goed bekeken,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is zo goed als zeker, heb via via een goed woordje gekregen.
éénmaal de zon weer aan de lucht en ik haal de schade wel weer in.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan vind ik het een goed plan dat je dat nog heel wat maanden vergeet!
seizoensroker....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
éénmaal de zon weer aan de lucht en ik haal de schade wel weer in.
Volgens mij zijn we lang geleden samen weer begonnen met roken.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we lang geleden samen weer begonnen met roken.
En dan maar beweren dat ik geen slechte invloed op de mensen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
normale mensen doen dat andersom ...
wij niet
wie heeft dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan maar beweren dat ik geen slechte invloed op de mensen heb.
I think we scare people off...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus is dit een CB/SAJ slowchattopic of zo?
Ja we gaan er vandoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:37 schreef Cybart het volgende:
zullen we hem dan ook maar afnokken voor vandaag?
(slechte zin om mijn eigen vertrek aan te kondigen)
Same here..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
rest mij u een fijne avond te wensen
Ja, dat had ik ook wel door, zeker na het "dat gerecht is erg heet, maar daar hou ik wel van hihi".quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat een huppelnichtje overigens. Je bent overduidelijk nooit lang bij de TvT binnengeweest![]()
En was het interessante literatuur?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:50 schreef creno het volgende:
hehe..bijgelezen...
ik heb het laatste deel van vorig topic nagelezen en het begin van dit topic...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:52 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En was het interessante literatuur?![]()
Alles wat over mij ging is niet waarquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb het laatste deel van vorig topic nagelezen en het begin van dit topic...
beslis jij maar of dat interessante literatuur was![]()
eeeeehquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef creno het volgende:
worden er hier leugens verteld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |