waardoor de cellen aan je binnenkant van je ooglicht gaan irriteren en later ontsteken en je geen lenzen meer kunt dragen.
Dat hoekje uit je lens is overigens een perfecte nestelplaats voor bacterien en eiwitten.
Alvast gecondoleerd met je ogen als je zo doorgaat
Zou die vorm ook door roken komen?quote:
dat lied is echt prachtigquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:24 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....tering wat heb ik een zware oogleden vandaag...
currently playing: Fleedwoodmack - Sara Op een of andere manier moet ik altijd aan jaren 80 films denken bij dit nummer...![]()
weet ik.quote:
quote:
Ik dacht volgende week donderdagquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
iemand enig idee wanneer Constantine in premiere gaat?
hij heeft een 6.7 op imdb.. redelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |