Heheh gelukkig ken je mij niet zo goed danquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer voor tenger en klein gaat, maar kan me vergissen.
piripiridragonquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
Ow.. ff verder gegoogled:
[..]
http://www.schrijfboek.nl(...)n/1081141239500.html
Nou ze leer je eens wat![]()
ik ken je op mijn kleinduimpjequote:Op woensdag 16 februari 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh gelukkig ken je mij niet zo goed dan![]()
![]()
![]()
Jeetje.. Ik denk dat ik op de meet maar tijdens het uitgaan kom opdagen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ken je op mijn kleinduimpjemijn duimpje is misschien klein en tenger maar er kan heel veel op. onderschat de duim niet.
Da's zeker goed nieuws man.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Voel me eindelijk weer wat beter nu. Heb alleen koppijn. En paps kan weer praten. Zij het vrijwel onverstaanbaar, maar dat nemen we hem maar niet kwalijk
Nou, dat is tenminste goed nieuws!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
Voel me eindelijk weer wat beter nu. Heb alleen koppijn. En paps kan weer praten. Zij het vrijwel onverstaanbaar, maar dat nemen we hem maar niet kwalijk
quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jeetje.. Ik denk dat ik op de meet maar tijdens het uitgaan kom opdagen.![]()
quote:Muzikale condooms uitgevonden
Gepost door Ramon (rmn) UIN: 62336348 - Bron: Ananova
Gepubliceerd: woensdag 16 februari 2005 @ 12:31
De Oekraïense wetenschapper Dr. Grigoriy Chausovskiy heeft een speciaal condoom uitgevonden, die tijdens de daad kan zorgen voor muziek. Afhankelijk van het standje, speelt de condoom een bepaald nummer af. Bovendien gaat de muziek harder spelen als de seks heftiger wordt. Het condoom is een veilig voorbehoedsmiddel en volgens de wetenschapper hoef je tijdens het vrijen niet te vrezen voor elektrische schokken.
In het condoom zitten kleine sensoren die de muzieknummers starten. De condooms zelf kosten 30 eurocent meer dan de gewone exemplaren, maar liefdeskoppels zullen dit er vermoedelijk graag voor over hebben. Binnenkort zijn de rubbers verkrijgbaar op de Britse markt. Of Nederland straks ook een speciaal nummertje kan maken door middel van de comdooms is onbekend.
Hey Weemz, alles kits?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:41 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal! Tijd niet geweest zeg...
O, maar dat kan vast wel geregeld worden, kinky Cazmanquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Man geen elektrische schokken? Dat maakt 't juist zo interessant
Hey Weemz. Welcome back!
Ik kreeg van Caz ook ineens een pif'je toegeworpenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
@Caz en Yost: Niet zomaar op linkjes klikkenDan krijg je dit soort problemen
Tis het Bropia virus.
sorryquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
Tis het Bropia virus.
Iedereen die in zijn MSN-lijst staatquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg van Caz ook ineens een pif'je toegeworpen
en dan kunt u nu weer verder met het normale programquote:Another summer day
Is come and gone away
In Paris and Rome
But I wanna go home
Mmmmmmmm
Maybe surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home
Oh I miss you, you know
And I've been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
"I'm fine baby, how are you?"
Well I would send them but I know that it's just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that
Another aerorplane
Another sunny place
I'm lucky I know
But I wanna go home
Mmmm, I've got to go home
Let me go home
I'm just too far from where you are
I wanna come home
And I feel just like I'm living someone else's life
It's like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
But this was not your dream
But you always believe in me
Another winter day has come
And gone away
And even Paris and Rome
And I wanna go home
Let me go home
And I'm surrounded by
A million people I
Still feel alone
Oh, let go home
Oh, I miss you, you know
Let me go home
I've had my run
Baby, I'm done
I gotta go home
Let me go home
It will all right
I'll be home tonight
I'm coming back home
en als je erop wilt klikken, zorg dan eerst dat je de allernieuwste virusdefinities van je virusscanner gedownload hebtquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
msn-Mensen.. okay tis aantrekkelijk maar niet op handcuffs.pif klikken![]()
![]()
Welcome backquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
-Ik heb zin om op kamers te gaan
-Ik heb een gekneusde teen van de wildwaterbaan
-Een elleboog in mijn oog gehad
-Ik heb last van overtollig gas
-Bij nader inzien toch geen nieuw contact met mn ex begin
Met andere woorden, IK ben er weer![]()
Bedankt voor de info hoor, vooral dat gas zat ik op te wachten, notquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
Jeps.. weer een sprankje hoopquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Vlarp, het gaat weer beter met je vader zo te lezen
Jeetje wat een geweld en druktequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
-Het huis was erg cool!
Jerruh!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:07 schreef Jerruh het volgende:
vlarpie!!!.
nog een extra knuffel van mij!
als ik jou was zou ik daar toch maar 's mee beginnen dan. Er komt een tijd dat je ogen 9en de cellen aan de binnnkant van je ooglicht) de hoeveelheid eiwitten die zich opstapelen op je lens niet meer willen verdragen waardoor de cellen aan je binnenkant van je ooglicht gaan irriteren en later ontsteken en je geen lenzen meer kunt dragen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit schoongemaaktheb nu al 4 jaar maandlenzen.. nog nooit last van gehad alleen paar keer gespronge ader ofzo.. maak ze alleen schoon als (erg) pijn doen..
waarom lees ik dit NADAT ik er op geklikt heb op de MSN van XMN8R?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
msn-Mensen.. okay tis aantrekkelijk maar niet op handcuffs.pif klikken![]()
![]()
Nog nergens last van gehad, maar alvast bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
waarom lees ik dit NADAT ik er op geklikt heb op de MSN van XMN8R?
Vertel mij wat. ik kreeg em van een maat van me op msn die ik helemaal vertrouw. spijtig kreeg hij em ook zo. erg irritantquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
Tis het Bropia virus.
same herequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n virusscanner maar ff aan 't updaten en laten scannen meteen
Heheh verschrikkelijk. Kheb haar (althans haar meesterlijke "Nachtsuite") een paar dagen terug nog uitvoerig besproken voor een werkcollege.quote:
Ja soms kan het best lonen om een sociale outcast te zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lang leve mijn halflege msnlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |